Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



32
28
18
9




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LennyKLennyK - 18.11.2025 v 13:41:58 - new
* editováno 18.11.2025 v 13:44:49

AMD plánuje zvýšit ceny GPU kvůli nedostatku pamětí, který je způsoben rostoucí poptávkou po AI hardwaru.
Už proběhla menší úprava cen pro průmyslové zákazníky, ale chystá se druhá vlna zdražování, která se projeví i na maloobchodních cenách grafických karet.
Zvýšení se má týkat celého portfolia AMD, včetně nových Radeon RX 9070 modelů.
Přesný termín a rozsah zdražení zatím nejsou známé, ale očekává se výrazný dopad na trh.
Nvidia pravděpodobně také pocítí tlak kvůli dražším pamětem.
Nedostatek pamětí je důsledkem toho, že výrobci přesouvají kapacity na výrobu pamětí pro datová centra a AI, což omezuje dostupnost pro PC komponenty.
Šance na výhodné Black Friday nabídky GPU jsou velmi malé.

obávám se, že ta steam kostka nebude žádná levná záležitost a sere mě, že jsem nevzal víc paměti když jsem kupoval. kupoval jsem 32GB před dvěma lety za 1600 a teď ty stejné moduly stojí 3500!!!

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.11.2025 v 14:10:28 - new

OpenAI infrastruktura prej spotřebuje cca 40% celosvětově vyrobených RAMek, šílený.

+ - 0
HordaHorda - 18.11.2025 v 13:48:35 - new
* editováno 18.11.2025 v 13:49:26

Tohle se děje na trhu pořád ve všech oborech. Tam je spíše rozdíl pro větší odběratele, kterým tyhle změny dělají výrazný rozdíl na cenách, ale pro koncáky tam není žádný podstatný rozdíl. Něco jiného, když se neustále zdražují potraviny, ale když se zvedne cena něčeho, co lidi kupují třeba jednou za 4 roky a více a zvedne se to z 1600, na 3500? I kdybys koupil více paměti předtím, tak co bys vlastně získal? Měl bys více ram, které asi ani nepotřebuješ, když jsi to doteď neřešil? Nebo bys chtěl 2 roky staré ramky bez záruky prodat na bazoši, kde bys to měl problém vůbec střelit alespoň za 2 litry?

+ - 0
LennyKLennyK - 18.11.2025 v 13:52:51 - new
* editováno 18.11.2025 v 13:56:35

whut? kámo ty asi nechápeš, že každá technologie každým dnem zastará a je tedy běžné, že jakýkoliv HW je za dva roky o desítky procent levnější, pokud se tedy ještě vůbec prodává. Pokud je o stovky procent dražší po dvou letech, znamená to nějaký vážný problém. V tomto případě zkupování všeho HW (hlavně teda GPU), aby mohli firmy ukrmit AI a nedostatek produkce. dovolím si tvrdit, že to je pro koncáky pomerně velký rozdíl.

mě jde jen o to upozornit na nedostatek HW- tedy hlavně co se týká RAM. který jsou uplně v prdeli.¨

a tím pádem se obávám, že ta steam krabice nebude vůbec levná!!!

+ - 1
HordaHorda - 18.11.2025 v 14:22:06 - new

Reagoval jsem z velké části na "sere mě, že jsem nevzal víc paměti když jsem kupoval"

A jasně, že to má pro koncáky vliv, ale ne nějak tragický, jak to tady popisuješ. Tyhle věci lidi kupují v tak dlouhých časových horizontech a navíc i podle svých fin. možností, že je to neovlivní nějak výrazně. Větší rozdíl lidi poznají na zdražení vajec :-D

Třeba u Apple platíš za větší ramky daleko více (i než ten tvůj rozdíl) roky i bez vlivu na aktuální situaci :-D

+ - 0
FenekFenek - 18.11.2025 v 14:03:56 - new

Steam krabice bude levnější, než kdybys si to stavěl sám. Když si stavíš PC sám platíš
marži každému výrobci + prodejci každé komponenty a máš už od počátku nastavenou jinou cenu, než B2B. Ta krabice bude stát tak 400$. Pokud víc tak je to DOA.

Ale jako já kdybych nebyl na Macu, tak si to klidně koupím jako PC domů. Dal bych si na to Windows a pohoda. Je to malé, pěkné a snad i tiché. Extra výkon nepotřebuju. Na PC nehraju. Uvažuju, že to koupím malému jako první PC.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.11.2025 v 14:38:41 - new
* editováno 18.11.2025 v 14:41:50

kdyby to stalo 400 USD, tak beru dvě. Ale obávám se, že to ani náhodou :( už si chystají půdu tím, že říkali, že to rozhodně nebudou finančně dotovat. proto si taky myslim, že to bude průser. Valve nikdy nebyli uplně z lenvého kraje. i ten ovladač bude imho drahý jak prase. ten bude minimálně za 80€.

+ - 0
FenekFenek - 18.11.2025 v 14:45:20 - new
* editováno 18.11.2025 v 14:51:44

Jako… zase nebude u toho právě ani ovladač, klávesnice, myš, licence windows, nic… prostě jen krabice s ne zase nějak zázračným HW. Pokud za to budou chtít víc, tak opravdu nevím, komu to budou prodávat.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.11.2025 v 10:42:56 - new
* editováno 18.11.2025 v 10:43:13

Kdo koupí ten ubi? Tencent, nebo Sony? Spíš bych to tipl na číňany, ty se toho nebojí. Japonci by si na téměř zkrachovalou firmu asi netroufli, navíc teda ubi vytvořil dcerinou společnost kam dal největší značky a tencent tam má už 25% podíl, takže je asi hotovo.

+ - 0
FenekFenek - 18.11.2025 v 11:03:53 - new

Sony se do teď nevzpamatovala z toho, jak koupili zajíce v pytli Bungie. Myslím, že si teď budou dávat větší pozor. Totéž jak koupili vývojáře toho průseru Concord a pak zavřeli. Další na řadě bude asi Haven studios, které taky nedávno koupili a které vyvíjí nějaký ten live service sranec.

Opravdu tak debilní vedení, jako to, které schválilo tenhle extrémní live service směr snad PlayStation ještě neměla. Málem dojebali i vlastní schopné studia. Viz Naughty Dog, kteří dělali na live service hře, Bluepoint Games taky a Studio Bend též. A kdo ví, co ty další. Většina toho zrušena a co ještě zrušeno nebylo, to asi bude nebo to bude průser. Super. Promarnili celou generaci tímhle přístupem (a nejspíš i stovky milionů dolarů) a dost mě v této generaci zklamali.

Koupit Ubisoft by jim v ničem nepomohlo. Naopak. Ta firma je v krizi a Sony není v pozici, aby je mohla zachraňovat.

+ - 0
LykantropLykantrop - 18.11.2025 v 11:08:18 - new

Bungie jim ale krátkodobě pomohlo.

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.11.2025 v 12:57:15 - new

Sony utratilo 3.7 bilion dollars za Bungie, podle ročních výkazů zisků k roku 2025 Bungie vydělalo 750 milion dollars od akvizice. Kde přesně Bungie Sony pomohlo?

+ - 0
HordaHorda - 18.11.2025 v 13:40:25 - new
* editováno 18.11.2025 v 13:40:59

Lidi si neuvědomují, že tyhle nákupy jsou dlouhodobé investice, které se vyplatí, i kdyby se vrátily za 50 let. Pořád je to daleko lepší než na těch penězích sedět a nic s nimi nedělat.

Tento nákup asi nebyl úplně nejvýhodnější z pohledu toho, že koupili za více než 3 miliardy poměrně novou značku Destiny a zapomenutou značku Marathon. A samozřejmě s tím i studio, jenže studia samy o sobě nemají příliš velkou hodnotu bez těch IP.

Ale je blbost čekat, že něco koupíš a za 10-15 let se ti to má vrátit... to by se nevyplatilo těm firmám vůbec se chtít prodat, respektive by firmy, které mají prachy, chtěly zkupovat úplně vše, když se jim to tak v krátkém čase má vrátit.

+ - 0
FenekFenek - 18.11.2025 v 13:57:49 - new

What? Špatná investice je lepší, než žádná nebo dobrá investice? Aha :-D

A tady nešlo ani o Destiny. Jim šlo o to získat know how v live service hrách, střílečkách a multiplayeru, které Bungie má / mělo. Konzultovali s nimi všechny ty svoje live service hry a Bungie rozdávali rady ostatním studiím :) Přitom by spíš sami nějakou potřebovali :-D

+ - 0
HordaHorda - 18.11.2025 v 14:16:59 - new

Špatná investice je jen, když se ti nevrátí a to se dá těžko zhodnotit po tak krátké době v případě Bungie.

Bungie by bez Destiny nestálo ani 30 % z té ceny. A je nesmysl, že by Sony platila hlavně za nějaké know how, na to stačí získat klíčové lidi a ne platit přes 3 miliardy $ :-D

+ - 0
FenekFenek - 18.11.2025 v 14:28:55 - new

Není to nesmysl. Je to, co Sony sama uvedla jako důvod, proč je kupují :-D

Zatím to opravdu nevypadá, že by vycházela nějaká Destiny 3 :) a tedy, že to kupovali kvůli ní.

Ano investice se nemusí vrátit tak brzo, ale lidi z byznysu se k tomu vyjadřovali už předtím, že to byl předražený nákup. A to bylo ještě předtím, než bylo několik koleček vyhazovů, naprostého neplnění nastavených cílů apod. Čili ano, možná to nakonec bude dobrá investice, ale asi se bude muset stát zázrak. Zatím to vypadá, že by lépe udělali, kdyby koupili třeba Arrow Head, Psyonix, Segu nebo cokoliv. Prostě ty peníze šly zatím spíš do kanálu a mohly třeba někde jinde vydělávat. Takový Minecraft za 2.5 miliardy by mohl povídat. A ne tahle zoufalost, co předvádí Bungie.

+ - 0
HordaHorda - 18.11.2025 v 14:36:43 - new

Jo, to ani neříkám, že to bylo nějak extra výhodné. Ta cena byla prostě dost vysoká na to, co koupili a určitě jeden z faktorů té vyšší ceny bylo obhájení v rámci Sony, že tím nezískají jen studio a značky, ale navíc i to know how.

Taky mohlo hrát roli, že se Bungie nechtělo prodat za méně... určitě Sony nepřišla na stůl s tím, že jim nabídne přes 3 miliardy a oni jen řekli "bereme" :-D

Takže souhlas se vším. Aktuálně to nezní nějak extra výhodně, ale pořád je to krátká doba. Nemohli počítat s tím, že mají aktuálně jedinou hru na trhu, kde předpoklad generování peněz se bude snižovat a po koupi se stane zázrak a najednou Destiny bude generovat více, než do té doby

+ - 0
FenekFenek - 18.11.2025 v 14:49:33 - new

Právě, že Sony jim dala o 1.2 miliardy více, aby neodcházeli zaměstnanci, ale zůstali ve firmě i po akvizici. Což jednak ukazuje na to, že dali víc, než bylo třeba, ale taky na to, že opravdu šli po talentu, ne po značkách. I když nebýt Destiny, tak by je samozřejmě asi moc nezajímali. Protože Destiny bylo to, co vytvořilo dojem, že Bungie live service hry umí. Ale nejde přímo o tu IP.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.11.2025 v 13:55:31 - new

máš pravdu, tohle jsou všechno super dealy, nad kterými akcionáři jásají. Nejlíp to ale dělá s těmi studii MS. Koupit a za půl roku rozpustit :D

+ - 0
HordaHorda - 18.11.2025 v 14:10:27 - new

Nebyl jsi to ty, co tady psal o nesmyslné částce za LinkedIN, která byla 26 mld $? Jen minulý rok tržba téměř 18 mld $ :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 18.11.2025 v 14:35:12 - new

Nevím jestli LinkedIn. Spíš nokia :D

+ - 0
jarekjarek - 17.11.2025 v 22:03:43 - new
* editováno 17.11.2025 v 22:05:50

Další reklama Xbox Game Pass odměny
youtu.be/qS6Q4B6A5cw…

Microsoft dnes odpoledne oznámil, že už tento čtvrtek 20. listopadu od 19:00 našeho času proběhne nová prezentace Xbox Partner Preview. Jak už název napovídá, bude se zaměřovat pouze na připravované hry od third-party partnerů. Mezi nimi bude nová bondovka 007 First Light, nadějně vypadající temná fantasy hra Tides of Annihilation nebo hororová plošinovka Reanimal od tvůrců série Little Nightmares. Podle dnešního oznámení budou představeny i zcela nové hry, některé budou od prvního dne dostupné v předplatném Game Pass Ultimate. Prezentací bude provádět Jennifer English, která ztvární Gwendolyn v Tides of Annihilation.

+ - 0
jarekjarek - 17.11.2025 v 20:12:13 - new
* editováno 17.11.2025 v 20:15:28

Czech a Slovak games week
store.steampowered.c…

Kupujte, stahujte, hrajte!
Třeba demo Lines We Draw
store.steampowered.c…

The Game Awards 2025 proběhne až 12.prosince ale tady máte nominované hry.12nominací má Clair Obscur: Expedition 33.
www.konzolista.cz/cl…

+ - 0
FenekFenek - 17.11.2025 v 21:31:44 - new

Klasicky Microsoft žádná nominace :-D Za 11 let měl MS jen jednu nominaci na hru roku a to ještě Psychonauts 2.
en.wikipedia.org/wik…

Zatímco Sony a Nintendo tam mají nějakou nominaci téměř vždy.

+ - 0
FenekFenek - 18.11.2025 v 00:25:29 - new

Tady ještě pěkná infografika:
imgur.com/a/3FFTc1i

Prostě tragédi :) Není divu, že tu hloupou krabici nikdo nekupuje.

+ - 0
HordaHorda - 17.11.2025 v 23:25:23 - new

Sony tam má third party časovku, což je tak nějak mimo jim prisuzovat... a je to od Geoffa, ktery je obecně známý tím, že to je zaryty plejkar :-D

Stačí se podívat, Sony 2 hry (z toho jedna jejich) a má nejvíce nominaci ze všech? :-D víc okatě to dělat už nemůže. Nemluvě, že více, než ty dvě hry dohromady, prodala i Forza Hotlrizon 5 na PS :-D

+ - 0
FenekFenek - 18.11.2025 v 00:20:25 - new

Ježiš, vydávají to. To není klasická časovka. Je to na jejich engine. A že jedničku dovolili potom vydat jinde? Hm..

Kurva, už jsem ti minule říkal, že ty hry tam nominuje 100 nebo kolik herních medií, ne Geoff. A mezi těmi, kdo vybírá ty média je i Microsoft.

Nevím… to je jak bavit se s prázdným kýblem.. :)

+ - 0
HordaHorda - 18.11.2025 v 00:42:44 - new

Vydávají to na své platformě. Jinde to bude pravděpodobně vydávat někdo jiný, jako u jedničky.

Ale to je jedno. Kdyby Geoff nebyl extrémně zaujaty, tak ok. Ale je a jde to videt prakticky ve všem co dělá, kde se prezentuje, kde pise.

hard-drive.net/sony-…

+ - 0
gygantgygant - 17.11.2025 v 12:56:03 - new

Dobrána Hell Is Us. Mně sedla výborně. Aniž bych to nějak více pitval, za mne stojí za zahrání. Z nějakého důvodu mi připomenula Control, možná jen nějakou drobnou vlastností, ale klidně ji k ní přirovnám, i, řekněme, kvalitou. Vypíchnu audio. A tu absenci markerů a mapy a tak je možno brát spíše jako marketingový tah, indicií ke hraní je dost i tak. A Hordo, Hordíčku, má pěknou krabicovku v deluxe edici! Nicméně, ohledně marketingu, když jsem se díval na prodeje, vypadá to spíše na prodejní průser. Nebo to prostě nemá dostatečnou cílovku.

+ - 1
much0Jmuch0J - 17.11.2025 v 13:47:31 - new

Mě se to líbí, vedle Cronos druhá hra co se mi letos líbí jak po herní stránce, tak i grafické, ale kurva kde na to brát čas. Hraju hry dost pomalu, metodicky, roleplayuju a nestíhám, každopadně tohle vypadá přesně jako hra, ve který se chci ztratit. Díky za shrnutí.

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 16.11.2025 v 13:48:48 - new
* editováno 16.11.2025 v 13:49:17

Nike reklama ve stylu Texaskýho masakru, dělaná pomocí AI

AI tools used:
Midjourney
Hailuo 2.0 (99% of shots)
Kling (opening shot)
Adobe Firefly
Magnific
Enhancor
Elevenlabs
youtu.be/EzTxWRpObhQ…

+ - 4
jarekjarek - 16.11.2025 v 13:16:13 - new

Dnes vývojářům a vydavatelům zjednodušujeme učení se, jak přinášet hry na Xbox. Průvodce publikováním her pro Xbox nyní obsahuje veřejně dostupné pokyny od registrace až po vydání, takže si kdokoli může prohlédnout, jak plánovat, připravovat a vydávat své hry pro Xbox na PC, kapesních zařízeních a konzolích Xbox.
developer.microsoft.…

Cílem bude zjednodušit vydávání na Xboxu, aby bylo podobně jednoduché jako u PC, respektive, aby jednoduše autoři vydali hru najednou na obou platformách.

+ - 0
LykantropLykantrop - 16.11.2025 v 11:01:54 - new

Ratchet & Clank: Ranger Rumble aneb Fenek se po... blahem :D

youtu.be/QG01OvZPaU4

+ - 0
jarekjarek - 16.11.2025 v 12:32:03 - new
* editováno 16.11.2025 v 12:32:41

Na mobily zítra vychází free-to-play...
youtu.be/V4SNH6Z6vMo…

+ - 0
FenekFenek - 16.11.2025 v 11:31:39 - new

Ani ne. Je to na mobily. Takže Fenek nebude ani stahovat. Viděl to už pár dní zpět a ani to tu nedával.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.11.2025 v 13:07:01 - new

Soulsovka zdarma a prý to není špatné a dá se to hrát bez sypání peněz. odkaz na Ps5, ale je to i na pc.
www.playstation.com/…

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.11.2025 v 11:31:51 - new

Valve o steam Deck 2. Zatím nejsou dostatečné technologie.
doupe.zive.cz/valve-…

+ - 0
HordaHorda - 15.11.2025 v 19:01:13 - new

"i 50% je málo"... Takže oni čekají, až na trhu bude HW alespoň o 150% silnější, aby pak mohli přijít s něčím o 50+% silnejsim? :-D

Nebo proč u Steam Machines jim nevadí, že přijdou na trh s totální plečkou a u Steam Decku se tváří, že ted není dostatečný HW?

+ - 0
LennyKLennyK - 15.11.2025 v 20:54:21 - new
* editováno 15.11.2025 v 20:55:34

Samé otázky... Nebude to proto, že steam machine zatím žádnou neudělali? A tu plecku navrhli podle nejpoužívanějšího hw, jelikož mají asi nejlepší statistiky toho, jaký hw lidi převážně používají pro hraní? Treba to nechtějí dělat pro 5% lidí?

Nebo prostě a jednoduše něco tají... Mají za lubem nějakou rošťárnu :/

+ - 0
HordaHorda - 16.11.2025 v 14:39:47 - new

Jenže oni to dělají pro 5% lidi už jen díky tomu SteamOS, kde většina nejpopulárnější her nefunguje :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 16.11.2025 v 17:12:44 - new

OS je ten nejmenší problém imho.

+ - 0
FenekFenek - 16.11.2025 v 16:05:57 - new

V tom oznamovacím videu (které bylo mimochodem super) říkali, že to má stejné nebo lepší parametry, než 70% HW, který používají lidi, kteří mají Steam. Díky Protonu na tom jede většina her z Windows. Teď bude Proton umět rozjet i hry určené pro ARM (viz ten VR headset).

Čili toto si koupí podle mě rozhodně víc lidí, než ten chystaný Xbox, který bude stát balík. Ten bude pro 5% lidí.

MS teď po dvaceti letech soupeření s PlayStation konečně pochopil, že je vlastně ohrožuje někdo úplně jiný :-D Xbox vznikl z obavy, aby PlayStation nevytlačil Windows, ale Sony takové ambice nikdy neměla. Ale to jsem tady už psal mockrát, že MS se měli od začátku zaměřit na PC, že Steam jim vyfoukl jejich vlastní platformu a zákazníky. A ne se jebat do konzolí, kde samozřejmě taky selhali. Teď vidí, že Valve má svůj OS, který spustí ty jejich hry a jeho popularita roste. Narychlo vydávají handheld v ukvapené spolupráci s Asusem a se zkriplenými Windows. Oni dávno ví, že Steam chystá vlastní non handheld HW.

Poor MS. Ti můžou Valve jejich vizi jenom závidět. Tam jde vidět, že si jdou svou cestou. To MS nikdy nedělal. Neumí to.

+ - 0
HordaHorda - 16.11.2025 v 16:37:32 - new

Jsi úplně mimo... Jak chceš prodávat HW, kde ty nejpopulárnější hry nejedou? Jakože ti lidi se s tím nějak smiri? Přestanou svoje oblíbené hry hrát, jen aby mělo konzoli od Valve? To je hodně naivní představa...

Na tom nejede Fortnite,PUBG, CoD, Destiny, Minecraft, EA Sport Fc, Battlefield, Rocket League, GTA Online a dalších stovky her...

Je utopie si myslet, že lidi po takovém HW skoci. Nemá to výkon, nemá to ani hry. Je to prostě picovina. Že to rozjede Arm je výhoda v čem? Ktere hry existují jen v arm verzi, kromě hricek?

A ještě se spekuluje, že to nebude ani příliš levné. Takze... Takže ta cílovka 5% je ještě možná až příliš optimisticka

___

Steam má téměř každý, i lidi s notebooky, takže nemůžeš srovnávat HW poměrově, když plno lidi hraje třeba jen jednodušší hry cíleně a nemají herní HW

+ - 0
LennyKLennyK - 16.11.2025 v 17:11:27 - new

hele já to kupovat asi nebudu, protože to údajně nemá být cenově moc výhodné, ale instalace jiného OS lze vyřešit "jedním tlačítkem" a zvládne to i uplný debil, stejně jako vybrat si OS při bootu.

Takže osobně bych v OS neviděl největší problém, tím bude imho cenovka.

+ - 0
FenekFenek - 16.11.2025 v 17:16:09 - new

No, tak ty hry “co nejedou” jsou nějaké multiplayerovky. Je to kvůli anti cheat software a snadnějšímu cheatování
Na Linuxu obecně. Ale když tohle nějak vyřeší, tak bude vystaráno :)

Vůbec bych se nedivil, kdyby v reakci na tohle najednou nebyl jen ten výkonný Xbox, ale pro jistou, že by se objevila i nějaká osekaná verze. Třeba postavená na series X, jen trochu upgradovaná a s Windows.

+ - 0
HordaHorda - 16.11.2025 v 18:33:55 - new

To je možné a mám pocit, že o series s se nevědělo dlouho :-D pokud to má být PC, tak moc neni důvod neudělat i ten slabší HW.

To nemusí být vůbec reakce na tohle, ale možná s tím počítají od začátku, jen o tom nechtějí mluvit, protože to nemá žádný význam v tuto chvíli

+ - 0
FenekFenek - 16.11.2025 v 16:45:03 - new
* editováno 16.11.2025 v 16:52:50

Drtivá většina her tam jede zcela bez problému. A úplně normálně tam půjde nainstalovat Windows na ty hlouposti, co jsi vypsal :) Problem solved. Navíc nikde není napsáno, že v budoucnu nějak tohle nevyřeší.

V ARM verzi bude existovat v budoucnu spoustu her. Už teď jich bude asi víc, než na všechny generace konzolí dohromady. A Valve to chápe. Zatím je velkých her málo. Ale dívají se do budoucna, ne do minulosti s cílem kopírovat, co funguje jinde. A MS se toho bojí :)

+ - 0
HordaHorda - 16.11.2025 v 16:56:00 - new

Tohle ti ale ta cílovka nebude dělat a když jo, pak odpadá vůbec smysl steamos používat, ale to není až tak podstatne

To hlavní je, že to je slabší než současná generace konzoli a vyjde to cca rok před novou generaci, která bude už o mile dále. K tomu všemu to nemá být nejlevnější respektive cena kolem 500-600$ je téměř nereálna (ale to se ještě neví).

Tvoje prognóza jsou, že se to bude prodávat. Moje prognóza je spíše taková, že o to bude minimální zájem a za 5 let, jestli se vůbec dostanou na 5 milionů, bude to extrémní úspěch...

Ale to Valve nemusí vůbec vadit, protože i kdyby prodali 5 míčů, je to stále 5 míčů, takže pořád dobrý...

+ - 0
FenekFenek - 16.11.2025 v 17:05:32 - new

Pro boha svatého… kde píšu, že se to bude prodávat? Naopak jsem tady psal, že to budou mít tězké prodat, pár dnů zpět. Ale bude se to pravděpodobně prodávat lépe, než ten nový Xbox od MS. Ten bude stát 2x-3x tolik a nabídne nějakou lepší grafiku, o něco. Což je dnes pro lidi není taková priorita. Klasicky jsou úplně mimo, že chtějí přijít s takovou pičovinou. Alw jak jsem už párkrát psal. Je to pravděpodobně poslední Xbox :)

+ - 0
HordaHorda - 16.11.2025 v 18:35:32 - new

Jo, to je možné... Tam bude záležet, co ten nový Xbox nabidne. Nemyslím si, že lidi mají až tak velký problém si připlatit, pokud to je obhajitelne. Třeba u toho asusu se prodává podstatně více ta dražší verze.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek