Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



31
28
19
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
RoiserRoiser - 02.01.2023 v 14:53:27 - new

Tak po 50ti hodinach Elden Ringu si musim dat pauzu, pac me to zacalo unavovat :-D . Delal jsem to tak, ze na zacatku jsem si vygooglil jake zbrane jsou na zacatku hry OP a pak v pulce hry to same a ted davam bossy tak na 5 ran :-D . Jak bych toto nemel, tak by me to prestalo bavit jeste driv. Proto jsem Gygantovi mohl rict, ze jsem videl vetsinu mapy uz po 10 hodinach, pac jsem jel podle videi jak ty OP zbrane ziskat a kvuli tomu jsem se musel vydat i do pozdnejsich casti hry a hrou projizdim mnohem rychleji nez ostatni hraci. Ted se mi podarilo sehnat kod na digitalku GoW Ragnaroku za 800, tak si dam 50 hodin tam a vratim se k Eldenu.

Jak jsem tu psal o reklamaci TV, tak se mi vratilo opravene (vymeneny LCD panel) a nevim, jestli jsem predtim mel proste TV blbe nastavenou, ale ted mam hodnoty jasu, kontrastu atp. uplne jine a jsem uplne oslneny tim, jak to vypada lip, nez predtim. Tez dost pomohlo HDR prepnout z "always on" na "on when supported".

+ - 1
sakiczsakicz - 03.01.2023 v 06:55:54 - new

Hru jsi koupil, co s ni provedes je tvoje vec, urcite lepsi nez ji nehrat vubec, me to tvoje reseni prijde fajn, moc si toho nezneuzil jen si trosku nakrapnul tu tvrdou slupku a uplne beze snahy to taky nebylo.

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 02.01.2023 v 15:03:33 - new

Když pominu Hordu a jeho duševní průjmy, tak ten první odstavec o googlení OP zbraní, mapy a vědomímu vyzrazení lokací apod... je ta nejsmutnější věc jakou sem tu za dlouhou dobu četl...

+ - 2
Rocker93Rocker93 - 02.01.2023 v 20:05:05 - new

Hele, mně googlení tolik netriggeruje. Ale mám zkušenost s tím, že když se staneš OP ve chvíli, kdy nemáš, tak to hrám totálně rozbije balanc a vlastně je to o ničem. Pak hraješ takovej walking simulator, kde občas zmáčkneš útok. Late game v Zeldě BotW byl třeba šíleně rozbitej.

+ - 0
much0Jmuch0J - 02.01.2023 v 17:00:50 - new

souhlas, to je jako si precist dej filmu aby ses nahodou nelekl az bude lekacka nebo se nebal o hrdinu v nejaky akcni scene. Ale kdyz ho to takhle bavi. A Miyazaki dostal svoje tvrde vydreny prachy, takze neni zlocinu bez obeti :))

+ - 0
RoiserRoiser - 02.01.2023 v 17:17:06 - new

Vazne se omlouvam vsem, ktere pohorsilo, ze jsem si nasel kde najdu dve dobre zbrane hry ze 150 hodinove hry. Mate pravdu, uplne jsem si tim vsechno zkazil a tve prirovnani je naprosto na miste :-D .

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 03.01.2023 v 09:10:19 - new

Řek bych, že v tomhle vlákně nenajdeš jedinýho člověka, kterýho by to jakkoliv pohoršovalo.

+ - 0
RoiserRoiser - 03.01.2023 v 19:10:00 - new

Snad sis nemyslel, ze se doopravdy omlouvam :-D .

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 04.01.2023 v 04:03:18 - new

Ne, jen sem dával na pravou míru tvoje překrucování :)

+ - 0
RoiserRoiser - 04.01.2023 v 11:55:31 - new

Ale tobe to dobre lezi v zaludku, asi se musim smirit ze nebudes delat nic jineho, nez toto furt vytahovat :-D myslel jsem si, ze jsi chytrejsi, ale rozumna rec s tebou neni.

+ - 0
much0Jmuch0J - 03.01.2023 v 08:17:01 - new

Ale ne, jen se bav!

+ - 1
gygantgygant - 02.01.2023 v 15:32:22 - new

Že jo, mne právě bavilo to objevování, a právě tím, že to není úplně zadarmo, tak to přinese ten pocit odměny, a zrovna Elden Ring odměňuje ve srovnání s jejich předchozími hrami a soulsovkami od jiných studií pořádně - nejspíše proto to má takový úspěch. Ta radost, najít cestu, najít ohýnek, zbraň, najít způsob na bosse sám, a tady to šlo hladce, vždyť tu prakticky žádná zásadní frustrace nehrozí. Vždyť se tím ochudí, ale má pravdu v tom, že je to jeho způsob, tak co.

+ - 0
RoiserRoiser - 02.01.2023 v 15:42:44 - new
* editováno 02.01.2023 v 15:46:34

Jenze ono to neni tak, ze jsem si tim objevil vsechno, vcetne cesticek a bossu. Z toho skoro nic. Jen jsem tou mapou probehl, jedna z tech zbrani sla sebrat bez jedineho zabiti od zacatku hry a pro druhou, v pozdejsi fazi hry, jsem si akorat zjistil jaky quest musim plnit a ten jsem naslepo udelal. Vubec jsem si tim nezkazil pribeh ani neprozkoumal kde a jaky boss je.
Posud sam, jedna se o sword of night and flame a druhy je blasphemous blade. Pouze jsem si zjistil lokace, kde tyto dva najit.

+ - 0
RoiserRoiser - 02.01.2023 v 15:23:40 - new

Muzes to povazovat za co chces a mam to nekde :-) kazdy si ma pravo hrat hry jak chce a jak ho to bavi. Ja si vazim sveho casu a nemam rad prilisne dlouhe a natahovane hry, coz Edlen je. Pokud bych po desitkach hodin hry nevidel zadny postup, tak bych to vzdal a nevracel se k tomu uz. Urazet si me muzes jak chces, je mi to jedno.

+ - 3
HordaHorda - 02.01.2023 v 17:22:53 - new

Mám pocit, že jhfreakovi vadí i Fast travely :-D tím by se dost vysvětloval různý pohled na to, co je a není ztráta času :-D

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 02.01.2023 v 20:38:10 - new

Sem zvědavej kdy ti začne Roiser vyčítat, že jsi mistr v překrucování :)

+ - 0
HordaHorda - 02.01.2023 v 23:31:44 - new

pro mě za mě ať si hraje každý jak chce, ale co je pro někoho radost z objevování/hledání, nevyužívání fast travelu a kochání se kilometry chozením pustinami, může být pro jiné zase extrémní nuda a ztráta času...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 02.01.2023 v 23:43:29 - new

www.youtube.com/watc…

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 02.01.2023 v 16:32:35 - new

Ale to já ti přece nijak neodpírám a navíc sem to psal maximálně slušně, protože tě znám a vím, že kdybych to podal ostřeji, tak zase utečeš (plus fakt nevím která část mýho komentáře tě jako uráží :D to by si mi mohl třeba nějak osvětlit :D).

Jen píšu, že je to smutný (což je) a víš proč? Stačí si přečíst gygantův komentář, se kterým se 100% ztotožňuju a bude ti to jasný.

Chjo...

+ - -1
RoiserRoiser - 02.01.2023 v 17:11:12 - new

A tak si precti, co jsem mu na to odepsal, kdyz uz si to mam cist ja. Vy jste tady uplne mistri v prekrucovani veci, to neni mozny. Jako vazne si podle vas zkazim celou hru tim, ze si najdu kde najit ve hre dve veci bez jakehokoli dalsiho kontextu?

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 02.01.2023 v 17:28:59 - new

No já neměl refreshlou stránku, takže tvoji reakci na gyganta sem přečetl až po tom co sem tohle odeslal.

A kde co překrucuju?

+ - 0
RoiserRoiser - 02.01.2023 v 17:40:23 - new

S tim prekrucovanim jsem narazel na ten post od Gyganta, na ktery jsi odkazoval i ty. Silne nesouhlasim s tim, ze bych si neco prozradil nebo pokazil a neni to tak, ze tema vecma jsem si to pokazil stejne jako bych zapnul nejaky cheat. I tak jsem se musel poctive nalevelovat, aby se daly pouzit.

+ - 0
jarekjarek - 01.01.2023 v 15:03:01 - new

Slevy v JRC na PS5
Demon's Souls za 499kc
Spiderman Miles Morales 599kc
Returnal 499kc
Far Cry 6 Gold edice 499kc
GhostWire: Tokyo Deluxe edice 599kc

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 01.01.2023 v 15:28:09 - new

To je všechno na PS+, ne? :D

+ - 0
sakiczsakicz - 01.01.2023 v 18:53:44 - new

Far Cry 6 a GhostWire neni, tim nerikam ze je to skoda, neni o co stat

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 01.01.2023 v 19:20:33 - new

No jo, je tam 5, 3, Primal a New dawn, už mi to splývá. Ghostwire jen trial.

+ - 0
LykantropLykantrop - 31.12.2022 v 22:19:03 - new

Na Starfield se fakt těším. Mohlo by to být to co sliboval.. už nevím, ale hrál to snad jen Glutton, budiž mu země lehká :)

2023 Preview: Starfield is the biggest Xbox exclusive in a decade
www.videogameschroni…

+ - 0
FenekFenek - 01.01.2023 v 11:20:20 - new

No parada. Clanek rika presne to, co jsem tady uz mockrat psal. Ze na Xboxu uz 10 let nevysla zadna poradna hra. A ze posledni generace, ktera u Xboxu za neco stala byla x360.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.01.2023 v 15:18:47 - new

X360 totálně Ps3 rozválcoval vzhledem ke startovní pozici, ale to jsme tu fakt řešili mockrát a nemá cenu to opakovat.

Že někde XboX One usnul, to nerozporuju, stejně jsem si postupně koupil obojí, stejně jako X360 a Ps3. Teď mám zatím XSX a čekám jestli Ps5 něco kvalitního dodá. Tedy, aby to stálo za ty prachy.

+ - 0
FenekFenek - 01.01.2023 v 16:05:38 - new

Tak proc tu postujes ten clanek? :-D Omg

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.01.2023 v 16:23:27 - new

Protože to bude bomba a tePlejky utřou slzy a nudle :D

+ - 0
FenekFenek - 01.01.2023 v 16:35:40 - new

No ale clanek se nezabyva tim, ze to bude bomba, ale tim, ze na Xboxu 10 let zadna bomba nebyla a tak by toto radeji byt bombou melo.

Nicmene z toho, co ukazali to na nejakou bombu nevypadalo. Aby to nebyl podobny fail jako Infinite :)

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.01.2023 v 17:01:44 - new

Infinite je v singleplayeru dobrá hra. Takové Naughty Dog, a že je jinak mám rád, se o něco takového jako možnost hrát kampaň coop ve více lidech ani nepokusilo a ty komické arény pro Uncharted běžely ve 320x240.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 01.01.2023 v 17:07:10 - new

Není, je to úplně standardní Ubisoft open world nuda. Navíc ošklivá.

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.01.2023 v 17:40:38 - new

To je velká blbost, ty "arény" jsou velmi dobře připravený a i úvodní dobývání pevností je mnohem zábavnější, než AC, kde jsem utekl na v hodné místo na střeše a sejmul všechny stráže skoro bez zranění. Tady tě Elite dal na jednu, dvě rány. Hraju teda na Heroic obtížnost.

+ - 0
HordaHorda - 01.01.2023 v 12:51:40 - new

Dej vědět, až Sony vydá podobnou hru na PS... Za posledních 30 let se nestalo a nic podobného ani oznámené nemají. Vlastně Sony obecně RPG moc nemusí, asi je to příliš složitý žánr pro jejich cilovku

+ - -1
OtaconOtacon - 01.01.2023 v 15:19:25 - new

Ten gameplay co ukázali nikoho ze židle nezvedl. Vypadá to jako pěkná nuda :)

+ - 0
FenekFenek - 01.01.2023 v 14:04:58 - new

No, ona mela vyjit i na PS, ale MS zaplatil balik, aby se tak nestalo :)

Ano, ten uzasny MS, ktery je tak dobry pro herni trh :)

+ - 0
HordaHorda - 02.01.2023 v 10:16:13 - new
* editováno 02.01.2023 v 10:16:50

A Sony, které si podplatí kdejakou formu exkluzivity u third party vývojářů je skvělá věc pro herní trh? ;)

Starfield alespoň MS vlastní, navíc bude v GP v cloudu, takže si ho může zahrát prakticky kdokoliv bez omezení... U Sony z toho něco máš? Ne, nutí tě kupovat ten jejich křáp, jinak si to nikde nezahraješ... opravdu skvělá věc pro herní trh. Teď už alespoň něco vydávají i na PC.

Fakt nemůžeš srovnávat ty zmrdoviny, co dělá Sony s tím, co dělá MS... Neříkám, že MS byl vždy ten dobrý... taky začínali s Xboxem stejně zmrdsky, jako to dělá Sony s Playstationem už 30 let, ale teď je MS úplně jinde, zatímco Sony je ten herní zmrd pořád.

+ - 0
FenekFenek - 02.01.2023 v 11:43:07 - new

Hordo, tohle uplaceni zavedl Microsoft :) Sony to kritizovala a stezovala si, ze nikomu nebude platit za nejake exkluzivity. Nebyli na to zvykli. To bylo v PS3 generaci. Pak se ale museli prizpusobit.

Takze zmrdoviny, co dela Sony zavedl MS, aby bylo jasno.

MS neni uplne jinde. Je stale posledni. Je stale neschopny a jedine, co se zmenilo je, ze zacal skupovat cely herni prumysl. Protoze kdyz nemuzou vyhrat, tak vsechno koupi a muzou se tvarit, ze vyhrali. Ale oni to i tak dojebou. Jsou to lopaty. Nerozumi nicemu. Do cehokoliv vstoupi, to dojebou.

Jako myslet si, ze kupovani celych vydavatelu je lepsi, nez koupeni pouze jedene exkluzivity… ty vole, kde je v tom logika? Vzdyt to je daleko vetsi zmrdovina :-D

+ - 0
VidlosVidlos - 02.01.2023 v 11:02:58 - new
* editováno 02.01.2023 v 11:03:29

Pockat, jestli to chapu spravne tak sony, ktera spolufinancuje vyvoj nejake hry a na oplatku z toho dostane exkluzivitu vlastne podplaci a jsou zmrdi?
Opravdu tu porovnas par her, vetsinou IP, ktere jsou na psku jako doma a na xbox treba puvodne vubec nevychazeli (final fantasy) s tim ze Microsoft utrati skoro 80 miliard, koupi dva vydavetele, coz je vice jak 14 hernich studii a vezme nekolik desitek multiplatformnich IP a udela si z toho exkluzivitu? Dobre no :).

+ - 0
FenekFenek - 02.01.2023 v 11:48:01 - new

On je uplne vypatlany. Necekej, ze to pochopi.

On by to pochopil jedine, kdyby to bylo opacne a Sony koupila Activision, Bethesdu a dalsi. To by se z toho zesral. Protoze to by byl pro MS konec. Sami totiz nemaji nic. A uz by neprodali ani tech par konzoli, co prodavaji ted.

+ - 0
HordaHorda - 02.01.2023 v 11:16:49 - new
* editováno 02.01.2023 v 11:39:15

Aha, takže stačí jen uplácet vývojáře a najednou to je bezproblémová forma exkluzivity? Takže kdyby MS takhle uplatil všechny AAA vývojáře a na PS by díky tomu nemohla vyjít žádná third party hra, je to podle tebe naprosto v pořádku chování?

Na PS většina sérii není opravdu doma. Viz. ten tvůj Final Fantasy, které Sony "ukradla" Nintendu... jestli je něco jako doma na Playstationu, přitom tam vyšel poprvé 7. díl, tak to už se nemáme o čem bavit... :-D stejně jako to, že si Sony podplácena third party vývojáře na exkluzivity, tak je prakticky úplně jedno, jestli si to teď někdo jiný zaplatí ne? Nebo budeme tolerovat chování Sony, ta si může dělat co chce a když někdo jiný bude dělat to samé, vlastně v menším měřítku, tak budeme nadávat a psát pičoviny o "domácí konzoli", která byla domácí jen protože podplácela? :-D

EDIT: doufám, že bojuješ proti Sony za časovku Knights of the Old Republic remake, který má "domácí" konzoli Xbox a na PS nikdy ta hra nevyšla... :-D

EDIT2: Taky by si lidi mohli uvědomit, kolik her díky těmto praktikám vlastně "zaniklo"... to jsou tisíce her za ty roky, které si dnes nemáš jak a kde zahrát, jenom protože měly exkluzivitu na nějaký debilní kus HW, který už neexistuje...

+ - 0
VidlosVidlos - 02.01.2023 v 11:46:39 - new
* editováno 02.01.2023 v 11:54:35

Dobre, ze jsi vzpomnel FF 7, protoze prave diky nemu a nasledujicim dilum az po 12 se z FF stala obrovska herni serie a pojem a opravdu si to nespojis s Nintendem ale se Sony. Sony jim ukradla FF? Co fetujes prosim te? Kdyz to nekdo udela v mensim meritku? Jako MS? Ty vole delas si prdel?

Edit: doma bylo mysleno, ze kdyz reknes nejakou IP tak si ji spojis s nejakou konzoli a ne kde vysla prvni nebo par prvnich her serie

Edit 2: Takze kdyz zafinancujes hru a poskytnes treba motion capture studio a vyvojare co se hrou pomuzou a diky tomu ziskas casovou/plnou exkluzivitu tak podplacis? To teda je microsoft pekne podplacejici kurva kdyz si vzpomenu treba na rise of the tomb raider, oriho, cuphead, stalker 2, high on life atd atd :)

+ - 0
HordaHorda - 02.01.2023 v 12:11:56 - new

Já si třeba FF vůbec nespojuji s Playstationem... že to máš ty v hlavě nastaveno je tvůj problém :-D

Mimochodem, více FF her je na Xbox One/Series, než na Playstation 4/5

Všechny FF hry jsou naopak na PC...

FF VII, kdyby kdysi vyšlo i mimo Playstation, nestala by se velkou značkou? Proč?

k Edit2: Ano, uplácíš tím takto vývojáře... ještě pochopím časovky, ty jsou stejně k hovnu, nebo exkluzivitu na marketingový deal, ale tyhle full exkluzivity jsou celkem zmrdstvo. Na druhou stranu chápu ty vývojáře, ono se těžce odmítá, když ti někdo zaplatí komplet vývoj a pak se nemusí stresovat tím, jestli se hra bude vůbec prodávat... na druhou stranu jsou to pro Sony i MS těžce vyhozené prachy, které byly vynaloženy jen za účelem, aby si to na druhé platformě nezahráli. Tyhle full exkluzivity jsou totiž násobně dražší, než kompletní vývoj těch her.

Hry co vypisuješ u MS jsou jen časovky, jediné Ori asi nebude na Playstationu, ale pravděpodobně jen z principu, na Switch třeba Ori vyšel

+ - 0
LykantropLykantrop - 01.01.2023 v 15:56:24 - new

Sony podle všeho zaplatila balík SE, alespoň co MS zveřejnil. Normální konkurenční boj.

Každopádně vliv MS na herní trh vnímám časem jako destruktivní.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 01.01.2023 v 12:58:17 - new

:D Zase obsese tím, kdo hru vydává.

+ - 0
jarekjarek - 01.01.2023 v 12:29:15 - new

A co Forza?

+ - 0
OtaconOtacon - 01.01.2023 v 12:22:16 - new

A když konečně něco vydávají, tak je to koupená hra :D
Teď jen doufat, že to nebude totálně nedodělaný a zabugovaný bordel, jak má bethesda ve zvyku vydávat svoje hry...

+ - 0
LykantropLykantrop - 31.12.2022 v 19:04:15 - new

Rekapitulace her v Gamepassu za 2022. Jako až když jede ten seznam, tak si člověk uvědomí, jak bohatá a různorodá ta knihovna je. Za mě super služba.
twitter.com/XboxGame…

+ - 0
OtaconOtacon - 31.12.2022 v 17:06:43 - new

Přeju šťastný nový rok, ať je lepší než ten starý!

+ - 7
FenekFenek - 31.12.2022 v 13:06:12 - new

Maté tady někdo k TV soundbar? Co si o tom myslíte? Já jsem měl pár let zpět domácí kino, ale už roky jedu jen na TV a nějak mi to nevadí. Ale uvažoval jsem, že bych tomu dal možná šanci.

+ - 0
DavidBallonDavidBallon - 01.01.2023 v 16:14:52 - new
* editováno 01.01.2023 v 16:21:51

Mam přímo od LG s eArc kvůli Atmos a je to paráda.

www.lgshop.cz/lg-sn7…

+ - 0
LykantropLykantrop - 31.12.2022 v 16:02:18 - new

Já jedu klasiku, zesilovač a repro od Technics, kámoš ma Tanoy. Ale rozhodne jsou ty soundbary dneska na skvělé úrovni zkus to někde vyzkoušet. Za mě bych doporučil tenhle, prověřená kvalita, nestojí to randál a kdyžtak lze dokoupit subwoofer, ale myslím, že tě basy mile překvapí.
www.alza.cz/bose-tv-…

+ - 0
LennyKLennyK - 31.12.2022 v 15:02:27 - new

Mám od yamahy se samostatnym subwooferem a doporučuji. Bez subwooferu imho nemá moc smysl. Takhle jsou slyšet luxusní hloubky a tím nemyslím nějaký prebasovany dnb, ale pěkný plný zvuk.

+ - 0
HordaHorda - 31.12.2022 v 13:55:59 - new

Už roky soundbar, oproti TV je zvuk daleko lepší.

+ - 0
OtaconOtacon - 31.12.2022 v 13:42:16 - new

Já jsem teď kupoval soundbar k TV do obýváku. Obyčejný za 2000. Poslouchal jsem na tom jen TV vysílání. No co k tomu říct, je to rozhodně lepší než TV samotná. Daleko pronikavější a hlasitější zvuk.

+ - 0
jarekjarek - 31.12.2022 v 12:35:13 - new
* editováno 31.12.2022 v 12:38:38

Na GOGu zdarma něco jako Resident Evil
Daymare: 1998
youtu.be/lKiHduYUMVc/

Na Epicu zdarma Dishonored definitivní edice
youtu.be/hbZI08Wxd-k

a Eximius: Seize the Frontline
youtu.be/oqIxiGxuI7k

+ - 0
gygantgygant - 31.12.2022 v 13:06:36 - new

Dishonored je top, ještě zlaté časy Arkane.

+ - 0
cbspikecbspike - 31.12.2022 v 13:54:34 - new

Jj, jsem moc rad, že mé opakované hraní Dishonored, příběhu, kdy město upadá pod vlivem smrtelné nákazy, smetánka si pořádá opulentní bály zatímco nebožáci musí v hruze trčet doma, vyšlo zrovna na nejtužší doby covidu.
Jinak jsem to prvně hrál na Xboxu a druhé hraní ukázalo naprosto jedinečnou věc. Tahle hra byla na gamepadu fakt tak nemotorná a na myšce to šlapalo jak má. Bohůžel problém, který se s hrami od Arkane táhne až do dnešních do Deathloop a vůbec nechci vidět, co za průser k tomu ještě přihodí v Redfallu. Díky bohu za gamepiss...

+ - 0
OtaconOtacon - 31.12.2022 v 11:00:18 - new

Square Enix totálně sere na xbox. Nemají na něj ohlášený jediný titul na příští rok :D
️ Forspoken - PS5, PC
️ Octopath 2 - PS5, PS4, PC, Switch
️ FF 16 - PS5
️ FF VII Rebirth - PS5
️ Theatrhythm - PS4, Switch
️ FF VII: Ever Crisis - mobile

Já se jim nedivím, prodeje her jsou zoufalé. MS přeprogramoval xbros jen na gamepass a nic jiného pro ně neexistuje. Vidíme i zde každou chvíli :D

+ - 0
jarekjarek - 31.12.2022 v 12:29:56 - new

Ale Final Fantasy už není co bývalo ne?

+ - -1
OtaconOtacon - 31.12.2022 v 12:54:30 - new

Je větší než kdy předtím: hackernoon.com/5-bes…
15 a 14 2. a 3. místo. Popularita 14 jako MMO překonala všechny očekávání a servery byly konstantně plné ještě tak rok zpátky.

+ - 0
TragedyTragedy - 31.12.2022 v 13:26:14 - new

jj FF14 dokonce na čas přestali úplně kvůli zátěži na serverech prodávat. Já to hrál ještě kdysi a už tenkrát to byla jedna z nej MMO na trhu. Teď je to prý bezkonkurenční.

+ - 0
HordaHorda - 31.12.2022 v 11:25:49 - new

SE šel celkové do hajzlu, když prodali to nejzajímavější, co měli.

U FF a Forspoken je zaplacena exkluzivita Sony. U Octopath Traveler je zajímavé, že prvni díly nevyšel na PS, ale na Xbox ano a u druhého dílu to je naopak :-D

+ - 0
OtaconOtacon - 31.12.2022 v 11:32:04 - new
* editováno 31.12.2022 v 11:32:19

Prodali zbytečnou zátěž bych řekl.
FF16 a VII, které jsou plné exkluzivity to podle tebe zaplacené není? :D
Octopath mluví za vše. SE totálně sere na xbox.

+ - 0
HordaHorda - 31.12.2022 v 11:43:10 - new

Octopath nevyšel na PS, takže serou na PS? :-D

Zbytečnou zátěž? Podívej se co teď dělá SE, jen FF, nebo malé hry a sračky... Předtím měli alespoň něco zajímavého, teď nemají vůbec nic...

A jak pisu, jsou ty exkluzivity zaplacené Sony... Nějak nechápu tvou druhou větu. Možná je plán Sony koupit SE, jinak si nedovedu představit, z jakého důvodu by dávali stovky mil $ za exkluzivity... To se Sony nemůže na prodejích těch her nikdy vrátit.

+ - 0
OtaconOtacon - 31.12.2022 v 12:17:29 - new

Serou na xbox, protože na něj nevydávají jedinou hru včetně té, jejíž předchozí díl byl na xbox a na PS ne. Tolik by mohlo být jasné snad i tobě, ale zřejmě tě opět přeceňuju :)
Jedna z největších značek v herním průmyslu (+mnoho dalších) je nic - klasicky nesmyslný blábol hordy.
Západních studií, TR a dalších značek se zbavili, protože nevydělávaly, kdyby vydělávaly, tak se jich nezbavují. Opět, toto si dokáže domyslet každý. Kromě tebe :D
Taky mě napadlo že je koupí. Realita ovšem bude daleko jednodušší. U PS jsou prachy. U xboxu není nic než jedno předplatné...

+ - 0
LykantropLykantrop - 31.12.2022 v 11:49:14 - new

Sony se exklusity vždycky vyplatily! :D
www.youtube.com/watc…

+ - 0
LykantropLykantrop - 31.12.2022 v 11:13:20 - new

LOL, Otacon. Počkal si až SE vydá na Xbox CRISIS CORE – FINAL FANTASY VII – REUNION a po týdnu přiběhne píčovat. Fakt nechtěný komik :D

+ - 0
OtaconOtacon - 30.12.2022 v 20:49:33 - new
* editováno 30.12.2022 v 20:50:10

Přijde mi, že se to navýšení cen her tuhle generaci vůbec neprojevilo. Pořád nakupuju novinky krabičku z eshopů za 1500 stejně jako minulou generaci. GoW Ragnarok se dá za tolik objednat a Hogwarts Legacy předobjednat.

+ - 0
much0Jmuch0J - 30.12.2022 v 22:55:49 - new

souhlas, napr Elden Ring d1 1300,- navic takovej ten dvojtloutkovej format s mapou atd

+ - 0
OtaconOtacon - 30.12.2022 v 23:07:47 - new

Jop. Já mám např. na originálky.cz South Park za 1600 v roce 2017. Stejně tak jsem si docela jistý, že za PS3 hry jsem dal někdy i víc než 1500...
Tudíž můžu konstatovat, že se ceny od dob počátků PS3 a co kupuju originálky vůbec nezměnily.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 30.12.2022 v 23:11:02 - new

Je to dost divné, cena her je strašně poničená, hlavně ty rychlé slevy. Správně to dělá akorát Nintendo, ale je to dost specifický píseček, kde za plnou cenu vychází skoro jen first party/ exkluzivní hry.

+ - 0
LykantropLykantrop - 31.12.2022 v 12:17:34 - new

Nindendo dělá správně, že 20 let staré hry prodává za ranec? Tak to jo :)

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 31.12.2022 v 12:47:17 - new

Ano, protože jinak jsou hry hrozně levné.

+ - 0
HordaHorda - 30.12.2022 v 23:27:25 - new

Jenže je zvláštní, že u Nintenda je to chování odlišné, než jinde... Dnes už ti nemůže dodavatel diktovat (teda nevím, jestli vůbec někdy mohl :-D), za jaké ceny máš prodávat produkty a pokud to někdo dělá, dost si zahrává. Takže je zvláštní, že si obchody jsou schopny ukrojit tolik z marže u PS/Xbox her, skoro nic z toho nemít a u Nintenda tohle nedělají prakticky vůbec. Další věc je, že se ani vydavatelům nevyplatí tolik prodávat fyzické verze. Mají z toho daleko méně peněz, než z digitalu...

Ale do toho může vstupovat hodně věcí. Třeba tlak prodat vyrobené fyzické kopie co nejdříve, mohou být bonusy za prodané kusy, takže může obchod jít s cenou nízko jen aby splnil plán atd...

Ale u Switche je azse extrémně malá konkurence her, takže ti prodejci asi ví, že to stejně prodají i bez toho, aniž by šli nějak nízko s cenou. Navíc u Nintenda nehraje roli skoro digital, lidi chtějí spíše fyzickou kartičku ať už z důvou, že má hodnotu i po X letech a z důvodu, že Nintendo běžně zavírá store na starých konzolích a o vše přijdeš

+ - 0
panFilutapanFiluta - 30.12.2022 v 21:52:15 - new

Já teda novinky moc často nekupuju, ale když už, tak jsem je rozhodně kupoval za míň než 1500.

+ - 0
LykantropLykantrop - 31.12.2022 v 12:43:49 - new

Tak nejdražší hru jsou koupil tak ze epických 500, ne? Zbytek filutovka za 300 :)

+ - 0
OtaconOtacon - 30.12.2022 v 22:05:17 - new
* editováno 30.12.2022 v 22:05:34

Podíval jsem se na historii v xzone a kupoval jsem tam infamous na PS3 za 1500 v roce 2009 :)

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 30.12.2022 v 22:35:06 - new
* editováno 30.12.2022 v 22:37:54

Kupoval jsem při vydání inFamous 2, 2011, 32 liber. Takže kolem 900.
Edir: Dohledal jsem v mailu i cenu v ČR - 1300.

+ - 0
OtaconOtacon - 30.12.2022 v 22:39:00 - new

Jo z Anglie jsem toho taky nakoupil ranec. Z shopto jsem objednával co pamatuju. Já tady ale mluvím o Českých cenách. Tolik jsem doufal, že je jasné...

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 30.12.2022 v 22:58:11 - new
* editováno 30.12.2022 v 22:58:34

Proto jsem napsal českou cenu 1300.
Tu tvoji propagaci nejdražšího obchodu v ČR skrz léta nekomentuju :D

+ - 0
OtaconOtacon - 30.12.2022 v 23:04:55 - new

Napsal jsi 2 různé dost hodně rozdílné ceny. Jednu zjevně z Anglie a druhou jsi popsal jako cenu v ČR. Nebylo jasné jak to myslíš, nehledě na to, že jsem reakci začal psát před editem.
Trapnou narážku od děcka nekomentuju.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 30.12.2022 v 23:13:17 - new

Místo urážení se můžeš podívat na Heureku, třeba God of War a XZone opět jedno z nejdražších o několik set Kč.

+ - 0
OtaconOtacon - 30.12.2022 v 23:18:31 - new

Na heuréku se vždy dívám jako první.
Vůbec netušíš jak já a kde nakupuju a napsal jsi úplný blábol o nějaké propagaci skrz léta, tak se potom nediv děcko.

+ - 0
SantinoSantino - 31.12.2022 v 09:15:32 - new

“ Podíval jsem se na historii v xzone a kupoval jsem tam infamous na PS3 za 1500 v roce 2009”

“ Vůbec netušíš jak já a kde nakupuju”

:D

+ - 4
OtaconOtacon - 31.12.2022 v 10:50:21 - new

Koupit jednu hru před 13 lety = tvoji propagaci nejdražšího obchodu v ČR skrz léta nekomentuju :D
Debilové sobě.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 31.12.2022 v 08:05:20 - new

:D XZone je léta nejdražší obchod, ti to radši přepíšu, abys porozuměl.

+ - 0
gygantgygant - 31.12.2022 v 13:07:26 - new

Ale nemá k tomu daleko.

+ - 0
OtaconOtacon - 31.12.2022 v 10:52:05 - new

Není to nejdražší obchod, ani zdaleka nejhorší.
Zatím tu píšeš jednu lež za druhou.

+ - 0
gygantgygant - 31.12.2022 v 10:46:54 - new

Xzone je peklo, ale jsou další a často ještě mnohem horší esa, stačí se podívat právě na heureku. Tu poslední léta na hry používám prakticky vždy, dobrý pomocník. Ty rozdíly v cenách bývají bizarní.

+ - 0
FenekFenek - 30.12.2022 v 19:22:32 - new

Zatim mi GoW:R pripada jako “more of the same”. Nejak me to zatim uplne nechytlo. Snad to prijde.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 30.12.2022 v 22:01:25 - new

Za mě teda rozhodně lepší než předchozí díl. Byl tam velký pokrok v postavách a příběhu. Trochu mě mrzí, že víc nezapracovali na "živosti" světa, krom Asgardu a Svartalfheimu to zas všechno působilo jak nějaký "postapo Mad Max" svět, kde už prakticky nikdo nežije.

+ - 0
OtaconOtacon - 30.12.2022 v 20:11:53 - new
* editováno 30.12.2022 v 20:12:27

Budu se do toho muset pustit v lednu... 10. února potom Hogwarts Legacy a 22. února PSVR 2.

+ - 0
TragedyTragedy - 30.12.2022 v 19:50:23 - new

Mě to teda chytlo hodně. Za mě ve všem lepší než jednička. Co mě ale vadilo byla endgame... díky absenci skutečného fast-travelu je to celkem opruz to prolézat, takže jsem nakonec skoro všechny ty věci co jdou dělat po dokončení vzdal.

+ - 0
cbspikecbspike - 30.12.2022 v 19:46:44 - new

Sere mě, že to není taková AAA událost jako jednička (pochopitelně), nebo třeba jako Elden Ring. Memy, BOY!, mluví o tom celý svět, načasování vydání a tak dále, plus tyhle i docela otrávený dojíždějící dojmy, a proto pořád nehraju...

+ - 0
sakiczsakicz - 30.12.2022 v 19:38:37 - new

Tak ono to tak je, ale much more of the same and much better, takze jako celek to strci do kapsy jednicku s prehledem, a jo prijde to neboj.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek