Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
13
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
FenekFenek - 01.11.2019 v 20:28:29 - new

Pánové, jen pro pořádek, kdo tady kupuje DS? Docela tomu roste na MC hodnocení, tak by mě taky zajímaly názory obyčejných občanů :)

Má to teď hodnocení jako největší poseruSe pecka na Xboxu za několik let, Gears 5. Ale pro Xboty je najednou 84 nehratelná sračka, když jde o PS4 hru.

+ - 0
MJOLNIRMJOLNIR - 01.11.2019 v 23:09:17 - new

Nekupují a to sem mnel predobjednavku, kterou sem dnes zrušil, na genericke úkoly a nudný gameplay nemám náladu, z toho už sem zhnuseny od Ubisoftu h her! Jako filmecky hru nezachrání, když je to herně repetitivni nuda ala MGS5.

+ - 0
OtaconOtacon - 01.11.2019 v 22:57:41 - new

Samozřejmě, že kupuju a už se nemůžu dočkat. Konečně nějaká originální hra v AAA produkci.
Btw Geow5 mi nestál ani za stáhnutí, a to jsem si zaplatil gamepass :D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 23:01:25 - new

Tak hlavně Gears je prostě jen další obyčejná střílečka.
Nikam se to výrazně neposunulo,nikdo o tom za půl roku už ani neví.(tedy kromě jedinců co nadavaji na doteď rozbitý multak)

DS bude mít pravděpodobně stejný přesah jako MGS.
Vůbec tohle jakkoliv porovnávat je naprostá absurdita.

+ - 0
LykantropLykantrop - 02.11.2019 v 09:51:43 - new

Ano, nic takového jako Gears Sony vytvořit nedokáže. MS vydává pravidelně dvě hry, které mají natolik precizní MP, že jsou počítané mezi e-sporty. Sony od roku 1995 nic takového nedokázala.

+ - -1
modryklucinamodryklucina - 02.11.2019 v 12:27:56 - new

Větu bych trochu popravil.

Nic takového jako Gears Sony nevytváří. Naštěstí :))

+ - 0
LykantropLykantrop - 02.11.2019 v 13:11:59 - new

No původně PS3 exkluzivní Quantum něco skončilo 4/10. Jestli si myslíš, že vytvořit něco jako Gears je easy, tak jsi idiot.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 02.11.2019 v 13:29:32 - new

Co má prosimtě Sony společného s Quantum theory?

+ - 1
HordaHorda - 01.11.2019 v 23:09:15 - new
* editováno 01.11.2019 v 23:09:49

Naprostý nesmysl... Gearsy jsou prakticky do vydání dalšího dílu pořád populární, naopak na co se zapomene, jsou tyhle singlovky, kde po dohrání tam není co dělat...

Jinak je vtipné označení "obyčejná střílečka", když Death Stranding je v porovnání i s obyčejnou střílečkou gameplayove o tři úrovně níže...

Jednoduse se smir s tím, že DS bude jak hra o ničem, protože tam jsou jiné aspekty, ve kterých vyniká...nebo si najdi brigádu jako roznasec letáku a můžeš si rovnou zážitek z hraní zkusit i v reálu :-D

+ - 0
much0Jmuch0J - 02.11.2019 v 09:40:43 - new

Promiň ale první co mě nepadlo když jsem zapl po letech co jsem žádný Gearse nehrál Gears 4 a 5 bylo "Hele, to je úplně stejný, jenom přidali roboty a pár zbraní." Sorry ale je to totálně tuctový a nikam se to bez Cliffa uz od dvojek neposunulo.

+ - 2
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 23:12:56 - new

Tak už teď padají věci jako nejlepší hra dekády,generace,nový herní žánr,hra přesahující herní prumysl a podobně.

Smiř se s tím,že o tomhle se bude mluvit dlouhé roky.

Nějaký hloupý Gears zůstane pořád jen hloupým Gearsem ;)

+ - 0
targumurestargumures - 02.11.2019 v 01:24:24 - new

Musel jsem dat kvalitni. Tento komentar je ta prava atomovka, na kterou se cekalo.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 02.11.2019 v 07:25:43 - new

Jen pravda. Nic vic.

+ - 0
PoloPolo - 02.11.2019 v 00:38:12 - new

To loni u RDR2 taky padalo tě něj hra generace dekády atd a myslím že u horizonu to taky bylo :)

+ - 0
targumurestargumures - 02.11.2019 v 01:23:23 - new

Pamatuji si jak vysly recenze na Horizon a Glutton mluvil o tom, jak je to nejlepsi hra teto generace... tri dny na to se zverejnily recenze na Zeldu. :D

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 23:24:24 - new
* editováno 01.11.2019 v 23:26:22

Samozřejmě... A ty jako hlupacek tomu všemu věříš... O kolika podobných kokotinach už se toto tvrdilo a co z toho? Herní průmysl je prostě jen zábavní, pro hráče, nepřesahuje to vůbec nic navíc... To jen naivní herní novináři si tohle mysli, ale realita je taková, že jde pořád o médium pro nerdy a lidi, co se chtějí zabavit.

A právě podobné hry jsou v očích lidi, kteří nehrají vůbec hry, totální nesmysl...nedokazu si představit, jak bych nehraci vysvětlil, že hrají něco, kde cílem je doručit balíčky od místa k místu :-D to by si tukal na celo, proč takovou hovadinou ztrácím čas :-D

Ono obecně platí, že je lepší lidem, kteří nehrají, neříká nic o hrách :-D to je pravidlo, které se do života celkem hodí, nikdo tě podle toho pak nesoudi, nebo si o tobě nedělá obrázek že jen sedíš u TV a hraješ.. I když to tak třeba je :-D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 23:27:43 - new
* editováno 01.11.2019 v 23:32:31

Já si nedokážu představit,že ty by jsi měl komukoliv cokoliv o hrách vysvětlovat.
Protože se v herním světě vůbec nevyznás, neorientujes a nevíš o něm téměř nic.

Takže ano asi by si ťukal na čelo. Věřím tomu.

A nejvtipnější na tom je,že mi jako důkaz toho jaká je to sracka doporučis vortex video recenzi,kde to s 10/10 naprosto vychváli jako originální titul,ze kterýho snad budou ostatní cerpat a napodobovat :D

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 23:35:21 - new

Nemám potřebu cokoli o hrach říkat, natož vůbec někomu něco vysvětlovat, když více než 90% lidem, se kterými jsem v kontaktu, hry vubec nic neříkají a nezajímaji je

A tem, kteří hrají, zas není co říkat, protože každý si hraje co chce... :-D

Jinak na Vortex recenzi jsem poukazoval, že tam přesně popisuje gameplay, teda potvrdil, že tam děláš poslicka a to je celá náplň.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 23:39:04 - new

:D

Najedeme na tvoji logiku.
A teď si vem,že si zapneš Gears a děláš vojáka. Prostě chodíš a střílís .
To je celá náplň.

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 23:42:19 - new

No vidíš, už tam máš o činnost více... :-D

Ale pravda, novináři vidí originalitu i v pixel art hrách (kterých vyjde jen 150 ročně) a ideálně aby se hráli jen mačkáním jednoho tlacitka...

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 23:43:28 - new
* editováno 02.11.2019 v 07:28:09

Jakože v Death stranding nemůžeš střílet?

A vidí originalitu jako v tom pixel Artu,nebo v tom co ta hra nabízí?

+ - 0
MJOLNIRMJOLNIR - 01.11.2019 v 23:34:49 - new

Nepatříš ty náhodou do sekty Svědci Kojimovi?

+ - 1
LykantropLykantrop - 02.11.2019 v 09:54:21 - new

:D

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 22:16:39 - new

Počkám, až to bude v Gamepassu :)

A jinak se prober, Gears 5 tu plejky haněly, i když to má stejné hodnocení. Naposledy Buran, teda Borec. Všechno je debilní, ale dohrál to. Udajně. Ale na Ps4 je stejně hodnocená hra klenot a ATOMOVKA!

"treba Gears 5 je po seste to stejne, ma tragickou AI partaku, pribeh a hlasky pro dementy a naprosto debilni sane, ktere maji jediny ucel, udelat z 8 hodinove kampane 11 hodinovou."

+ - 0
panFilutapanFiluta - 01.11.2019 v 22:05:43 - new

Ten příběh mě docela zajímá, takže počkám až to bude v plusku a pak to možná vyzkouším.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 22:30:08 - new

pbs.twimg.com/profil…

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 21:56:26 - new

No já asi taky koupím. Měl sem pochybnosti, ale recenze to má přijatelný a rád podpořím projekt, kterej to zkouší jinak. Ono jich v mainstreamu takovejch moc není.

+ - 0
much0Jmuch0J - 01.11.2019 v 21:26:52 - new

Kupuju. Před Borderlands 3 i Outer Worlds.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 20:32:33 - new

Už od oznámení názvu jasná koupě :)

+ - 0
cbspikecbspike - 01.11.2019 v 19:33:45 - new

Mate to tam, Diablo IV.
Ale nezapomente #freehongkong

much0Jmuch0J - 01.11.2019 v 21:27:32 - new

Za rok toho stihli udělat hodně teda :D to budou asi recyklovaný assety z Immortal.

+ - 0
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 21:25:59 - new

Zajímalo by mě jak tu Lilith pojmou.....v D3 datadisku s ní totiž bylo hodně lore a sem zvědavej jestli všechen použijou tak jak ho tam nastínili protože by to mohlo být zajímavý..jak v dobrým tak ale i ve zlým..... přecejenom chtěla ukončit eternal war, chodila s andělem a udělali spolu Sanctuary což je svět kde se Diablo odehrává a jejich děti byly vlastně nephalem kteří už neměli existovat ale byli to vlastně hrdinové z trojky... možná se ale na to uplně vyserou na to lore z trojky.....uvidíme.....

+ - 0
cbspikecbspike - 01.11.2019 v 21:25:39 - new

Tak prej
'' Not coming soon... not even Blizzard soon''
Takze rychle uplacana nadhera, aby se zapomnělo na ty sracky kolem a za 3 roky to zas bude vypadat klidne uplne jinak.

+ - 1
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 21:30:07 - new

no, toho se právě bojím, protože první gameplay z D3 byl fantastickej a nakonec z toho absolutně nic v D3 nebylo :D
Nejdříve za tři roky bych tipoval

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 21:33:25 - new

Myslíš tohle? www.youtube.com/watc…
Co sem tak proklikal, tak mi to nepřijde zas o tolik jiný.

+ - 0
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 21:40:16 - new

ne, tohle ne, byl to ještě starší gameplay....zkoušel sem to hledat a marně, měl asi tak 2-3 minuty max, nekomentovaný, vyšel strašně brzo dopředu než hra....měl tam souboj s bossem kterej nakonec ve hře vůbec nebyl...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 21:51:21 - new

Aha, tak to taky nevím.

+ - 0
OGLocOGLoc - 01.11.2019 v 20:33:31 - new

A novej datadisk do WoWka :D

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 20:37:49 - new
* editováno 01.11.2019 v 20:40:46

Já čekám na ten remaster diabla dvojky. To by bylo top...

Oznámili overwatch 2,což mi přijde jako nejzbytecnejsi hra kterou udělali. Ale děcka to chválí, tak proč ne.

+ - 0
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 20:45:35 - new

mě příjde fajn že dělají hru i pro děcka.....dětičky si zahrají v barevným Overwatch a na dědky zbyde Diablo - win/win .)

Jinak teď hraju už druhým týdnem denně X hodin Path Of Exile a musím se omluvit za to co sem psal minule, ta hra se zase posunula a popravdě teď už i překonala D3 a drží se v topu s Grim Dawn, hodně poladili celkově souboje který už nejsou tak krkolomný a vypadají konečně k světu!!! Jo, a za 14 dní výjde patch 4.0.0 prej to hodně vylepší...sem zvědavej....

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 20:51:18 - new

Jsem ti to psal furt. To mají kluci pořádně vytuneny. A každou chvíli nový eventy. Byl tam super event v podobě tower defense, ale neměl jsem na to čas, takže jsem to jen lehce ochutnal... :(

+ - 0
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 20:53:59 - new

to není event, eventy sou ně+co jinhé tohle je liga ty tower defensy.....už mám level 55 postavu :D

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 20:55:35 - new

To jo, ale i ty ligy po čase končí. Tak jestli ta tower defense furt jede tak tím líp :)

+ - 0
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 20:25:39 - new
* editováno 01.11.2019 v 20:29:02

snad to zůstane podle toho gameplay videa, moc dobře si pamatuju první gameplay video k D3 který totiž taky vypadalo skvěle a nakonec z toho ve hře nebylo nic, ale tady toho teda ukázali víc tak snad už mají "hotovo" co se stylu gameplaye týče......jen sem zatím sklamanej z postav, barbar, kouzelnice a nejhorší postava z D2 - Druid za kterýho mě to jako za jedinou postavu fakt nebavilo... ale tak snad přibude nějakej lukostřelec a moc by se mě líbila kouzelná melle postava nebo obdoba witch doctora z trojky což asi neklatne protože je tam blbej druid.... :/

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 20:47:39 - new

Taky sem Druida nemusel. Jako charakter byl dobrej nápad, ale přišlo mi, že do tehdejší koncepce moc nezapadl. Mě ale popravdě nechytla ani Assassínka. Vlastně si nepamatuju, že by s ní někdo z kámošů vůbec kdy hrál.
Jako poslední postavu, která mi tehdy dala impulz se ke dvojce po stovkách hodin vrátit byl Paladin. Celou dobu sem na něj sral, protože sem furt měl vsugerovaný, že je to takovej Barbar-light :D a přitom s ním hrát byla strašná čurina. U dvojky mě ještě udržel dost dlouho :)

+ - 0
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 21:35:40 - new

s kamošema když sem hrál tak sme to měli rozdělný vcelku jasně, jeden miloval necromancera a kouzelnici, další hrál jen druida, další zase jen barbara a já sem měl rád assassinku a amazonku (amazonka s kopím byla hodně silná! a jako, lučstnice taky, celkově lučištníky mám v těchle hrách hodně rád...)
paladina sme vždycky chtěli mít ve skupině ale zbyl většinou na člověka kterej to s ním vůbec neuměl :D :D

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 20:54:10 - new

Ty nový postavy byly zase takový osvěžení. Ale ta assasinka mě bavila víc než druid.

+ - 0
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 21:05:35 - new

mě taky, assassinkla byla skvělá, právěže to byla taková ta melee kouzelnice a to mě bavilo! Navíc měla skvělé ty clawsy...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 20:25:07 - new
* editováno 01.11.2019 v 20:27:06

No kurva, tak to si nechám líbit! CGI trailer vypadá fakt dobře a z toho gameplay traileru je ta vizuální inspirace jistýma japonskýma píčovinama, který nikoho nezajímají dost zřejmá. Skoro jakoby Blizzard slyšel co od té hry chci. Za mě spokojenost a vlastně i zvědavost. Zvratky vyblily doufám všechny v trojce.

PS: A všimli ste si, že ti co mají ruční zbraně je teď zase opravdu používají (!!!), takže žádný házení kokotin, který mají takovou sílu jakou má ostří meče!

Fakt doufám, že to ničím neposerou, protože se tu rýsuje Diablo, který by po letech mohlo za něco stát.

+ - 0
much0Jmuch0J - 01.11.2019 v 21:28:42 - new

Tak Blizzard umí jenom kopírovat, nebejt DS tak by nevěděli co dělat.

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 19:42:28 - new

Evidentně je o restart série. Což je dobře. Ta trojka to dojebala neskutečně.
Gameplay trailer:
youtu.be/7RdDpqCmjb4
Cinematic trailer
youtu.be/aJqEJL-JVkc

Cgi top jako vždy, ale uvidíme co z toho nakonec bude. Hlavně nemít velká očekávání.

+ - 0
targumurestargumures - 01.11.2019 v 20:06:01 - new

Proc to porad vypada hur nez Sacred 2?

+ - 0
LupulinLupulin - 01.11.2019 v 20:27:00 - new

www.youtube.com/watc… heh? wtf?

+ - 0
cbspikecbspike - 01.11.2019 v 19:46:09 - new
* editováno 01.11.2019 v 19:49:15

Vypada to bozsky. Nevis, kdy se planuji vypravy do Honk Kongu, kdy ti dovoli si chvilku Diablo IV zahrat, jen když pomlatis par demonstrantu?

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 20:01:09 - new
* editováno 01.11.2019 v 20:03:07

To nevím, ale zní to pravděpodobně. Co je ale zajímavé, že i prezident blizzu tam ze sebe dělal debila jak mu je všechno líto, ale slovo Hong Kong by neřekl i kdyby se mu tam někdo z demonstrantů zakousl do péra,jak jsou z těch Číňanů posrany. jak ten priposranej polodementni ozrala z pražskýho hradu :)

www.pcgamer.com/bliz…

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 20:10:40 - new

Já to nějak nesledoval, ale proč bylo při oznámení Diabla důležitý říct Hong Kong?

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 20:31:33 - new

Cože?

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 21:02:01 - new

Nějak to z toho tvýho příspěvku vyznělo, že slovo Hong Kong bylo nějak důležité a že ho měl říct.

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 17:20:31 - new

Už někdo prozradil, co v té hře z ní dělá ten úplně nový žánr?

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 22:58:39 - new

To je jak s Jarkem.
Když všude možně píší,že nic podobného tu zatím nebylo,že těžko hru zařadit do nějakýho žánrů apodobně,tak už to asi něco značí.
Co je přesně Kojimuv strand game zjistíš až si to zahrajes.

Samozřejmě hlupák přijde a bude něco blekotat o walking simulátoru. Není problém stačí mi ukázat podobný walking simulátor jako Death stranding.

+ - 0
MJOLNIRMJOLNIR - 01.11.2019 v 17:22:37 - new

Ten nový žánr je Movie walking simulátor :D

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 18:19:19 - new

No ale to už tu taky bylo právě....

+ - 0
MJOLNIRMJOLNIR - 01.11.2019 v 18:29:18 - new

Tak ale podle Kojimy je to nový a revoluční (nudný) žánr!

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 16:23:27 - new

Proč mám z videorecenzí pocit, že je to hlavně high budget verze Grow Home? :-D

+ - 2
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 16:25:36 - new

Nevím,ale proč mám pocit,že přes to všechno jak to nechceš,tu budeš psát mez prvními ze máš dohráno?

+ - 1
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 16:48:07 - new

Na druhou stranu, když člověk uváží, jak moc na to Horda nadává, tak to snad ani nemůže být špatná hra :-D

+ - 0
MJOLNIRMJOLNIR - 01.11.2019 v 15:10:23 - new

Takže ten Kojimuv masterpiece je jen repetitivni walking simulátor?
To se vážně ten Japončík nepoučil a udělal repetitivni nudu jako předtím MGSV?
To jsem Teda hrozně sklaman po tom hypu co tu je posledních pár měsíců :(

+ - 0
FenekFenek - 01.11.2019 v 16:25:27 - new

Já jsem to čekal ještě daleko horší. Myslím, že přes 80 to má jen díky úctě k "mistrovi". Ale doufal jsem, že mu tenhle exces profesionální hodnotiči dají slíznout víc. Prohýřil miliony dolarů. Z toho část zcela zbytečně za honoráře hollywoodských herců, se kterými si sice asi užil mnoho příjemných chvil strávených u večeří a jiných setkání a splnil si svůj sen a získal nové kamarády od filmu, ale hře to vůbec nijak neprospělo. Naopak je to jedna z věcí, která mě od ní spíš odrazuje.

MGS5 se mi taky vůbec nelíbil. Vlastně už Peace Walker mi přišel mimo. Kojima prostě světu dávno dal to nejlepší, co měl a teď už je na čase jít do důchodu. Je to něco jako Molyneux. Kdysi super hry, později už jen velké řeči a sliby. Ale nejvíc mi připomíná Yamauchiho (Gran Turismo), který se proslavil také díky hrám, ale jeho skutečná vášeň byla jinde (auta) a momentálně se spíš dočtete o tom, že někde závodil, než že by něco vylepšil na GT. Jako já jim to nezazlívám. Každý si chce plnit své sny :)

Navíc musím pochválit, že se aspoň snaží přinést něco nového, i když je to úplně mimo mísu.

+ - 1
blauhimmelblauhimmel - 01.11.2019 v 18:54:35 - new

Rekapitulace - MGS 1 , vynikající / i když celkem krátký /
MGS 2, úvodní část na tankeru - super, pak to jako tak šlo,
závěr strašný, herně a i ten bombastický blábol.
MGS 3, by byl výborný, nebýt té kamery z ptačí perspektivy, Snake strážného neviděl, ale on jeho ano. Posléze opraveno.
MGS 4, dost dobrý, místy přehánění patosu / raiden atd.
Peace walker - ne dobrý, vlastně zbytečný
MGS V , když asi po sté prolézáte v zásadě stejnou základnu, dost se to zajídá. Quiet ani pes všechno nezachrání, hloupý příběh se stupidním koncem.
DS - ?
Takže moc mu už nevěřím, i když ocenuju, že tvoří něco nového /?/ Uvidíme.

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 16:38:40 - new

U toho GT nemuzes byt vice vedle, ta hra je vyborna a kazdy update to posouva dal, ale to je tezko rikat nekomu, kdo to evidentne nehraje a deni kolem nesleduje, to je lepsi se pak nevyjadrovat.
Kojima je pak uplne jinej typek, on proste uz nemusi nic dokazovat a muze si dovolit experimentovat.
DS zjevne nebude sedet kazdemu, ale dle recenzi to hodne lidem sedlo a rozhodne radeji okusim tohle, nez investovat do dalsiho CoD nebo hry od Ubisoftu, ktere jsou jak pres kopirak a hodnoceni maji pravidelne vysoke.

+ - 0
FenekFenek - 01.11.2019 v 16:53:12 - new

Vážně? Jak je tedy možné, že to má nejnižší MC hodnocení v sérii (75)? Tedy když zapomeneme na tu nehratelnou PSP sračku. To mi nepřipadá jako výborné hodnocení, ani jako signál, že se série ubírá správným směrem. Naopak s každým novým dílem jde hodnocení níž a níž.

Je pravda, že to sleduji jen velmi z povzdálí a závodní hry skoro vůbec nehraju, ale když to srovnám s Forzou, (kterou jsem sice taky moc nehrál), tak ta mě dokáže nadchnout, právě jako kdysi GT, které bylo ve své době špička a i já, nehráč závodních her jsem ji s nadšením hrál a miloval. Bohužel GT totálně zkostnatělo a zaseklo se zhruba někde v té době.

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 17:01:32 - new

Te hre se vytýkalo predevsim malo aut a trati + nepritomnost singlu, vsechny tyhle veci dnes jiz neplati a naopak je to ted nejobsahlejsi dil vubec. Oproti Forze je GTS take technicky vyspelejsi. Neni tak mainstreamovy jako dily minule, je to vice zamerene na online, ale jezdi se to vyborne a jezdi to stale miliony lidi. Kazdy mesic se pridava obsah a jezdi se nove eventy + to velice uspelo i v pro gamingu.
Tvrdit, ze Yamauchi nic nedela, to muze proste pouze clovek, ktery tu hru opravdu nesleduje a zavodnim hram hovno rozumi.

+ - 1
FenekFenek - 01.11.2019 v 17:21:15 - new

To je všechno moc pěkné a taky možné, ale předchozím hrám se nic takového nevytýkalo a byly skvěle hodnoceny. To, že GT dnes vychází po mnoha letech vývoje značně nedodělané je prostě smutný a nepopiratelný fakt. Dodělávají to pak za pochodu, v souběhu s vývojem dalšího dílu, který je pak zase nedodělaný.

S technickou stránkou souhlasím. Sám jsem tady dával porovnávací video. Ale to přece není vše.

Každá hra si najde nějaké své obecenstvo, ale popularita GT a i atraktivita pro nové hráče značně poklesla.

A jestli Yamauchi něco dělá nebo ne, nejsem schopen posoudit, nicméně lidé na takových pozicích si víceméně dělají, co chtějí. Což může být v jeho případě třeba ježdění na okruhu v rámci získávání zkušeností z reálných závodů :)). Tam dřou úplně jiní lidi a on na to přinejlepším jen dohlíží.

Klidně se té hry zastávej (pro mnohé je jistě skvělá), ale z hodnocení i prodejů je zřejmé, že aktuální směřování série má sestupnou tendenci.

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 17:37:29 - new
* editováno 01.11.2019 v 17:39:10

Tak tech 8 milionu neni zase tak malo, ale ano, neni to tak pristupny dil jako ty minule.
Nicmene smerovani hry je ted naopak naprosto spravne, coz by jsi vedel, kdyby jsi to sledoval.
Jenze ty jsi pred dvema roky videl cislo na MC a tim pro tebe hra skoncila, od te doby akorat vsem vnucujes, jak se nekdo v PD flaka. Doporucuji ti neco o aktualnim deni v GT nastudovat, budes dost prekvapen.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 18:04:38 - new

8m je na 102m platformu oproti minulým GT procentuálně slabé. Zvlášť, když PS4 nemá hack.

+ - 0
FenekFenek - 01.11.2019 v 17:46:20 - new

Problém je v tom, že zatímco ty vidíš v průběžném dodělávání hry její "skvělou podporu", já v tom vidím pouze dostávání jí do stavu, v jakém už měla vyjít. Ta skvělá podpora pak měla teprve následovat. Čili ano, dnes ta hra bude jinde, než tehdy, ale vyšla ve stavu, v jakém vyšla a ty hodnocení si tedy právem zaslouží. Dřív vycházely dodělané GT. Tedy v kontexu doby to byly v době vydání plnohodnotné hry.

+ - 1
BorecBorec - 01.11.2019 v 18:05:32 - new

Klidne at je zaslouzena, me spise slo o to neustale pindani, ze se v PD skrabou na zadku, NENI TO PRAVDA. :-)
Ta hra je proste neustale ve vyvoji, je to takovej zivej organismus, neustale vychazi upravy pravidel, fyziky, AI nebo dlasich funkci a porad se to nekam posouva. Ano, melo to mit na zacatku vice obsahu, to byla jeji velka chyba.

+ - -1
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 18:03:07 - new

Přesně tak. Tak hra vyšla ořezaná na kost a po x letech má konečně obsah, co měla mít na začátku. Že si Yamauchi užívá status celebrity a více času tráví na okruhu a na saké bukakke parties je také dobře známé.

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 16:38:12 - new

Na mě to působí spíše, že chtěl vytvořit nějaký příběh, mít tam ty herce, pracovat s nimi, ale jednoduše nevěděl, jak to herně nějakým způsobem spojit...

vytvořit prázdný svět, který slouží jen pro přesun z animačky k animačce je to nejednosdušší, co mohl zvolit. Ovšem recenzenti si i na tom najdou pozitiva, tedy postava se chová jinak ve sněhu, jinak v hornatém prostředí, jinak v zimě, když spadne, ztratí nějaký náklad a musí jej zvednout...

Možná by se mohl soustředit na animované filmy/seriály, což by dávalo v jeho případě smysl, ale je možné, že na tohle by nesehnal prachy tak jednoduše

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 16:33:28 - new
* editováno 01.11.2019 v 16:37:33

No já si o MGS V taky nemyslím že je to něco extra (ostatně několikrát sem to tady psal), ale gameplay jako takovej, tam se prostě nedá vytknout vůbec nic, jen je škoda že na tom byla postavená tak rozporuplná hra (která podle těch úniků ani ke konci vlastně nebyla tak úplně v jeho režii).

Třeba Horda tu zmiňuje Ubisoft - a když se podívám na takový Wildlands, který dělal tým s brutálním zázemím a porovnám to s tím, co můžu dělat v MGS V, tak si je tam ten Kojimův výtvor totálně dává.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 14:37:39 - new

Jako že bude DS skvělé bylo jasný,ale kdo čekal 50-70 hodin hraní? :D

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 15:40:25 - new

Pribeh je pry zhruba na 30 hodin a to je u singlu pro me akorat, priblizne stejne dlouhy ma by TLOU2.

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 15:31:05 - new

Udělat něco takového Ubisoft, tak si všichni klepou na hlavu, že nudnější gameplay už snad vymyslet nemohli, ale u Kojimi je vše OK.

Bohužel i po recenzích se potvrdilo, že jako hra to stojí totálně za hovno a věřím, že lidi budou rádi za každou animačku, která s gameplayem nemá naprosto nic společného, jen aby se nemuseli tím hraním nudit :-D

Bohužel v posledních letech význam "originalita" většinou spojuje s těmi gameplayově nejnudnějšími hrami... tohle je další důkaz.

Doporučuji Vortex video recenzi, nic neprozrajuje, jen vlastně potvrzuje nudný gameplay

+ - 0
mevimevi - 01.11.2019 v 15:36:16 - new

Tak ta Vortex recenze me spis navnadila.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 15:34:11 - new

Jj všech 83% pozitivních recenzí potvrdilo,že to stojí za hovno.

Běž se léčit.

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 16:30:38 - new

Herně stojí... vždyt tohle je vyloženě simulátor poštáka v nepříznivém prostředí. Věřím, že ten děj asi bude stát za zmínku, ale představ a, že to musím "hrát", tedy přesněji řečeno, chodit jen od místa k místu bez špetky něčeho zábavného, mi přijde nelogická :-D

Ale asi jsem divný, protože u her očekávám zábavu a ne simulátor chození od ničeho k ničemu.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 16:33:20 - new

Hry jsou odjakživa všelijaké a nabízí různým lidem různý druhy zábavy.

Divný to jsi,to souhlasím :D

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 16:42:38 - new
* editováno 01.11.2019 v 16:42:56

jasně, když najdeš člověka, kterému přijde zábavné i čumění na prázdnou stěnu, pak je těžké posuzovat, co je zábava... každý to vnímá jinak... tady je bohužel ta herní zábava právě na úrovni dívání se na prázdnou stěnu

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 16:47:42 - new

No našel jsem třeba člověka, kterému přišel zábavný i nový Crackdown.
To už raději tu stěnu :D

+ - 0
TragedyTragedy - 01.11.2019 v 14:39:29 - new

No to je pro mě spíš odrazující :) Nějak ty dlouhý hry už nedávám... RDR2 mě vyčerpalo natolik, že sem pak snad 3 měsíce na plejko ani nesáh :)

+ - 1
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 16:31:38 - new

Tak já fakt čekal,že to bude něco na 10hodin.
Ale dle všeho udělal obrovský opus, který nemá moc obdoby.

Docela vtipné,když si vzpomenu na Lykana,jak tu prorokoval,že to vyjde někdy za deset let,že Kojima je strašný patlal.

+ - 0
mevimevi - 01.11.2019 v 15:04:14 - new

Pro me je idealni hra na deset hodin.

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 14:02:25 - new

Gluttone, tak kde jsou tvoje první dojmy? na prumernosti typu outer worlds si cas najdes a když vyjde masterpiss, tak čas nemáš?

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 14:04:29 - new

Piss ti udělal někdo do hlavy, když to vychází za týden. Pěkný pátek :)

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 14:05:26 - new
* editováno 01.11.2019 v 14:06:02

shiiiiiit

ale tak aspon se to vysvetluje. Jinak by to mel uz dohrany.

#selfpwnage

cbspikecbspike - 01.11.2019 v 08:04:03 - new

A do prdele, už tam padaj ty mastrpísy....

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 09:00:52 - new

Vypada to na docela original jizdu, ale asi ne uplne pro kazdeho.
Hra ma pry opravdu skvelou technickou stranku a hodne se povedlo story. Jako na to, ze na tom Kojima delal tri roky a pouze v 80 lidech, tak je to svetove hodnoceni hodne dobre.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 09:19:02 - new
* editováno 01.11.2019 v 10:39:21

Co si myslí IGN:
70 hlavnich misi, ktery by v kazdym jinym openworldu byly jako nudny mise vedlejší. User unfriendly ovládání, user unfriendly inventář. V pozdni fazi hry mise spocivajici v hodinovým brodenim se snehem a vanici.

Jinak tohle absurdní množsví nákladu je prý vysvetleno jednou větou: Celý život jsem trénoval :D
www.destructoid.com/…

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 10:13:35 - new

Není to spíš samo o sobě vysvětleno tím, že je to videohra?
Že by zrovna tohle člověk měl řešit....

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 10:38:04 - new
* editováno 01.11.2019 v 10:38:27

Jasný, ale už se tu řesily mnohem větší blbosti ;) Speciálně na tvůj názor jsem zvědavý, protože mám potvrzeno od člověka co to dohrál, že pokud tě nebavilo lovit a jen tak brouzdat přírodou v RDR 2, tak tě tohle taky bavit nebude, tvoří to totiž hlavní náplň hry.

+ - 0
TragedyTragedy - 01.11.2019 v 11:10:18 - new

Nj, jenže narozdíl od bezdůvodného brouzdání přírodou v RDR2 máš tady ten příběh. A co si budem povídat, u Kojimy to dělá vždy hodně z celkovýho zážitku.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 12:00:00 - new

No, prý je příběh klasický mindfuck a zapomeň na to, že všechno bude na konci vysvětleno. Možná ve dvojce. Ale jo, jdi do toho, alespoň si přečteme za týden+ více názorů. Ale počítám, že bazary budou za 14 dní plné :)) Fakt to není pro každýho.

Gameinformer rozhodně nikdo nemůže nařknout z neobjektivity, pořád je to nejprestižnější časopis, který má informace měsíce před ostatními, hry na recenze většinou taky a ten dal 7.

+ - 0
cbspikecbspike - 01.11.2019 v 14:03:08 - new

Poslouchám Vortex recenzi a tam tvrdi uplný opak. Po dohrání ti příběh dává smysl. Jasně, nějáké věci jsou otevřené iterpretaci, ale žádnej LOST. A ty máš info od známýho naprosto protichůdné. Takže co, kdo je tady blba píča?

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 14:30:23 - new

Tak ono asi záleží co tam nevysvětlí. Takový Horizon, taky nechalo něco málo otevřené na pokarčování, ale v zásadě to byla hra s velice uceleným a ukončeným příběhem.
Takže pokud někde píšou, že ne vše je uzavřeno, tak pak záleží, jestli jsou to takové drobnosti, nebo je to nesrozumitelný patos. Ale to Lykan asi neupřesní.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 14:05:04 - new
* editováno 01.11.2019 v 14:09:40

Ehm, ty?

A ještě aby nedošlo k mýlce, to o tom příběhu píší zde. Což je mimochodem jedna z nej recenzí, co jsem zatím četl. A ne není negativní, pěkná 8.
www.destructoid.com/…

+ - 0
TragedyTragedy - 01.11.2019 v 12:21:41 - new

Každá recenze je čistě subjektivní názor konkrétního recenzenta. Je přece úplně jedno v jakém plátku vyšla.

+ - 1
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 09:36:55 - new

Sherpa?

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 10:12:16 - new

Asi :D

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 09:27:05 - new

Kazda hra ma neco, treba Gears 5 je po seste to stejne, ma tragickou AI partaku, pribeh a hlasky pro dementy a naprosto debilni sane, ktere maji jediny ucel, udelat z 8 hodinove kampane 11 hodinovou. :-D

+ - 1
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 09:35:41 - new

Přesto si novináři celého světa myslí, že to je horší hra. Atomovka zlýhala :´(

+ - -1
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 15:32:32 - new

Ta nevím. Srovnávat braindead Gears s úplně novým herním žánrem.
Ehm ehm

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 15:40:32 - new

novým herním žánrem? DAFUQ se v tý hře děje? dyt walking simulatory tu jsou, adventury taky,... tak co se tam děje, že je to nový žándr? Začinám být zvědavý, i když hodnocení nic moc...

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 15:42:15 - new

Budeš si to moct zahrát.
Pokud teda si najdeš čas.

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 09:37:25 - new

Nevim covece, ale MC je u obou 84. :-)

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 10:11:50 - new

Zase nebuď ještě větší idiot, než jsi, vycházel jsem z toho 82, co psal mevi pod tebou, což byla pravda, sám jsem koukal.

Hry jsou minimálne srovnatelné a vtipné je,že jsi nehrál ani jednu, ale hodnotíš.

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 10:16:41 - new
* editováno 01.11.2019 v 10:17:50

Obe jsem hrat mohl tezko, DS vychazi az za tyden a proto ho nehodnotim.
Gears jsem dohral zhruba pred tydnem a proto ho hodnotim. :-)
A kdo je tady debil vime vsichni jiz davno, takze o tom debatu nebudeme zacinat. :-)

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 10:35:04 - new

Tak to muselo být velké utrpení dohrát něco, co tě vůbec nebavilo a všechno je v té hře špatně. Inu herně vyhladovělé Plejky jsou schopné i sebetrýzně. Viď Atomovko :D

+ - 0
BorecBorec - 01.11.2019 v 10:48:18 - new

Ale ja netvrdim, ze je tam vsechno spatne a hra me misty i bavila, treba prvni Act byl super, bohuzel ten druhy a treti bylo opravdu spise utrpeni. Ale celkove to bylo urcite lepsi, nez dil minuly, to byla fakt hruza.
Gears 5 bych dal asi tech 7/10, cekal jsem od vlajkove lodi Xboxu vice.

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 09:12:48 - new

to jako vážně? :)

+ - 0
mevimevi - 01.11.2019 v 08:29:37 - new

Zatim 48 recenzi a prumer 82? To je lepsi nez sem cekal.
Ja si to koupim, vsednich zazitku z her je 99%, takze tuhle hru diky tomu ocenuji.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 08:43:02 - new

Taky lepší než sem čekal. Ale pro Plejky je i 8/10 hra naprostá ATOMOVKA, to neni jako plívy Gears 5... oh wait :)

Co tak čtu, tak snad každý zminuje backtracking do určitých oblastí, což mi u walking simulátoru přijde docela průser. Nudilo mě to hodně i v RDR 2, který bylo mnohem živější.

+ - 0
mevimevi - 01.11.2019 v 08:50:58 - new

Hele posledni hry, co jsem hral, hraju a budu hrat: Gears 5, Luigi Mansion 3 a Death Stranding.
Od kazdy platformy neco, takze ja na tyhle fanboy kecy seru :-)

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 09:02:33 - new

a tvůj postoj k hrám bys neoznačil za fanboy? :-D jakože preferovat v podstatě za každou cenu exkluzivity, mi přijde trochu nesmysl. I za cenu toho, že dopadají hůře, než multiplatformy, které s přehledem ignoruješ

+ - 0
mevimevi - 01.11.2019 v 09:14:44 - new

Ja ale nehraju jen exluzivity. Me se ta hra musi jen libit, je mi jedno od koho je. Jestli to vychazi zrovna na exluzivity, to uz max ukazuje na neoriginalni nabidku multiformatovek.

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 09:21:09 - new

ukazuje to jen na tvou zaslepenost, kdy sis vsugeroval, že exkluzivity jsou lepší, což je nesmysl...

Nechci, aby to působilo útočně, možná se pletu, ale co si pamatuji, píšeš tady jen o exkluzivitách. Jestli hraješ i multiplatformy a jen o nich nepíšeš, tak ok.

+ - 0
mevimevi - 01.11.2019 v 09:30:37 - new

Hele, v pohode. Ale ja fakt nerozlisuju exkluzivita, multiplatform. Hraju i multiplatform nejvetsiho razeni.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 08:52:32 - new

Ale bacha i IGN jen 68. Nicméně jdi do toho a udělej si obrázek sám ;)

+ - 0
jarekjarek - 01.11.2019 v 08:26:53 - new

tady to mají za 1324kc
www.mironet.cz/ps4-d…

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 08:22:54 - new

"Death Stranding is an irredeemable piece of garbage that should serve as a warning to publishers who give developers carte blanche to create ‘art’."

35/100 :D

+ - -1
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 08:14:07 - new

To jako fakt někdo čekal špatnou hru od Kojimi?
Ale no tak.

+ - 1
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 09:11:32 - new

:D zatím hodnocením dost daleko za tebou hejtovaném disco elysiu s minimálním rozpočtem a velkou kupou textu :D

+ - 0
targumurestargumures - 01.11.2019 v 08:11:05 - new

www.metacritic.com/g… Ale jo, zatim to porazilo fitness hru od Nintenda.

+ - 0
jarekjarek - 01.11.2019 v 08:10:21 - new

10/10
www.zing.cz/recenze/…

hra není pro každého
velikost titulku nelze upravit
par slabších pasáži se najde

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 08:06:11 - new

Tak snad už někde napíšou, jak že se to hraje. Snad na tu informaci nebude embargo (vzhledem k současnému PR by mě to snad ani nepřekvapilo :-D )

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 08:19:02 - new

Nevím o co ti jde. Stejně si to koupíš hned jak to vyjde...

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 08:35:35 - new

O co mi jde? Vědět co kupuji? Je to divné? :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 10:02:44 - new

Stejně to koupíš, tak aspon to pro tebe bude překvápko. Jako když jdeš na film bez traileru.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 01.11.2019 v 09:22:40 - new

Na výsledku to nic nezmění...

+ - 2
jarekjarek - 01.11.2019 v 00:33:22 - new

Na epic store zdarma
SOMA
Costume Quest

a priste
Nuclear Thorne
Ruiner

Zahrajte si na webu...
www.sector.sk/novink…

To sem kdysi hraval na Amize 500.fajna hudba, pekna grafika a budete muset premyslet ;-)

+ - 0
TragedyTragedy - 01.11.2019 v 00:56:03 - new

Soma je skvělá. Rozhodně doporučuju!

+ - 3
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 06:55:24 - new

Jen bych upozornil, že je to čistě walking simulator. Vím, že od toho někteří očekávají horor, tak ať pak nejsou zklamaní, když potkají za celou hru nějaká tři monstra, která je potřeba obejít.
Ale jinak rozhodně dobrá záležitost a taky doporučuji.

+ - 0
TragedyTragedy - 01.11.2019 v 10:27:29 - new

Já, myslím, že to je jasný, že to je ws.. to není tajemství. A prosím ještě víc spoilerů, abys zabil tu jedinečnou atmosféru neznáma...

+ - 1
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 10:32:11 - new

Já mám za to, že se to snad všude vydávalo za hororovou hru.

+ - 0
jarekjarek - 01.11.2019 v 06:55:06 - new

Fakt?ja to mam z PS+ ale nemohl sem se dostat z toho bytu na zacatku :-D

+ - 0
cbspikecbspike - 31.10.2019 v 21:44:05 - new

“The immediate plan, and this is why I won’t go on a holiday anytime soon, is to get Disco Elysium to as many people as possible,” Kurvitz said. “We’re going to port it next year to PlayStation and Xbox. We need to be very hands-on with the design of that. We don’t want to hire a porting company. We think it really is going to lend itself very well to console play because you don’t need to go over minute tactics and use a mouse because it’s very narrative in its nature.”

+ - 0
FenekFenek - 31.10.2019 v 21:53:49 - new

Kurvitz? Aha, tak snad to nezk..oní.

+ - 0
LupulinLupulin - 31.10.2019 v 21:47:13 - new
* editováno 31.10.2019 v 21:51:00

Ta predstava ze konzolisti ctou hromady textu na telce je zabavna....ale fandim tomu, ta hra si zaslouzi prodat co nejvic....

+ - 1
HordaHorda - 01.11.2019 v 08:18:41 - new

Nevidím v tom sebemenší problém...

Prodeje jsou stejně slabé na PC, takže o moc horší na konzolích to nebude

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 07:16:39 - new

:D Hele, že pcčkáři dali dohromady nějakou soutěž, kdo kdo bude větší idiot?
Pecky jako Kotor 1,2 vznikly na konzolích. Jak jen chudáci konzolisté mohli hrát Fallout 3 a dál? A co trilogie Mass Effect? Samé otázky zbědované mysli pcčkáře :)

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 07:22:24 - new

:D Evidentně absolutně netušíš, která bije. Fallout 3 ti přijde hromada textu? Pár zbědovaných trapných rozhovorů, kde většina hlavní linky je navíc namluvená, fakt nejde porovnat s tím co je v disco elysium :D ty seš marnej tvl....

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 07:58:57 - new

To spíš ty, když scénáře Mass Effetů měly desítky tisíc stran textu.

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 08:04:18 - new

Jo a kolik jsi toho musel číst ty jelito? Když většina z toho byl DABING? :D OMG

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 06:57:13 - new

No není náhodou žánr "Visual Novel" rozšířenější na konzolích než na PC? Myslím, že texty nejsou problém.

+ - 1
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 07:22:57 - new

Ne.... Ale můžeš to pak zkusit ;)

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 08:05:19 - new

Tak doporučuji třeba projí 999 trilogy (neříkej, že to není původně z konzolí) a pak můžeš znovu přijít, že na konzolích se nechytnou hry s hromadou textu :-D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 01.11.2019 v 05:43:55 - new
* editováno 01.11.2019 v 05:45:24

Představa vcelku normální.
Akorát moc nevěřím,že bude o textové RPG nějaký velký zájem na konzolích.
Ale třeba se pletu.
Každopádně měli jít na Switch.

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 05:39:49 - new

Nereálný. Horda nebo modrýkluk tu jasně přiznali, že víc jak dvě věty souvislýho textu nedají, takže většinu to asi mine. Ani já si nedovedu představit hrát podobnou hru na tv a číst tak ty tuny textu. Děsně nepohodlny a nezdravé na oči...

+ - 0
HordaHorda - 01.11.2019 v 08:20:11 - new

Zajímavé, člověk co nemá čas na sebe, a na hraní už vůbec, je neustále na fóru, kde si vymýšlí a začal bezhlavě že sebe dělat kokota...

Zkus omezit FH, třeba si najdeš čas i na Disco Elysium

+ - 0
GluttonGlutton - 01.11.2019 v 06:57:43 - new

Myslíš, že Horda zastupuje většinu konzolistů? :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 01.11.2019 v 07:24:16 - new

Ane snad? Viděl jsi ty hovada co sem přilítly z konzolisty? Jedno a to samý. Kréténi s IQ houpacího koně. Výjimka typu tragedy nebo fenek to nezachrání. Navíc tragedy je zpoloviny PCčkář.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.11.2019 v 07:57:28 - new

Nepsal Tragedy,že na PC nehraje, protože ho to nebaví? To je pcckar jak poleno! Se zbytkem souhlas :)

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek