Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



31
28
18
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
FenekFenek - 13.06.2023 v 13:35:08 - new

I’m excited to play Starfield, but that 30fps news took the wind out of my sails
www.vg247.com/starfi…

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 14:53:29 - new
* editováno 13.06.2023 v 15:02:26

Nemyslím si, že stačí jen snížit rozlišení a zázrakem máš 60 FPS, ale mohli ten mód připravit i za cenu, že to graficky sníží výrazněji. To by stačilo k tomu, aby právě tito lidi zavřeli hubu... :-D

Sice mám rád 60 fps, samozřejmě mám raději 120 fps, ale vždy se dívám, za jakou cenu to je. Jsou hry, které jedu 30 fps, jsou hry, kde nechám quality bez locknutí fps, jsou hry, kde jedu na max fps. Ale vždy se dívám, co to dělá z obrazem. Pokud je 60 FPS za cenu, že kvalita obrazu výrazně klesne, tak mě těch 60 FPS odradí, protože si nechci kazit hru tím, že je o něco plynulejší, ale o dost ošklivější. Ještě k tomu když jde o singly, kde nehrají fps takovou roli jako u MP her...

Ale je to téma, které stejně nic neovlivní. Možná bude nějaké malé procento hráčů, kterým to může vadit, ale většina lidí na PC bude rádo, že se jim to alespoň rozjede a většina lidí na konzolích si toho ani nevšimne, protože posledních 20 let bylo 30 FPS standard a nevěřím, že většina lidí opravdu nemění režimy na konzolích. Nechají jednoduše defaultní, což je 30 fps běžně... stejně jako plno lidí hrálo na PS5 verze PS4 a ani to nepoznali :-D

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 15:05:27 - new

Hodra je nyni zastancem 30fps :) To jsou promeny :)
Ale to se bude hodit, az vyjde PS5 Pro a na Xboxu budou mit hry o polovinu fps mene :)

Ale ja si tu z toho jen delam prdel. Bylo jasne, ze drive nebo pozdeji prijde doba, kdy se zacnou zase objevovat 30fps hry. Aby se grafika nekam posunula. Jenze jak se ukazuje, hraci jsou uz dnes vice rozmazelni a zadaji 60fps. A to je jen dobre.

Kazdopadne hry od Bethesdy asi nikdy nevynikaly technickym zpracovanim. A toto vypada dobre. Az na ty animace a postavy.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 15:52:56 - new
* editováno 13.06.2023 v 15:55:40

Nejsem zastánce 30 FPS, většinu věcí hraju v 60, ale nevidím v tom až takový problém, jak z toho někteří dělají...

Se podívej dole na FF XVI, otázka jaká bude finalní verze, ale ta 60 FPS verze vypadá příšerně. Vážně bys chtěl hrát takovou mazanici jen kvůli 60 fps? Neberme v potaz, že to ani těch 60 fps nejede...

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 16:34:59 - new

Digital Foundry v podcastu rikali, ze FF 16 vypada fantasticky. Jako konecne skutecny nextgen.

No ja si prave vzpominam, jak jsi tady psaval o tom, jak na novem Xboxu pojedou hry v 4K/60fps. Spis ale 120fps. A podobne.

Nebo jak jsi se tady posmival Returnalu, ze to jede pri 60fps jen ve 1440p. Nebo Ratchet a Clank, ze ve 4K jede jen v 30fps (resp 40fps). Nebo Demon Souls.

Ale to bylo jeste v dobe, kdy MS nemel zadnou poradnou hru. Ted jednu chystaji a najednou 30fps, no problemo.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 17:14:47 - new

Jako ten Returnal na mighty Ps5 nadstroji ve 1440p fakt komický. To bych bral tak Xbox Serie S.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 17:27:52 - new

Returnal je 1080p... To se upscaluje do 1440 a pak checkboard na 4k... Ale nativně to běží v 1080p...

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 17:18:25 - new

Zcela hloupa reakce cloveka, ktery tomu nerozumi. Odkazu te na video DF, kteri aspon trochu vi, o cem mluvi. I kdyz taky ne vzdy.

Mosteum by to mozna neudychalo ani v tech 1080p :-D

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 18:33:46 - new

A zkráceně je důvod jaký těch 1080p? Protože nějak extra to nevypadá a původně jsem myslel, že to jsou záběry z Ps4.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 17:11:13 - new

Viděl jsi to Digital foundry video? Vždyť hodnotili trailer... TRAILER! :-D

A zrovna Returnal si pamatuji... Tam jsem řešil, že ta hra běží v 1080p a z toho se upscaluje. To nemá se 4k nic společného :-D myslím že to byly i jiné hry...

Navic tady srovnávás co za hry? Ratchet? Deamon Souls? Nascriptovane koridovky? :-D příště budes srovnávat GTA VI s Astro boy?

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 17:16:25 - new

Ano, videl. Ano, ta hra jeste nevysla. Pockame si tedy, az vyjde a ohodnoti ji.

Returnal zrovna velice chvalili po vizualni strance a za pokrocile efekty. I image quality. Rozsliseni dnes pry uz nehraje takovou roli.

Taky ty hry taky vypadaji o dve tridy lip, nez Starfiled, ze? :)

Ale klidne si muzeme vzit Spidermana, ktery vypada taky lepe, nez Starfield a predpokladam, ze tam bude opet moznost 30/40 a 60fps.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 17:26:02 - new

Returnal se odehrává celý ve tmě... Tam nemusíš řešit vůbec žádnou kvalitu textur, nic, protože tam skoro nic pořádně nejde vidět...

Rozliseni hraje velkou roli... Je nesmysl aby byl výsledek z 1080p srovnatelný jako 4k. Možná tak když se díváš na mobilu na YT porovnání, tak ti to nepřijde, ale na TV u her ten rozdíl je obrovský...

Vždyť dole je ukázka z FF a to skáče jen z 1080 na 1440 a ten rozdíl je obrovský a to je jen debilní YT. V reálu to bude ještě daleko viditelnejsi...

Spider Man 2 mi z té poslední ukázky moc hezky nepřijde. Vypadá to pravé dost obyčejne, prebarvene jako omalovánka.

+ - 0
sakiczsakicz - 13.06.2023 v 17:40:33 - new

Returnal ma perfektni vizual zejmena v pohybu. Meles blbosti zase. Na velke TV ostre jak britva. Pocitove prvni opravdova "next gen" hra. Famozni grafika a ty tady vykladas jak je to poor. No mas dost.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 18:25:06 - new

1080p není ostré... Že ti to přijde ostré je možná z důvodu, že ta hra je celá tmavá a většina detailu se tam ztrácí... Stejně jako famózní grafika? Vsadím se, že kdyby tam přidali denní světlo, bude ta hra vypadat příšerně :-D

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 17:29:33 - new

Meles kraviny. Opet, podivej se na DF video.

Opet, podivej se na DF video. Ne jedno, ale mozna tak vsechny za poslednich par let.

Nevim, co bude v realu. Vzdyt to jeste nevyslo.

Spiderman by ti prisel hezky, jen kdyby vychazel na Xbox. To je jasne. Jinak to vypada skvele.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 17:35:26 - new

Viděl jsem i to video FF přímo a vypadá to dobře... V traileru :-D co chceš na to říct?

Mě nezajímá trailer, ale realita...

Spider Man je hezky určitě, jen mě se tento styl moc nelíbí... Hezký byl třeba i Guardian of the Galaxy, dobře vypadal i Marvel Avenger... Na mě ty hry ale působí tak dětinsky, prebarvene, jak celek se mi to vlastně moc nelíbí...

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 17:38:27 - new

Ta prvni cast nebyla k FF, ale Returnalu.

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 14:48:19 - new
* editováno 13.06.2023 v 14:48:55

Starfield 30fps cap “not a sign it’s unfinished” claims God of War Ragnarok dev

www.videogamer.com/n…

+ - 0
LennyKLennyK - 13.06.2023 v 13:45:01 - new

Laciný hater poslední dobou. Jasně psali, že to lockli, protože jim záleží na grafické kvalitě a detailech. Todd Howard to říkal na IGN, ale to je mimo tvé chápání evidentně.

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 13:54:10 - new

Kdo zkusi jen vlasek Starfiledu zkrivit, na toho uderi hnev Xbotu, jako zelezna pest :))

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 16:17:09 - new

Ano!

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 12:44:11 - new

Nějaké info navíc z videokonference pro novináře o Star Wars Outlaws.
www.vortex.cz/dozved…

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 10:24:22 - new

Capcom skoro neukázal nic, uplně stačí, když se podíváte na tenhle trailer. Jako vypadá to zajímavě docela.
youtu.be/h4Q7Q8e3M0A

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 13.06.2023 v 11:10:52 - new

Ukázali zase něco málo z Dragons Dogma 2, to mi úplně stačí a ostatní mě nezajímá :D

+ - 1
TragedyTragedy - 13.06.2023 v 10:45:35 - new

Pěkný. Jsem zvědavý co z toho vypadne.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 08:59:56 - new
* editováno 13.06.2023 v 09:00:37

Zatím jen demo FF XVI

www.youtube.com/watc…

- PS5 Quality Mode: 2160p/30fps (upscaled from 1440p)
- PS5 Performance Mode: 1440p/60fps (upscaled from 1080p)

60 FPS běží výjimečně v 60 FPS - většinou mezi 40-50 FPS. Prakticky jen během soubojů jede 60, ale těsně před tím a hned po skončení souboje spadnou FPS. Pravděpodobně při "aktivaci" souboje dojde ke snížení kvality obrazu.

Je tam velký grafický rozdíl mezi quality a performance. Na "60" FPS je obraz hodně rozmazaný a zubatý.

Asi to chce nové konzole :-D

+ - 0
gygantgygant - 13.06.2023 v 11:36:25 - new

Marné, to brutální emo mne k FF nikdy nepustilo a ani nepustí.

+ - 2
sakiczsakicz - 13.06.2023 v 13:01:39 - new

Citim k tomu stejne smerovany odpor, nicmene tomuhle dilu jsem chtel dat sanci s tim, ze neni treba znat story z jinych dilu a doufal jsem, ze objevim to kouzlo FF tehle kultovni serie. Ale takhle ne, muzou tisickrat rikat ze je to prvni opravdova hra na soucasnou generaci, leju jim na to Mestana do zadnice.

+ - 1
RoiserRoiser - 13.06.2023 v 13:55:05 - new

Tak u zadneho FF dilu nemusis znat predchozi pribeh, nemaji mezi sebou nic spolecneho :-D pokud se samozrejme nejedna primo o pokracovani jako X-2 nebo pokracovani XIII.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 13.06.2023 v 13:58:30 - new

Je to tak. Hlavní díly byly vždy samostatný.
Asi jsme mu to měli říct dřív aby nemusel čekat až do XVI :D

+ - 0
sakiczsakicz - 13.06.2023 v 14:10:52 - new

O tom znaceni a pripadne navaznosti samozrejme vim, ale z vyse trefne popsanych duvodu jsem se tomu vyhybal, tu 16 jsem chtel zkusit kdyz je to takove mistrovske dilo, no zase nic.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 11:41:35 - new

Počkej, ty nechceš hrát za nagelovanýho metrosexuála v oblečku pro panenky? :D

+ - 0
gygantgygant - 13.06.2023 v 12:26:46 - new

Nevím, to se nedozvíme. Ta myšlenka se neobjeví, mozek nevydá pokyn, ruce se nehýbou, je to jako nějaká blokáda. Vidím ten obrázek - a paralýza. Ale tak, jak jsi to napsal, když ho nevidím, a můžu se rozhodovat - ne, nechci :D Tady je někdo, kdo jo?

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 10:10:17 - new
* editováno 13.06.2023 v 10:11:28

PS5 Pro ma byt udajne pristi rok. Novy Xbox se ale dle Spencera nechysta.
www.videogameschroni…

Neni pry potreba.

+ - 0
sakiczsakicz - 13.06.2023 v 09:55:44 - new

No nekde je to rozmazanost dost videt i na mobilu, na velke TV to musi byt horror, dost lidi si na to stezuje, a dost lidi rika ze to neni pravda , ze je to v pohode. Me osobne se to nelibi a na 30fps jim seru, i tech 40+ v tom mazlem performance modu je slabota. Pokud to nepoladi, tak to nekoupim.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 10:04:55 - new

Jak říkal Fenek, Japonci opět ukazují ostatním cestu :D

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 10:09:11 - new
* editováno 13.06.2023 v 10:09:31

No, 40-60fps, to je porad vic, nez 10-30fps u zapadniho Starfieldu a Redfallu :-D

Monstrum.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 10:57:06 - new

1080p... to už je v dnešní době mimo na velké televizi. I na YT šlo dost vidět, o jakou mazanici jde a to už je co říct :-D tady bych asi s klidem 60, i když vlastně to nejede na 60 fps, obětoval...

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 10:18:29 - new
* editováno 13.06.2023 v 10:18:54

Starfield má lock 30 i když dle vývojářů jede v pohodě 40-60. A vypadá skutečně current gen a hodně dobře a detailně. Tohle vypadá jak launchovka z Ps4, to musíš uznat i ty ;)

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 11:25:31 - new

Digital Foundry: “FFXVI Looks…. Astonishing”
youtu.be/9GNELhRoSGk

+ - 0
ParapleParaple - 13.06.2023 v 11:24:37 - new

No tak to jsi se asi koukal na jinou prezentaci než já. Já tam žádný úžasný detaily neviděl. Nutno ale říct, že už to aspoň nevypadá jako něco dvě generace pozadu. Což je u Bethesdy velký pokrok.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.06.2023 v 11:37:25 - new

Jakože tohle vypadá blbě? Ty města, interiéry jsou super a plný detailů.
twitter.com/spawnpoi…

+ - 0
ParapleParaple - 13.06.2023 v 14:57:35 - new

No nevypadá to špatně, ale zase ani nijak úžasně. Navíc se jedná o dobře vybrané fotky, v pohybu to takhle nevypadalo. Ale čert vem grafiku, pokud ty ostatní věci budou super. Ale z toho directu to na mě působí jako klasická Bethesdovina s otresnym psaním a příběhem, bez nějakého hlubšího obsahu.

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 11:29:48 - new
* editováno 13.06.2023 v 11:35:26

No, k tomu Starfiledu, doporucuju toto video od Kyle Bossmana:
youtube.com/watch?v=…

Čas od 4:42. Ale cele video je hodne zabavne. Klidne se podivejte na cele.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 12:05:57 - new

co to je za dobu předhazovat nějaké retardy z YT a brát jejich osobní názor jako něco, co by mělo ostatní zajímat? :-D

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 13:06:35 - new
* editováno 13.06.2023 v 13:09:29

Osobni nazor? Videl jsi to video? Je to naprosto tragicke. To neni osobni nazor, ale fakt.

Takove postavy a animace, to je opravdu hruza. Navic v RPG, kde to hraje dulezitou roli.

Ale chapu. Hlad je nejlepsi kuchar :)

****
A jinak, co to je za cloveka vi vetsina lidi, co ma trochu prehled a uz neco pamatuje. Kdyby bylo hlasovani mezi vami dvema, kdo je retard, myslim, ze bys vyhral ty :)

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 13:20:40 - new
* editováno 13.06.2023 v 13:22:06

Hlad po takových hrách asi je, když takové prakticky skoro neexistují :-D takže to ti dávám za pravdu...

A ne, neznám toho člověka, nevím, proč bych se měl na to dívat... jen si chtěl přihřát polívčičku, aby natočil non sense video se svým názorem na věc, která zajímá hodně lidí... ale chápu, tohle je typ lidí, kteří jsou natolik zoufalí, že tohle jednoduše musí točit. Na tom je ostatně velká část YT postavená, na reakcích, názorech a jediný, kdo to sleduje jsou jen lidi, kteří mají extrémně nudný život, nebo si neumí na nic udělat sami názor :-D

Viděl jsem celý starfield direct, udělal jsem si na to sám obrázek. Nepotřebuji poslouchat ještě názory dementů z YT, kteří mě vůbec nezajímají.

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 15:07:48 - new
* editováno 13.06.2023 v 15:13:36

Tam ale neslo o nazor, ale o ukazku toho, co je spatne. Z videa, ktere zverejnil MS. To neni nazor. To je material poskytnuty primo od zdroje. Podotykam, ze ten material byl urcen k prezentaci, cili slo jiste o to nej, co maji k dispozici.

A to prirovnani k bezdomovci je uplne mimo. I kdyby to byl kdokoliv. Je to uplna Hordovina. Kazdopadne Kyle Bossman delal v Game Trailers. Pametnici vi. A tradicne delal prave satiricke videa k E3 konferencim. Myslim, ze jednou i moderoval primo nejaky E3 special.

Rozhodne to neni bezdomovec a rozodne ma obrovsky rozhled, pokud jde o hry. Zivil se tim. Ale o to vlastne vubec nejde. Jak jsem psal vyse. A uz predtim. A predtim.

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 15:01:13 - new
* editováno 13.06.2023 v 15:01:39

Paraple: něco jiného je, když se tady trochu známe...

ale věřím, že na YT bude stovky, možná tisíce videí s nějakými názory na poslední konference her... proč by mě to ale mělo zajímat? Neznám je, nevím kdo to je, nevím proč by mě to mělo vůbec zajímat... Kdyby tě nějaký náhodný bezdomovec zastavil a začal do tebe mluvit názory o hrách co byly na "e3", asi by tě to taky nezajímalo ne? :-D

+ - 0
ParapleParaple - 13.06.2023 v 14:49:31 - new

Takže si to shrneme. Horda si na fóru, které je založené na tom, že si tu banda cizích lidí sděluje svoje názory, stěžuje na lidi, co sleduji videa cizích lidí, kteří sděluji svoje názory. Ok.

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 14:40:38 - new
* editováno 13.06.2023 v 14:46:47

Gygante, bud te lasky a vysvetli mi, co konkretne na tom je kokotina.

A muzes rovnou pridat vysvetleni, jak konkretne zhlednuti tohoto videa odrazi detaily ze zivota divaka :)

+ - 0
gygantgygant - 13.06.2023 v 14:03:07 - new

No, kupodivu, souhlasím s tím, že kdo vyhledává a sleduje takové kokotiny, musí mít fakt divný život.

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 13:26:19 - new

Nojo. Ta přecitlivělost i při poukázáni na zjevný fakt jednoznačně demonstuje, v jak zuboženém stavu se již Xboti nacházejí :)

Prskání, nadávání, zesměšňování (rádoby jiných, ve skutečnosti sám sebe). Jasná diagnóza :)

Jo a pokud jde o nudné životy, tak ty podle mě mají lidé, kteří tráví víc, než 3 hodiny týdně hraním videoher. Speciálně zcela debilního a repetetivního multiplayeru :)

+ - 0
FenekFenek - 13.06.2023 v 10:54:11 - new

Delas si prdel? Lidi si z toho na netu delaji srandu, ze ty postavy a animace vypadaji, jak z PS3.

+ - 0
jarekjarek - 13.06.2023 v 09:17:19 - new
* editováno 13.06.2023 v 09:18:14

Ke konci příštího roku vyjde PROčko a to zvládne 60fps a raytracing.

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.06.2023 v 20:22:07 - new

Star Wars Outlaws jsem se právě omylem Fenkovi vystříkal do xichtu :) Tohle jsem chtěl už v Jedi Knight.

+ - 0
TragedyTragedy - 13.06.2023 v 10:40:57 - new

Ty SW jsou parádní. Kéž by to dopadlo tak, jak si to představuju...

+ - 0
sakiczsakicz - 13.06.2023 v 07:56:05 - new

Ted jsem to zkouknul vsechno. A ten SW vypada skvele, ale Ubi uz nas parkrat vytrestal, takze opatrnost je namiste. Kazdopadne takovej Starcharted open world by byl super, tak snad to klapne. Avatar se mi nelibi, asi to bude tim FP pohledem, jevi se to jako preskinovane Far Cry a to se mi vubec nelibi. No a ani ten Mirage me nepotesil, mix starych prvku v nove grafice mi neprijde jako dobra a zabavna cesta. Kazdopadne trailer na Star Wars je jasny vitez vsech predvadecek.

+ - 0
jarekjarek - 12.06.2023 v 20:44:00 - new

Takže to nevadí že je to od Ubisoftu. Otevřený svět, spousta otazníků na mapě...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 12.06.2023 v 20:40:31 - new

Teď jen doufat, že to nebude další pro Ubisoft typickej tabulkovej projekt.

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.06.2023 v 18:46:12 - new

15 minut do Star Wars Outlaw gameplaye!

+ - 0
HordaHorda - 12.06.2023 v 23:08:36 - new

Spokojenost... Avatar, Star Wars, The Crew, AC.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 13.06.2023 v 08:00:33 - new

Já se pořád bojim, že to všechno bude jejich šablony a tim je to zabitý. Hlavně ten Avatar vypadá na první pohled fakt bombasticky.
Jinak Prince je nakonec Metroidvania, což mě potěšilo, ale i v těch nových záběrech to vypadá graficky otřesně. Nechápu, jak taková obrovská firma udělá hnusnější hru než studia o pár lidech.
V AC mě zase zaujalo, jak divně doskakovaly textury. Tohle za 3 měsíce nejspíš neopraví. Plus to vypadá jak remake jedničky s pár prvky ze Splinter Cellu :D

+ - 0
HordaHorda - 13.06.2023 v 08:33:09 - new

Jo mě se právě to AC díky tomu líbí. Avatar mi z těch jmenovaných her přišel nejméně zajímavý, ale třeba to bude ok?

U The Crew je docela silně vidět inspirace Forzy Horizon :-D možná se to povede. A zapomněl jsem na xDefiant, ten tady asi nikoho nezajímá, ale vypadá to docela solidně

+ - 0
panFilutapanFiluta - 12.06.2023 v 22:57:44 - new

Úplně odvařený z toho nejsem, ale vypadá to líp, jak tak soulsovská mrdka.

+ - 0
cbspikecbspike - 12.06.2023 v 20:22:39 - new

Vypadá to božsky. Sice klasickej sandbox a samozrejme pro E3 vypulirovanej jak jen to Ubisoft umí, ale se Star Wars estetikou to funguje naramně.

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.06.2023 v 20:26:58 - new

youtu.be/c7K2TA0bBpY

+ - 0
gygantgygant - 12.06.2023 v 19:32:11 - new

Tady se někdo úplně vzrušil!

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.06.2023 v 19:52:00 - new

Měštan? :)

+ - 0
gygantgygant - 12.06.2023 v 23:41:05 - new

sis nalil do zadku.

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.06.2023 v 18:46:10 - new

15 minut do Star Wars Outlaw gameplaye!

+ - 0
FenekFenek - 12.06.2023 v 14:56:26 - new

Starfiled pry bude nejmene zabugovana hra od Bethesdy:
wccftech.com/starfie…

+ - 4
sakiczsakicz - 12.06.2023 v 16:57:57 - new

Kdyz to rika Spencer a specialne si na to sedli s Todikem, tak to bude 100% pravda :)

+ - 0
ParapleParaple - 12.06.2023 v 16:22:21 - new

Máš plus, takhle dobře už jsem se dlouho nenasmál :D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 12.06.2023 v 16:04:47 - new

On to pro ně dělá někdo jiný? :D

+ - 3
LennyKLennyK - 12.06.2023 v 12:10:46 - new

Dnes důležité info od Arnolda
Is Fruit Still Healthy?

rozbalit ↓

Many people think that sugar is the root of all health problems (research doesn’t necessarily agree, but social media remains convinced). And because of that, many have questioned whether fruit — which has a lot of sugar — is actually healthy.

According to a review of 41 studies, fruit is unlikely to be the reason you gain weight.

The research was the most comprehensive look yet, considering studies ranging from 3 to 24 weeks. And the study didn't only examine whether eating fruit led to weight gain. It considered the relationship between fruit and body fatness, and whether eating fruit led to increased calorie consumption. (Many people believe that sugar plays a role in overeating, so the more fruit you eat, the theory would suggest you would overeat other foods).

Not only did the research fail to show that eating fruit led to weight gain, but some studies also suggest that fruit can help with fullness, curb cravings (including the desire to eat sugar), and effectively assist you if your goal is to lose weight.

What’s more, Harvard researchers found that eating two servings of fruit per day is associated with a 16% reduced risk of heart disease, an 18% reduced risk of stroke, a 13% reduced risk of cardiovascular disease, a 4% reduced risk of cancer, and a 15% reduction in the risk of premature death. Add it all up, and if you like fruit, despite the sugar content, consuming 2 to 3 servings per day is likely to have many positive health benefits.


+ - 1
sakiczsakicz - 12.06.2023 v 12:20:25 - new

Prave jsem sezral misu jahod. Je fajn pocit, ze Arnold a vedatori to doporucuji, diky. Arnold forever.

+ - 0
TecladoTeclado - 12.06.2023 v 16:52:50 - new

Pokud nebyla zalita kondenzovanym mlekem :) tak je to v pohode :D

+ - 0
sakiczsakicz - 12.06.2023 v 16:59:04 - new

To ne, ale uvazuju o lahvy rumu, snad se ro Arnold nedozvi.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 12.06.2023 v 17:46:29 - new

www.instagram.com/re…

+ - 1
TecladoTeclado - 12.06.2023 v 17:14:22 - new

Arnold taky leje :-) pohoda :-)

+ - 1
LennyKLennyK - 12.06.2023 v 11:19:59 - new
* editováno 12.06.2023 v 11:51:15

Starfield na konzolích 30fps....
kotaku.com/starfield…

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 12.06.2023 v 11:53:29 - new

Možná je to jen můj pocit, ale já měl během tý prezentace pocit jako kdyby se snažily vyhnout rychlejm záběrům (i ten panák se pohyboval hlavně normální chůzí) a když už se někde kamera pohla rychleji, tak se mi zdálo že se obraz škube.

+ - 0
HordaHorda - 12.06.2023 v 11:52:15 - new
* editováno 12.06.2023 v 11:57:57

Mě to tolik nevadí, ale vadí mi, když Todd řekne, že to běží nad 30 FPS, někdy i k 60, ale kvůli stabilitě dají lock na 30... nějak nechápu, proč nedají možnost odemknout FPS, které by uvítali lidi s VRR?

Podle mě tu možnost přidají, protože jde o zbytečné omezení. Např. AC Unity mělo na launch odemčené FPS. Byly v té hře problémy s propady (ne kvůli nelocknutí) a pak tu stabilitu opravili + přidali lock na 30 FPS... smutné je, že dnes ta hra má stále lock na 30 FPS, přitom se zjistilo, že na XSX by běžela v 60 FPS (neupdatovana launchová verze)

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.06.2023 v 11:52:14 - new

Laciný hater poslední dobou. Jasně psali, že to lockli, protože jim záleží na grafické kvalitě a detailech. Todd Howard to říkal na IGN, ale to je mimo tvé chápání evidentně.
www.ign.com/articles…

+ - 0
gygantgygant - 12.06.2023 v 13:06:03 - new

Starfield 30 fps. Tečka.

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.06.2023 v 19:12:24 - new

Měštan? :)

+ - 0
gygantgygant - 13.06.2023 v 09:14:24 - new
* editováno 13.06.2023 v 09:14:41

Toho máš místo mozkomíšního moku. Není divu, že se nezmůžeš na víc.

+ - 0
LennyKLennyK - 12.06.2023 v 12:06:59 - new

A proč není možnost výběru? Třeba by někdo ocenil plynulost místo hezké slideshow.

Jinak já nic nehatuji. Jen sdílím info :)

+ - 0
FenekFenek - 12.06.2023 v 12:16:51 - new

Proste jak rikal ten leaker, je to v hroznem stavu. Psal to i o Redafallu a ten taky jede na 30.

Ale oni to dali na 30, aby to bylo plynule :-D

No, uvidime. Podle me to bude mit problemy si udrzet i tech 30.

+ - 0
LennyKLennyK - 12.06.2023 v 12:20:10 - new

Dotaz reálný: jsou už u nějakých her možnosti vybrat si mezi lepším vizualem a plynulosti? To by snad dnes neměl být takový problém udělat dvě možnosti...

+ - 0
FenekFenek - 12.06.2023 v 12:22:18 - new

Jo, ma to snad vetsina her.

+ - 0
LennyKLennyK - 12.06.2023 v 12:27:16 - new

Tím pádem nechápu, proč jsem hater. U takové hry jako je starfield bych to bral jako samozřejmost. Já mám radši plynulejší hratelnost než krásné stiny a volumetric clouds :)

+ - 0
FenekFenek - 12.06.2023 v 12:29:12 - new

Mozna si to nechavaji na pozdeji. Aby to mohli vydat jeste 10x, jako Skyrim :)

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek