Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
13
5




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: Horda


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LykantropLykantrop - 07.08.2019 v 09:46:54 - new

Parádní artbook Kingdom Come
www.xzone.cz/nahledg…

+ - 0
HordaHorda - 07.08.2019 v 11:19:17 - new

Parádní v čem konkrétně? Vždyt to působí jak kniha pro retardy... textu minimálně, prakticky se z toho nic nedozvíš, akorát si můžeš prohlížet obrázky? Jestli si dobře pamatuji, většina obrázkových knížek pro děti měla více textu, než tohle :-D

+ - 0
TragedyTragedy - 07.08.2019 v 11:49:42 - new

Nápověda: "Artbook" ...

+ - 0
HordaHorda - 07.08.2019 v 12:16:51 - new

To ale nemusí znamenat, že tam budou jen obrázky... Nebo takhle, možná v té knize toho bude víc, ridim se jen podle náhledu, které vypadají dost zoufale.

Ale na druhou stranu mezi hráči je dost zoufalcu, to si nemusíme nalhávat. Asi je možné, že si dospělý člověk koupi herní knihu kde jsou prakticky jen obrázky... :-D

+ - 1
LupulinLupulin - 07.08.2019 v 21:59:49 - new

Jeden z nejvtipnejsich prispevku letosni rok..... :-D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 07.08.2019 v 14:23:28 - new

Ale přesně to to znamená. Artbooky jsou opravdu o vizualizacích, grafice, skicách. To všechno uvedený stručným popisem, zajímavostma. Někdy ani to ne. Nic víc v tom nehledej, nemá to být kniha o hře.

+ - 0
FenekFenek - 06.08.2019 v 13:05:40 - new

Alan Wake a For Honor zdarma na Epic Store:
www.epicgames.com/st…

+ - 1
LupulinLupulin - 05.08.2019 v 23:09:22 - new

Podle Trumpa za střelbu v Texasu můžou počítačové hry, TAK, a teď už z USA vzejdou jen hry tipu survival Build the Wall, strategie Destroy The World With Import Duty nebo životopisná adventůra Journey of Old Motherfucker.....

+ - 0
LykantropLykantrop - 07.08.2019 v 07:54:48 - new

Přitom jeho bratr sedí ve vedení Zenimaxu. Takže za to vlastně může Trump family :)

+ - 0
jarekjarek - 06.08.2019 v 19:57:58 - new

Jj hraju hry cca 30let a sem fakt agresivni :-D ja kdyz jdu venku tak prekrocim i mravence kdyz ho vidim :-D

+ - 0
BorecBorec - 06.08.2019 v 12:08:06 - new

Zvlastni je trochu to, ze videohry hraje celej svet, ale masove vyvrazdovacky temer kazdy tyden, maj jen v USA. :-)

+ - 2
FenekFenek - 06.08.2019 v 10:58:41 - new

Tak to ta žádost od Sony, MS a Nintenda o výjimku a prominutí cla u herních konzolí dovezených do USA z Číny asi neprojde :).

+ - 0
ParapleParaple - 06.08.2019 v 08:00:19 - new

No jo, tohle je prostě americkej evergreen. Nejdřív za násilí mohly filmy, pak rock'n'roll, pak komiksy a teď videohry. Jinak tuhle dementní myšlenku propagují hoši a dívky jak z prava, tak i z leva. Demence se prostě šíří napříč politickým spektrem.

+ - 1
GluttonGlutton - 06.08.2019 v 12:00:25 - new

Jj. Určitě za to můžou hry. Rozhodně ne to, že jsou tam otevření i těmto návrhům:
www.youtube.com/watc…

+ - 0
cbspikecbspike - 06.08.2019 v 06:43:50 - new

Nebude to zas tak hrozny, na seznam povolenych her se pred chvilkou dostalo North Korea Dance Dance Revolution a Ivanka dating simulator.

Jinak do her si kopne rad kazdy politik. Ted se zrovna pridal velky Trumpuv protikandidat od demokratu, Joe Biden.

+ - 0
jarekjarek - 04.08.2019 v 23:28:55 - new

Nejake info o Cyberpunk
www.sector.sk/novink…

To bude pecka hra.snad u toho PROcko neshori :-D

+ - 0
jarekjarek - 04.08.2019 v 18:50:40 - new
* editováno 04.08.2019 v 21:10:22

Povleceni pro hrace :-)
jysk.cz/loznice/povl…

A tady tricko
www.reserved.com/cz/…

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 13:05:02 - new
* editováno 04.08.2019 v 13:08:41

Podle fenka teda XOX nezvládá prakticky nic ve 4K, i když realita je jinde, ale podívejme se na jedny z nejhezčích her této generace:

Red Dead Redempiton 2
Xbox One X - rozlišení 4K
PS4 Pro - 1920 x 2160

Rozdíl, PS4 zobrazí jen 50% pixelů, co Xbox One X. K tomu na Pro jsou horší textury.

Metro Exodus
Xbox One X - rozlišení 4K
PS4 Pro - 2560 x 1440

Pro zobrazí pouze 44% pixelů, oproti X.

Těch her je daleko více, kde jsou i větší rozdíly. Přitom reálně obě konzole mají v podstatě stejný procesor, GPU je o 30% silnější než na Pro, ale reálný rozdíly ve hrách jsou daleko vyšší. NEvím, za co by měl být Mark Cerny pochválem, pokud opravdu za Pro stál, protože tady očividně selhal na všech frontách. Kromě slabší konzole přinesl dokonce hlučnou variantu a ještě je větší, než X... tady dostal asi minimální budget :-D

+ - 0
targumurestargumures - 04.08.2019 v 19:18:33 - new

Kdyz si vzpomenu na srovnavaci screenshoty z RDR2, tak to bylo silene. XOX byla jedna kategorie a vsechno ostatni druha.

+ - 0
OtaconOtacon - 04.08.2019 v 21:43:32 - new

Jo jasne :D
Jestli neco byla jedna kategorie tak xbone s ani ne 900p :D

+ - 0
targumurestargumures - 04.08.2019 v 22:41:39 - new

Tak původní Xbox byl samozřejmě nejhnusnější. Ale PRO má mnohem blíž k němu než k XOX.

+ - 0
jarekjarek - 04.08.2019 v 18:16:07 - new

Na PROcku vypada RDR2 skvele.a SONY se svou PS4 proste tuto generaci vyhrala :-P

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 13:26:04 - new

Konzole od Marka se prodavaji daleko lepe, nez konzole od MS. Jsou tedy oblibenejsi a rozdil v obraze bezny uzivatel stejne nepozna. Cili to je win win pro Sony i zakazniky. Kteri dostanou za mene skoro totez. Jediny, kdo breci jsou Xboti a vztekaji se, ze maji nejvykonejsi true (fake) 4K konzoli a nikoho to nezajima.

Druha vec, ja jsem nikdy nerekl, ze XBX nezvlada prakticky nic ve 4K. Tak mi nevkladej do ust, co jsem nerekl. Co jsem psal bylo, ze vetsina her na tom nejede v nativnim 4K, pripadne, ze jen minimum her jede v nativnim 4K. Tak zatlac slzu a jdi si hrat se spatne hry z gamepassu ve 4K na svem milovanem Xbone X :)

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 13:32:50 - new
* editováno 04.08.2019 v 13:36:36

samozřejmě, v době, kdy jsi měl ještě v pořádku zrak, byl rozdíl 25% pixelu zásadní (rozdíl ve výkonu konzolí byl vyšší, než 25%), ale dnes, kdy sis raději posunul pohovku co nejdál od TV, abys náhodou neviděl dobře, už rozdíl 5O% pixelů a horší textury nehrají roli, přesněji řečeno "v obraze bezny uzivatel stejne nepozna" :-D

to dává smysl.

Když kouknu na seznam www.xbox.com/en-us/g… jen tak zběžně, řekl byl, že min. 60%-70% her jede nativně ve 4K. Většina vypadá trochu jinak

Připomínáš mi bývalé kolegy v práci, kteří měli základní PS4 a po oznámení Pro ji schválně shazovali, nepřiznali ten rozdíl, prostě dělali vše pro to, aby v sobě vyvolali pocit, že ta jejich základní PS4 je OK. Ty děláš to samé mezi Pro a X

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 13:46:21 - new
* editováno 04.08.2019 v 13:52:44

Pohovku jsem nikam neposouval, je tam, kde vzdycky. Aneb dalsi ze serie tvych vymyslu. Neustale si tady neco vymyslis, lzes a vkladas lidem do huby, co vubec nerekli.

PS4 byla v dobe uvedeni na trh levenejsi a pritom vykonnejsi. Proc kupovat Xbone, ktery byl navic cely o TV? :) Dokud zas MS nezacal kopirovat Sony a delat najednou vse pro hrace :-D Komedianti. Fakt nebudu zase projizdet nejaky seznam. To uz jsme v minulosti delali a vysledek byl, ze vetsina AAA her pro soucasnou gen nebyla v nativnim 4K.

Uz nas prosim prestan obtezovat svym stupidnim nazorem, ze nad (mene fake, nez Pro) 4K neni. Nas to fakt nezajima ;)

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 14:02:06 - new

Výše píšeš, že většina her nejede ve 4K, to jsem si nevymyslel, to jsi napsal.

Seznam nebudeš hledat, protože to je otázka minuty a zjistil by jsi, že tvoje tvrzení byla lež. Tak to je s tebou vždy, když nemáš co potvrdit, tak raději řekneš "nebudu to hledat", nebo něco podobného.

Poslal jsem ti odkaz na seznam vylepšených her, kde máš i označení jak pro blbečky, co je ve 4K. Tady je další. www.gamesradar.com/e… ulehčil jsme ti 20 sekund života.

Jinak si pamatuji moc dobře začátek, kde ten rozdíl ve výkonu byl vlastně jediný důvod i za cenu toho, že exkluzvity 3 roky po vydání na PS4 stály za hovno. Pamatuji si moc dobře, jak přímo na FH byla z plejakřů sekta milovníků indie her, protože Sony žádné slušné AAA hry neměla. Posílal jsi tady prakticky denně nějaké info o tom, jak běží hry na XO vs PS4.

Problém s pamětí máš tady bohužel jen ty. Teď se bohužel zmůžeš tak na 1 odkaz měsíčně, který by pošpinil XOX, kde se nakonec stejně potvrdí, že to je nesmysl, nebo kde vyjde během pár dnů patch, který zase udělá z Pro druhořadou konzoli. Víc toho ani nenajdeš a všechny se tady snažíš přesvědčit od vydání XOX, jak je vlastně ten rozdíl nepodstatný.

Kdybys měl přibližně ucelený názor na věc, tak nic proti tobě nemám, ale ty se vyloženě jen orientuješ podle toho, co Sony dělá a podle toho taky pořád měníš názor.

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 14:22:15 - new

Postunl jsi list, který obsahuje pouze Xbox One X Enhanced games. Takže pokud tomu rozumím sprváně, obsahuje jen hry, které jsou vylepšené a ty, které vylepšené nejsou neobsahuje. Navíc obsahuje hry z minulé generace! A indie hry!

Na tohle opravdu nemám čas ani náladu...

+ - 0
targumurestargumures - 03.08.2019 v 21:02:29 - new

Tyranny mi připomnělo PC hraní. Při editaci postavy hra spadla po prvním stisknutí tlačítka... ale napodruhé už jsem se proklikal až do hry. A musím říct, že to mám ještě v sobě. Dvě hodinky utekly velmi rychle a nemít další povinnosti, tak hraji dál. :D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 04.08.2019 v 16:53:52 - new

Taky mám rozehráno (nic nepadá :)) a je to výborné. Po vlažnějším začátku, kdy se to zdá docela černobílé to nabývá daleko zajímavějších barev. Pletichy, sousta lží a manipulací, už se v tom vyznávám o poznání hůř a pěkně se v tom rochním :D

+ - 0
FenekFenek - 03.08.2019 v 16:17:30 - new

Taková nepříliš zajímavá novinka. Microsoft uplatil známého streamera Ninju, aby přešel z Twitche na jejich mrtvou platformu Mixer. Asi pokus o oživení.

+ - 0
cbspikecbspike - 03.08.2019 v 19:32:47 - new

A ta castka...50 mega americkejch prej.

+ - 0
LykantropLykantrop - 03.08.2019 v 10:08:24 - new

Fenku, to co jsi napsal je blbost. MS nemůže nařizovat velkým vydavatelům, aby hry jely 4k nativně. Zvláště v dnešní době, kdy všechno vychází early Access a dolaďuje se patchi ještě několik měsíců.

Vyladit hru, aby běžela slušně stojí obrovské peníze a MS tuhle generaci tahá za kratší konec. To je jako kdyby Sony nařizovala podporu VR pro všechny hry. Všichni by se jim na to vysrali.

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 00:40:39 - new
* editováno 04.08.2019 v 00:43:47

www.xbox.com/en-us/g…

Tady je seznam vylepšený her, 4K logo značí 4K hru, bere se ale i variabilní rozlišení

Většina vylepšený her na X jede ve 4K... Jen fenek tady je mimo, zase shazuje něco, i když PS4 pro je oproti X jen slaboucky odvar, který spíše působí jako práce amatera... Rozdíl u her mezi X a Pro je často vyšší pomerove, než rozdíl mezi vykonem

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 10:43:17 - new

Práce amatéra rozsekala monstrum na hadry :) A true fake 4K monstrum dále hnije v regálech.

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 10:59:36 - new
* editováno 04.08.2019 v 10:59:51

Jasně, proto Sony, která zveřejní kazdou kravinu, záhadně nezverejnuje čísla prodaných Pro a jediné zprávy jsou, že o X je větší zájem než o Pro...

Tohle se jednoduše Sony nepovedlo. Jejich cílovka jsou hlavně casualove, kteří jdou po ceně a tam se Pro nesetkala s úspěchem. Nikdo ho nechce

+ - 0
BorecBorec - 04.08.2019 v 11:08:27 - new

Minimalne na Amazonu se cely letosni rok prodava Pro mnohem lepe nez X a neni pravdepodobne, ze by to u jinych prodejcu bylo opacne. Konzole ktere nikdo nechce, ma v teto generaci pouze MS. :-)

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 11:14:43 - new

To není jen letos. To tak je celou dobu. Možná v krátkém období nějak kolem launche monstra to bylo logicky jinak, ale jinak těžce zaostává.

+ - 0
BorecBorec - 04.08.2019 v 11:21:00 - new

To je samozrejme mozne, ja sleduji Amazon pravidelne od ledna a Pro tam jede daleko lepe nez X.

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 11:05:56 - new

Cože? Jaké zprávy? Stačilo se podívat na Amazon nejprodávanější položky ve videohrách během vánoční sezony a PS4, PS4 Pro a Xbox One byly hrubě před Xbox One X, který byl desítky pozic za nimi.

I u nás je samozřejmě prodávanější cokoliv od Sony a Nintenda, než ono monstrum:
herni-konzole.heurek…

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 11:21:42 - new
* editováno 04.08.2019 v 11:25:06

a ty si myslíš, že tyhle systémy řadí reálně jo? :-D jsi dost mimo...

Switch lite se ani neprodává a je hned v TOP 9? Celkově Switch, který v ČR nemá tak silné zázemí, je dokonce nejprodavanější?

podle alzy je Xbox ALL digital edice 4 nejprodávanější konzole na trhu a je před PS4... www.alza.cz/gaming/n…

celkově je taky dost divné, že pořadí na heruece a na alze "nejprodávanější" je dost odlišné... docela divné, nemyslíš?

Ale nechám tě v tom, klidně si určuj prodávanost podle smyšlených reklamních systémů (které se velmi lehce dají ovlivnit). Realita je taková, že Sony dosud nezveřejnila čísla PS4 Pro a to se dokonce chlubí i počtem uživatelů PS Now, nebo VR, i když ani jedno z toho nezaznamenlao větší úspěch. Podle toho se dá celkem lehce odvodit reálný zájem o Pro

+ - -1
FenekFenek - 04.08.2019 v 11:26:37 - new

Lol... systémy neřadí reálně, protože monstrum není na prvním místě. Je to záměrně zmanipulované a poplacené Sony a Nintendem. To dává smysl :)

Argumentace Alzou, kde ani žádné pořadí není je totální demence.

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 11:33:52 - new
* editováno 04.08.2019 v 11:36:59

ALza má pořadí "nejprodávanější"...

Heureku jde velmi jednoduše ovlivnit, stačí udělat smyšlenou objednávku a můžeš být v topu... kromě reálných prodejů ale ovlivnuje pořadí i počet kliknutí, návštěv, cena za kliknutí a podobně. Nehledě, že plno eshopů ani měření Heurekou nemá, třeba už jen z důvodu, aby neposkytovali informace Mallu a díky tomu nemají jak měřit reálný prodej...

Alza ale bude ten samý případ, kdy jejich "kategorie" budou dost ovlivněny tím, kolik připlatí dodavatel za umístění a podobné manipulace

Už jen to, že nejprodávanější na Alze a Heurece je dost odlišné, o něčem vypovídá

Ale jak říkam, ber si tohle za hlavní měřidlo :-D klidně můžeš všem tvrdit, že Switch je nejpopulárnější a nejprodávanější konzole v ČR, ačkoli Nintendo v ČR reálně nikdy nebylo tolik populární jako PS a Xbox.

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 11:37:53 - new
* editováno 04.08.2019 v 11:42:26

To jsou kecy. Heureka ma na shopech mereni konverzi, ktere se zapocitava az ve chvili, kdy je objednavka dokoncena.

Amazon ani Heureka absolutne nemaji zajem na tom manipulovat data.

Toro je urcite lepsi meridlo, nez Horda rikal, ze Xbone X se prodava lip, nez Pro. Protoze... proto. A vsichni ostatni lzou.

—-
A nevim, co tady furt meles o Alze, o ktere se vubec nikdo nebavil. Navic si tam vymyslis nejake pribehy, ktere nejsi schopen nijak dokazat. Dochazi ti vubec, jak absurdni to je? To co tu predvadis?

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 11:46:16 - new
* editováno 04.08.2019 v 11:46:55

Měření konverzí není povinné, takže u eshopů, které nechtějí poskytovat data Heurece, nemáš jak zjistit, jestli ta objednávka byla dokončena, nebo ne.

Dále ovlivnění jde úplně jednoduše, to nemá samozřejmě za potřebí dělat uživatel, ale prodejce, nebo výrobce, kde dokončíš nereálnou objednávku a Heureka ti jí započte. Dostaneš produkt, na kterém jsi třeba na lepším místě, nebo s lepší cenou, nebo svůj výrobek posuneš uměle výše.

Heureka má o to jinak zájem... pro ně je lepší mít nahoře produkty, kde jsou ceny za kliknutí vyšší, než na produktech, kde ty ceny jsou nízké, nebo produkty, na které se kliká spíše a mají z toho prachy...

Ale o tom to je, ovlivnit zákazníka. Vyvolat třeba pocit ve Switchi, že to je asi nejoblíběnější a nejprodávanější konzole v ČR a proto koupí "nemuže prohloupit", když to kupují všichni, ačkoli ani jedno z toho není pravda

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 13:11:32 - new

Paraple: není nic jednoduššího, než reklamovat konzoli... u mého X neslyším nic, nepoznám rozdíl jestli je zapnutý, nebo vypnutý na hlučnosti

+ - 0
ParapleParaple - 04.08.2019 v 13:00:48 - new

Hlučný křáp...no moje X-ko zní většinu času, jak když startuje letadlo, takže bych být tebou o tomhle radši pomlčel. A jak jsi změřil ten rozdíl ve hrách větší než 30%? Rozdíl v čem? V rozlišení? Grafických detailech? V FPS?

+ - 1
HordaHorda - 04.08.2019 v 12:55:24 - new
* editováno 04.08.2019 v 12:55:51

To je fakt... technicky nedodělek. Hlučný křáp, prakticky stejný procesor, jen XOX je 30% silnější a rozdíl ve hrát je přitom často vyšší, než jen těch 30%....

+ - 0
ParapleParaple - 04.08.2019 v 12:53:09 - new

"Jediné, co se dá z této diskuze potvrdit, že PS4 Pro je špatná konzole..." Na základě tvých spekulací se to dá potvrdit? WTF?!

+ - 1
HordaHorda - 04.08.2019 v 12:48:53 - new
* editováno 04.08.2019 v 12:49:55

no je to zbytečná diskuze, když stejně nezjistíme realitu... bohužel články jsou staré, Sony, ani MS data neposkytne. Jediné, co se dá z této diskuze potvrdit, že PS4 Pro je špatná konzole a podle nesdílnosti Sony se nejspíše Pro neprodává tak dobře, aby se podělili o čísla

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 12:35:22 - new
* editováno 04.08.2019 v 12:37:03

Jo prachy... ty MS vlastně nemá a proto je X poslední :)

Hele, já jsem poskytl docela relevantní info. Ty jsi poskytl jen vlastní šílené teorie... asi tím bych to uzavřel. Nechci celou neděli trávit tím, že ti budu odepisovat na nesmysly ;)

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 12:31:14 - new
* editováno 04.08.2019 v 12:33:46

Ano Heureka je větší, ale ne o tolik... osobně na eshopu (i když v mém případě jde o velmi malý eshop), nezískávám z Heureky vůbec nic, zatímco Zbozí mi už nějaké zákazníky přivedlo.

A pracuji s X eshopy, kde vidím data a je jich dost, kde Zbozi hraje větší roli, než heureka. Ale máš pravdu, Heureka bude větší. Pořád jde ale o reklamní portály, stejně jako Amazon, kde těm datům nemůžeš 100% věřit, protože pořadí jde ovlivnit. To máš jak app store a google play, kde se dá ovlivnit taky pořadí aplikací a stačí mít k tomu jen prachy

v tom článku, slovo "především" hraje dost velkou roli... ano, dali vyšší prioritu řazení podle prodejů, ale pořád tam je dost jiných faktorů, které to ovlivní

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 12:31:02 - new

Ještě přidávám podíl vyhledávačů zboží v roce 2017:
www.marketingppc.cz/…
Heureka 54%, Zboží: 28%.

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 12:14:23 - new
* editováno 04.08.2019 v 12:26:38

Vzhledem k tomu, ze zbozi je mnohem mensi hrac na trhu, nez Heureka, bral bych urcite jako epsi zdroj ji :). Ne protoze, ze mi to hodi, ale protoze se toho pres ni proda daleko vice.

Tady ještě přidávám informaci o tom, jak řadí Heureka dle oblíbenosti:
blog.heureka.cz/2017…
tl;dr: podle reálných prodejů

A Amzon je obrovska platforma. Myslim, ze to dava celkem jasny obrazek o situaci.

Navic, kdyz se podivame na reporty prodeju konzoli ve svete, dava to smysl i selskym rozumem. Podle meho nazoru je X ve skutecnosti nejmene prodavana konzole soucasnosti. Switch se prodava skvele a je na Heurece prvni. To neni zadna manipulace, tak to proste je :).

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 12:03:39 - new

Vysvětli teda tohle:


Na zboží máš třeba Xbox One X a Xbox One v TOPu
www.zbozi.cz/elektro…

vs.

herni-konzole.heurek…

naprosto rozdílné data, stejně tak když koukneš na jakýkoliv eshop, máš tam zase naprosto rozdílné produkty jako "nejprodávanější".

Takže co budeme brát? Podle zboží je teda Xbox One X s přehledem nejlépe a hned za ním Xbox One. Nebo budeme bráýt v potaz jen eshopy a portály, které se tobě hodí?

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 12:01:11 - new

Jasne, takze mam brat radsi vazne tva nicim nepodlozena, smyslena tvrzeni? Nebud jeste vetsi komik :)

A ano, byla zprava o tom, ze Xbox One X na launch prodal vic, nez PS4 Pro, ale proboha, z toho naprosto nelze vyvodit zavery, ktery jsi udelal ty. Ze se X prodava lip, nez Pro. To pochopi i dite.

+ - 0
HordaHorda - 04.08.2019 v 11:57:42 - new
* editováno 04.08.2019 v 12:01:38

není to spinkutí, jen nemůžeš brát tyto reklamní portály 100%, ani řazení "nejprodávanější" přímo na eshopech. To jsou jen věci, jak ovlivnit nákup, jak se zbavit zboží, kterého mají více skladem, nebo dalších X důvodů, proč mají různě řazené věci.

Jde jen o to, že jediné zprávy byly, že o X je větší zájem, než o Pro - což jsou věrohodné zprávy (i když aktuálního bohužel nic není). Sony navíc jako jediný údaj, co nezveřejňuje, jsou prodané kusy Pro - což tě taky může trochu nakopnout, proč je nezveřejnuje. A ty tady argumentuješ smyšleným řazením produktů na reklamních portálech :-D

+ - 0
FenekFenek - 04.08.2019 v 11:52:05 - new

Haha. Takže naznačuješ, že se tady děje v masivní míře nějaké spiknutí proti Xboxu X? Že Sony dělá falešné objednávky, aby dostala PS4 výš?

Můžeš něco z toho dokázat nebo tady prostě fabuluješ a meleš nesmysly?

Ty vážně nejsi v pořádku.

+ - 0
jarekjarek - 03.08.2019 v 13:38:22 - new

můžeš i teď udělat hry ve 4k ale jak budou vypadat :-D

+ - 0
GluttonGlutton - 03.08.2019 v 10:31:36 - new

Proc kdyz mohl narizovat max velikost dlc by nemohl narizovat jine parametry? Od ceho je tam asi proces certifikace?

+ - 0
LykantropLykantrop - 03.08.2019 v 10:55:10 - new

Když proseres celou generaci, tak si moc vyskakovat nemůžeš.

+ - 0
FenekFenek - 03.08.2019 v 10:13:20 - new

Jezismarja :). Uz jsem to vysvetlil vcera dole, tak si to kdyztak znova precti. A ano, MS muze narizovat, co chce, ale delat to logicky nebude. Ale to uz jsem psal dole.

+ - 0
LykantropLykantrop - 03.08.2019 v 10:54:15 - new

Já se v tý tvojí Horda přestřelce úplně ztratil, na mobilu se to čte otřesně :)

Jinak když může běžet 4k Gears 4/5 A Forza 7, se všemi těmi detaily a náročnou fyzikou, zvládly by to v pohodě i jiné hry. Kromě open world, tam to uznávám, že doba ještě nenastala.

+ - 0
FenekFenek - 03.08.2019 v 11:08:35 - new

Haha. Takze vlastne to ti vyvojari delaji schvalne, ze ty hry nejedou ve 4K. Nebo se budeme odvolavat na klasickou frazi “lini vyvojari”? :)

+ - 0
LykantropLykantrop - 03.08.2019 v 11:16:05 - new
* editováno 03.08.2019 v 11:27:05

Ne, jen tvrdím, že je pohodlnější rozbehat hru 1080p/ fake 4k, než věnovat několik měsíců optimalizaci, která by sice 4k přinést mohla, ale jsou to jen náklady navíc a benefit žádný.

Viz jak někdy modderi rozběhli na PC hry lépe, než patche, nebo jak Ubisoft dokonce využil kód od hackerů do ofiko patche, možná si tu kauzu pamatuješ, byl to tuším nějaký Assassin's Creed.

+ - 0
FenekFenek - 03.08.2019 v 11:51:33 - new

Mark Cerny odhadl, ze aby bylo mozne nativni 4K u vsech nebo vetsiny AAA her, potrebujes minimalne 8TF. Ten clovek tomu rozumi vic, nez kdokoliv z nas. Myslim, ze jeho slova se v poslednich letech pouze potvrzuji.

+ - 0
LykantropLykantrop - 03.08.2019 v 12:09:01 - new
* editováno 03.08.2019 v 12:15:38

No a jak to, že teda ty mnou zmiňované hry běží 4k? Jako u většiny tunelů by to neměl být problém na Xbox X. Mám dojem, že 4k běží i Metro Exodus, ale googlit se mi to nechce.

Edit: Tady je nějaký seznam www.gamesradar.com/e…

+ - 0
FenekFenek - 03.08.2019 v 12:40:13 - new

A jakto, že Lair běžel v 1080p a ostatní hry ne? Ty hry běží ve 4K protože jsou udělané tak, aby jely ve 4K, jelikož na to MS tlačil. Kdyby nemusely být ve 4K, mohly vypadat líp. Viz Forza 7 vs GT Sport. Forza je graficky hodně pozadu za GT.

Věřím tomu, že po týdnech či měsících optimalizací a se schopným týmem by se dalo s některými multiplatformovkami dostat na nativní 4K, ale v reálu se to prostě neděje, protože to nemá smysl. A na tom jediném přece ve výsledku záleží.

Kdyby měl Xbox X dostatečný výkon na to, aby na něm vycházela většina nebo všechny hry v nativním 4K, tak by na něm vycházely. Takhle jednoduché to je. Tady nejde o nějakou teoretickou možnost, ale o to, co se na trhu reálně děje. A děje se to, že na true 4K konzoli vychází minimum true 4K her.

+ - 0
LykantropLykantrop - 03.08.2019 v 12:46:29 - new

Jinak malá odbočka, Mark Černý a jeho deklamace vždycky pobaví, když udělal Knacka, co vypadá jak PS2 hra v HD remasteru :D

Jinak píšeš to samé, co já celou dobu. Akorát vše to asi nějak nespojilo u tebe ;)

+ - 0
targumurestargumures - 03.08.2019 v 13:08:56 - new

Mark Cerny. Expert v listovani katalogu AMD.

+ - 1
HordaHorda - 04.08.2019 v 00:35:07 - new
* editováno 04.08.2019 v 00:35:27

A v mezičase vylepšuje technologii SSD, která bude exkluzivně jen na PS5

+ - 0
FenekFenek - 03.08.2019 v 13:31:26 - new
* editováno 03.08.2019 v 13:31:42

Jo, architektura, která se teprve vyvíjela byla v katalogu. :faceplam:

+ - 0
FenekFenek - 03.08.2019 v 13:04:02 - new

Je spis obdivuhodne, ze dokazal behem vyvoje PS4 jeste pracovat na nejake hre. A ze vyvoj hry je uplne jiny obor, nez vyvoj HW. Ten co navrhoval Xbox by se nejspis nezmohl ani na tetris.

+ - 0
FenekFenek - 03.08.2019 v 15:59:29 - new

No to asi dělal na Pro a jezdil s Kojimou po světě :-D. Ale chápeš, že jeho role u Knacka byla spíše exekutivní, než že by něco programoval, modeloval nebo dělal grafiku? Se podívej, na kolika hrách se ve skutečnosti podílel. To fakt nebyl jen Knack.
en.wikipedia.org/wik…

Takový backround v herním byznysu, jako má on nemá jen tak někdo. A to ani nemluvím o tom, že byl lead architect pro PS4 a PS Vita.

Ale klidně se směj. Doufám, že až budou známy specifikace nových konzolí, že bude mít Sony opět navrch a pak se budeme smát my, jak zase Mark ukázal MS, jak se dělá konzole a při tom ještě spíchnul Knacka trojku :).

+ - 0
LykantropLykantrop - 03.08.2019 v 14:30:57 - new

Tjn, kdo ví na čem pracoval při Knack 2, který dopadl a vypadá +- stejně :D

+ - 0
OtaconOtacon - 02.08.2019 v 15:51:46 - new

Medievil v rijnu, Death Stranding v listopadu a Shenmue v prosinci, ale herní událost roku je už 14.8. uploadvr.com/no-mans…

+ - 0
GluttonGlutton - 02.08.2019 v 16:49:57 - new

No nevim. Tohle si ve VR nedovedu moc dobre predstavit. Bude hezky to zapnout na zkousku, ale po chvili to bude spis otravny nez prinosny.

+ - 0
LupulinLupulin - 02.08.2019 v 16:57:01 - new

tak ta hra potřebuje spoustu času, ale osobně bych si to tam dokázal představit a utratit v tom stovku hodin! Hlavně to NMS je teď fakt uplně jinde a je to perfektní záležitost!

+ - 0
GluttonGlutton - 02.08.2019 v 17:02:09 - new

Ja nemam vubec nic proti NMS. Ja mluvil o VR updatu. Ale prave tim ze je to nadlouho tak mi to prijde fakt neprakticke pro VR. Tam fakt nechces nechat stovku hodin :-) Tuplem kdyz je to first person (3rd person asi vr mod nebude) a v tom jeste nikdo nevymyslel kvalitni ovladani pohybu. (Teleporty a dalsi kraviny jsou nouzovka)
Tak snad krom toho VR prinesou i dost flatscreen obsahu.

+ - 0
LupulinLupulin - 02.08.2019 v 19:45:16 - new

jak nevymyslel kvalitní ovládání? Nejlepší VR hry sou vesmírny střílečky z pohledu první osoby...tady se lítá taky hodně a pohyb po zemi je klasickej jako třeba ve Skyrim VR...uplně v pohodě hra na VR a jeslti si někdy to VR pořídím tak tohle bude must have!

+ - 0
OtaconOtacon - 03.08.2019 v 10:33:57 - new

Samozřejmě, že je to úplně v pohodě, Akorát si na to musíš zvyknout. Openworld ve skyrim VR jsem strávil 150 hodin a tady máš doslova celou galaxii... Já už se nemůžu dočkat.

+ - 0
GluttonGlutton - 02.08.2019 v 21:38:47 - new

Mě prostě kombinace otáčení headsetem a stickem souběžně přijde jako hrozně krkolomná. A kvůli kabelům se prostě nemůžeš otočit o 360 stupňů, tak se koukáš helmou a pak to srovnáváš páčkou. Děs. A nebo se musíš debilně teleportovat apod. Prostě zatím fakt nedomyšlené. Skyrim ve VR mi právě kvůli ovládání přijde jako nehratelná blbost. A od tohodle nečekám nic moc lepšího.

+ - 0
LupulinLupulin - 02.08.2019 v 22:08:39 - new

No a me to prijde naprosto v pohode...VR sem hral u bratrance hodne hodin a otaceni na sticku je uplne v klidu....takze Skyrim na VR je nářez! ;-)

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek