Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



31
28
19
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
HordaHorda - 16.01.2023 v 08:48:27 - new

Včera jsem přemýšlel nad volbami a bohužel moje čest mi asi nedovolí volit komunistu... počkám si na nějaké předběžné výsledky, pokud bude mít Pavel jistou výhru a zatím vypadá, že to jisté má, tak nebudu volit a budu spoléhat, že to Pavel vyhraje. Rád bych sice volil, ale pro mě je komunista na podobné úrovni, jako vrah, nebo nácek a těm se taky neodpouští, i kdyby toho litovali sebevíc

+ - -5
LykantropLykantrop - 17.01.2023 v 09:13:51 - new

Tak už Babiše podpořili komunisté, Trikolora, Vandasovci, Volného dementi a včera se proti PP vyjádřil i místopředseda SPD.

Tolik k tomu, jak to má PP jisté.

+ - 0
much0Jmuch0J - 16.01.2023 v 20:52:48 - new

Karierne, vystupovanim a mezilidskou zkusenosti je Pavel narozdil od Babise mecenasem filantropismu. Jester Babis, co nevi ani kolik stoji mliko nebo rohlik, je trapnou karikaturou na prezidenta. Na premiera. Na podnikatele. Mam proti Pavlovi vytky, ale vedle Babise je to chlap kterymu bych veril, kdybych s nim skoncil ve skupince po nejaky katastrofe. Babis by jenom cekal jak nas podrazi a jeste by kradl zasoby a stval lidi proti sobe. Ostatne jak to dela poslednich 8 let. Jestli nevolis Pavla, nechas vyhrat Babise. Ty mas vseobecne vsechno naopak, ale tady se zamysli. Jo s jasne, muze ti bejt putna co si o tobe mysli nejakej anonym na internetu, sak to je toho vyhoda.

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 21:04:51 - new

Moc se mi nelíbí, jak tady jako hlavní důvod volby dáváte jen Babiše... jenže oproti Babišovi by byla lepší volba minimálně 80% dospělé populace v ČR. To není žádný úspěch být lepší, než on...

Pavel vyhrál i teď bez mého hlasu. Nevím, jak se lidi zachovají, jak se budou přelévat hlasy, ale ty předpoklady jsou zatím takové, že Babiš nemá šanci, protože ti, co ho chtěli, ho volili a nevím, kde jinde může získat, zatímco Pavel bude přebírat většinu hlasů ostatních volících.

Jestli nás bude víc, co nebude hlasovat? Nějak matematicky nedává smysl, co se tím může změnit. To že nevolíš nikoho nedáváš hlas Babišovi... taky můžete tvrdit, že tím nehlasováním se dá hlas Pavlovi... Nebo to funguje jen na jednu stranu? :-D

A jo, asi přikládám příliš velkou váhu svému hlasu, i když reálně to je jen 1 hlas a i když ho hodím Pavlovi, i když mi to bude proti srsti, můžu říct, že jsem žádného komunistu nikdy nevolil :-D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 16.01.2023 v 21:08:48 - new
* editováno 16.01.2023 v 21:09:09

"Babiš nemá šanci, protože ti, co ho chtěli, ho volili a nevím, kde jinde může získat, zatímco Pavel bude přebírat většinu hlasů ostatních volících."

Cožé? Tím chceš teda jako teď říct, že ti co chtěli volit Pavla ho v prvním kole nevolil, ale Babiše jo? :D Co to je sakra za myšlení?

+ - 1
LykantropLykantrop - 16.01.2023 v 21:27:07 - new

Typická Hordovina. Sám volit nejde, ale předpokládá úplně samozřejmě, že všichni ostatní ano. Tihle si pak ještě zatleskají, že prohráli. Čest!

Naposledy to měl takhle jisté Drahoš a dopadlo to... no přesně podle Hordových výpočtů :D

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 21:37:53 - new

Drahoš to měl jisté asi jen v tvojí hlavě, jinak si nedovedu představit, jak by někdo mohl vyhodnotit, že Drahoš, který měl 12% méně hlasů, než Zeman, má jistou výhru v druhém kole :-D

Ale když už jsi to nadhodil... Zeman získal v druhém kole o 870 tisíc hlasů více, než v prvním kole. Drahoš získal o 1 330 tisíc hlasů více v druhém kole, než v prvním.

Jenže v prvním kole byl velký rozdíl ve prospěch Zemana... Teď Pavel vyhrál první kolo a kdyby se opakovala situace jako Zeman-Drahoš, tak Pavel vyhraje s velkým rozdílem. Pavel ale nepotřebuje získat tolik, co potřeboval Drahoš...

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 21:16:56 - new

No člověk, co volil Danuši pravděpodobně nebude volit Babiše, vlastně to platí snad o všech kandidátech, kromě Bašty... ale i voliči SPD/Bašty jsou antiBabiš, takže ti jej budou volit maximálně z důvodu, že budou volit pro ně menší zlo...

Samozřejmě to neplatí 100%, jen si moc nedokážu představit, kde bude Babiš získávat ty hlasy navíc, co by potřeboval na výhru.

+ - 0
RybaRyba - 16.01.2023 v 20:02:12 - new

Mam to v pici ale ne tolik aby mi bylo jedno, ze by na Hrade byl Babis. Hodim to Pajovi a cus

+ - 4
LykantropLykantrop - 16.01.2023 v 22:00:22 - new

Moudrá slova.

+ - 0
TecladoTeclado - 16.01.2023 v 18:41:49 - new

Pavel 30 let sloužil Nato a demokracii. Udělal velikou tečku za minulostí, Babiš nikoliv.

+ - 1
TecladoTeclado - 16.01.2023 v 18:40:24 - new

Hlupáku.

+ - 0
FenekFenek - 16.01.2023 v 16:57:14 - new

Tady se musím Hordy zastat. Vnímám to podobně, jako on. Celkem mi vadí, jak mají lidi různá měřítka pro různé lidi. Jen proto, že Babiš je tím, čím je se najednou toleruje členství v KSČ a předstírá se, že to nic není. Že k tomu byl vlastně skoro donucen. Nemyslím si to. Myslím, že tohle by měl být takový cejch, který by tě měl vyloučit z nějakých veřejných funkcí. Už proto, aby lidé viděli, že tvoje minulost se nezapomene zároveň se změnou režimu.

Taky mi vadí, jak strašně agresivní jsou ne-voliči Babišem, případně Zemana předtím. Já nejsem voličem Zemana nebo Babiše, ale nechci se identifikovat ani s tou druhou skupinou. Protože se podle mě chovají podstatně hůř, než voliči Babiše apod. Lidi, co nevolí Babiše to musí všem říct. Musí to všem rozmlouvat a voliče s jiným názorem mají tendence ponižovat. Nejčastěji naznačují, že voliči Babiše a Zemana jsou hloupí, nevzdělaní nebo něco podobnéh, zatímco oni jsou asi ta elita, která má správný názor. Vidím, jak se to šíří i od celkem inteligentních lidí, přes média a pak tuto agendu šíří i ti mně mentálně zdatní. Ale s o to větší vervou. Strašně mi to vadí. A zdá se mi, že tohle se u těch voličů na opačné straně neděje. Ačkoliv nechápu, proč volí, jak volí, respektuju jejich názor a respektuju je, že to většinou nikomu netlačí a nechovají se jak hovada k lidem s jiným názorem. Nebo jsem to aspoň nezaznamenal. Spíš mi připadá, že se za to trochu stydí a proto radši nic neříkají, aby je hned někdo neoznačil za dementy.

Dost mi to evokuje takové to západní myšlení v extrémní podobě, které nemám rád. Jako například včera zmíněné fluidní pohlaví, hyperkorektnost ke všemu a podobně.

Úplně mi to připomnělo jedno video, na které jsem nedávno narazil na YouTube:
www.youtube.com/watc…
(Původně jsem se totiž díval na jiné video od té ženské, které se věnovalo woke vývojářům a novinářům)

Jako ona chce jen říct svůj pohled na to (podle mě normální zdravý pohled), ale nemá šanci. A to mi strašně připomíná ty nevoliče Babiše, ve chvíli, kdy někdo řekne, že ho bude volit, okamžitě se seběhnou jedinci, kteří ho nevolí a začnou do něj brutálně jet, že ani nemůže pořádně oponovat a nakonec to vzdá.

Taky mi připadá úsměvné, jak se tady ta volba prezidenta řeší a všichni jsou najednou odborníky na politiku. Předtím byl každý odborník na viry, pak na válku a teď je to politika :).

Debaty jsou vedené dle západního vzoru, kde se kandidátů ptají na okruh politických témat, které ale tam mají ti kandidáti právo opravdu ovlivnit. U nás může prezident ovlivnit celkem hovno, ale pořád se předstírá, že může ovlivnit téměř vše a kandidáti dostávají ve skutečnosti dost absurdní otázky. Ale sledovanost tam je, emoce u voličů taky a zisky se hrnou. A lidi to prožívají, jako by šlo o všechno. Přitom jde o hovno. Do teď jsme tam měli páprdu, alkoholika, o kterém se ani nevědělo, jestli žije a taky to nějak fungovalo. Nic dramatického se nestalo. Jen trochu ostudy, která stejně v zahraničí nikoho nezajímá. V zahraničí téměř nikdo neví, kdo je náš prezident. Nebo vy víte, kdo je prezidentem třeba ve Finsku?

Tím nechci říct, že je to úplně jedno, kdo tam je. Má to určitou reprezentativní váhu. Ale reálně to nic moc neovlivní a myslím, že na tom život nestojí. A není to důvod, aby lidi obětovali svou slušnost k jiným.

Osobně doufám, že to vyhraje Pavel, protože až na tu jeho komunistickou minulost je to podle mě, co se týče právě té reprezentace úplně ideální kandidát, jakého jsme tady možná od revoluce ještě neměli. A nebude společnost tolik rozdělovat, jako kdyby tam byl Babiš, který ve společnosti budí obrovské emoce. Nicméně nejsem rozhodnut, že ho půjdu volit. Zatím jen 100% vím, že Andreje volit určitě nebudu.

+ - 1
LykantropLykantrop - 16.01.2023 v 17:47:10 - new
* editováno 16.01.2023 v 17:52:58

Já ti tedy budu oponovat, podívej se na nějaké meetingy, jak jezdil Babiš s dodávkou, točil to hodně Bartoníček. V těch lidech je takový to zahořklý zlo. Kolegové v práci mi ukazovali fotky, co jim posílají rodiče přes SMS, nebo Messenger, kde sdílí, jak nás PP nažene do války a budeme narukovat a pojedeme na Ukrajinu. Jsem fakt rád, že tohle v rodině nemáme. To je podle mě čisté zlo! Stejně jako ti dementi co razí razí Fialova drahota a podobně lži.

Gaussova křivka je neúprosná a v každé společnosti je značná část dementů, kteří si nenechají nic vysvětlit a stačí jim hromadný mail. Něco jako v době komunismu - psali to v novinách, tak to musí být pravda, mámo. Horákovou popravili právem.

Ten Babišův výbuch slizu a zloby po prvním kole by měl otevřít oči všem a pokud ne, tak je mi líto, jsi na úrovni Putin/Hitler dal alespoň lidem práci.

+ - 0
RoiserRoiser - 16.01.2023 v 14:49:35 - new

Ono mi neco uniklo? Pokud vim, tak se k nemu uz nehlasi. Vyjadril se ke sve minulosti celkem dost jasne. Ty jsi se narodil az po komunismu a asi nevis, ze mnoho lidi bylo k uznani komunismu donuceno bud uz jen kvuli preziti nebo aby to nekam v zivote dotahli. Sam nemuzes vedet jak ty by ses v ruznych situacich zachoval, tehhda byla doba proste jina a ted kazdy o sobe muze rikat, jak by se hrdinsky zachoval. Prirovnavat ho k vrahum mi prijde hodne usmevne. A jen pro upresneni, aby me tu nekdo z neceho nenarknul - celej komunismus muze tahnout do prdele.

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 15:30:08 - new
* editováno 16.01.2023 v 15:33:14

Nemyslím si, že zrovna jeho případ komunismu stál na tom, zda bude/nebude žít... to je jediný důvod, který by se dal ještě zvážit, ale to není jeho případ.

Ale máš pravdu, nikdy nevíš, jak se kdo zachová, ale o tom to právě je. Někdo se zachová blbě, někdo dobře... většina rozhodnutí je prakticky bezvýznamných, ale pak jsou rozhodnutí, které mají velký vliv a můžou se s tebou táhnout celý život. Tobě třeba stačí, že se od toho distancuje (to dělá i Babiš), mě to třeba nestačí.

Jestli ti tohle přijde úsměvné? Wiki:

Podle ÚDV bylo v průběhu Komunistického režimu v Československu popraveno pro politické trestné činy 248 osob (247 mužů a Milada Horáková), asi 8000 osob zemřelo ve vězení a 450 při pokusu uprchnout přes železnou oponu. Na hranicích umírali při výkonu služby také členové Pohraniční stráže – celkem jich v letech 1948–1989 bylo 654, z toho většina nehodou, sebevraždou či zastřelením kolegou. Pouze deset jich zemřelo při přestřelkách s uprchlíky.

Do vězení bylo z politických důvodů odsouzeno přes 205 000 lidí, do táborů nucených prací bylo bez soudu zařazeno asi 20 000 lidí a do Pomocných technických praporů z politických důvodů asi 22 000 osob. Do zahraničí uprchlo v letech 1948–1987 170 938 občanů. ÚDV zdůrazňuje, že čísla nejsou konečná, mnoho materiálů se dosud nepodařilo zpracovat nebo prostě zmizelo, navíc statistiky nezahrnují některé nezákonné internace, utajené vraždy a lidi zemřelé na následky věznění po propuštění – lze předpokládat, že skutečné počty obětí jsou vyšší a že dosud uveřejněná čísla mohou být ještě upravena směrem nahoru. Dále bylo podle Ústavu pro studium totalitních režimů jen v letech 1948–1953 uvězněno asi 200 mladistvých.


+ - 0
LykantropLykantrop - 16.01.2023 v 16:25:13 - new

Ach jo. To je asi fakt marný :/ Když nechápeš rozdíl mezi distancem a službou 30 let demokracii, respekt po celém světě a vedení NATO, což je obrana proti tomu, co se děje teď v Rusku vs budováním impéria, pomocí kamarádů z StB (v tzv. bezpečnostní divizi Agrofertu je jich nejmíň 20, samí bývalí důstojníci), mafiánských praktik, zastrašování, polévání pole člověka, který nechtěl pozemky prodat Agrofertu roundupem, tak ti fakt není pomoci.

Pavel komunismus opustil, Babiš mentálně komunista pořád je a chová se tak.

+ - 0
RoiserRoiser - 16.01.2023 v 15:54:58 - new

Ja vim dobre, co za zverstva delali, ale tvrdit, ze se toho dopousteli vsichni ve komunisticke strane je trochu na hlavu. Vim, ze v jeho pripade slo o karieru, ale kdyby ti nabidli tehda tvou vysnenou praci a byla to jedina moznost, jak se tam dostat, tak uz takovej hrdina asi nebudes. Ted to muzes vyvracet, ale jak rikam, nezil jsi v te dobe.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 16.01.2023 v 16:58:33 - new

V tom já osobně vidím ten problém, nevadí mi ani tak, že vstoupil do strany, ale z jakého důvodu. Jeho vysněná práce nebyla dělat třeba někde ve škodovce inženýra, ale aktivně se podílet na udržování a obraně komunistického režimu.

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 16:02:07 - new

Jenže to je to předpokládání, že si někdo myslí, jak se zachová, ale ve skutečnosti to nemůže vědět... osobně bych mohl vydělávat minimálně 2 krát víc, kdybych chtěl, ale musel bych se zachovat jako zmrd k více lidem a neudělám to... jo měl bych se lépe, ale nestojí mi to za to. Stačí ti tohle jako příklad?

+ - 0
RoiserRoiser - 16.01.2023 v 17:09:33 - new

Nestaci, ale nechme to byt :-) .

+ - 0
cipheruincipheruin - 16.01.2023 v 10:49:53 - new

"čest"
:D

+ - 3
cbspikecbspike - 16.01.2023 v 10:44:04 - new

Snad to bude pohůdka, generál ve vyslužbě na ten Hrad usedne i přes Prchalovu kampaň a všichni tihle v teoretických zásadách tak pevní si budou moct zachovat štít nepošpiněný hlasováním pro někoho, kdo se jakkoliv zaplet s bývalým režimem.
Jen nechci vidět tu mentální gymnastiku, kdyby se naplnil černý scénář a Babišovi tak bylo umožněno kurvit celou zem právě z Hradu...

+ - 1
LykantropLykantrop - 16.01.2023 v 11:51:19 - new

Tohle je přesně scénář, který díky podobným Hordám možná nastane. Navíc u Babiše byl Foldyna, který je známý tím, že z vyloučených lokalit dokáže sehnat levně hlasy. V Chánově měl teď Babiš mimochodem 95 %.

Nevolit menší zlo neznamená, že vyhraje dobro, ale větší zlo. Ale vysvětluj to nějakým Hordům.

+ - 0
cbspikecbspike - 16.01.2023 v 12:30:37 - new

Jj, dnesni clanek k tomu, kolil dostal Babis v Chamove byl vynikajici. Ale uz taky za vsim vidim nekaky psyops, tak nevim, jestli mel clanek zahnat podezreni z nakupu hlasu, nebo zas lidem co voli Babise ukazat, ze voli stejne jak dno spolecnosti :D

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 12:18:16 - new

Reálně, moc nechápu, proč se tolik řeší, kdo co volí/nevolí, co je dobře/špatně... každý má na to svůj názor, každý má své důvody. Ty si myslíš, že to co děláš ty je to jediné správné... mě je třeba u prdele, jestli někdo volí Babiše, jo nesnáším ho, je to kokot, ale to mám proti těm lidem bojovat? Proč? :-D mám tady nadávat na lidi, kteří dali tolik hlasů Pavlovi? Že se mi nelíbí ani jedna volba jako prezident je můj problém. Nic s tím neudělám, prostě se tak hlasovalo a reálně v druhém kole nemám koho volit. Volba menšího zla není pro mě volba, tak se s tím smiř :-D Kdysi jsem volil taky "menší zlo" z mého pohledu, už to bude hromadu let zpátky a dodnes mě to sere... teď jsem se rozhodl, že neudělám stejnou chybu a seru na nějaké "menší zlo", pro mě je zlo obojí, takže to nehodím nikomu a budu mít čisté svědomí... Že neuspokojím Lykana mi je u prdele, stejně jako mi je u prdele, jestli to hodíš Babišovi, nebo Pavlovi, nebo nikomu...

+ - 0
cbspikecbspike - 16.01.2023 v 12:31:23 - new

Tak nam jeste napis, jaka volba mensiho zlo te tak poznamenala. Mozna to nam vsem vyjasni...

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 12:52:52 - new

Byl to Zeman vs. Schwarzenberg... nechtěl jsem tam ani jednoho, ale i když jsem měl k obou odpor, Schwarz mě sral o něco více.

+ - 0
cbspikecbspike - 16.01.2023 v 13:33:51 - new

Ok, kdyby si se tenkrat zeptal, tak bych ti rek, at Zemana nevolis...kecam, tenkrat na me taky nejak zabrala ta kampan, cizaka sem na Hrade nechtel a tak sem volit nesel. Je to deset let zpatky, jina doba, snad dnes dokazu svoje rozhodovani promyslet lip...

+ - 0
LykantropLykantrop - 16.01.2023 v 14:27:24 - new

Já tedy tehdy taky nebyl, ale kdo mohl tušit, jaký proruský hnojomet se ze Zemana stane. Tehdy působil ještě jako státník. Každopádně teď je to jasně dané a Babiš nesmí zvítězit.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 16.01.2023 v 18:00:07 - new

Hnojomet byla už ta kampaň. Ale nechali jste se dobře zmanipulovat :D

+ - 0
LykantropLykantrop - 16.01.2023 v 20:19:26 - new

Říká někdo, kdo cokoliv volil, prohrálo :D

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 16.01.2023 v 21:04:28 - new

To pak můžeš vždy volit Babiše a pak se radovat, že vyhrál (minimálně v jeho pokřivené mysli vyhrává vždy).

+ - 0
LykantropLykantrop - 16.01.2023 v 13:09:41 - new

Dal jsem se do pláče nad ublíženou Hordou, něco jako znásilnění úplně. Hele Hordo, je to dvoje demokratická volba, ale něco mi říká, že kdybys neměl možnost volit, tak ty první velmi brečíš, že nemáš hlas. A když ho máš, tak ho hodíš do kanálu. Jak to tyhle morální majáky dělají.

No nic, s Babišem na Hradě tu bude krásně. Stíhaný v několika kauzách, prolhaný až na půdu, co šíří zlo a zmar a blbou náladu. S tím nám tu bude krásně dalších 5 let. A jen tak mimochodem získá imunitu, o což mu jde.

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 13:22:02 - new

Akorát, že jsem volil a teď jednoduše nemám koho...

Ok, Babiš teď nebude prezident, ale dost pravděpodobně bude premiér za pár let a to je ještě horší varianta. Tak já ti nevím, prostě ten dobytek se bude srát všude a těch příznivců má hodně... bojovat proti němu tak, že mám jít za každou cenu volit, i kdyby proti němu stál Hitler, mi nepřijde jako řešení...

Osobně nechápu, jak může být takový člověk na svobodě a ještě k tomu v takových funkcích... přijde mi, že Babiš je takovým důkazem, že něco je v této zemi špatně, nebo něco nefunguje asi tak jak má...

+ - 0
LupulinLupulin - 16.01.2023 v 09:24:45 - new

Jak vidím tak tě hnojomet zasáhl zcela naplno......

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 09:43:03 - new

Popíráš, že tady byl komunismus? Že jsme díky tomu jako země zaostali za západem a že lidi, kteří ten komunismus podporovali měli svůj podíl na tom, že se tady tak dlouho držel?

Pro mě je zásadovost důležitá a tihle lidi, ač mohl být jejich důvod sebelepší, jen podporovali režim, který nás dostal do sraček a díky kterým bude naše země ještě desítky stále daleko za západem... a volit někoho takového je pro mě problém, i když většina mi řekne, že jsem volil dobře atd. pořád budu mít na paměti, že jsem dal hlas komunistovi...

Samozřejmě chci z těch dvou, aby vyhrál Pavel, ale na druhou stranu dát hlas komunistovi je něco, co bych v životě neudělal a tady jsem v pasti

+ - 0
LupulinLupulin - 16.01.2023 v 10:12:25 - new
* editováno 16.01.2023 v 10:14:15

proč bych popíral komunismus, zrovna já? Zarytej antikomunista....ale jak už jeden notorik řekl, jen debil nemění názory :D
Zrovna včera sem slyšel perfektní rozhovor na Radiožurnálu, byl s historikem, dosud žijícím, 90let, nedávno dostal vyznamenání od Čaputové...bohužel jméno si nepamatuju....do třiceti let byl komunista protože žil v rodině kovaných komunistů....až v třiceti prokoukl a ejhle, po okupaci byl označen za nepřítele státu a v roce 72 emigroval do Rakouska kde založil samizdatový archiv.....

Vím, že se říká, jednou komunista, navždy komunista ale výjimky potvrzují pravidlo a zrovna Pavel je toho zářným příkladem!
U nás v rodině, i té širší nikdy komunista nebyl, taťka šmelil na burze západní vinyly, děda si udržel pozici jen díky tomu že nebylo šikovnějšího zlatníka a učil ostatní ale nikdy nešel na 1.M. průvod...

před rokem 89 bylo komunistů třičtvrtě národa a z toho třetina opravdu těch zdegenerovaných.....a ti nejšikovnější dneska sou ti nejmocnější.....třeba Babiš, který získal svoje jmění v divokých devadesátkác na který teď tak moc rád plive a označuje za polistopadový kartel......KDO jiný na tom kartelu tak moc vydělal jako Babiš?
Určitě by Pavel nebyl tam kde je kdyby byl takovej kovanej komouš jak si myslíš a jak ho hnojomet Babiš bude popisovat. NAOPAK u Babiše doma byl Foldyna, ten proruskej šmejd!

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 10:32:30 - new
* editováno 16.01.2023 v 10:33:25

Ty děláš, jakoby by pro mě Babiš v pořádku... fakt nechápu, kde jsi na to přišel, když píšu, že mi je proti srsti volit kumunistu a Babiš patřil mezi ten nejhorší typy komunisty...

To co popisuješ je ale taky docela jiný typ příkladu, kdy člověk mohl být zmanipulován a pak si to uvědomí a dělá proti tomu něco... Babiš a Pavel nejsou tyto příklady, ti změnili svůj postoj až když režim spadl... to má být co za uvědomění? Co dělali proti tomu? Nic... ono je dost jednoduché se stavět proti něčemu, co už "neexistuje" a zpětně tvrdit, že to byla pičovina...

Nemám rád takové ty příklady kdyby, pokud, které tady předhazuje Lykan a dokonce je schopný tvrdit, že by Nerudová byla to samé, kdyby v té době žila. Tohle mi přijde naprosto sprosté tvrdit, když se to nedá jak zjistit/ověřit. Proto je důležité řešit to, co člověk udělal/neudělal a ne co by mohl-kdyby... a tihle dva prostě byli komunisti, dokud tady ten komunismus byl. Nevím, proč bych tohle měl odpouštět, nebo na to měnit názor. Tohle mělo na náš stát obrovský negativní dopad, který se s námi bude táhnout ještě hodně dlouho...

+ - 0
LupulinLupulin - 16.01.2023 v 11:08:45 - new

neúčast ve volbách je jaksi hlas pro Babiše...to sem chtěl tím příspěvkem říct.....

Jinak rozdíl mezi Babišem a Pavlem je i v tom, že jeden se k tomu postavil čelem a řekl, že ano, byl členem a lituje toho VS nikdá som nebyl členom a tej papíre taky nesůhlasí... ;-)

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 11:29:27 - new

Takže kdyby ti někdo vyvraždil rodinu, postaví se k tomu čelem a řekne, že toho lituje, tak to uznáš?

Babiš je samozřejmě odpad, nejhorší, co mohlo ČR potkat, ale na druhou stranu je daleko horší, když je Babiš premiér (doufám, že už nikdy nebude), než kdyby byl (a doufám že taky nebude) prezident... prezident nemá skoro žádné pravomoce, což je dobře. Problém budou další volby, kdy Babiš bude zase za ANO a to si myslím, že je daleko větší problém, než kdyby byl prezident a vzhledem k tomu, jak vnímají lidi současnou vládu je i dost pravděpodobné, že to ANO vyhraje na plné čáře. Bez Babiše si troufám říci, že ANO není moc silná strana.

S tím nehlasem, že podporuješ Babiše je taky dost troufalé. Samozřejmě během dvou týdnů se může stát toho dost, ale zatím se mi nezdá pravděpodobné, že by Babiš mohl mít šanci na výhru. Většina lidí, co volila mimo Babiš-Pavel bude volit spíše Pavla.

+ - 0
cipheruincipheruin - 16.01.2023 v 11:11:53 - new

Babiš je prostě takovej odpad, že po tom co jsem viděl pár jeho posledních výstupů (a bude to jenom horší jak se bude blížit 2. kolo), tak bych to snad hodil i Milošovi, kdyby proti němu kandidoval - to je aspoň neškodnej dědek. Pavel je ve srovnání s ním jako dar z nebes!

+ - 0
TragedyTragedy - 16.01.2023 v 09:06:32 - new

Bohužel se obávám, že to jistý opravu nemá. Spousta lidí (jako ty) už k volbám nepůjde a určitá část, co volila jiné kandidáty, bude v druhém kole volit Babiše. K tomu se už rozjíždí Babišova nechutná kampaň, kterou chce hlavně odradit co největší množství Pavlových voličů od voleb a myslím, že to nakonec bude opravdu hodně těsné.

+ - 0
FenekFenek - 16.01.2023 v 00:13:18 - new

V PS+ premium nove dvouhodinovy Last of Us remake trial.

+ - 0
FenekFenek - 15.01.2023 v 21:33:56 - new

Ma tady nekdo Steam Deck?

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 15.01.2023 v 21:42:48 - new

Ne, ale několik kámošů má. Hlavně doma na gauč, když přítelkyně zabírá TV.
Já pro to nemám využití. Pokud už velkou náhodou chci někde hrát, tak mám Switch nebo Vitu.
Přijde mi to úplně super hlavně pro lidi, co nehráli hry z PS3 éry. Ten HW je na to ideální. Já bych to měl asi hlavně na emulátory a indie. Ale indie většinou vychází i na Switch a na emulátoru jsem dohrál snad 2 hry, pokud nepočítám vestavěný PS1/PSP emulátor v Playstationech.

+ - 0
FenekFenek - 15.01.2023 v 21:47:02 - new

Prave ja jsem o tom uvazoval jen kvuli emulatorum. Ale mam obavu, ze by to dopadlo stejne a taky bych na tom nakonec nehral.

+ - 0
TragedyTragedy - 15.01.2023 v 22:49:28 - new

Jako který emulátory? Na emu je naprosto boží Vita... pokud ti tedy stačí jen PS/PSP a oldschool hry. Pak je spousta na to zaměřených handheldů, které jsou ale opravdu přenosné (narozdíl od steamdecku).

+ - 0
FenekFenek - 15.01.2023 v 23:12:32 - new

Spis Nintendo konzole. Vitu bych bral. Mel jsem ji 2x. Ale novou uz nesezenu a pouzitou nechci.

To ja jen tak.. obcas mam chut si neco koupit, i kdyz to nepotrebuju a pak mi to nekde lezi. Srat na to, nic nebude :)

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 15.01.2023 v 22:01:53 - new

Zkoušel jsem ho a měl jsem dobrý pocit ze zpracování, upřímně jsem tak dobré nečekal. Skoro jako Vita, na míle daleko přes rozvrzaným plasťákem Switchem.
Ale klasické PC problémy, zkusil jsem nainstalovat Batman AC, nejdřív to dělalo že něco instaluje a pak se to celé zasekalo a musel jsem restartovat.
Za mě je to pořád pro velmi omezené publikum, asi to nikdy nebude masovka.

+ - 0
HordaHorda - 15.01.2023 v 23:39:31 - new

U switche je ale velká výhoda výměny ovladačů. Ten základ je jen obrazovka, ta samozřejmě nevrze :-D prakticky pokud ti nejebne o zem, nemáš to jak rozbít... U steamdeck to je celé už napevno a z toho bych měl strach. Ovladače obecně moc nevydrzi. Na Xbox kupuji každý rok nový a u Switche uz to opotřebení ovladačů jde poznat taky... U steamdeck jsi ale v prdeli.

+ - 0
sakiczsakicz - 16.01.2023 v 00:40:26 - new

Tak to me zatim vydrzel kazdy gamepad ktery jsem koupil s konzoli, doted pouzivam z x360 obcask PC

+ - 0
HordaHorda - 16.01.2023 v 07:16:17 - new

No možná jen nevnímás, jak se čase ovladač opotrebuje... U mě jsou vždy problém páčky, tam se hraním ztraci vůle a jsou volnější... Funguje normálně samozřejmě i po tom roce, ale pro mě je už nepoužitelný.

+ - 0
FenekFenek - 16.01.2023 v 00:42:32 - new

Taky nechapu..

+ - 0
sakiczsakicz - 15.01.2023 v 17:20:35 - new

Jeste jednou se vyspinkame a mame tady prvni dil Last of Us :)
Vazne se na to docela dost tesim.

Hlavni hvezda se trosku rozpovidala.Nevim jestli je to hon sa senzaci nebo marketing, ale moc romu vyjadreni nerozumim. Me treba je taky volny moje pohlavi, ale jsem muz a tak to proste je, vwrim ze kdybych se narodil jako zena tak to akceptuju a jsem plne spokojen taktez. Co to znamena plovouci/tekouci pohlavi? Na tohle jsem uz fakt starej.

www.tvinsider.com/10…

+ - 0
jarekjarek - 16.01.2023 v 06:18:10 - new

Už tam je.má 80min.ja to uvidím ale až večer.

+ - 0
FenekFenek - 15.01.2023 v 20:57:57 - new

Tohle musi prestat. Nejhorsi je, ze kdokoliv proti tomu vystoupi je znicen nebo se jej aspon pokousi znicit.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 15.01.2023 v 20:19:23 - new

Když to dobře zahraje, tak ať si klidně teče, pluje. To je asi to poslední co mě u herců a hereček zajímá.

+ - 0
sakiczsakicz - 15.01.2023 v 20:50:04 - new

Me to docela rusi, vidim ten ksicht a za nim utrapenyho jedince a uz jsem vytrzenej ze spadu deni, nedavno si zenna pustila Juno a nevydrzel jsem vic jak pet minut, asi bych mel jit na nejaky skoleni.

+ - 1
WidlCZWidlCZ - 16.01.2023 v 18:30:30 - new

Spíš přestat řešit pyčoviny, tohle asi nebude problém těch filmů nebo seriálů :)

+ - 0
TecladoTeclado - 15.01.2023 v 19:01:09 - new
* editováno 15.01.2023 v 19:01:37

Ja se omlouvam, moc to nechapu. O co se jedna o to ze ta herecka neni podobna te postava, nebo ze se identifikuje jako jine pohlavi? Nicmene spis me vadi ze Cavill uz nebude Superman a nahradil ho nejakej 25 letej model.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.01.2023 v 20:05:02 - new

Tak kdo si nakonec obleče nějakou pláštěnku mě fakt netrápí. Až na vzácný výjimky mi už tihle hrdinové ve spandexu akorát lezou krkem...

+ - 0
RoiserRoiser - 15.01.2023 v 19:22:53 - new

mobile.twitter.com/J…

+ - 1
sakiczsakicz - 15.01.2023 v 19:45:26 - new

Tak treba to nakonec nebude model ale modelka :)

+ - 0
sakiczsakicz - 15.01.2023 v 19:08:00 - new

V podstate o nic, jen ze nedokazu pochopit fluidni pohlavi a urcite me nebavi sledovat osobu kteea sw s tim stotoznuje. No s tim Cavilem je to jeden shit za druhym no.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.01.2023 v 17:55:48 - new

Já hlavně nechápu, že měli možnost tolika hereček, mě třeba vyloženě sedí Kaitlyn Dever, ale i v tomhle článku jsou všechny lepší než to nesympatický nebinární avokádo, co vybrali.

twinfinite.net/2020/…

+ - 1
sakiczsakicz - 15.01.2023 v 17:59:20 - new

No tak pokud melo slovo Niela velkou vahu, tak to ani jinak dopadnoit nemohlo, hlavne at to zahraje jak z partesu a nevytrubuje ze chce mit o vikendech sulina, at to stihnu aspon zkouknout.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.01.2023 v 17:43:29 - new

A co to jinýho je než marketing. Máš tady novej seriál a oni místo spoustu jinejch relevantních otázek budou mlít o takovejch píčovinách. A už je mi jasný, proč tam "ten" (?) hnusná holka hraje. Vůbec bych se nedivil, že to bude nějaká Neil Druckmann agenda, kterej se tady v těch "progresivních" hovadinách asi našel...

+ - 1
sakiczsakicz - 15.01.2023 v 17:55:58 - new

Tak to jsi me uklidnil. Doufam, ze to chuder/a jen tak placa, protoze tohle porad neumim uchopit a popravde sledovat takovou osobu mi nedela dobre viz Elen Page, nebo jak se to ted jmenuje. A vubec at jdou vsichni do prdele.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 19:02:17 - new

Tvůrci mají asi problém.
The Callisto Protocol was expected to sell 5 million copies but will likely only hit 2 million this year

Publisher Krafton says the game underperformed at retail

www.gamesindustry.bi…

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 18:47:24 - new

Jinak mi někdo hacnul účet, už jsem si změnil heslo, ale ukazovalo mi to, že jsem si poslal sám dvě zprávy propagující krypto. Pokud to dorazilo ještě někomu, tak se omlouvám, ale neposílal jsem to já. A doporučuji změnu hesla za nějaké lepší všem, evidentně je i náš malý webík v něčím zájmu.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 18:44:26 - new

Tak to bylo těsné, ale generál vyhrál první kolo. Rád jsem ho podpořil svým hlasem. Danuše shořela jak papír.


Navrhuji aby byl celý chacharov - Ostrava, Opava, Bruntál a okolí darován Rusku. Babiš všude přes 50 %. Zase to musela zachránit Praha, protože tu s námi žije 2 miliony dementů.
ct24.ceskatelevize.c…

+ - -3
gygantgygant - 14.01.2023 v 20:23:01 - new

Blbost. Kokoti jsou všude. Já jsem z jmenované oblasti a babiše jsem samozřejmě nevolil, to už jsem tu dal najevo několikrát; a o rusku se takhle ani nežertuje. A jak se to říká, národ má takové představitele, jaké si zaslouží? Tak to, bohužel, asi je, měli jsme babiše a zemana, a asi jsme si je zasloužili. Nezbývá, než doufat, že teď to bude lepší.

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 14.01.2023 v 20:28:39 - new

Teď to bude komouš vs komouš, fakt super...

+ - 1
gygantgygant - 14.01.2023 v 20:34:41 - new

No super to teda není. Nezbývá doufat, že to nebude babiš, kterého už známe, a že Pavel bude lepší. Jiná možnost tu zrovna teď jaksi není.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 21:25:17 - new

Pavel věnoval svůj život 30 let služby demokracii. Babiš se obklopil StB a věnoval se kradení. Navíc je to odporná svině. Fakt nechápu, jak je může někdo srovnávat, nebo si o generála otírat hubu.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 14.01.2023 v 21:26:45 - new

Nebýt revoluce, tak bůhví, čemu by se Pavel dnes věnoval. Takhle akorát převlékl kabátek a jel si dál svoje.

+ - -1
HordaHorda - 14.01.2023 v 22:26:42 - new

Mám podobný názor. Celkem mě sere ten výběr. Hodim to Pavlovi, ale jen aby to nevyhrál Babiš...

+ - 1
LykantropLykantrop - 15.01.2023 v 00:08:38 - new

Předpokládám, že jsi zhrzený volič DanuShe :))

+ - 0
HordaHorda - 15.01.2023 v 08:30:59 - new
* editováno 15.01.2023 v 08:31:53

Zhrzely? Už při vhazování lístků, vlastně předtím ještě bylo jasné, že Danuše nepostoupil, ale i přesto chci volit podle sebe a ne jako ovce... Že postoupí Pavel a Babiš bylo 100% jistě, vslastne ty hlasy se nemusely ani sčítat, škoda času...

Ale to je problém těch voleb. Celý ten systém je špatně nastavený. Vem si i tady (už nevím kdo komu)... Někdo volil "outsider" a dostane na to odpověď, že zahodil hlas? Jako wtf? Takhle je ale nastavena většina lidí, pokud nehlasujes mezi "vítězí", je to pro ně zahozeny hlas, ale kdo určil ty vítěze dopředu? Proč nemají všichni stejný prostor a stejně možnosti? K čemu ty volby pak jsou?

+ - 0
targumurestargumures - 15.01.2023 v 09:18:05 - new

Vsichni meli stejne moznosti. A to ze nepostoupí Danuse bylo jasne uz kdyz oznamila kandidaturu, neschopna a neznama zenska.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.01.2023 v 17:35:27 - new
* editováno 15.01.2023 v 17:38:58

Takhle to masy chtěly. Osobně si myslím, že to byla chyba. Ale plebs chtěl hry. Teď možná dementi zvolí makaka, třikrát hurá. Dva miliony našich spoluobčanů se identifikují s amorálním hajzlem, zlodějem, únoscem vlastního syna, člověkem podezřelým z likvidace konkurentů a politických oponentů.

Z toho jeho povolebního projevu se každému slušnému člověku chtělo zvracet.

+ - 0
targumurestargumures - 15.01.2023 v 17:31:58 - new

Souhlasim, soucasne volby jsou spise komedie a reality show. Bohuzel takhle prima volba funguje.

+ - 1
LykantropLykantrop - 15.01.2023 v 17:20:13 - new

Se divím, že Horda nevolil Středulu, jasný favorit. Taky vypadá reprezentativně a navíc "pomáhá lidem" :D

+ - 0
HordaHorda - 15.01.2023 v 13:49:25 - new

No a nevyresilo by se to tím, že se zakázkou stupidní kampaně, které stojí prachy? Je mi jasné, že ty billboardy mají obrovský efekt, ale na druhou stranu je to nic neříkající formát s nějakým heslem, ktery může fungovat jen na jednoduché jedince...

Upřímně bych byl raději, kdyby ta volba byla o tech lidech a ne o tom, kdo zaplatí více, nebo kdo má více sponzorů na kampaně... Je to úplně stejný příklad jako s produkty, může být horší, ale na sypou tolik do marketingu, že ten lepší produkt nema šanci... Jenže to jsou jen debilní produkty. Tady je volba hlavy státu a ne rozhodování mezi pracím práškem podle marketingu

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 15.01.2023 v 13:46:05 - new

Debaty se všemi kandidáty byly a byly horší, než ty s částí. Plus teda Babiš nikam nechodil. Ale to, co říkal Hilšer, že se mohlo losovat, není špatnej nápad pro příště.

+ - 0
targumurestargumures - 15.01.2023 v 13:24:51 - new

A neni ten prostor taky dan tim, ze to jsou proste nevyrazni kandidati se slabou kampani? Fischer treba utratil za kampan jen par milionu, tak at se pak nedivi, ze nema sanci. A zacal dva mesice pred volbama…

Uprimne, debata s 9 lidmi je stejne o hovne a tech debat je tolik, ze ani nedavaji smysl.

+ - 0
HordaHorda - 15.01.2023 v 13:10:25 - new

Nemají... O některých kandidatech neslyšís vůbec, o některých zase máš info na každém rohu.... Takhle už vlastně dopředu se určí, kdo je ten top a kdo nemá šanci. Tohle mi nepřijde fér teda vůbec. Jasně, někdo může těžit z toho, že je známý, ale reálně, kromě Babise tam nebyl nikdo známý...

Viz. ty debaty. Podle nich se bude pravděpodobně většina rozhodovat a když vidíš debaty, kde jsou jen ti top, tak k čemu to vlastně je? Proč nemají všichni stejné podmínky a stejný prostor?

Osobně se třeba taky nezajímám moc o ty kandidáty, sledoval jsem jen jednu debatu napůl a některé jména kandidátů jsem viděl poprvé až když včera byly % hlasů :-D ok, reálně mě to moc nezajímá, chtěl jsem tan Danusi, protože je žena a vypadá reprezentativne, to je hlavní důvod. Že neměla skoro žádné aféry a nebyla komunistka byly další klady... Ale i ta Danuše měla daleko více prostoru, než ti další noname kandidáti.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.01.2023 v 09:33:06 - new

A lidi co znají poměry na univerzitě co vedla, tvrdí, že je klasická kariérista. Ta by do KSČ vlezla jako první. Její jediné štěstí je, že se narodila později a neměla na to čas.

+ - 0
TragedyTragedy - 14.01.2023 v 22:06:58 - new

Kdyby, kdyby... kdyby nebyla revoluce, tak asi taky nejsi v pozici a neděláš to co dnes. Pro mě je podstatný co ty lidi dělají a jak se projevují od revoluce a ne co bylo před 35 lety.

+ - 4
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 21:55:37 - new

Hele k tomu jen tohle spolužák vyrůstal v rodině lampasáka a věř tomu, že tě to poznamená. Byla tam jeho táta i strejda všichni samozřejmě v KSČ. Členství ti pomohlo v kariéře. Bylo to úplně přirozené. Vsadím se že někoho rodice tady byli v KSČ taky.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 14.01.2023 v 22:05:50 - new

Mně je úplně jedno, jestli mu vymyl mozek fotr nebo tam vstoupil z vlastní vůle. Kvůli lidem jako je on, se tady ten komunismus držel tak dlouho.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 14.01.2023 v 20:37:31 - new

Jasně že to není super. Jeden je zloděj, druhej se podle toho jak mlel v jedný debatě neštítil cenzury...

+ - -1
RoiserRoiser - 14.01.2023 v 18:53:06 - new

Uz tak nejsem moc rad, kdyz se tu resi politika, nicmene to nejak zkousnu, ale cely tvuj druhy odstavec povazuji za velice nevkusny a asi nejhorsi prispevek, co jsem tu cetl.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 18:58:36 - new

To je nadsázka, víš sám,m že to nejde, ale je to spíš smutné. Co musíš mít v hlavě, když volíš ulhaného StB makaka, co neumí ani mluvit a jen blábolí.

+ - 0
RoiserRoiser - 14.01.2023 v 19:17:06 - new

Za tento vyrok by jsi na nejedne strance dostal ban a myslim, ze zde neco takoveho vubec nepatri. Byt adminem, tak ti to smazu. A to bych ti nemazal ani to, jak jsi urazel mou rodinu a vulgarne mi nadaval za neco, co jsem nedelal ja. A jen abych te ujistil, cela ma rodina pochazi z Krnova (okres Bruntal) a Babise nevolil nikdo.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 19:28:31 - new

Tak v pořádku, vás se to netýká :D

+ - 0
FenekFenek - 14.01.2023 v 19:20:08 - new
* editováno 14.01.2023 v 19:22:01

Proc bych to mazal? Vsak at kazdy vidi, co je zac :)

Ja davam prednost tomu, at si kazdy udela obrazek sam. Vetsina lidi asi zakrouti hlavou, ale nekteri s nim mozna souzni a tem by ten prispevek tady chybel :-D

Blokovani a mazani je pro decka.
- -

Ale jako jestli jsi to myslel jako, ze tu nepatri politika, tak s tim souhlasim, ale ban mu za to davat fakt nebudu. Nebo to mazat. Jedine by tu s tim nekdo spamoval.

+ - 0
RoiserRoiser - 14.01.2023 v 19:32:23 - new

To nebyl vubec rozkaz pro tebe, at to udelas. Nic takoveho necekam, jen mu rikam jak by to vypadalo jinde a jaky k tomu ja mam postoj. Na skoro kazdem foru mas v pravidlech (ktera zde nejsou), ze nenavistne a urazlive komentare jsou zakazany, coz tohle, podle me spada do obou. Vzhledem k situaci s Ruskem toto uz povazuju za komentar za prijatelnou hranici.

+ - 0
FenekFenek - 14.01.2023 v 19:39:23 - new
* editováno 14.01.2023 v 19:41:27

Ano, pravidla zde nejsou a proto sem tak rád chodím :) Já to považuju za projev jeho osobnosti, ale nijak se mě to nedotýká, neubližuje mi to a je mi to vlastně tak nějak jedno. Pokud to někoho uráží, asi by se měl někde objednat. Dneska jsou všichni přecitlivělí a myslí si, že když někde něco nebudou číst, tak to zmizí ze světa a oni budou žít na obláčku. Ale ono to tak není. Když lidem vezmeš svobodu se vyjádřit, nevede to nikdy k ničemu dobrému. Podle mě je dobré si občas přečíst, jak smýšlejí lidi kolem tebe, bez nějaké cenzury, i když se ti jejich názory zrovna nemusí líbit a nejradši bys je zablokoval. Na internetu blokovat a v reálu střílet, ne? :)

A co se týče rozkazů, tak ty já stejně nepřejímám :-D

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 19:42:25 - new

Mě spíš překvapuje, že vás to neznekklidňuje, každy druhý člověk nad 18 kterého potkáte na ulici volil ve vašem kraji StBáka.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 14.01.2023 v 21:25:31 - new

Já to vidím tak, že v Praze volilo komouše 71,11 % lidí, v moravskoslezském kraji 72,66 %, což je rozdíl pouhých 1,55 %. Celorepublikově to vychází tak, že Pávka i Bureše volilo 70,39 %, což znamená, že komouše tu nechtěl pouze každý třetí až čtvrtý člověk.

+ - -1
FenekFenek - 14.01.2023 v 20:02:30 - new

Hm... co to je za úvahu? Tak snad žijeme všichni v jedné republice, ne? :) Takže úplně stejně, jako v nějakém kraji volila většina populace Babiše, tak i ve většině krajů volila většina populace Babiše. To je jako by se tě nějaký cizinec zeptal, jestli tě nezneklidňuje, že většina krajů ve tvé republice volila Babiše. Jako nelíbí se mi to, ale co já s tím? Nebo co ty s tím? Tak to prostě je. A tihle lidi mají právo na svůj názor.

Tenhle pragocentrismus je srandovní, jak si Pražáci pořád myslí, že jsou něco speciálního a zachraňují republiku. Často jsou to přitom naplaveniny, někdy i ze slovenka, ukrajiny apod :)

A u Pavla ti jeho komunistická minulost teda nevadí? Protože já teda nevím, kdo z těch dvou byl za komoušů větší zvíře. Nebo co všechno byl Pavel ochoten obětovat své kariéře, která zjevně pro něj byla vždy prioritou. To jen tak na okraj. Že podle mě by lidé, kteří volí Pavla neměli kritizovat Babiše za komunistickou minulost.

Jinak aby si někdo nemyslel, Babiše opravdu nechci nejen na hradě, ale byl bych nejradši, kdyby byl úplně mimo republiku politiku :)

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.01.2023 v 23:56:59 - new

Dva miliony našich spoluobčanů se identifikují s amorálním hajzlem, zlodějem, únoscem vlastního syna, člověkem podezřelým z likvidace konkurentů a politických oponentů. Pecka.

+ - 0
FenekFenek - 14.01.2023 v 13:55:13 - new
* editováno 14.01.2023 v 13:55:44

Ten God of War je skvely. Jako uz se mi dlouho nestalo, abych na nejakou hru myslel, i kdyz ji nehraju a tesil se na to, az zase budu hrat.

Ja fakt nechapu Xboty, kteri nikdy nemeli PS konzoli. Na jejich miste bych si koupil PS5 a hral vsechny ty exkluzivity, ktere mi utekly. Na PS4 vyslo i plno remasteru z PS3, i kdyz zdaleka ne vse. Ale tech her je proste kvantum, co by se dalo zahrat. Vsak i ja, ktery jsem mel kazdy Playstation jsem nemel cas si vsechno zahrat. Ale pravda, ja v poslednich letech hraju extremne malo.

+ - 2
sakiczsakicz - 14.01.2023 v 17:17:54 - new

Na me to melo stejny efekt, jako malej harant.

+ - 0
RoiserRoiser - 14.01.2023 v 15:27:54 - new

A to ja z toho tak odvazanej nejsem, rozhodne to neni spatny, ale strasne me nudi ty vedlejsaky a prozkoumavani. Navic pribeh se dost vlece a mam pocit, ze az ted, kolem odehranych 20ti hodin, se to nekam posouva. Ja byl proste u God of War zvykly na akcni jizdu plnou spektaklu a skvelych bossu a tady, krom toho prvniho souboje, jsem zatim na nic oslnujiciho nenarazil. V tomhle mi i ten predchozi dil prisel lepsi a ani ten me tolik neoslnil. O tom, jak moc me sere Atreus ani nemluve. Zatim to vidim tak na 7/10.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 14.01.2023 v 18:19:58 - new

Problém je ta evoluce jakým série prošla. Například změna kamery nám na jednu stranu umožnila dát mnohem komplexnější souboják, na druhou stranu nám tím ale vzala možnosti těch epickejch záběrů. Z logiky věci se teď už nemůže stát, že se vzdálí a Kratos bude v záběru jen malej panďulák a člověk si uvědomí to šílený měřítko, když vidí jak ho chce Cronos rozmajdat v pazouře. Teď by se to muslo řešit buď cutscénou, nebo nějakým QTE, kde by se holt souboj sice odehrával v obřím měřítku, ale bez použití soubojáku jako takovýho.
Píčování na Atrea celkem chápu, ale on pro mě nebyl úplně největší problém. Osobně mě víc sralo, jak ty nový díly strašně vyměkly. Přitom máme všichni s tou sérií asociovaný pořádný jatka, který se nám vůbec nedostávají, takže uspokojení je v tomhle směru minimální. Ragnarök sice trochu přitvrdil, ale pořád je to spíš těžkej soft.
Já ani nevěřím tomu, že by v dnešní "cenzurujem hry" Sony někdo povolil hru jako byl původní GoW 1, 2 a 3, kde hraješ za nasranýho týpka co morduje bohy takovým způsobem www.youtube.com/watc… www.youtube.com/watc…

+ - 3
FenekFenek - 14.01.2023 v 19:09:39 - new
* editováno 14.01.2023 v 19:11:13

Fixni kamera me pekne srala prave. To podle me puvodne vzniklo jako berlicka, aby mohli na PS2 udelat lepsi grafiku. Ze nemusi renderovat cely svet kolem tebe, ale jen to, co je zrovna v zaberu a diky tomu to mohlo byt hezci. Pak taky ty QTE. Takovy prezitek.

A nasili a krev != dobra hra. Nebo lepsi. Mi to prave v tech predchozich dilech prislo uz hodne perverzni (hlavne myslim trojka), to nasili. A jeste jak na E3 vsichni tleskali a rvali nadsenim, kdyz Kratos nekoho rozparal, tak to jsem si rikal, ty vole, v jakem stoleti to ziju.

Celkove i ty predesle dily byly hodne super, ale ty nove jsou (aspon pro me) mnohem lepsi. Nasili fakt neporebuju a nemyslim, ze to hre pridava neco dobreho. Viz Last of Us 2, kde je nasili zobrazene tak, ze nevim, jestli nejaky GoW tomu muze konkurovat a pritom to neni lepsi hra, nez 1, kde to bylo zobrazeno mirneji. Predchozi dily GoW byly takove primitivnejsi a cilily i na nejake primitivnejsi pudy u lidi, pres to nasili. Ale u novych mi trochu vadi ty RPG prvky. Resp. mnozstvi ruznych voleb a vylepseni. To mi hlavne ze startu prislo unavne. V tom ty predchozi byly pristupnejsi. Ze jsi to jen zapnul, mackal dve tlacitka a dival se temer na takovy interkativni film. To se hralo skoro samo.

+ - 2
gygantgygant - 14.01.2023 v 20:24:36 - new

Když jsem tu napsal totožný názor, že nový (čili předposlední) GoW je lepší, než trojka, tak jsem to schytal úplně stejně. To nemění nic na tom, že tomu tak je! :D

+ - 2
JHfr3akJHfr3ak - 14.01.2023 v 19:26:39 - new

Ale však já jsem za tu změnu v soubojáku a kamery taky rád. Jen tu píšu o tom, že z toho ale taky plyne ta nemožnost vidět "big picture" takže najednou jsou obří bohové buď mrtví, někde v pozadí a nebo se tam za tebou připlazí obří had, ale ty s nima nebojuješ, protože by to nešlo pořádně udělat aby z toho hráč měl pocit, že je to bůh vs bůh.

A nasili a krev != dobra hra. Nic takovýho ale netvrdím. Ano mám násilí a krev ve filmech, hrách atd rád a nevidím na tom nic špatnýho ani nízkýho. Prostě mi to přijde super. (Stejně jako nesnáším filmy s přístupností PG-13, kde se nemůže fuckovat - povolený je to říct 1x a pak když se tam spolu baví lidi, kteří se nedejbože hádají tak ty rozhovory kolikrát zní jako kdyby mluvily nějaký karikatury a ne osoby) A tak když hraju další díl ze série jejíž neodmyslitelná část bylo právě brutální zabíjení a radost z něj, tak je divný, že najednou o pár let později a několik kilometrů vedle všichni zapoměli pořádně krvácet a střeva jim v báchoře držej i když ho rozpáráš. Je to naprosto nekonzistentní a rozbíjí to návaznost.

+ - 0
FenekFenek - 14.01.2023 v 19:33:57 - new

Podle mě by se dalo udělat, aby při souboji byla ta kamera fixní i teď. Ale otázka, jestli ta změna není i kvůli severské mytologii, kde takoví gigantičtí bohové nejsou? Nevím, neorientuju se v tom. Mi se to právě předtím vždycky zdálo srandovní, jak nějakého velkého bosse zabil takový trpaslík :)

Jo, jako mi by tam tak krev nebo střeva navíc asi taky nevadily, ale ani mi tam nechybí. Ale chápu, že lidi, kteří mají rádi Gore to tam chtějí, když na to byli zvyklí.

To je asi jako mi se nejvíc líbil Motorstorm: Apocalypse a přitom většina fanoušků má radši předchozí díly :)

+ - 0
RoiserRoiser - 14.01.2023 v 18:30:28 - new

S timto naprosto souhlasim, plus k tomu nekolikrat jsem si u Ragnaroku rikal, ze tam obycejne nepratele sekas sekyrou a ono skoro vubec nejde poznat, ze je preseknes vejpul nebo uthrnes celist psovi. Skoro zadna krev neni videt. Ne ze bych ty litry krve vyzadoval, ale ve srovnani s minulymi dily to proste pusobi na me zvlastne, jak by se to snazili udelat PG13.

+ - 0
sakiczsakicz - 14.01.2023 v 17:16:27 - new

Me teda smejdeni v tom svete neskutecne bavi, zejmena v jedne lokaci v Ragnaroku ktera mi prisla jako zamyslene DLC na pozdeji, ale stihli to, tak ho tam rovnou placli. Pribeh je delsi nez v jednicce, tak se to dostava do obratek jeste pomaleji to je fakt, ale jak jinak to udelat aby sla krivka porad nahoru? Ja jsem vcera dojel jednicku na Newgame + a sere me ze musim cekat na newgame+ ve dvojce, nejradsi bych to dal cele hned znovu.

+ - 0
RoiserRoiser - 14.01.2023 v 17:49:11 - new
* editováno 14.01.2023 v 18:00:59

Jako jo, ja verim, ze se to ted jeste poradne rozjede a konec urcite nezklame :-) zatim jsem v te casti jak
se za Kratose vratis do Midgardu, po tom, co Atreus zdrhne na Asgard. Presne v te casti me tak nasral, ze Kratovi nerekl o te Angrbode, tom celem proroctvi. A proste vzal roha.
Jeste k tomu prozkoumavani - uz jsem tu parkrat psal, ze jsem strasne unavenej open worldama a vyzobavanim otaznicku z mapy. Je to tu sice takovej polootevrenej svet jen, ale i tak tam mas "sesbirej 20 toho/zabij 20 tam tech" atd. Uz jsem tim proste ve hrach unaveny.

+ - 0
sakiczsakicz - 14.01.2023 v 18:53:02 - new

Ale to sbirani je jasna otrava to me sralo iz od prvniho assassina a pirek, samozrejme nevyzobavam collcletors items, ja jsem myslel spis hledani jak se kam dostat a jak neco otevrit, to mi na tom miste prislo perfektne zpracovane.

+ - 0
FenekFenek - 14.01.2023 v 15:50:46 - new

Mi prave zase prisly slabe ty predchozi dily. Takove hrozne stupidni ty souboje. Jen Kratos a kolem nej 360 stupnu cepele. Ale jo, bossove byli super. Jednicku a dvojku jsem mel rad, ale trojka byla slabota. Ascension jsem nehral a PSP dily, hlavne ten druhy, byly dobre. Ten druhy byl podle me druhy nejlepsi v serii.

Za me je to zatim:
God of War (reboot) - jedincka i dvojka zatim tak na stejne urovni
God of War 2
God of War: Ghost of Sparta(?) - proste ten druhy PSP dil
God of War 1
God of War 3
God of War: Chains of Olympus

A Atreus me sral spis v jednicce prave. Tady mi prijde v pohode.

+ - 0
RoiserRoiser - 14.01.2023 v 17:51:49 - new

To ja to poradi mam uplne jinak no :-D ale zase chapu, ze lidem se toto libi vic, nez ty stare dily. Za me seznam:
GoW 3
GoW 2
GoW 2018 (pak by byl asi Ragnarok)
GoW Ascension
GoW Ghost of Sparta
GoW 1
GoW Chains of Olympus

+ - 0
panFilutapanFiluta - 14.01.2023 v 14:48:51 - new
* editováno 14.01.2023 v 14:50:50

Já jsem si hned po odplatinování nainstaloval jedničku, že bych tam taky dodělal platinu a musím říct, jak jsem o té hře říkal, že to bylo zklamání, tak teď po dohrání Ragnaroku, byl ten šok ještě větší :D

+ - 0
FenekFenek - 14.01.2023 v 14:57:07 - new

Me jednicka hodne bavila, ale do dvojky jsem se ze zacatku nejak nemohl dostat. Ale ted uz jsem nadmiru spokojeny.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 14.01.2023 v 14:00:41 - new

A ty hry, co nevyšly znovu, jdou často hrát přes PS+. Pro nové hráče je PS úplně neskutečná platforma. A pro ty, kdo nemají čas u TV, tak alespoň Steam Deck.

+ - 0
FenekFenek - 14.01.2023 v 14:05:58 - new

Jako ja jsem si taky koupil i Xbox, kdyz tam jeste bylo co hrat. Ale to bylo naposledy u X360. A o Nintendu ani nemluvim. Jejich konzoli jsem mel fakt hodne.

+ - 0
sakiczsakicz - 14.01.2023 v 06:52:21 - new

Calisto Protocol mel udajne vyjit na cca 160 mil dolacu, to se mi zda opravdu hodne.

m.k-odyssey.com/news…

+ - 0
FenekFenek - 14.01.2023 v 12:26:24 - new

Kdo vi, co do toho vsecko pocitaji. Beztak 100 milionu z toho bylo na marketing. Ale i tak. Je to fakt hodne.

+ - 0
sakiczsakicz - 14.01.2023 v 05:19:18 - new

Streamerka dohrala Elden Ring na dvou masinach najednou, no to moc nepobiram, silenej vykon.

www.idnes.cz/hry/nov…

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek