Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
13
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 12:33:36 - new
* editováno 06.11.2019 v 12:36:08

Benyss tvůj názor na rozdíl mezi remake a remaster je v pořádku (ačkoliv remake bys měl ještě víc promyslet), ale DLC=/= DATADISK. nezkoušej slovickareni, protože ten koncept je každýmu jasnej (jen gluton dělá blbyho, nebo fakt je). Od pradavna byl datadisk velký pridavek, zatímco DLC vymyslely sraci typu EA, Actisracky. Jedná se o velice malý dodatecny herní obsah typu skin, nebo mapa do mp. Datadisk obsahuje herní obsah na několik hodin hraní. Samozřejmě to je někdy matoucí, ale tohle je prostě paradigma rozšířené mezi hráči znalymi problematiky a žádné slovickareni s tím nic neudělá.

+ - 0
BenyBeny - 06.11.2019 v 12:59:01 - new

Však se chápem.
Dobrá já to tak taky beru, jen mi přišlo, že dnes už se z toho všeho stalo jen DLC a že to dřív bylo tak dělený právě kvuli médiu na kterém to bylo, díky internetu kterej ti proste nedal možnost stahovat větší obsah tudíž se to dávalo na dvd/cd - disky... tudíž disky s novými daty k základní hře, data-disky :)

+ - 1
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 13:05:52 - new

Ano, tak to je. Ale protože jsme to všichni ti dobu ještě zažili, tak si rozumíme. Můžeme tomu říkat datadisk, nebo expansion a může to být dostupné pouze online, ale víme o co jde. Stejně tak vime co se skrývá pod pojmem dlc a že to je jen nějaká drobnost.

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 12:54:08 - new

Je to rozšířené paradigma, ale prostě nedává smysl :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 13:39:22 - new

Dává, akorát člověk nesmí bejt totální tupoun :)

+ - 0
TragedyTragedy - 06.11.2019 v 13:57:36 - new

...gluttoun.

+ - 1
LupulinLupulin - 06.11.2019 v 12:57:22 - new

Já nevím co nedává smysl na tom že datadisk silně rozšiřuje hru, posouvá příběh, přidává spoustu nového a dlc je mnohem menšího rozsahu....

+ - 1
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 13:10:42 - new

Tak já chápu, že je to tak zažité.

Ale co brání tomu aby "stahovatelný obsah" silně rozšířil hru?

+ - 0
TragedyTragedy - 06.11.2019 v 13:14:43 - new

Asi nic, ale vidíš, že to tak zatím není, ne? :)

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 13:17:09 - new
* editováno 06.11.2019 v 13:18:28

Já už si mockrát stáhnul obsah, který silně rozšířil hru.

Jde tedy jen o to, zda budeme trvat na tom, že to nebyl "stažený obsah", nebo že to nemsíme takto označit anglicky. :-D

Ale jak říkám - chápu, že je to tak prostě zažité. A že lidi by dokázali za DLC označit i malý obsah, který by se nešířil digitální formou :-D

+ - 0
LupulinLupulin - 06.11.2019 v 13:19:04 - new

příklad DLC které fakt silně rozšířilo hru když jsi to už teda udělal mockrát?

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 13:21:38 - new
* editováno 06.11.2019 v 13:22:59

Jak říkám - třeba jsem si stáhl "Blood and Wine" :-D

Říkáš, že to nebylo stažitelný obsah? :-D (schválně překládám do češtiny, kde bude znatelnější jak absurdní je tvrzení, že to není obsah ke stažení :-D Což je přesně to co řekneš, když tvrdíš, že to není downloadable content.)

+ - -1
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 13:37:33 - new

Glutone nedělej že sebe trolla. Je to zbytečný.

+ - 0
LupulinLupulin - 06.11.2019 v 13:28:19 - new
* editováno 06.11.2019 v 13:31:36

já sem si blood and wine koupil ve sběratelské edici v krabici bez disku, jen digitální verze a na krabici je česky napsáno:
Zaklínač Divoký Hon / Datadisk O víně a krvi (vyžaduje základní hru)
Vzadu je napsáno že vyžaduje připojení k internetu kvůli stažení a instalaci
To že si něco stáhneš z toho prostě automaticky nedělá downloadable content, čili DLC, pokud si stáhneš datadisk tak i když ho stáhneš je to furt datadisk .)

www.ebay.co.uk/itm/2… anglická verze kde je jasně napsáno expansion pack, čili volný překlad do češtiny který se ustálil jest datadisk, klidně tomu říkej expanze, mě je to fuk ale prostě to není DLC .)

tak mě prosím uveď nějaký DLC který rozšiřuje hru víc než datadisk, první případ ti nevyšel, uvedls totiž datadisk a ne DLC .)

+ - 2
LykantropLykantrop - 06.11.2019 v 13:47:33 - new

RIP Glutton :)

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 13:45:22 - new

"To že si něco stáhneš z toho prostě automaticky nedělá downloadable content"

Asi už jsem starej. Ale diskutovat o tom, že když něco downloadneš, tak to nebylo downloadable mi přijde asi stejné, jako když se někdo snaží diskutovat o tom, že to když máš penis, nezmená že jsi muž a můžeš být žena :-D

Ano, někdo to tak vnímá. Ale já když něco downloadnu, tak mi to přijde downloadable. Příjde mi to tak samozřejmé (tak nějak to plyne už z toho jak funguje samotný jazyk), že je mi až divné to řešit :-D

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 14:26:14 - new

Lupulin:
To se vylučuje?
Koupíš papriku, je to zelenina? Nebo prostě paprika?
Koupíš bramboru, je to zelnina? Nebo prostě brambora?
Koupíš rajče.... ne nebudeme rozjíždět tuhle debatu :-D

Proč by mod do hry nemohl být staženým obsahem? :-D

+ - 0
LupulinLupulin - 06.11.2019 v 14:10:26 - new
* editováno 06.11.2019 v 14:43:26

stáhneš si mod do hry, je to DLC? nebo je to prostě mod?
Stáhneš si Season pass je to DLC nebo je to prostě Season pass?

edit: Když chceš dělat kuře na paprice, musíš koupit papriku a kuře a ne zeleninu a zvíře .)
a mod nemůže být stažitelným obsahem, protože je to mod :D

+ - -1
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 13:07:08 - new

Nevím jestli gluton většinu času toho blbyho jen dělá, nebo ne....

+ - 0
BenyBeny - 06.11.2019 v 13:00:33 - new

To ale všichni chápem - takže to rozšíříme a zaměníme "datadisk" za Expansion + malé DLC :)

+ - 0
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 13:06:18 - new

Může být.

+ - 0
LykantropLykantrop - 06.11.2019 v 12:38:22 - new

První datadisky zavedl myslím Origin, ne?

+ - 0
LykantropLykantrop - 06.11.2019 v 12:20:21 - new

Ps4 launchovka a exklusivita stále "žije" :)

Capcom’s Yoshinori Ono on Deep Down: “It’s not been completely given up on”
gematsu.com/2019/11/…

+ - 0
LykantropLykantrop - 06.11.2019 v 11:08:19 - new
* editováno 06.11.2019 v 11:08:29

Jelikož se chystá Black Friday, zde takový malý návod pro jarky

Alza už jede přípravy:
Např. Pixel 3a.
8.9. - 10990,-
16.9. - 11390,-
21.9. - 11990,-
dnes - 12990,-

Tady kdyžtak hlídač shopů
chrome.google.com/we…

+ - 0
RybaRyba - 06.11.2019 v 11:48:22 - new

Nad tim Pixelem 3a i docela premyslim, celkem kompaktni rozmery, zarucenou podporu os a vybornej fotak..

+ - 0
LykantropLykantrop - 06.11.2019 v 12:21:57 - new
* editováno 06.11.2019 v 12:24:47

Jako jo, je fakt dobrej.

+ - 0
BenyBeny - 06.11.2019 v 10:11:21 - new

www.gamebro.cz/diabl…
... and here we go

Diablo 4 bude obsahovat mikrotransakce

+ - 0
ParapleParaple - 06.11.2019 v 10:38:48 - new

Jsem v šoku, to jsem fakt nečekal.

+ - 1
BenyBeny - 06.11.2019 v 10:56:14 - new

No já to čekal, ale doufal jsem, že se to te hre vyhne.

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 10:18:52 - new

Aspoň bude snažší rozhodování s nákupem :-D

+ - 2
TragedyTragedy - 06.11.2019 v 09:00:20 - new

:) Death Stranding Rick & Morty ad
www.youtube.com/watc…

+ - 1
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 09:07:11 - new

Už jsem viděl a i když mě nadchlo, že udělali Rick and Morty reklamu, tak musím říct, že mi přišla tak slabá, že jsem to sem ani nedával :-D (a nebo mi nějaký fór unikl)

+ - 0
jarekjarek - 06.11.2019 v 07:41:17 - new

jj PC.na PS4 to běželo skvělé aspoň mi na PROcku.
www.sector.sk/novink…

+ - 0
BenyBeny - 05.11.2019 v 16:02:16 - new
* editováno 05.11.2019 v 16:03:57

Zajímavý mix Blood a Doom v poměru 50/50
ten mix monster je obcas vazne super
www.youtube.com/watc…

+ - 0
BenyBeny - 05.11.2019 v 15:58:09 - new

Nechápu lidi co si stezujou na to, že Remake Medievil se dřží přesně původní hry a to i +- i s nedostatky. Ta hra je REMAKE ne reboot. Takže přesně tím čím má být.

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 06:51:43 - new

No ale není zrovna remake právě dobrá příležitost k tomu nedostatky odstranit i když zachováníš ten zbytek? RE2 se taky považuje za remake a troufnu si říct, že se nehraje 1:1 k orignálu ne?

+ - 3
BenyBeny - 06.11.2019 v 10:02:38 - new
* editováno 06.11.2019 v 10:04:37

Tak on ten RE2 je spis rebooot kdy RE2 je dílem sam pro sebe.
Kompletne predelaný lokace uplne jinej dej vlastne jedine co zustalo stejne jsou jmena postav a lokace kde se hra odehrává. Takže v pravem slova smyslu je RE2 remake sám sobě rebootem nebo remake, ale ten který není věrný předloze, takže v podstate uplne nová hra ve známých kulisách. Neni to proste 1:1 remake stejne tak jak to bude s RPG seriálem FFVII. Takže věrnost Medievilu originálu nelze vůbec vyčítat, naopak je přesně tím čim měl a chtel být, ale opravdu to nelze porovnávat s nečím co být verné originálu nechtelo a je to tudíž něco odlišného ač je kořen stejný.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 06.11.2019 v 11:42:34 - new

Úplně jinej děj? Na čem dnes jedeš, vždyť ta základní kostra je zcela identická.

+ - 0
BenyBeny - 06.11.2019 v 12:11:44 - new

Neni, dejovej postup hrou je odlisnej.

+ - 0
jarekjarek - 06.11.2019 v 07:30:46 - new

asi nejlepší remake ne?to me ještě čeká.ty jo já mám her tak na dva roky určitě.

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 09:18:29 - new

Ale budou teď vánoční slevy, takže k tomu další hromadu her přikoupíš, ne?

+ - 0
LennyKLennyK - 05.11.2019 v 16:21:16 - new

tak to zase prrr. Vim jak jsi vysazeny na terminologii, takze kdyby to byl REMASTER, neřeknu ani popel. ALE u REMAKU si představuju vyladění neduhů, které ta hra v minulosti měla a které jsou veřejně známé. Pokud byl hlavní neduh mdlá hratelnost, tak s tím se samozřejmě nedá nic dělat, ale pokud to bylo třeba zasekávání postavy v některých fázích hry, tak to by se mělo opravit....

+ - 1
BenyBeny - 05.11.2019 v 16:26:26 - new
* editováno 05.11.2019 v 16:28:28

Tak je to 1:1 remake a je upravenej pohyb kamery :) Takze jako trilogie Crash a Spyro

+ - 0
LykantropLykantrop - 05.11.2019 v 15:07:00 - new

Pcčkáři a DS. Pobavilo. Celej Lupulín, vizuálně :)
v.redd.it/9ya8cwcwhz…

+ - 0
BorecBorec - 05.11.2019 v 15:53:07 - new

DS uz je v hodnoceni nad Gears 5 jak na Open Critic, tak i na MC. Tak davej bacha, at ti z toho nepraskne cevka. :-D

+ - 0
LykantropLykantrop - 05.11.2019 v 16:20:40 - new
* editováno 05.11.2019 v 16:45:45

Zííív. Ale jsem rád, že sis na tím meta kvalitně vyhonil. O celý jeden bod to předehnalo Gears 5, jasná 11/10!!!! :D Sony :-*

+ - 0
LupulinLupulin - 05.11.2019 v 09:22:50 - new

Nekomentovaný gameplay Diablo 4 - Druid, Sorcereska a Barbar
www.youtube.com/watc…

Druid mile překvapil, Sorcereska zklamala, je škoda že nemá k dispozici i mana lahvičky a Barbar je perfektní s tím jeho plynulým přepínámím mezi zbraněma, to je hodně cool :D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 05.11.2019 v 22:30:54 - new
* editováno 05.11.2019 v 22:33:13

Mě se to jinak zatím celkem líbí, ale krom skillů sem tam neviděl (nebo přehlíd) jestli si tam konečně budu moct rozdělovat i atributy, protože v tomhle mi blbuvzdorná trojka hnula žlučí. Prostě ti nalajnovaly cestu a ty si s tím už nic neudělal.
A jako to, že ti tu možnost zpřístupní až na nějakým omrdesátým levelu mi už bylo k hovnu. Doufám, že dají hráčům tentokrát volnější ruce v tvorbě postavy...

Jinak sem zvědavej co zač budou ty další dvě postavy. Ale mám obavy, že jedna z nich bude nějaká amazonka/lučistnice.

+ - 0
LupulinLupulin - 05.11.2019 v 22:38:54 - new

Myslim ze atributy nebudou k prerozdelovani, ani Path of Exile to nema nijak to nevadi....stejne kolik lidi si davalo strength u kouzelnika... jako je fajn kdyz ti daji moznost si posrat build ale na co to je???

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 05.11.2019 v 22:48:37 - new

Já mám prostě rád svobodu. Si pamatuju, že třeba v jedničce sem lučistnici trochu zvednul magii a naučil ji Stone Curse a jebal šípy do neškodnejch šutráků.
V Soulsech který jsou o dost těžší než diablo ti to umožní a nikdy sem neměl pocit, že bych do něčeho špatně investoval.
Ale jak říkám, třetí Diablo tomu nasadilo korunu, když ti to odemkne až bůh ví kdy. A nechceš mi doufám tvrdit, že si tím ten pozdější (a tím pádem i logicky cennější) build nemůžeš teda taky posrat.

+ - 0
LupulinLupulin - 05.11.2019 v 22:55:50 - new
* editováno 05.11.2019 v 22:59:45

Trojka ti to ale neumoznila, jen na vysokem paragonu (50+hodin gameplay za postavu) ses mohl jednou za cas rozhodnout jestli dat 5bodu do vitality nebo do primarniho atributu, fakt jsi nemohl davat s kouzelnikem body do strength.....takze jen rozhodovani mezi vydrzi a dmg...nic vic...
Jednicka to umoznovala ale to byla jeji featura, kouzla ses ucil z knih na zaklade inteligence, dvojka uz tohle nemela, sice jsi mohl rozdelovat atributy ale bylo to vicemene jasne dane kam to davat

+ - 0
BenyBeny - 05.11.2019 v 16:19:35 - new

Bojim se mikrotransakci apod. , ale vypada to slibne.

+ - 0
LennyKLennyK - 05.11.2019 v 16:21:59 - new

Mikrotransakci bych se nebal. Tak blbi snad nejsou. Ty daji do te mobilni verze...

+ - 0
HordaHorda - 05.11.2019 v 20:08:50 - new

no pravda, říkat těm předraženým DLCčkům do Diabla "mikrotransakce" by byl obecně nesmysl... :-D tam se platí trochu více za málo

+ - 0
LupulinLupulin - 05.11.2019 v 21:46:56 - new

o čem to mluvíš ty troubo??? :DDD Do Diabla vyšlo jediné DLC a to byla nová postava, velice dobrá, Necromancer...

+ - 1
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 08:29:30 - new

Ten má dost... :D Radši ho moc nedráždi. Ja myslim, že MS už mu dal co proto :D

+ - 0
BenyBeny - 05.11.2019 v 22:03:22 - new

Dve...

+ - 0
LupulinLupulin - 05.11.2019 v 22:21:06 - new

to druhé bylo co? nějak si to nemůžu vybavit...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 05.11.2019 v 22:24:49 - new

Možná myslí Reaper of Souls

+ - 0
LupulinLupulin - 05.11.2019 v 22:35:52 - new

To byl ale datadisk ;-) u cloveka co tak baziruje na remaku a remasteru bych cekal ze pozna i takhle zcela markantni rozdil...

+ - 0
BenyBeny - 06.11.2019 v 08:38:43 - new

Je to reaper of souls Downloadable Content? Je. Takze je to DLC. Ono zazite dataDISK znaci spis zpusob sireni onoho obsahu rekl bych, a onen nazev datadisk byl rozsiren hlavne v dobe predinternetove. Ale moc rad se poucim o tech zasadnich markantnich rozdilech o kterych pises, protoze se treba pletu.

+ - 0
LupulinLupulin - 06.11.2019 v 10:24:40 - new
* editováno 06.11.2019 v 12:25:02

Ano Beny? Už jsi to pochopil že Reaper of Souls je datadisk a ne dlc?

edit: ano můžeš si to stáhnout třebajako si můžeš stáhnout i Red Dead Redemption 2 a taky to není DLC i když je to obsah který si můžeš stáhnout....stejně jako nejsou datadisky k WoWku DLC ale prostě datadisky a takhle bych mohl pokračovat donekonečna.....nedělej ze sebe debila, děkuji .)

Edit2: dlc se nerovna datadisk! Tyhle veci maji svoje nepsana pravidla jak dlc, tak datadisk, tak treba season pass
Kdybych mel uplne slovickarit tak reaper neni dodatecny obsah ale rozsireni hry, posunuti pribehu...proste DATADISK omg!!!

+ - 0
BenyBeny - 06.11.2019 v 10:12:20 - new
* editováno 06.11.2019 v 12:15:30

Lupe
...

EDIT:
"Ano Beny? Už jsi to pochopil že Reaper of Souls je datadisk a ne dlc?"

- A můžu si ho stáhnout?

Edit2
Blbej argument
Ano protoze RDR2 je cela hra a ne dodatecny obsah treba do gtaV, to snad chapes, kdezto Reaper of souls je dodatecny obsah do Diablo 3, dodatecny stazitelny obsah tudiz dlc/datadisk. Dlc = datadisk

+ - 0
LupulinLupulin - 06.11.2019 v 09:08:07 - new

tak prodává se to samostatně na discích, tím pádem dataDISC je víc než na místě...
www.jrc.cz/diablo-3-…

+ - 0
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 09:06:22 - new

Beny:
Ono se to prostě začilo jinak. Ano - datadisk samozřejmě značí obsah šířený na disku. A protože takové šíření není až tak úplně jednoduché, tak se na ten disk narvolo dost zajímavého obsahu, aby to stálo za to. (snad jen s výjimkou Sims, kteří byli schopní na DVDčku prodávat 20mb balíčku s nábytkem)

Pak ale přišly konzole s online funkcema a zažil se výraz DLC. Ale na té tehdy nejrozšířenější (X360) měl MS limit na jeden balíček. Teď se mi to nedaří dohledat, ale mám pocit, že to bylo v desítkách MB. (full acrade games mohli mít max 50mb. Dlcčka byly ještě méně - snad 20?). Takže touto cestou se šířil menší obsah typu brnění na koně a další drobnosti.

Dělej to tak pár let a hráči si prostě zažijí, že datadisk je "pořádná dávka obsahu", zatímco "DLC" jsou malý bezvýznamný kraviny. I když to s tím nesouvisí a důvod, proč to tak bylo už dávno neplatí. (A o tom, že "Sims2 kolekce Ikea" je datadisk. Zatímco Blood and Wine je DLC dnes už nikoho nepřesvědčíš :-D )

+ - 1
GluttonGlutton - 06.11.2019 v 08:34:06 - new

No pokud chceme bazírovat na slovíčkaření, tak bych jen upozornil, že DLC = Downloadable Content a pak je datadisk. Z tohoto pohledu ten rozdíl fakt není o rozsahu, ale o způsobu distribuce ;-)

+ - 1
LupulinLupulin - 06.11.2019 v 09:10:07 - new

no vždyť to píšu, Reaper of Souls byl velkej obsah vyšel na disku ale Necromancer už disk neměl takže DLC - i v dnešní době stále sou datadisky běžná věc i když si je samozřejmě můžeš stáhnout....

+ - 0
BenyBeny - 05.11.2019 v 16:27:28 - new

Doufam v to, ale uvidime, jak sam pises az to bude dal nez je to ted.

+ - 0
TragedyTragedy - 05.11.2019 v 15:46:18 - new

Mě se to na pohled líbí. Ale jestli to bude autoplay jako trojka, tak nezájem...

+ - 0
LennyKLennyK - 05.11.2019 v 12:16:24 - new

za mě spíš zklamání. preferuji remaster dvojky. ale vrátili aspon runy.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 05.11.2019 v 15:46:36 - new

Zklamání v čem?

+ - 0
LennyKLennyK - 05.11.2019 v 16:19:07 - new

vizuál 1:1 k trojce, jen mín barviček (použili snad všechny assety ze trojky se mi zdá). pohyby postav taky vypadají zcela totožně. je tam klávesa pro uhýbání útokům (mezerník). To nepatří do diabla, ale do nějaký mlátičky na konzole. Nevidím tam možnosti více druhů lahviček (tzn. stejně jak trojka).

víc nechci zminovat, jelikoz je to dle vyvojářů ve velmi ranné fázi, takže se toho muze spousta změnit, ale raději bych dal remaster dvojky. Ta mi vyhovovala nejvíc ve všech ohledech.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 06.11.2019 v 09:14:33 - new

Uhýbání je naopak naprosto super mechanika, která u ARPG hodně pomáhá plynulosti při soubojích. Zdravíme Viktora Vránu :)

+ - -1
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 10:12:51 - new

Je to kravina. Protoze uhybani je jedna ze statistik, na kterou si můžeš udělat build. Viz. POE. Stejně jako blokování, lifesteal, atd. Na to uhybani má právě vliv obratnost. Je chujovina mít u nějakýho nabusenyho barbara s mrtě zivoty a silou nějaký velký uhybani. Stejně tak je divný, aby se tam takhle nabuseny barbar kutalel po zemi jak nějaká amazonka. Hovadina. To samý pro sorceress. Ta má taky jiný přednosti než se kurva kutalet! (zdravime teleport)

+ - -1
WidlCZWidlCZ - 06.11.2019 v 13:51:53 - new

Jenže to je právě ten problém, je to jen číslo v pozadí. Jako hráči ti je vlastně k ničemu, prostě jsou to jen dvě čísla proti sobě a buď se rána započítá nebo ne.

Pokud je tam úhyb jako reálná schopnost, je to nejen na číslech v pozadí, ale i na roukou a reflexech. Zábavnější je samozřejmě to druhý :D

+ - 0
LupulinLupulin - 05.11.2019 v 21:58:13 - new
* editováno 05.11.2019 v 22:01:04

S tím vizuálem nesouhlasím, je vidět že ta hra je uplně jinde než D3 (kde osobně mě vizuál nevadil, to byla ta nejmenší slabina té hry). S uhýbáním sem se smířil, ano nepatří to uplně do tohoto druhu her ale v každé této hře máš na to uhýbání skill, tady na to není skill ale rovnou mechanika, z těch videí bylo patrné že to není pilíř gameplaye, druid to nepoužil ani jednou, barbar myslím taky ne, jen ta sorcereska to využívalo skoro pořád protože čekala na doplnění many a to je právě důvod proč souhlasím s tvou výtkou ohledně lahviček, chtělo by to i jednu na manu, tím by byla splněma tvoje výtka více druhů lahviček....rozhodně není potřeba více druhů health lahviček jen podle levelu (minor, greater atd..), tohle byla spíš otravná mechanika než nějaká dobrá....
Jinak D3, později přidalo i různé léčivé lahvičky která každá měla svůj bonus, možná to bude i tady a to je fajn featura...

Dvojka nepotřebuje remaster! Ta grafika by byla v dnešní době moc čistá a ty bys zase naříkal že je to jako D3, kouzlo v D2 je právě ta "zubaté" grafika - hlavně D2 se dá dneska hrát uplně v pohodě, navíc kdyby vyšel remaster tak by určitě nepodporoval mody a tím pádem by to bylo o ničem, jak byla D2 skvělá hra tak dneska bych to bez modů už nehrál, s modama si to dávám rád, třeba Zy-El nebo Median-XL...

+ - 0
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 08:05:38 - new

Hele uvidime jak to dopadne, nechci to nijak hanit, když jsem to nehrál, ale zatím nejsem nijak zvlášť přehypovaný, to by každopádně bylo problematické.

Ano D2 nepotřebuje nějaký extra detailní remaster, ale aspon jemný update a oficiální podpora vyššího rozlišení by mi bohatě stačila... Mě ta hra prostě přijde perfektní i v dnešní době a to je co říct...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 06.11.2019 v 08:08:51 - new

Mě třeba pořád přijde fajn i graficky, stejně jako jednička. Včera sem si pustil nějaký gameplaye a vůbec nemám problém.

+ - 0
LennyKLennyK - 06.11.2019 v 08:30:25 - new

Mě taky, ale jak říkám. Oficální podpora a přizpůsobení vyššímu rozlišení by mi stačilo.... Plus nějaký niance.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek