Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



31
28
19
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: targumures, Horda


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
FenekFenek - 21.02.2023 v 21:11:25 - new

The Ministry of Digital Transformation will send an official letter to Sony, Microsoft and Valve to ban the sale of Atomic Heart in Ukraine
gagadget.com/en/game…

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 20:06:36 - new
* editováno 21.02.2023 v 20:17:22

Dnes bylo nejake slyseni Evropske komise (obdoba CMA), kde byli zastupci MS, Sony a dalsi.

MS oznamil, ze teda udelal dohodu s Nintendem a Nvidii, ze na jejich platformach bude vychazet CoD.

Krome toho zverejnili i jaky podil na trhu ma Xbox vs Playstation.

A je to pry v Evrope: Playstation 80% vs 20% Xbox
Celosvětově: PS 70%, Xbox 30%
Japonsko: PS 96%, Xbox 4%

Proc rovnou nerekli i USA, kde ten rozdil je nejmensi je zrejme.

Smith also revealed that in Europe, Xbox has 20% of the console market vs Sony's 80%. That number is 70/30 globally. In Japan, it is 96/4.
twitter.com/chris_dr…

+ - 0
much0Jmuch0J - 21.02.2023 v 23:50:00 - new

Hrozný čachry kvůli debilnímu Call of Duty. Sony by mělo koupit práva Medal of Honor (čehož je Call of Duty stejně jenom nehorázná vykrádačka), pozvat zpátky Špicberga a teho Kryštofa Nojona jako rejžáky a natřít to MS tak, jak to dokážou jenom first-party studio od Sony.

#BringBackMOH

HordaHorda - 22.02.2023 v 00:26:27 - new

First party studia Sony neudělali za celou dobu jedinou úspěšnou MP hru... Ale nápad dobrý... :-D

+ - 0
sakiczsakicz - 22.02.2023 v 00:34:23 - new

No ze si zadnou nehral nutne neznamena ze neexistuji.... ale vykrik dobry :)

+ - 0
HordaHorda - 22.02.2023 v 00:49:17 - new
* editováno 22.02.2023 v 00:49:28

Nepsal jsem nic o tom, že neexistují... Vždyt Sony už u většiny svých online pokusu ukončila jejich fungování... Psal jsem o úspěšných pokusech. Ty zatím nejsou

+ - 0
sakiczsakicz - 22.02.2023 v 01:14:52 - new
* editováno 22.02.2023 v 01:15:32

To prece prave rozporuju, myslel jsem, ze z moji reakce je to jasny. Uspesny MP od Sony first party existuji, sam jsem v tom utopil par let s docela velkym okruhem CZ hracu.

+ - 0
HordaHorda - 22.02.2023 v 08:10:57 - new

Úspěšný neznamená, že jsi to hrál... Za posledních 10 let jsem hrál asi 50 různých MP her, drtivá většina z nich do stavu "úspěch" měla hodně daleko, včetně U4 MP, který jsem taky hrál...

+ - 0
sakiczsakicz - 22.02.2023 v 11:20:32 - new

To je mi uplne jasne, ze podle Hordometru to byl jeden propadak za druhym, tebou zmineny U4MP je tak neuspesny, ze ho I po tech letech hrajou mraky lidi a na hru to najde v okamziku, MP TLOU uz ma punc legendy, ale Hordometr ukazuje stale 0 bodu.

+ - 0
HordaHorda - 22.02.2023 v 12:55:00 - new

Většina MP her skončí v zapomnění a nestanou se nikdy úspěšné, to je prostě fakt... :-D proto se je snažím hrát, dokud jsou nějakým způsobem aktivní.

TloU MP byl tak úspěšný, že jej do žádného remasteru nedali :-D kromě toho i v době, kdy bylo aktuální, ho hrálo málo lidí... nevím, o jakém puncu mluvíš, prostě MP naroubovaný do SP hry, který v té době byl u všeho.

Nebo ti mám tady psát, že Tomb Raider MP byl skvělý/úspěšný, protože jsem to hrál více? Co to je za logiku? :-D

Pro mě je třeba skvělý Gears of War MP, ale uznávám, že jednoduše není tolik populární/úspěšný, i když bude stále daleko populárnější než Tlou, nebo Uncharted MP. Jen rozdíl je, že GoW není pro každého, ze všech MP her co jsem hrál bych řekl, že GoW patří mezi ty nejtěžší na naučení a nelítostný na nováčky, zatímco Tlou/U jsou casual záležitosti pro každého.

+ - 0
OtaconOtacon - 21.02.2023 v 22:50:20 - new

ČR bude tak 90/10 :)

+ - 0
HordaHorda - 21.02.2023 v 22:07:26 - new

A podil trhu čeho konkrétně se vi? Podle tržeb jsou ty poměry nesmysl a počet konzoli asi taky úplně nesedi? I když MS tohle bude přehánět, stejně jako Sony přehání význam Acti pro jejich fungování.

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 23:31:44 - new

No tak jako market share se vetsinou bere to, kolik mas zakazniku / uzivatelu, ne?

+ - 0
HordaHorda - 22.02.2023 v 00:25:22 - new

Tak podle MAU jich má MS více nez Sony, takže to není relevantní... Nevím zceho by to mohlo být. Možná z prodeje fyzických her? :-D

+ - 0
FenekFenek - 22.02.2023 v 00:39:04 - new

Boze

+ - 0
HordaHorda - 22.02.2023 v 00:56:34 - new
* editováno 22.02.2023 v 00:59:31

Ok, tak pane "najdu si vše na Google"...

Je to nejaky podíl za dvě dekády... Takže jo, sedí to, když tam přidají i psp/Vitu.

Jeste tam zdůraznili ten podíl 70/30 (69/31), že se stal na konci minulého roku... Je to trochu zkreslené, ale zase potřebovali, aby jim ten rozdíl vyšel co nejvyšší :-D

+ - 0
FenekFenek - 22.02.2023 v 00:59:41 - new
* editováno 22.02.2023 v 01:00:56

Ne, pane “nemam prehled a neumim hledat” :)

+ - 0
HordaHorda - 22.02.2023 v 01:03:47 - new

"Think about the market in Europe. It is a market where Sony has an 80% share. Globally, it is about 70/30. In Japan, it is 96/4. These numbers have been remarkably steady for two decades. Even last year, when there were issues with Sony's supply chain, they came back strong."

Promiň, ale s tebou se nedá vůbec bavit. Většinou píšeš jen nesmysly, které nemáš podložené, často si vymýšlís, nepamatuješ si nic... Tohle je poslední věc, na kterou na tebe reaguji. Chápu lidi, kteří to s tebou vzdali dříve a nedivím se jim...

+ - 0
FenekFenek - 22.02.2023 v 01:34:52 - new

To neni podil za dve dekady. Pisou tam, ze tyto cislo jsou takto stabilni po dve dekady. To je rozdil. Dokonce i loni to platilo. To znamena, ze se nemeni. Cili tvuj nahly obrat nedava vubec smysl.

Kde tam mas neco o PSP? Neco o Vite? S cim to sedi? O cem to mluvis? Krom toho, Vita uz se spoustu let neprodava. PSP taky ne. Cisla jsou udajne stabilne stejna. Tak jak je to mozne? Pravda je, ze my vubec nevime, co to je za cisla a odkud si je MS vycucal. Neni to tam napsano.

Proste pises opet vymysly a nesmysly :).

A me z toho obvinujes. Pritom jsi to ty, kdo tady vetsinou jede jen lzi, domenky, nesmysly a vymysly. Jako treba ted.

A nepisu to jen ja. Smeje se ti cele formu, jestli sis nevsiml. Vcetne lidi s Xboxem. Zkus o tom premyslet. Treba ti neco dojde. Ale spis ne.

+ - 0
much0Jmuch0J - 21.02.2023 v 23:52:22 - new

ano přesně tak, je to podíl na trhu, reálném, ne v reálích "možná" nebo "mohlo by" ve kterých se Horda tak rád brodí.

+ - 0
SantinoSantino - 21.02.2023 v 22:11:07 - new

youtu.be/tDRDss4lXlY

+ - 1
sakiczsakicz - 21.02.2023 v 20:36:25 - new

No globalne sice 70/30 pro PS ale nam vsem musi byt jasny, ze MS to stejne vyhrava na cely care ted i do budoucna, Horda to rikal. Je mi to uz trapny zminovat, ale je treba si uvedomit, ze MS jeste nezacal poradne topit pod kotlem. To jsou celkem jasna cisla.

+ - 0
RoiserRoiser - 21.02.2023 v 21:28:48 - new

Microsoft zacne davat vic reklam na Xbox a to teprve vsichni uvidite ty cisla!

+ - 2
FenekFenek - 21.02.2023 v 20:42:21 - new

To je pro nej tezka situace. Je schopen popirat uplne cokoliv. Ale kdyz to pochazi primo od MS? Co bude delat? :)

Ale je to samozrejme ucelove pripravene, aby ze sebe udelali chudacky. Coz jedou uz par mesicu.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.02.2023 v 20:18:03 - new

Já v tom teda vidím jen normální konkurenční boj, Sony se předposrala, že by Xbox mohl mít časovou exklusivitu a protože COD vydělává miliardy, tak se tomu obchodu snaží ze všech sil zabránit.

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 21:07:41 - new

Ja v tom vidim absolutni neschopnost Microsoftu. Kdyz Sony vstoupila do herniho byznysu, mela podil na trhu nula. Kralovalo Nintendo a Sega. A stejne je Sony predcila. Bez toho, aby koupila Activision, Rare, apod. za miliardy. Meli proste lepsi produkt, lepsi marketing, lepsi vztah s vyvojari, atd. Vypracovali se a porazili daleko silnejsi konkurenci.

Ale MS? Ti ac jsou v hernim byznysu jen o jednu generaci mene a maji temer neomezene zdroje, nebyli schopni prijit s lepsim produktem. Proste okopirovali to, co povazovali na PS za klicove. A pres dvacet let nebyli schopni se proti Sony prosadit. Ta firma nema pro tyhle veci cit. A tak nakonec zacali postupne skupovat obrovske kusy herniho prumyslu s predstavou, ze kdyz nemuzou vyhrat normalne, tak se pokusi si viteztvi koupit. Ted jen breci a delaji ze sebe chudacky, ze se jejich Xbox neprodava tak jako PS. Ale on se neprodava kvuli jejich letite neschopnosti a nepochopeni hracu. Ne kvuli tomu, ze tu Sony byla driv nebo neco podobneho. Meli prilezitost. A s X360 meli skvele nakroceno, ale u One se opet ukazala jejich odtrzenost od reality toho, co hraci ocekavali a chteli. Puvodni tym Xboxu byl pryc. Sami si to dojebali. A ted se tvari, ze bez Activisionu nepojede vlak. Ale kdo jim branil budovat studia, investovat do vlastnich znacek a zajimat se o to, co jejich obecenstvo ocekava, co chce? Je zajimalo, jen jak prodat co nejvice Xboxu a bylo jim u prdele, jak toho dosahnou. Mysleli si, ze pomoci televize a hrace hodili pres palubu. K tomu oznamili “super” DRM a o vyssi cenu a nizsi vykon. Firma, ktera ma k dispozici miliardy. Takovy amaterismus a diletantsvi :)

Oni i kdyz se jim ten Activision podari koupit, tak to stejne dojebou. Uvidis.

+ - 0
HordaHorda - 21.02.2023 v 22:39:16 - new
* editováno 21.02.2023 v 22:43:17

Lol, je ti jasne, že Sony reálně založila za celou dobu asi jen 4 studia, z těch co existuji? Santa monica, Polyphony, Pixelopus a London Studio, z nichz poslední dva vlastně nestojí ani za zmínku? Vše ostatní koupili...

Nebo kdysi byla jiná doba? Kdysi nějaké placení exkluzivit bylo v pořádku, nakupování studií taky, protože to dělal dobrák Sony a dnes už se nic z toho nemůže? Teda pokud Sony nevyhazuje stovky mil $ za 3rd party časovky, to je samozřejmě v pořádku...

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 23:00:53 - new
* editováno 21.02.2023 v 23:25:14

Koupili studia, ktere byly male, ty trdlo :)

Si vem, ze napr. v Polyphony v te dobe delalo myslim 6 lidi. Naughty Dog byli ze zacatku dva lidi. Atd.

Srovnavat to s Activisionem, ktery ma tisice zamestnancu (tusim 10000) nebo Bethesdou? To nejsou studia. To jsou vydavatele, pod ktere spada mnoho dalsich studii a znacek

Podivej se, co vydavali Guerilla Games za sracky, nez je Sony koupila. Atd.

Takze ano, byla jina doba. Ale jde take o zcela rozdilne situace. Nevim vsak, jestli jsi schopen tomu se svymi limity porozumet. Verim, ze snad ano, ale zaroven predpokladam, ze ze sebe budes opet delat blbce, v zajmu sve pravdy.

A vyhazovani milionu za casovky, to je neco, co do herniho byznysu prinesl MS.

Jake placeni za casovky? Se podivej na rozhovory s lidmi ze Sony z obdobi PS3. Jak se s tim Sony neumela srovnat, ze by najednou mela za nejake exkluzivity platit.

+ - 0
HordaHorda - 21.02.2023 v 23:36:01 - new
* editováno 21.02.2023 v 23:36:24

Tohle jsem čekal :-D takže vše bylo kdysi v pořádku, protože to bylo kdysi :-D vůbec neuznáš fakt, že Sony za těch 30 let nezaložila skoro nic, vše nakupovala. Většina jejich exkluzivit/casovek jsou nakoupené od 3rd party.

Ale tohle všechno jde zcela mimo, protože se to týká Sony, jiná doba, velikost studia blabla...

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 23:53:31 - new

Přesně, jak jsi napsal. Sony své studia budovala a kultivovala skoro 30 let, kdežto MS se to snaží dohnat za týden.

Když nějaké studio koupili, měli spolu předtím mnohaletou spolupráci. Aspoň dříve to tak dělali. Teď v panice kupují, co mohou.

Nešlo o žádné behemoty herního průmyslu, ale často o zcela bezvýznamné studia. Jak už jsem psal, stačí se podívat na historii těch studií, co vydávaly, atd. Některé nevydaly bez spolupráce se Sony dokonce nic. Např. Media Molecule. Sony je sice nejdříve nevlastnila, ale roky je od začátku podporovala. To je příběh většiny studí Sony, které koupila. Předtím nebyli nic. Insomiac, Naughty Dog, Sucker Punch, Guerilla. No projdi si to, jestli tě to zajímá.

Myslím, že každý normální člověk dokáže rozlišovat mezi koupí studia a koupí obrovského vydavatele. Vlastně dvou po sobě. A netvařme se, že MS nekupoval žádné studia. Samozřejmě, že kupoval. A uplácel vývojáře, aby vydávali na Xboxu.

Můžeš si psát bla bla jak chceš, ale tyto věci mají naprosto zásadní relevanci. Pokud to nechápeš, tak jsi idiot. To se na mě nezlob.

Už z toho, že to řeší antimonopolní úřady takovýmto způsobem by ti snad mohlo snad docvaknout, že to je něco zcela jiného, než když Sony koupila nějaké mikrostudio. Nebo ta bezprecedentní částka, za kterou má MS AB koupit. Srovnávat to s přirozeným růstem, který probíhal během mnoha let u Sony (ale i MS) je úplně scestné.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 21.02.2023 v 20:13:26 - new

To Japonsko :D

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.02.2023 v 18:13:45 - new

Tak Atomic Heart je ráj pro lootery. To ne nejuvěřitelný, co všechno se sbírá. Každopádně super atmoféra oproti generickým americkým střílečkám.

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 18:06:00 - new

Ve ctvrtek novy State of Play:

twitter.com/playstat…

Mimojine 5 novych PSVR her.

+ - 0
OtaconOtacon - 21.02.2023 v 18:42:53 - new
* editováno 21.02.2023 v 18:43:12

Sony se s tim nesere. Doufam ve vetsi tituly jako boneworks/labs, blade and sorcery, alyx apod. Nove IP :)

+ - 0
sakiczsakicz - 21.02.2023 v 18:14:30 - new

Bezte s tim VRkem uz do riti :D

+ - 0
OtaconOtacon - 21.02.2023 v 18:40:14 - new
* editováno 21.02.2023 v 18:40:26

Vis, ze ho chces. Nebran se tomu :)

+ - 1
sakiczsakicz - 21.02.2023 v 18:51:01 - new

Do rozpoctu to dlouhodobe nevmacknu, sliny mam az u kolen.

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 18:19:28 - new

Tam uz ale nejsou Move ovaladace :-D

+ - 1
FenekFenek - 21.02.2023 v 16:50:20 - new

Odhaleno dalsich 10 her pro PSVR2:
blog.playstation.com…

Ale videl jsem i dalsi, ktere ani v tom seznamu nejsou. Ale stejne, jako ty, ktere tam jsou, me zadna z nich na prvni pohled nezaujala.

+ - 0
OtaconOtacon - 21.02.2023 v 17:17:46 - new

Hellsweeper, runner a swordsman maji dobre ohlasy na jinych platformach.

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 16:24:35 - new

Zatím to vypadá, že jsou všichni nadšení z GT7:
twitter.com/vr_oasis…

Nikde jsem neviděl nějakou reakci na RE8.

Tyjo, jestli to bude dobré, tak fakt možná koupím i volant :-D

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.02.2023 v 16:07:00 - new

Bungie se ostře pustili do soudních bitev s prodavači cheatovacího software. Osobně jsem tohohle zastáncem, cheatovat se prostě nemá.
www.nme.com/news/gam…

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.02.2023 v 15:04:58 - new

Widlos se pochčije blahem, Soul Hackers 2 v Gamepassu zanedlouho.
youtu.be/46qlY6zxOrA

+ - 1
VidlosVidlos - 21.02.2023 v 18:38:36 - new

Vidlos jako spravny Atlus fetak bral SH2 na ps5 day 1 za plnou cenou :D

+ - 1
OtaconOtacon - 21.02.2023 v 14:24:26 - new

Today, Microsoft is making its big play to convince the European Commission to allow its bid to buy Activision Blizzard to continue. Lots of senior games industry execs will be at the closed hearing. This is like the Super Bowl for video games business journalists.
twitter.com/Chris_Dr…

+ - 0
HordaHorda - 21.02.2023 v 14:58:49 - new

Tady info, že se zavázali vydávat CoD na Switch, ale v tom tweetu se píše obecně o Xbox/Acti hrách, ale pak se konkrétně zmiňuje CoD. twitter.com/BradSmi/…

Nestěžoval bych si, kdyby vydali AoE2 na Switch s crosssave, to by byla paráda

+ - 0
FenekFenek - 21.02.2023 v 15:21:59 - new

Toto bylo uz podespano 7. prosince minuleho roku. Uz to jednou proletelo medii a dnes to MS opakuje zase :) a po nem nektera media.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.02.2023 v 11:53:51 - new

Francouz Charles de Batz-Castelmore, hrabě d'Artagnan byl kapitánem mušketýrů francouzského krále Ludvíka XIV a v tom novém britském seriálu je nějakej divnej, na francouzkého šlechtice :D

twitter.com/OCanonis…

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 21.02.2023 v 12:19:46 - new

Naštěstí frantíci teď chystaj nějakou svoji dvojdílnou verzi, která podle trailerů nevypadá vůbec špatně.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.02.2023 v 12:22:46 - new

Jj, Vincent Cassel a Eva Green budou dobří ;)

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 21.02.2023 v 12:26:47 - new

Hlavně v trailerech nebyl vidět žádnej humor a to je pro mě velký významný plus.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek