Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



32
28
18
9




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
jarekjarek - 19.06.2025 v 15:42:18

Tomu se mi nechce ani věřit.
hrej.cz/article/ps5-…

PS5 přinesla Sony zisk 13 miliard dolarů
PS1 až PS4 dohromady vydělaly "jen" 10 miliard
PS3 generace byla podle Sony ziskově nejslabší

+ - 0
jarekjarek - 19.06.2025 v 11:29:04
* editováno 19.06.2025 v 12:15:50

Pro much0Je na Steamu slevy Festival rybaření :-D
store.steampowered.c…

Pro ostravaky.Datart v Karolině má slevy ale bůhví co ještě zbylo.
www.datart.cz/ostrav…

+ - 1
LykantropLykantrop - 18.06.2025 v 21:57:53

Na 2026 je údajně chystá spi-off God Of War. Dávalo by to smysl, před dalším dílem a nic proti tomu nemám, pokud to bude v kvalitě Santa Monica, nebo Naughty Dog - Uncharted: The Lost Legacy, které jsem si náležitě užil.

www.gamespot.com/art…

+ - 0
FenekFenek - 18.06.2025 v 22:22:02

To má být ta side-scroller 2D skákačka ala Price od Persia, ne?

+ - 0
LykantropLykantrop - 18.06.2025 v 23:07:31

A je to špatně?

+ - 0
FenekFenek - 19.06.2025 v 10:45:17

Tak píšeš tu něco o Lost Legacy, tak jen říkám, že to nebude z tohoto ranku.

+ - 0
gygantgygant - 19.06.2025 v 09:32:34

jo

+ - 1
jarekjarek - 18.06.2025 v 23:07:16

Kromě zasazení do Řecka se již delší dobu mluví o tom, že by žánrově mělo jít o 2.5D metroidvanii, ve které bude hrát ústřední roli Kratosův bratr Deimos.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 19.06.2025 v 10:04:00

Tak to zní alespoň trochu zajímavě. Ty poslední dva díly byly k uzoufání nudný a "neGoW".

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 18.06.2025 v 23:20:17

Důležitý je ať se vrátěj pořádný jatka. Chci zase trochu návrat ke střevům, krvi a taky potřebuju nasranýho antihrdinu. Nevadí mi vývoj Kratose, ale sere mě ten fakan :D

+ - 2
sakiczsakicz - 19.06.2025 v 01:37:49

Ten malej velkej debil je hrozne otravnej.

+ - 0
LykantropLykantrop - 19.06.2025 v 00:24:04

Takže nenávidíš děti!

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 19.06.2025 v 08:02:34

Správně! Fakani ve hrách a filmech znamenají že nezdechnou, nikdo je nebude mučit a žádný další srandy. Samozřejmě pár vyjímek existuje, ale to je málo! Často jen slouží jako nástroj k polepšení hrdiny, nebo jako motor k tomu aby udělal něco k čemu by se jinak nedokopal.

+ - 0
gygantgygant - 19.06.2025 v 09:35:57

Čteš Kinga? Ten nechává děti trpět. To by ti mohlo sedět. Akorát mi to v nich nepřijde jako sranda. Pak asi něco jde vyhrabat v temných hlubinách internetu, ale to tě nemůžu navigovat, nemám praxi. Pak samozřejmě můžeš řezat svoje děti, dát jim, co proto. Taky, pokud máš dobrou fantazii, jako já, tam si můžeš prožít, co chceš.

+ - 0
FenekFenek - 18.06.2025 v 21:51:24

Dneska byl Nintendo Direct k Donkey Kong Bananza a musím říct, že mě to přesvědčilo ke koupi. A to jsem k tomu byl opravdu skeptický. Z toho, co ukazovali do teď jsem cítil průser, ovšem tento Direct mě přesvědčil o opaku. Vypadá to skvěle.

www.youtube.com/watc…

Fanoušci Mario Odyssey myslím poznají některé styčné body s touto hrou. Ale zároveň je hodně jiná.

+ - 0
LykantropLykantrop - 18.06.2025 v 17:36:17
* editováno 18.06.2025 v 17:38:21

Vybraní novináři už hráli to Borderlands 4, muchoj může jásat, ale Lenka se asi rozpláče. Reakce jsou nadšené. Těch 5 let vývoje beze spěchu, protože vydělali na předchozích dílech asi miliardu, jde prý znát.

The new traversal mechanics are incredibly satisfying
Traversal is switched up to great effect – you can grapple, glide, double jump, climb, swim and dash. These all make navigating around Kairos a blast, especially when used in conjunction with the Digirunner, a vehicle that’s available pretty much anywhere instantly.

It never felt like a chore getting from A to B or exploring, and hopefully, this is the same throughout the game. In previous Borderlands games, travelling around on foot or spawning vehicles at certain points to get around quickly grew stale, so these additions are incredibly welcome.

It seems the developers have really focused on exploration with Borderlands 4, and it was rewarding to go off the beaten track to find superior loot. Loot rarity has increased, which makes finding and earning more unique items all the more rewarding, especially after Borderlands 3 devalued loot rarity.

These added options also make hitting certain combos in combat nothing short of thrilling. Double jumping and hitting the perfect shot before landing safely behind cover was addictive, and peeking out to land a killer headshot felt incredibly satisfying every time.
www.independent.co.u…

+ - 1
FenekFenek - 18.06.2025 v 21:45:08

No já bych se držel zpátky. Jak jsi sám napsal “vybraní novináři” :)

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.06.2025 v 22:36:24

independent je mainstream skvar kterej pro "exkluzivni" material udela vsechno, taky to beru s rezervou ;)

+ - 0
LykantropLykantrop - 18.06.2025 v 23:08:28

Tak se skoro omlouvám, no :)

+ - 0
TragedyTragedy - 18.06.2025 v 10:43:22

Expedice 33 za mnou. Nelze k tomu napsat nic jiného, než že toto je hra, která se objeví jednou za dekádu. Na té hře je správně snad vše a ještě dlouho ve mě bude rezonovat. Je tam hrozně vidět, že lidi co to dělali to dělali opravdu s nadšením a pro sebe (a samozřejmě hráče). Když jsem pak viděl závěrečný titulky a jak malej ten tým ve skutečnosti byl, tak mi spadla brada. Bravo! *standing ovation* Hrozně moc jim ten úspěch přeju a doufám, že se jim podaří navázat dalším mistrovským dílem.

+ - 7
MantisMantis - 19.06.2025 v 11:04:42

Podepisuji. Clair Obscur je pro tohle desetiletí to samé, co pro minulou dekádu Zaklínač 3.

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.06.2025 v 12:33:58

mam dulezitou otazku : je tam rybareni?

+ - 0
gygantgygant - 19.06.2025 v 09:36:47

Zeptej se Ryby.

+ - 0
jarekjarek - 18.06.2025 v 18:41:58

Ti hajzli si ani nevšimnou, že tu nejsem.tady budeš rybařit :⁠-⁠D
youtu.be/nvlX8LzExoc…

+ - 0
TragedyTragedy - 18.06.2025 v 12:57:58

Ne. Ale ryby jo

+ - 1
targumurestargumures - 17.06.2025 v 20:28:39

Microsoft “oznamuje” další generaci: x.com/xbox/status/19…

+ - 0
LykantropLykantrop - 18.06.2025 v 09:01:43

Xbox Series 2 should be just one console instead of Xbox Series 2S and 2X :D

+ - 0
HordaHorda - 17.06.2025 v 22:52:52

Asi reagují na ty "leaky", kterých je poslední dobou hromada... ale stále nevím to hlavní, půjde o kombinaci Xbox-PC? Podle toho, co řekla, to tomu nasvědčuje.

Osobně si myslím, že udělat ofiko emulátor Xboxu na Win bude pro MS hračka, jen problém bude v licencích. Ale mohli by to udělat jednoduše, kdy vydají Xbox, na který se licence stejně vztahují a na něm dají možnost pouštět přímo PC hry... Ale uvidíme, hlavně chci, abych mohl hrát vše z Xboxu (vše, nejenom play anywwhere), Epicu, Steamu apod na jednom místě, to je hlavní.

+ - 0
FenekFenek - 18.06.2025 v 10:25:56

Má to být hardwarová ZK. Takže MS asi pracuje s AMD ne nějakém APU, které to umožní. Víc bych v této zprávě nehledal.

Reálně si myslím, že to bude čip, který budou moci využít i jiní výrobci a bude možných více konfigurací.

+ - 0
FenekFenek - 17.06.2025 v 20:38:36

Už zase? Neoznámili ji už loni? :)

+ - 0
LennyKLennyK - 17.06.2025 v 20:36:31
* editováno 17.06.2025 v 20:36:46

"...to ensure that windows is the number one platform for gaming.."

Sice absolutně nechápu co tím videem chtěl básník říct, ale víceméně konce xšrotu.

+ - 0
RybaRyba - 17.06.2025 v 15:54:52

Ahojte FH, mam dotaz a tady vzdycky nekdo poradi ve vsem :D

Nejaky cmuchalove se mi snazi dostat do uctu. Za tri dny mi podezreni poslali google, disney+ a spotify. Vsude zmenene heslo nejakym hodne silnym. Da se jeste nejak branit? Mate nekdo zkusenost? Mam se obavat o bankovnictvi atd? Mozna mam jen teochu schyzu :D Ale clovek nikdy nevi a prijde mi to uz podezrele

+ - 0
LykantropLykantrop - 17.06.2025 v 18:14:56

každopádně Rybo, kdyby ti volal pán z kriminálky, že byl tvůj účet napaden, máš všechno vybrat a předat mu to na parkovišti, jinak o všechno přijdeš, tak... To prostě nedělej! :))
#radanadzlato

LennyKLennyK - 17.06.2025 v 17:24:57

Bitwarden na hesla. Základ všude jiný heslo, nebo místo toho používat passkeys. Hesla jsou slabé zabezpečení.
Pokud jde tak případně mfa ideálně nějakým authentikatorem, ale to dnes chtějí všechny banky.

+ - 0
TragedyTragedy - 18.06.2025 v 10:19:55
* editováno 18.06.2025 v 10:28:06

Jak funguje ten Bitwarden? Mě vždy tyhle passmanagery přišly naopak nebezpečný, protože máš všechny hesla schovaný pod jedním účtem. Jak to tedy zajistí bezpečnost? Moc jem se o to poslední dobou nezajímal.

Jak se to liší třeba od toho, když si hesla ukládám do Googlu s 2FA?

+ - 0
LennyKLennyK - 18.06.2025 v 17:31:11

bitwarden.com/help/p…
End-to-end encrypted: All encryption and decryption of vault data is done client-side, meaning no sensitive data ever hits our servers unencrypted.

Bitwarden does not store your passwords. Bitwarden stores encrypted versions of your passwords that only you can unlock. Your sensitive information is encrypted locally on your personal device before ever being sent to our cloud servers.

tzn pokud ti někdo neukradne telefon a nemá tvoje otisky prstů, nebo hlavní heslo, tak se k tomu nedostane, protože to není v cloudu.

+ - 0
HordaHorda - 17.06.2025 v 18:28:35

To sice jo, ale pro běžné lidi je aktuální stav nepoužitelný... Authenitcator je super, dokud si ho nesmazes a nemáš zalohu :-D pak jsi úplně v hajzlu a na vlastní účty je skoro nemožné se dostat... Většina lidí moc nerozumí tomu, jak to funguje, jak to zálohovat, přenést na nový telefon atd...

Za mě je aktuální stav jednoduše na hovno. Není pro běžné uživatele jednoduchy, roboti vyhodnocuji kdejakou nezvyklost na základě které blokují účty jejich majitelům, podpora většinou neexistuje...

Jedine smysluplné řešení loginu je bankovní identita. I když vše zapomeneš, nebo ztratíš, mas alespoň možnost řešit v bance.

+ - 1
LennyKLennyK - 17.06.2025 v 19:24:14
* editováno 17.06.2025 v 20:06:57

To že tomu lidi nerozumí, neznamená, že to je nahovno. Bankovní identita je uplná píčovina. To není primárně forma autentizace někde do nějaký cloudový služby, ale jak název napovídá, prokázání vlastní identity na úřadě (online), která ti umožní doložit, že to seš ty někde na úřadě místo občanky. Sdílíš tím x osobních údajů (dle toho co zrovna ten úřad potřebuje), který kromě úřadů nikdo nechce, protože to je akorát GDPR sraní s tím. Stejně jako to ty nechceš s nikym sdílet, kromě nějakýho úřadu.

Celej svět aktuálně bere jako správnou cestu passkeys, ale horda bude do applu a googlu posílat bankovní identitu :D

Nebo si můžeš koupit ubikey pro kritický aplikace. Těch možností je mraky, ale ani jedna z nich není bankovní identita. Naštěstí nejsi bezpečnostní odborník, takže co si myslíš ty je uplně irelevantní.

Apropos, do banky se taky nepřihlašuješ nějakou bankovní identitou, protože to je píčovina :D

+ - 0
HordaHorda - 17.06.2025 v 20:20:03

Nepochopil jsi... Ten příklad s bankovní identitou je jen o tom, že s tím nemáš co posrat.

Vsechno to co popisuješ. Jako jo, pro lidi, co se v tom orientují, to je ok. Sam využívám na vše, co jde, authenitcator, ukládám si záložní kódy, mam správce hesel, generují hesla, neznám téměř žádné důležité heslo nazpaměť atd... Ale běžný uživatel, což je minimálně 90% lidí, tohle nedělá, nerozumí tomu a často, když si chtějí nějak více zabezpečit účet, ve výsledku si to zkomplikují, protože ztratí tohle, neznají master heslo, vymazou si authenticator...

Takže pro běžné uživatele je aktuální stav jednoduše na hovno.

+ - 0
LennyKLennyK - 17.06.2025 v 20:32:21
* editováno 17.06.2025 v 20:33:54

Lidi se to budou muset naučit, pokud budou chtít využívat online služby. Někde je to povinné už teď. Do žádný banky se snad už heslem nepřihlásíš. A tam se to ty lidi aspon naučí. Obnovit to vždycky nějak jde. Můžeš si udělat zálohu autentizačního mechanismu který používáš (passkeys třeba někdě v cloudu), nebo vytvořit nějaký účet, kterým to obnovíš... Cesta se vždycky nějaká najde. Samozřejmě posrat se to někdy může, ale od toho je člověk svépravnej, aby se rozumně rozhodnul a použil mozek. Autem se taky můžeš zabít, ale když použiješ mozek a neděláš hovadiny, tak to většinou přežít lze celkem v pohodě. Oproti tomu je myslím správa přihlašovacích údajů v pohodě. A online být člověk nemusí, pokud to prostě jeho mozek nedává. Například ten Bitwarden je cesta. tam můžeš mít hesla i passkeys. Základ je mít heslo všude jiné. Já mám asi 200 hesel a všechny mi spravuje bitwarden. Když se jedno prolomí, ostatní jsou v pohodě. všechno to jsou 25 charakteru hesla (kde to jde).

+ - 0
HordaHorda - 17.06.2025 v 20:53:57

Tvl já vím, jak tohle funguje... bitwarden taky používám (i když to beru jako nutné zlo, než že bych z toho skákal radostí) ale pro běžné lidi je tohle úplně u prdele, ztratí heslo na účet - mají v piči, založí nový. Maximálně použijí nějaké vestavěné ukládání hesel v prohlížeči, kde při výměně telefonu zjistí, že vůbec neví, jaký účet na ten prohlížeč je apod :-D

Zas nemůžeš lidem cpát nesmysly, když jde ve výsledku stejně jen zpravidla o bezvýznamné účty... to hlavní, banku, mají stejně vyřešenou nuceně a samozřejmě banky mají desítky/stovky lidí, kteří pořád dokola řeší lidi, kterým se nedá přihlásit na účet.

+ - 0
sakiczsakicz - 17.06.2025 v 17:16:51

Hele ja jsem neco podobneho mel taky plosny nalet na ucty a sluzby, parkrat se nejspise dostali na google ucet. I po zmene hesel so to kolecko opakovalo jeste dvakrat, nez jsem vsude zmenil hesla ne jednou, ale hned dvakrat ihned po sobe. Asi to souvisi s obnovou hesla ktere nektere sluzby umoznuni pokud znas stare heslo o jeden rad zpet. Pravdepodobne takhle se vzdycky nejak dostali dovnitr. Po dvojnasobne zmene uz je dva roky klid.

+ - 0
RybaRyba - 17.06.2025 v 17:54:42

Zrovna u googlu jsem ted zmenil od soboty podruhe a pridal všechno možné další zabezpečení. Jsem tam debil měl i staré číslo na posílání sms :D Snad bude teď klid

+ - 0
FenekFenek - 17.06.2025 v 15:58:45

Pošli nám hesla do těch služeb a do internetového bankovnictví a my to posoudíme :-D

+ - 1
RybaRyba - 17.06.2025 v 16:18:40

PM :P :DD

+ - 0
LennyKLennyK - 17.06.2025 v 15:18:53

Spousta lidí tady poslední dobou říká, jak jsou hry dneska levný, že stojí stejný prachy třeba deset let a že dříve hry stály třeba dva litry. Ano, to může být pravda, ale kdo ty hry dříve kupoval? Tyvole dva litry to byla pulka platu v devadesatkach beznyho cloveka a 99% jelo pálenky - teď jsem poslouchal ty podcasty levelu o tom výročí a tyvole i level existoval jen díky tomu, že tam z kolejí na strahově mohli stahovat piratské kopie, který pak recenzovali, jinak by to nikdo nezaplatil.

Suma sumárum je potřeba nastavit cenu tak, aby to co nejvíc vydělalo a to je samozřejmě kumšt, protože je to potřeba vyladit s náklady na vývoj. tzn, pokud dělá někdo hru za miliardu, tak musí vydělat spoustu prachů a tu hru prostě musí prodat co nejvíc lidem za co největší cenu. Ale to neznamená napalit pět litrů, protože to si to nikdo nekoupí, ani dvě stovky, protože pak se to zase nezaplatí. Takže je potřeba najít ten balanc a mají na to určitě team lidí, který mají tohle na starosti. Rozhodně to není tak, teď budeme sypat hry za dva litry, protože byly dlouho "levný". To je uplně debilní přístup. za mě ideálně snížit ty náklady na vývoj, který jsou dneska často u těch AAA her uplně zbytečně vysoký, kdy je stejně spousta toho obsahu jenom balast navíc a 95% lidí to neocení. Pak může být rozumná cena, kterou hráči rádi zaplatí. No a nebo udělat originální super hru, kterou budou všichni chtít a klidně dají dva litry, ale to v dnešní době nevidím jako reálné. Těch her je prostě v každým žánru milion.

Odmítám trzení typu teď to budeme stříhat za dva litry plošně pro všechny hry, protože proto. To absolutně nedává smysl ani pro vydavatele ani pro hráče. Taky teď spoustu studií zavírají, protože ty náklady jsou šílený a lidi nejsou ochotný donekonačna sypat, protože ta konkurence je obrovská.

+ - 0
gygantgygant - 17.06.2025 v 17:16:25

No a to je přirozené. Ta rovnováha se vyvíjela, stále vyvíjí a časem bude vyvíjet.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.06.2025 v 17:05:14

Borderlands 4 bude stát 1999,-

+ - 0
LennyKLennyK - 17.06.2025 v 09:47:01

Bublina splaskla. Zpět na 70 dolarů. I tak to bude imho průser.

+ - 0
LykantropLykantrop - 17.06.2025 v 10:02:50

Randy dostal čočku, výhružky review bombingem, který tedy za správný nepovažuju a hnedka povolil :D A průser to nebude, šašku :D

The Borderlands series has sold nearly 93 million copies. Borderlands 2 remains the best-selling title in the franchise, with over 30 million copies sold. Borderlands 3 has also achieved strong sales, surpassing 22 million units.

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.06.2025 v 18:21:46

Jako vždy, koupim až GOTY s DLC za polovic.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.06.2025 v 18:56:44

To já počkám až to bude v plusku, pak to prolítnu v coopu a zase si zanadávám jak je to stejný...

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.06.2025 v 19:38:25

hele, musim říct, že ty hry jsou dobrý a nemaj konkurenci. Jsou pokaždý revoluce v tom co dělaj a 4 je zase o kus dál, a to víc, než jsem čekal ... 3 díl mě mile překvapil množstvím novinek a obsahu, a na konci jsem skoro i plakal (jsem měkkej). Solidních 8/10, hlavně pokud to kupuješ pod litr.

+ - 0
LennyKLennyK - 16.06.2025 v 21:39:23

První díl super. Pak za mě nic novyho. Bohužel. Graficky i hratelnosti úplně stejné. Ve trojce jsem to vzdal po pár fetch questech.
To se nedalo.

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.06.2025 v 00:37:44

Mozna na prvni pohled, ale uz jenom to jak se clovek muze hybat po bojisti se za ty roky vyvinulo - prislo lezeni pres objekty, pesti s vyskokem, skluzy, ted prijde i behani po stenach a vystrelovaci hak.

Totalne se zmenili a rozsirili efekty zbrani - v jednicce byly jenom elementalni efekty, ve tretim maji zbrane po nabijeni nohy a behaj a strilej atd.

Muzes mit dva skilly (jeden misto granatu), muzes si upravovat jednotlivy classy, ktery uz nemaj jenom jeden skill. Ve 4 to bude jeste rozsirenejsi.

Nevim, tohle jenom takhle z patra. Neprijde mi, ze by se to nikam neposouvalo.

+ - 0
LennyKLennyK - 17.06.2025 v 09:01:00

kamo tyvole nezlob se na mě, ale tohle je tak na jedno dlc. Ale tak aspon vidim, že jsou lidi, kterým se tahle recyklace fakt ještě líbí. Já se považuji za nenáročného, ale toto je na můj styl extremní lenost.

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.06.2025 v 11:30:13

Tak když to říkáš ty ;)

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.06.2025 v 20:31:30
* editováno 16.06.2025 v 20:32:06

Já ti nevím. Já vlastně hrál všechny (protože všechny byly nakonec někde zadara :D) a přišlo mi že je to furt jedna a ta samá hra. Vlastně jedinej progress sem zaznamenal mezi jedničkou a dvojkou a ani tam to nebylo nic velkýho. Teda až na záporáka, kterýho si jako jedinýho z celý série pamatuju. Když pak byla ohlášená Tiny Tina Wonderlands tak sem se na to fakt těšil, protože si mohli udělat něco kde by je nesvazovli žádný pravidla "skutečnýho" světa. Tak sem počkal až to bylo v plusku (:D) a ejhle, vono to bylo zase to samý.
Ale na jednu věc ty hry byly dobrý. Vždycky si u toho s kámošem dobře pokecáme (to je taky jedinej důvod proč to hraju, jet sólo by mě asi zabilo). Prostě si jen tak chodíš a bezmyšlenkovitě střílíš, takže je to skvělá kulisa která ti nezaměstnává mozek.

+ - 1
much0Jmuch0J - 16.06.2025 v 20:50:32
* editováno 16.06.2025 v 20:57:57

To je souhlas, Tiny Tina totálně nevyužitej potenciál - já čekal melee focus entry, bohužel zase měli bouchačky. Kde jsou zbroje?? Je pravda, že by to mohlo být mnohem, mnohem větší a využít ten potenciál mnohem hlouběji. Ale ... jak píšeš, je to super odreágování, hlavně ve více lidech, questy jsou občas aspon vtipný nebo neobyklý, ten gunplay je skvělej i různorodost nepřátel je gigantická, mapy jsou dobrě nadesignovaný (až na drobné vyjimky), je to můj guilty pleasure. Ale nikdy, nikdy bych za to nedal 2k, to si Píčford nezaslouží za ty kecy jeho co má ustavičně posledních 15 let ...

+ - 0
LennyKLennyK - 16.06.2025 v 17:39:32

LOL takovej recyklovanej sranec. za to nedam ani filutovku :D

+ - 1
TragedyTragedy - 16.06.2025 v 17:16:24

Nasrat :)

+ - 2
LykantropLykantrop - 16.06.2025 v 17:37:13
* editováno 16.06.2025 v 17:37:25

Zvláště v době, kdy The Alters, nebo Expedition 33 rovnou stojí pod litr.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek