Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
13
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: jarek


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
FenekFenek - 28.02.2019 v 12:58:24 - new

Ok, monstrum už bych nechal spát a otevřel nové téma. Myslíte, že by se měly do seznamu PS4 exkluzivit psát i VR hry? A to i ty, které případně vyšly také na PC? Do Xbox seznamu se přece píšou i hry, které vyšly i na PC, ale ne na PS4.

Ptám se, protože mnohé z těch VR her mají vyšší hodnocení, než některé 6/10 Xbox "exkluzivity" z posledních let.

+ - 0
LykantropLykantrop - 28.02.2019 v 16:50:15 - new

Od exlusivit je tu Tragedy a jeho seznamy PS Vita her, počítaných do PS4 AAA seznamů.

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 15:27:41 - new

však samozřejmě, stejně tak se tam můžou přidávat i ZK hry, které si na PS4 taky nezahraješ...

Do PS4 seznamů tady běžně lidi psali hry, které vyšly na PC, u Xboxu s tím je tady velký prolbém

+ - -1
modryklucinamodryklucina - 28.02.2019 v 18:58:34 - new
* editováno 28.02.2019 v 19:00:24

To opět lžeš. Ty hry se tam začaly psát, protože tupci jako ty nedokázali překousnout,že Xbox žádné exkluzivky nemá a pořád postovali nějaký seznamy plne PC her.

Plejkam je to fuk,ať píšeš i PC nebo jen exkluzivní,vždy je Xbox ta suverénně nejhorší platforma ke hraní.
Jo to kdyby se psalo o nejhorších "exkluzivitach" generace,tam má MS šanci vyhrát :D

+ - 2
BenyBeny - 28.02.2019 v 16:28:14 - new

Tak pokud do PS4 seznamu psali i hry co jsou na PC tak to psali blbe pokud teda byla rec o console exkusive titulech

+ - 0
GluttonGlutton - 28.02.2019 v 13:37:29 - new

Tak já čekám, kdy přiběhne Horda a vysvětlí ti, že Astrobot není PS4 exkluzivita :-D

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 13:12:26 - new
* editováno 28.02.2019 v 13:13:07

Termin exkluzivita je jasne dana. Hry pouze na jednu platformu. Proto taky xbone uz 4 roky zadnou nema :) Exkluzivni VR hry se samozrejme pocitaji. Tady neni prostor pro zadnou polemiku. Kde je misto pro debatu je RE7 nebo ace combat 7, ktere jsou multiplatform, ale VR je pouze na PSVR.

+ - 0
TragedyTragedy - 28.02.2019 v 13:10:07 - new
* editováno 28.02.2019 v 13:15:22

Asi bych zavedl novou kategorii... zatím máme: "exkluzivita", "konzolová exkluzivita" a nově by mohlo být "hordova exkluzivita". Tam by pak bylo vše co vyšlo jinde než na PS a spadalo by to automaticky pod Xbone.

+ - 3
PoloPolo - 28.02.2019 v 13:09:31 - new

Já myslím že ano jsou to hry který prostě na xboxu nezahrajes. Tím pádem jsou proti konkurenci exkluzivní a problém to je MS že nevydal žádný svoje VR

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 11:47:27 - new
* editováno 28.02.2019 v 11:50:09

Kliknu na prvni trailer na facebooku a meli tam narovinu napsano, ze to neni 4k. Pustil jsem si PS trailery na YT, meli tam narovinu napsano, ze to neni nativni 4k. Jsem si tak na 99% jisty, ze kdybyste kliknul na ty hordovy reklamy, tak ti to prehraje trailer, nebo te to hodi na stranku kde to bude cerne na bilem taky, protoze to maji proste vsude.
Sony rozebirala checkerboarding uz pri oznameni PS4 pro. Dost detailne to probirali, jaka je to technika, jen si to najdete.
Sony od prvniho dne jedna na rovinu, MS od prvniho dne lze. Pripad uzavren.

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 12:25:34 - new

Vidím, že se tady začalo řešit zase úplně něco jiného - kdo co má v reklamě, co by tam mít neměl apod. Ale já jsem chtěl debatu směrovat spíš k tomu, jaké byly očekávání a jaká je realita. Očekávání u PS4 Pro byly, že to nebude umět 4K, byla za to slině kritizována, mnozí hovořili o tom, že Xbox X nebude stejný, že bude umět skutečné 4K. Někteří velicí optimisté dokonce mluvili o 4K/60fps. A není divu. MS svou prezentací skutečně takový dojem cíleně vyvolával. Mluvili o "true 4K", "uncompromised 4K", "high fidelity VR", "highest quality pixels" a podobně. Velký hype. Vypadalo to, že se vymezují vůči PS4 Pro. Očekávání tedy byla velká.

Ale málokdo si dnes přizná, že Xbone X není nic víc, než trošku silnější, opožděná a celkem zbytečná reakce Microsoftu na PS4 Pro, která až na výjimky nepřinesla, co slibovala. A už se mluví o tom, že letos na E3 oznámí nový Xbox.

+ - 1
LykantropLykantrop - 28.02.2019 v 16:48:40 - new

Hlavně nejvíc baví, že tu je nablito 20 postů od Otacona, co se vehementně zastával těch fake trailerů Motorstormu a Killzone. Na PS4 tak hry nevypadají dodnes.

+ - -1
BenyBeny - 28.02.2019 v 17:54:56 - new

Finalni verze KZ2 nastesti vypadala lip nez to z "faketraileru"

+ - 0
LykantropLykantrop - 28.02.2019 v 18:52:31 - new

Hahahhahaahahahah. Ne.

Dokonce nebyla ani pravda, že to Ps3 renderovala, protože dev kity Sony rozesílala až po E3 2005. Prostě Sony lhala několikrát po sobě a Plejky to žraly i s navijákem. Tady o tom psala Arstechnika. Stačí kouknout na ty screeny z traileru a takhle Killzone 2 jednoznačne nevypadala.
arstechnica.com/gami…

+ - 0
BenyBeny - 28.02.2019 v 19:35:37 - new
* editováno 28.02.2019 v 19:36:32

Hned jak si to postnul tak jsem se dival na porovnani a proste se mi to co vyslo libi mnohem vic nez to z traileru... svetlo, postavy atd.
Ale to je muj osobni nazor

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 12:32:44 - new

Co ma kdo v reklame podtrhuje skutecnosti o kterych pises ty :)

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 12:17:19 - new
* editováno 28.02.2019 v 12:18:27

www.facebook.com/pg/…
Kliknu na spiderman reklamu, o ktere Horda lhal. Hned prvni radek ma hvezdicku a je tam nade vsi pochybnost napsano:
*Hry a zábavní streamovací služby mohou mít výstup o rozlišení až 2160p; systém PS4 Pro převzorkuje nižší rozlišení na 2160p. Technologie HDR není podporována všemi hrami a zábavními streamovacími službami. Pro rozlišení 4K a technologii HDR je vyžadován televizor 4K/HDR. **HDR a vyšší snímkové frekvence nejsou podporovány ve všech hrách a videoobsahu.
Mluvili o tom na rovinu od prvniho dne. Maji to doslova v kazdem traileru a reklame.
MS se tvari, ze vse jede v nativnim 4k, i kdyz je to jen par her. Sony je maximalne ferova. MS otevrene lze.

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 12:23:58 - new
* editováno 28.02.2019 v 12:24:31

Nejvic mindfuck na tom je, ze sony by to vubec delat nemusela a mohla lhat, stejne jako to dela MS, protoze jim to ocividne prochazi, ale nedela to.
To vypovida o danych dvou spolecnostech vse co potrebujete vedet. Pokud nejste uplne zabedneni hlupaci:)

+ - 0
GluttonGlutton - 28.02.2019 v 12:22:02 - new

že se ti chce tím ztrácet čas.
Myslíš, že ho o něčem přesvědčíš? Že řekne "aha, jsem se spletl. Díky za info"?
Tohle už je po těch letech marná diskuse. Hodor má jasno, že když je to od MS nebo EA, tak je to super a nejlepší. I teď už ví, že PS5 nebude kupovat a novej Xbox bude lepší a parádní :-D

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 09:24:21 - new

Tak znova:
Kde je slibované uncompromised 4K? Proč se Xboti vysmívali checkerbordingu? Kde je high fidelity VR? Kde je monstrum?

“Checkboard je jen trochu vyspělejší upscaling, ale se 4K to nemá vůbec nic společného.” ~ Horda

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 10:26:35 - new
* editováno 28.02.2019 v 10:29:16

Monstrum je jednou nohou v hrobe, stejne jako cely xbone brand :D
Sony mluvila na rovinu uz od puvodniho oznameni, ze hry pojedou v checkerboardingu a u reklam maji vzdycky napsano, ze je to dynamic 4k, jednaji tedy na rovinu.
Naproti tomu MS s xbone mluvil o 4k jako by to byl fakt a ve vysledku tam jede ve 4k jen par her a zbytek je upsacale. Nikoho asi neprekvapi, ze MS lhal, oni snad nic nez lzi a otocky o 180° tuhle generaci nedelaji, VR je jen dalsi nazorny priklad na dlouhem seznamu spolecne s fake 4k xbonem :)

+ - 0
GluttonGlutton - 28.02.2019 v 10:40:50 - new

MS to zachrání v pohodě.
Víš co - hodí všechny Xbox hry na PC, ideálně i na switch. A do budoucna můžou třeba vypustit xbox store na mobilech. A pak se můžou tlouct do prsou, kolik mají uživatelů. A protože mobilní hry nebudou na PS5, tak Horda bude moct říkat, jak jsou všechny Xbox exkluzivní :-D

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 10:47:45 - new

Hele, ty si z toho delas srandu, ale ten magor je schopny nazvat AAA exkluzivitou hry jako zoo tycoon, nebo dayz, ktery vysel par let po PC. Od toho je uz jen krucek k tomu, aby daval do seznamu nejake mobilni srance :D

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 10:54:35 - new

v tom seznamu je i nioh, který vyšel na PC a Last of Us, který je z PS3... tam to je ale předpokládám v pořádku...

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 10:56:06 - new

Ten seznam jsi daval ty, takze je to v poradku :D

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 10:59:29 - new
* editováno 28.02.2019 v 10:59:55

je to jen seznam her, které dosahují 4K rozlišení nativně... nejsou tam žádné rozdíly, jen hry, které si nezahraješ na PS4, nebo XO...

ale vidím, že se nedokážeš přenést přes tohle.

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 10:38:58 - new

"Sony mluvila na rovinu uz od puvodniho oznameni, ze hry pojedou v checkerboardingu a u reklam maji vzdycky napsano, ze je to dynamic 4k, jednaji tedy na rovinu."

Tady jsem ti vytáhl pár aktuálních reklam jen z FB: imgur.com/a/LMBJSFK

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 10:44:52 - new

Vidis tam nekde, ze je to nativni 4k ty AAA exkluzivito?

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 10:57:23 - new

Teď jsi mě dostal... myslel jsem si, že jednodušší forma znázornění, než jsou screeny, neextisuje, ale vidím, že ani to nestačí k tomu, aby dement uznal chybu.

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 11:05:53 - new

Ty nemas vubec poneti o cem mluvis :D Konzole ti posila 4k signal za kazdych okolnosti, takze to klamava reklama neni. Na cem zalezi, je v jakem rozliseni je renderovana, ale to uz je na tebe moc slozity koncept. Sony k tomu vzdy pristupovala na rovinu uz od prvniho oznameni a na spouste reklam dokonce uvadeji, ze je to dynamic 4k, i kdyz nemusi. Naopak MS se vzdycky tvaril, ze vse pojede ve 4k a vysledek je uplne stejny jako na pro, takze MS lhal.

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 11:25:58 - new

Podle mě to klamavá reklama je, pokud to uvádějí takhle. Pokud tam mají hvězdičku nebo napsáno, že to je dynamic 4K, tak je to podle mě ok. Takhle ne.

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 11:32:02 - new

Najedu na PS facebook, kliknu na prvni reklamu: www.facebook.com/Son… a hele co pisou na konci: je to upscaled by PS4 pro!

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 11:36:32 - new

No co já jsem viděl reklamy od Sony, tak tam vždy bylo něco o tom, že je to hraní v dynamickém 4K (ale nalijme si čistého vína, laikovi stejně nedojde, že to není skutečné 4K).

Neověřoval jsem ty Hordovy screeny, jestli to souhlasí, ale nedivil bych se, kdyby jo (i když minimálně v USA by tím riskovali žalobu).

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 11:57:04 - new

Tak oni jí riskovali a měli stížnosti, proto nejspíše co najde ted Otacon, už obsahuje hvězdičku, nebo zmínku že nejde o 4K, což je ok...

jinak tady je seznam reklam, do screenu jsem chtěl dát jen relevantní věci pro diskuzi www.facebook.com/pg/…

+ - 0
PoloPolo - 28.02.2019 v 11:42:18 - new

Jak jsme si psali níže u nás tzv reklamština takže ti co to neznají si budou myslet že to 4K rozjede a to postačí. V USA kde se žalují výrobci mikrovlnky za to že nemají napsáno že se vní nesmí dusit zvířata, tak tam by si to asi vážně nedovolili udat.

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 12:06:31 - new

MS používá v reklamách "nejvýkonnější konzole na trhu" - pravda. Samozřejěm tam má informaci o 4K konzoli - plno her jede ve 4K, tak kde je lež?

U her používají taky 4K, ale jak jsem psal níže, jen u her, které opravdu toho 4K dosáhnou...

Tak kde je Otacone problém?

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 11:49:33 - new

Vzhledem k tomu, ze MS s tim 4k scamem pokracuje bez problemu to problem neni.

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 11:17:33 - new

Ne, to snad nemůžeš myslet vážně :-D takže Xbox 360, který posílal samozřejmě taky FHD obraz do TV přes upscaling, byla vlastně komnzole na FHD hry :-D Nechápu smysl tvého vysvětlování úplně jasné věci, s tímhle možná zaboduješ v domově důchodců, nebo mezi svými kamarády...

Prosil bych nějaké důkazy o tom, kdy Sony jasně má v reklamě zobrazeno, že jde o dynamic resolution. Dále se vylučuje používaní oficiálního loga 4K, když to není ve 4K a to je v podstatě používáno neustále.

MS naopak na rovinu má i na svých stránkách seznam her, které dosahují nativního 4K a které ne. Používá 4K u her, které opravdu 4K dosahují. Sony to používá u všech her, které jedou více než 1080p a hlavně i všech, které vlastně ani na to 4K v životě nedosáhnou...

ty obrázky, co jsem ti posílal - není tam zmínka o checkboard, dělají v té reklamě, že Pro je jediná, kde tyhle hry ve 4K jsou - jediná ve 4K je FIFA. Ostatní hry na 4K v životě nedosáhnou a přitom to je v textu napsané a používají ofiko logo 4K.

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 11:27:13 - new

OK posledni pokus o vysvetleni: PS4 pro a xbone jsou na tom uplne stejne, jen par her na tom jede v nativnim 4k. Sony od prvniho dne mluvila na rovinu. Uz pri oznameni ps4 pro vysvetlovali, ze bude dosahovat 4k checkerboardingem. Mark Cerny o tom vykladal pekne dlouho. V spouste traileru maji na konci, ze jdeo dynamic 4k, jen si to najdi.
Na druhou stranu MS klasicky lhal, tvrdil ze je to only 4k console, nejkrasnejsi pixely a podobne klenoty.

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 11:32:32 - new

Nejsem si jistý, že to v té prvotní prezentaci nějak moc řešili (jestli vůbec). Každopádně v rozhovorech, které pak Mark Cerny poskytoval to vysvětleno bylo.

Ale to je jedno. Sony podle mě taky není v tomto svatá, nicméně většina lidí, které to zajímá ví, že PS4 Pro nezvládá nativní 4K. Já jsem chtěl jen poukázat na to, že u monstra se to tolik neví.

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 10:37:34 - new

No, Sony to taky nekomunikuje zrovna ideálně a je mi jasné, že 90% lidí si na základě toho, jak to prezentují udělá obrázek, že to je fakt 4K konzole. Ale na druhou stranu, jak tomu chceš dělat marketing, že to je konzole určená pro ty, kteří mají 4K TV a ti co mají 1080p, těm stačí běžná? Je to náročný úkol to nějak jednoduše podat.

Každopádně já tady rozebírám spíš to, že Xbox X měl přinést to pravé 4K (ne jako vysmívané PS4 Pro), dokonce nejhezčí pixely, jaké kdy kdo viděl nebo co to tam mleli v tom jednom propagačním videu :-D. Ale nakonec přinesl téměř to samé, jen se to upscaluje z o něco vyššího rozlišení, tu a tam lepší textury nebo framerate (ale ani to není jisté a někdy je to právě obráceně na úkor vyššího rozlišení) a ano, zlomek her tam jede i ve 4K. Tohle není žádné monstrum, ani beast nebo něco podobného. Je to jen upocený, přetaktovaný current-gen.

Od Xbotů čteš jen výmluvy a Sony to a Sony tamto... ale proč jim to tedy MS sliboval, když to opět nedodal?

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 10:50:59 - new

Ano presne tak.

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 10:08:45 - new
* editováno 28.02.2019 v 10:14:43

Slibovali 4K a hodně her 4K zvládá, tak kde je problém? Pokud vím, Sony taky slibovala FHD na základní PS4 a máš dost her, které jedou v nižším rozlišení...

Sony k tomu slibovala 4K u PRo, které u svých her absolutně nezvládá a ostatní vývojáři se k tomu málokdy dostanou... ve 4K jede zlomek jednodušších her, většina se pohybuje na 1080-1440p. U Xboxu se většina pohybuji 1440-2160

- Podle Fenka tady selhal MS

Checkboardingu se někdo vysmíval? Nějaký konkrétní příklad? Je to jen jedna z funkcí jak roztáhnout obraz... problém je mluvit o 4K a pak vlastně zjistíš, že to jede s checkboard? Je to stejná demence jako upscalování FHD obrazu do 8K a tvrdil jsi, že jde o 8K obraz

K VR se má cenu vyjadřovat? Na začátku byly velké očekávání, ale skutečnost je taková, že se doted prodalo málo kusů a zájem o to není... proč by měl MS po zjištění, kdy ostatním se na VR nedaří nic, dělat sve vlastní VR? Aby taky dokázal, že jde o propadák?

_______

Dokonce byly stížnosti na Sony co se týče zavádějících informací právě na rozlišení u her na PS4 Pro, kdy sami podávají nepřesné informace, nebo je nelze jednoduše ověřit...

+ - -1
FenekFenek - 28.02.2019 v 00:05:26 - new
* editováno 28.02.2019 v 00:37:55

Zatím jsem projel písmeno A z toho seznamu, co postoval Polo. Je tam hra, která ani nevyšla, hra která má uvedeno nativní 4K přitom jede v 1080p a plno odporných arkádovek, u kterých jsem ani neověřoval, jestli je pravda to nativní 4K rozlišení. Nevidím důvod, proč by takové hnusy nemohly jet 4K, takže je asi ztráta času to vůbec ověřovat. A pak nějaké remastery z minulé generace.

A Plague Tail: Innocence - nevyšlo!
Aaero arcade - hnus - vypadá jako hra na mobil
Absolver - arcade - škaredá grafika
Ace Combat 7: Skies Unknown - nejede ve 4K ale v 1080p! Jede lépe na PS4 Pro (v o něco nižším rozlišení) - "Overall though, if you can't play on PC, PS4 Pro is the best way to go" www.eurogamer.net/ar…
Adios Amigos - arcade - odporná grafika (mobilní hra?)
AIRHEART - Tales of broken Wings - arcade - shit grafika
Alteric arcade - téměr žádná grafika, pouze geometrické tvary
Ancestors Legacy - strategie, nic moc grafika
Anthem - pěkná grafika 2160p - dynamický scaling, PS4 Pro 1800p - jede lépe na PS4 Pro - www.eurogamer.net/ar…
AO International Tennis - hnusná past-gen grafika
Ashen - arcade - velice jednoduchá grafika
Ashes Cricket - otřesná grafika
Assassin's Creed - hra z Xboxu360 (zpětná kompatibilita)
Assassin's Creed 3 - x360 remaster
Assassin's Creed Odyssey - není nativní 4K (dynamický scaling)
Assassin's Creed Rogue Remastered - x360 remaster
Assault Android Cactus arcade - jednoduchá grafika
Astroneer - arcade - simple grafika

Jestli se budu zítra nudit, podívám se na písmeno B :)

tl;dr - remastery, arkádovky a Anthem - jediná hra s náročnou grafikou, která jede v 2160p na X a 1800p na Pro.

Edit: tak ani ten Anthem nejede v nativním 4K a jede hůře, než na PS4 Pro

#monster #verification

HordaHorda - 28.02.2019 v 09:15:26 - new
* editováno 28.02.2019 v 09:21:59

Abych ti ušetřil práci, tady je seznam AAA exkluzivit, které jedou až ve 4K... o multiplatformách se nemá cenu bavit, tam jsou rozdíly běžně i 2x násobné oproti Pro, nehledě, že XOX zvládá k tomu kvalitnější textury apod. Ale ty si najdeš asi 4 hry, co jsou na trhu, kde Pro a XOX jedou skoro totožně a děláš, jakoby žádný rozdíl neexistoval?

PS4 Pro
MLB
The Last of Us remaster
Ni-Oh

XOX
Ashen
Crackdown
Crackdwon 3
Disneyland Adventures
Fable Anniversary
Forza Horizon
Forza Horizon 3
Forza Horizon 4
Forza Motorsport 7
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War 4
Halo Kolekce
Halo 5
Halo Wars 2
Killer Instinct
Left 4 Dead
Left 4 Dead 2
Rush: A Disney / Pixar Adventure
Sea of Thieves
Super Lucky's Tale
Zoo Tycoon
DayZ
Vigor
Black Desert Online

ale jako správný plejkař musíš kopat kolem sebe za každou cenu, i když musíš vědět, že jde o beznadějný boj...

Jestli mozek plejkařů funguje tímto způsobem, není se asi čemu divit gamefaqs.gamespot.co…

"Uncharted collection on pro 4k? - Interestingly enough... it looks sharper and crisper than UC4."

"The uncharted collection has not received a pro patch and will most likely not. It's running at 1080p/60 upscaled to 4k through the ps4 pro."


:-D

+ - -4
GluttonGlutton - 28.02.2019 v 10:39:32 - new

Prej exkluzivit :-D

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 11:01:12 - new

Můžeš tady hodit, které z těch XO her si zahraješ na PS4 a naopak.

Možná mi něco uniklo z toho XO seznamu, u PS4 by to mělo být bez problému, vzhledem k počtu

+ - 0
TragedyTragedy - 28.02.2019 v 11:24:54 - new

Metro Exodus si nezahraju na Switchi... takže je to exkluzivita :)

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 11:59:40 - new

když jsi majitelem čistě Switche, tak samozřejmě... nebo k čemu ti je informace, kdy Metro vyšlo na PS4 a XO a ty máš Switch na kterém to není? I kdyby to bylo jen na PS4, nebo i kdyby to bylo na dalších 5ti platformách, pořád to je stejné - nezahraješ si jí Switchi

+ - 0
TragedyTragedy - 28.02.2019 v 12:15:57 - new

Ale není to exkluzivita bohajeho! najdi si co značí pojem "exkluzivní" nebo "exkluzivita"...

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 12:31:53 - new

Pokud vím, Windows, Xbox je od MS
PS, PS now je od Sony

Nebo to mi chceš říct, když vydáváš hry na své platformy, tak ztrácíš exkluzivitu? Uvědomuješ si, že plejkaři dělali i z Last of Us exkluzivitu na PS4, i když šlo o starou PS3 hru? To samé když Sony háže postupně všechyn hry do PS Now, tak ztrácí exkluzivitu?

A co teprve nintedo, které se Switchem přišlo hlavně s porty her z WiiU v prvním roce - to byla prakticky konzole bez exkluzivit?

+ - 0
BorecBorec - 28.02.2019 v 13:02:57 - new

Pokud jde o prvni TLOU, tak to nelze povazaovat za PS4 exkluzivitu, jednoduse proto, ze PS4 nepotrebuji k tomu, abych si tu hru zahral. Muzeme se tady bavit o nejake exkluzivite v rámci Sony ekosystemu, ale plna exkluzivita pro jednu platformu to jiz neni. Plna exkluzivita je momentalne treba God of War, Detroit nebo Spiderman.Ve chvili kdy da Sony hry do PSnow, tak opet nemuzeme jiz mluvit o exkluzivite pro PS4. A i proto tam ty hry Sony dava cca tri roky po vydani, kdy jiz neni o hru na daném zarizeni zadny zajem a exkluzivita jiz splnila svuj ucel.

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 10:30:11 - new
* editováno 28.02.2019 v 10:31:05

Seznam AAA exkluzivit :D:D:D
To je jeste zoufalejsi, nez ten fake 4k seznam co tu dal Polo :D

+ - 0
HordaHorda - 28.02.2019 v 10:53:20 - new

Pravda, sporotvní hry ,které na výkon moc náročné nejsou, jedna graficky průměrná hra která kolísá od 1440p do 2160p a hra z minulé generace... to je výkon PS4 Pro v celé své kráse.

+ - 0
LykantropLykantrop - 28.02.2019 v 07:16:04 - new

Tak asi všichni, kromě Hordy a Otacona víme, že tlačit 4k v generaci, která nezvládá 1080p 60 fPS, což už měl zvládnout PS3 nadstroj, je hovadina.

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 09:00:11 - new

Já myslím, že jsou tu i další jelita, které věří na bájnou monstrozitu Xboxu X :)

+ - 0
targumurestargumures - 28.02.2019 v 07:22:56 - new

Vsak pockej, az fenek dojde k Rku. To mu asi praskne cevka. :D

+ - 1
FenekFenek - 28.02.2019 v 08:57:03 - new

Proč? Je tam hodně fejkových 4K? :)

+ - 0
OtaconOtacon - 28.02.2019 v 00:17:46 - new

To se dalo cekat.

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 00:34:47 - new
* editováno 28.02.2019 v 00:46:18

Teď jsem ještě zjistil, že ani ten Anthem nejede v nativním 4K a navíc má framedropy a na PS4 Pro to jede líp.

www.eurogamer.net/ar…

Asi by měli vypnout ten dynamický scaling, nechat to v 1800p jako na Pro a možná by se to na monstru přestalo škubat :-D

+ - 0
CronosCronos - 27.02.2019 v 19:00:03 - new

Hardware Chart 09th February 2019

Platform N. America Europe Japan Global
NS 84,330 63,698 61,191 246,830
PS4 67,561 115,234 19,785 243,645
XOne 40,416 18,399 162 66,484
3DS 23,592 15,147 4,307 45,894
PSV N/A N/A 1,487 1,487

Ranked by number of units sold worldwide. Note that the Global total includes regions not counted in the individual North America, Europe and Japan columns.



LupulinLupulin - 27.02.2019 v 22:07:14 - new

Ty vole, prodalo to o 20K vic jak 3ds, uspech jako prase! Konkurence place....

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 27.02.2019 v 22:20:00 - new

i.ytimg.com/vi/IL_8N…

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 27.02.2019 v 21:55:23 - new

Tak ta konzole je mrtvá od začátku generace.
A teď ty poslední dva roky,kdy už nevysly ani ty průměrné hry,ale už jen vyložený odpad tomu taky moc nepomohly.

Ale nepochybuji o tom,že MS teď zadupe všechno. Nakročeno k tomu mají skvěle. Zvlášť pokud opravdu chtějí tu konzoli oznámit takhle dopředu :D

+ - 0
BorecBorec - 27.02.2019 v 19:59:33 - new
* editováno 27.02.2019 v 20:00:05

Monstrózní VYKON vladne !! :-)
Jinak to vypada, ze Sony na letosek planuje vedle Days Gone a Dreams vydat i TLOU 2 a Death Stranding, tvrdi to clovek, ktery se ucastnil akce destination playstation. Naopak Ghost of Tsushima pravdepodobne az 2020.

+ - 0
FenekFenek - 27.02.2019 v 20:31:39 - new

Monstrózní výkon, který měl zvládat 4K a high fidelity VR a první zvládá jen výjimečně a druhé vůbec :).

Mimochodem, už vyšla ta hra od Spielberga, kterou MS oznámil v roce 2009? :)

+ - 0
PoloPolo - 27.02.2019 v 21:12:45 - new

V te první větě píšeš o PS4 Pro ne? :D co vím tak Xbox X nemá se 4k problém ;)

+ - 0
ParapleParaple - 27.02.2019 v 21:18:54 - new
* editováno 27.02.2019 v 21:23:03

No tak třeba v tom posledním Tomb Raiderovi má XboneX ve 4k dost problémy běžet stabilně 30 FPS. Jestli to vůbec jede v nativním 4k. U tohohle titulu jsem nějak minul Digital Foundry videa.

+ - 0
FenekFenek - 27.02.2019 v 21:17:46 - new

PS4 Pro neměla být nativní 4K konzole, ale měla převážně spoléhat na checkerboarding. Xbox X měl být lepší v tom, že bude podporovat nativní 4K. Chcekerboardingu se Xboti vysmívali. Výsledek: na Xbox X jede většina her v checkerbordingu, jen se to upscaluje z o něco vyššího rozlišení, než na PS4 Pro. Jsou tam i nativní 4K hry, ale bude jich menšina. Monstrum, které přišlo o rok později a přineslo celkem hovno a lidi to nekupují.

+ - 0
PoloPolo - 27.02.2019 v 21:22:47 - new

www.gamesradar.com/e…

Já bych řekl že těch her ve 4K jede docela dost a co jsem viděl tak už od oznámení tak i teď v reklamách sony prezentuje PS4 Pro jako konzoli na hraní ve 4K :)

+ - 0
HordaHorda - 27.02.2019 v 21:31:03 - new

Sony prezentuje od začátku jako 4K konzoli, jen fenek to nevidí... Dokonce používali i logo 4K/60FPS.

Realita? 4K PS4 pro zvládá minimum her. Checkboard je jen trochu vyspělejší upscaling, ale se 4K to nemá vůbec nic společného.

Jnez víš jak, fenek ti zdupe Xbox za každou blbost, ale že Sony od začátku vyloženě lhala a dodnes s tím lze, tak to je ok... I MS má ofiko tabulku a má tam napsané Native 4K, nebo jen 4K (dynamické)... Sony někde uvádí u svých 4K her, že nejedou ve 4K? Ne.

+ - 0
FenekFenek - 27.02.2019 v 21:29:03 - new

No nic moc teda. Ještě když se podíváš, co je to za hry. Sony má v reklamě něco jako dynamické 4K pokud vím, ale to je asi vedlejší. Faktem je, že Xbox X není žádné monstrum, ale jen o trochu výkonnější PS4 Pro.

+ - -2
PoloPolo - 28.02.2019 v 06:40:44 - new

Tak o monstrum tady píšete furt jen vy kluci ;)

A jak se dívám tak se dívám tak všude sony píše o PS4 Pro jako o konzoli kde si vše zahrají ve 4K. A že starší hry úpravy do 4K takže by tam dle stránek Sony mělo jet s lepším FPS a ve 4K ;) www.playstation.com/…

+ - -1
FenekFenek - 28.02.2019 v 08:51:45 - new

Wtf? Ty nevidíš ty hvězdičky u každého 4K?

+ - 0
PoloPolo - 28.02.2019 v 09:13:52 - new

WTF a přečetl sis co je u těch hvězdiček napsaný?

+ - 0
PoloPolo - 28.02.2019 v 09:43:46 - new

Já tam stále vidím že teda PS4 Pro zvládá 4K a u her š menším rozlišení je schopno převzorkovat obraz na 4K kde je psáno že teda 4K má pouze dynamické rozlišení ne nativní. Každej pepik kterej se o to nezajímá tu konzoli bude brát že si zahraje vše ve 4K. Takže tzv reklamština zde funguje dokonale

+ - 0
FenekFenek - 28.02.2019 v 09:18:30 - new

Ano a v čem je problém?

*Hry a zábavní streamovací služby mohou mít výstup o rozlišení až 2160p; systém PS4 Pro převzorkuje nižší rozlišení na 2160p. Technologie HDR není podporována všemi hrami a zábavními streamovacími službami. Pro rozlišení 4K a technologii HDR je vyžadován televizor 4K/HDR. **HDR a vyšší snímkové frekvence nejsou podporovány ve všech hrách a videoobsahu.

**Vybrané hry mají vylepšenou grafiku, snímkovou frekvenci nebo lepší rozlišení. Funkce „PS4 Pro Enhanced“ se liší podle jednotlivých her. Rozlišení 4K je možné pouze na televizorech 4K. Systém PS4 Pro je kompatibilní se všemi hrami ve formátu pro systém PS4™.

+ - 0
ParapleParaple - 27.02.2019 v 21:20:02 - new

Jak lidi to nekupují? V Horda News říkali, že válcuje prodejně PS4 Pro.

+ - 0
FenekFenek - 27.02.2019 v 21:31:07 - new

Jak víme, většina toho, co píše není pravda. Ani toto :)

+ - 0
panFilutapanFiluta - 27.02.2019 v 20:34:32 - new

Vyšla, běželo to v kinech jako Ready Player One :D

+ - 1
HordaHorda - 27.02.2019 v 20:26:18 - new

Zní to hezky, ale každý zná realitu u Sony... 4 hry za rok? Ještě když má PS5 vyjít v roce 2020, tak si své jediné taháky co mají, vyplývají na předchozí generaci? Třeba jsou v Sony až tak mimo, ale spíše tady vyhrává naivita plejkaru...

Ale jde vidět, že plajkari jsou schopni vkládat nadeje do akce, která se už X krát v minulosti konala a nikdy nebyla pro veřejnost zajímavá, ale tím, ze Sony rezignovala na veškeré aktivity, tak se najednou zvýší zájem fanoušků o akci, že které se nic nedozví :-D

Reálně, plno mnohem úspěšnějších her se oznamuje par měsíců před vydáním a světě div se, obchody to stihaji registrovat a připravit se na objednávky :-D ale dle popisu téhle akce to vypadá, že se obchody nestihnou připravit na roky oznámené hry, kterým chybí jediná informace a to je datum vydání, které i kdyby těm obchodníkům řekli, tak s tím stejně do ofiko oznámení nemůžou nic dělat? Vážně je někdo tak blbý, aby tomu věřil?

+ - -1
BorecBorec - 27.02.2019 v 20:40:43 - new

Tak pro verejnost neni zajimava ani ted, dostanou se tam jen vybrani obchodni partneri, ale i v minulosti z tehle akce unikly nektere informace a neresi se tam pouze exkluzivni hry.
A o taháky se mozna Sony neboji, konkurence jim celou generaci nedava duvod se obavat. :-)

+ - 0
LupulinLupulin - 27.02.2019 v 20:20:50 - new

Výkon není vše, Horda sice budude tvrdit opak, že plejkaři hledali rozdíli když byla PS o něco silnější, ale to byla taková znouzecnost protože neměla nic jiného na srovnání, parádní exkluzivky nevycházely tou dobou nikde a tak se hledal ten miniaturní rozdíl......flame....
Já mám třeba doma "jen" telku s 1920/1080 rozlišením která mě vyšla na 50K ve své době a rozhodně ji neplánuji měnit za nějaký 4K, protože ta kvalita mě bohatě stačí! A ano myslím bohatě!!!! Rodiče mají 4K protože rekonstruovali a ten rozdíl tam není tak velkej abych kvůli tomu musel běžet do obchodu, těch 1920 je dneska naprosto v pohodě! Vždyť kurva já na tom hraju golf na Wiičku kterej jede v prehistorickým rozlišení a stejěn mě to nevadí protože dopiče gameplay!!!

A právě krásně je to vidět na prodejích, lidi serou na nějakej výkon u konzole, u konzole se na to nehraje, tam jde jen o hry a ty sračky co MS vydává sou trapný i kdyby podporovaly 8K.... Mário frčí třeba třicátej díl a stále je to bomba která zabaví všechny, celou rodinu! Crackdown dodělává u třetího dílu a baví jen psychopaty.....

+ - 0
HordaHorda - 27.02.2019 v 20:29:48 - new

Na Ordinaci opravdu nepoznáš rozdíl mezi FHD a 4K, ale děkuji za zhodnocení... Je určitě hodnotné.

Konzoli prodávají exkluzivity, proto první tři roky PS4 valcovala prodejně bez jediné zajímavé exkluzivity... Rozumím.

+ - 0
LupulinLupulin - 27.02.2019 v 20:57:10 - new

Ordinace je skvost kinematografie, exkluzivity mel xbox zasadni kdyz vysel a ja sem holka....dekuji za pozornost...

+ - 0
jarekjarek - 27.02.2019 v 20:36:58 - new

Pro lidi ma zajimavejsi exkluzivity PS4.serie Uncharted, TLoU, GoW, Spiderman...

+ - 0
HordaHorda - 27.02.2019 v 20:42:41 - new
* editováno 27.02.2019 v 20:43:25

Tlou nevyšlo, Gow a Spider vyšlo po pěti letech od vydání... A pak ti zbývá Uncharted, který ok, vyšel jen po dvou a půl letech od vydání...

Ale jo, třeba ti plejkari si říkali "sice první roky na tom nebude co hrát, ale za pět let to dozenu" na low end konzoli :-D

+ - 0
jarekjarek - 27.02.2019 v 20:59:36 - new

The Order, Beyond Two Souls, Heavy Rain, Driveclub,inFamous SS, Killzone SF...

+ - 0
HordaHorda - 27.02.2019 v 21:07:33 - new

Právě o tom celou dobu píšu

+ - 0
jarekjarek - 27.02.2019 v 17:48:43 - new
* editováno 27.02.2019 v 17:51:22

PS+ v březnu
Call of Duty: Modern Warfare Remastered a The Witness
CoD už mám :-(

a Xbox gold
To Microsoft v březnu pro členy Xbox Live Gold nabídne střílečku Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 (od 16. března do 15. dubna), indie záležitost Adventure Time: Pirates of the Enchiridion (od 1. do 31. března), Star Wars Republic Commando (od 1. do 15. března) z prvního Xboxu a z Xboxu 360 potom sekačku Metal Gear Rising: Revengeance od Platinum Games (od 16. do 31. března).

+ - 0
HordaHorda - 27.02.2019 v 19:53:09 - new

COD dohhrano, Witness sračka, PvZ2 jsem hrál, Indie kokotina, a platinum kokotina :-D

Jediný historický SW mi vycházi, který jsem nehral... Jde videt že ty zajímavější tituly už jsou jen v Game Passu

+ - -1
mevimevi - 27.02.2019 v 15:10:48 - new

Noví Pokemoni představení. Já si to na Switch určitě koupím.

+ - 0
OtaconOtacon - 27.02.2019 v 16:46:33 - new
* editováno 27.02.2019 v 16:47:24

To bych si radsi znova zahral dark cloud 2 na PS2, ktery mi to hodne pripomina nejen artstylem, ale i grafikou :D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 27.02.2019 v 14:34:14 - new

Famitsu

Devil May Cry 5 (PS4/XBO) – 9/10/9/9
Metro Exodus (PS4/XBO) – 9/8/9/8
Feudal Alloy (NSW/PS4/XBO) – 8/7/7/8

+ - 0
BenyBeny - 27.02.2019 v 15:48:50 - new

Ten plátek snad uz nikdo nemuze brat važně.

+ - 0
jarekjarek - 27.02.2019 v 06:50:53 - new

Studio Funcom dostalo licenci na Dunu
konzolista.tiscali.c…

To se bude libit Lykanovi ;-)

+ - 1
LykantropLykantrop - 28.02.2019 v 07:12:20 - new

Za snahu :)

+ - 0
OtaconOtacon - 26.02.2019 v 23:21:26 - new
* editováno 26.02.2019 v 23:42:55

Celosvetove prodeje za leden:
PlayStation 4: 1,024,311
Xbox One: 240,074
Switch: 1,167,451
Taking a look at the marketshare, the Switch managed to achieve 48 percent. The PlayStation 4 accounted for 42 percent of the consoles sold, and the Xbox One just 10 percent.
10% :D
Xbros budte v klidu! Horda rikal, ze pristi generaci uz to xbone prevalcuje! Bude mit 12 TFlopu a nvme SSD :D A kdo ho nebude mit bude si platit gold, gamepass, acces a bude streamovat :D Tentokrat to s tou miliardou konzoli, jak rikali v MS vyjde! :D

+ - 0
BorecBorec - 27.02.2019 v 14:04:20 - new
* editováno 27.02.2019 v 14:05:43

Ukazka toho, jak je dulezity velky vykon konzole.

+ - 0
FenekFenek - 27.02.2019 v 13:05:37 - new

Pokud Switch ještě trochu přidá, tak stihne ještě letos překonat Xmrtvolu.

+ - 0
OtaconOtacon - 27.02.2019 v 14:30:07 - new

Xbone se oproti lednu 2018 propadl z 346k na 240k (29%), PS4 z 1287k na 1024k (21%), kdezto switch stoupl z 949k na 1167k (19%). Takze myslim, ze ho v klidecku predezene.
To je masakr, kdyz si uvedomis, ze switch prisel na trh o 3,5 roku pozdeji :D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 27.02.2019 v 10:12:32 - new

Však počkej jak s tím teď Crackdown zaclouma.

+ - 0
GluttonGlutton - 27.02.2019 v 12:07:37 - new

jj. Tohle prodá minimálně dalších sedm xboxů.

+ - 0
FenekFenek - 27.02.2019 v 13:03:06 - new

Hoši, do mrtvol se nekope :-D

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek