Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



29
27
17
7




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: Glutton


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
FenekFenek - 13.11.2020 v 20:04:00 - new

Hráči hlásí, že se jim Xboxy series X vypínají během hraní her:

www.gamespot.com/art…

Na fóru Microsoftu už má toto téma přes 37 stran:

answers.microsoft.co…

+ - 0
jarekjarek - 13.11.2020 v 20:32:35 - new

A problémy PS5
www.sector.sk/novink…

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 20:20:39 - new

A že se na Ps4 při novém COD vypínají ovladače, což v MP fakt potěší je ok, co? ;)

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 20:26:20 - new

Nevím, co na PS4, ale pokud se tam někomu vypínají ovladače, neříkám, že to je ok. Určitě to není ok, ale jde patrně o nějakou malou softwarovou chybu.

Pokud se ti ale po chvilce hraní začne přehřívat konzole a vypne se, tak mi to přijde jako "trochu" větší šlamastika, než že se mi vypne ovladač. Ještě když ta konzole je na trhu teprve 3 dny. Plus asi není šance v rámci dní dostat novou z reklamace.

Nicméně každá elektronika má poruchové kusy. S tím se nedá nic dělat. Tady to ale začíná vypadat na trochu rozsáhlejší problém. Budeme to sledovat a uvidíme. Možná to nic nebude.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 20:31:03 - new

Jo, já si z tebe tak trochu utahuju, vím, že jsi rozumný.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 19:39:20 - new

MS ohledně Bethesdy. zatím se nic měnit nebude, hry budou vycházet jako předtím. Časem ten model budou chtít trochu změnit, ale na exkluzivitu pouze pro Xbox to nevypadá. Prý buď budou chtít mít ty hry na Xboxu jako první, lepší nebo nejlepší než na konkurenčních platformách. Primárně to má přilákat lidi ke Gamepassu.

twinfinite.net/2020/…

+ - 0
LupulinLupulin - 13.11.2020 v 19:58:56 - new

RIP Bethesda....

+ - 0
GluttonGlutton - 13.11.2020 v 20:04:57 - new

No je otázkou jestli můžou klesnout ještě hloubš než s F76.
MS by jim měl hlavně zaplatit nějakej normální engine :-D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 13.11.2020 v 19:49:33 - new

Dá se to čekat.
Utratit tak šílený peníz a potom odstavit nejsilnější platformu nedává žádný smysl.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 19:26:25 - new

Tady je rozhovor s polákem, kterému začal kouřit Xbox. Není to fake, opravdu se to stalo a už byl v polsku zaznamenán i druhý případ, který MS řeší. Chlapec si zoufá, že ho lidi začali napadat na internetu a obviňovat ho, že si to celé vymyslel a korunu tomu nasadil MS, který zveřejnil Tweet, aby lidi do Xboxu nefoukali kouř z elektronek. De facto tak z něj udělali idiota. Padly i obvinění, že je placený Sony apod.

www.youtube.com/watc…

Boužel je to polsky a nejsou tam titulky, takže asi smůla, ale dávám to tady kvůli těm vtipným memům na začátku videa :-D.

+ - 0
LupulinLupulin - 13.11.2020 v 19:30:11 - new
* editováno 13.11.2020 v 19:32:33

nevím no...ale kdyby takhle jakákoliv elektronika kouřila tak musí hořet! Jako fakt nic nekouří ale prostě to hoří a když hoří elektronika tak je kouř víceméně černej a nerozplyne se.......toť můj názor......

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 19:35:59 - new

Viděl jsem videa, jak začal kouřit vadný capacitor nebo různé součástky, když lidi přetaktovali GPU a opravdu to byl dým jak hovado.

Třeba tady jsem něco jen v rychlosti našel: youtu.be/WpsXpnvc9os…

+ - 0
LupulinLupulin - 13.11.2020 v 19:57:58 - new

Kapacitor to je jiná věc........vcelku by mě zajímala sestava "motherboardu". Kapacitor může takhle hulit, s tím souhlasím!!!
Jenže tohle pak je problém výrobce kapacitoru, ne MS, ten je fakt nevyrábí......nechcu omlouvat nějaký faily ale tohle je dost over......
Navíc většina magazínů už zveřejnila že tyhle kouřící xboxy byl fake..ale píšou o tom že mají problém s diskovou mechanikou....některý xsexy nechtějí brát disky...........jestli je to další fake nebo real mě vcelku nezajímá.....koupit novou konzolu na launch může jenom blbec!

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 20:02:48 - new

Není to fake.. se podívej na to video. I Microsoft to s ním na Twitteru řešil.

Byly fake videa, které tohle napodpovaly (schválně), ale toto byl první a skutečný případ.

A že novou konzoli na launch může koupit jen blbec? Proč proboha?

+ - 0
blauhimmelblauhimmel - 13.11.2020 v 18:40:59 - new

Jen nejnovější zkušenost s přepočtem gamepassu, koupen na novou konzoli za 339 kč, a oni to jaksi převedli a další poplatek mám provést v cervnu 21, Vim,že to tu někteří nemají rádi, ale prostě žasnu. Her mraky, foto bude , ale až se dostanu k pc. pozn.xbox live slape nevídanou rychlostí.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 18:46:08 - new

Ty máš taky Xbox X?

+ - 0
blauhimmelblauhimmel - 13.11.2020 v 19:17:10 - new

ne,ne, s a první dojmy jsou dobré

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 19:39:43 - new

Jj,m jak jsem psal, Lykantrop - 13.11.2020 v 17:37:10 podle mě pro nenáročného člověka super deal za dobrou cenu. Respektive skoro za cenu Xbox One S a Ps4, přičemž je ve všem předčí. S gamepassem paráda a je na roky levně vystaráno.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 19:48:23 - new

Jj, Watch Dogs 3 v 720p je parádička :)

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 13.11.2020 v 19:28:55 - new

?
Takže jsi tu chodil psát,jak si sestaviš asi raději PC, když vidíš ty videa "z výkonu" next genu a zkonciš u S ?
:D
Proč ?

+ - 0
blauhimmelblauhimmel - 13.11.2020 v 21:11:51 - new

No po pravdě.mám i notebook s rtx 2060 , ale to s-ko má něco do sebe, tedko stahuju gears 5 a zkoušel 1.kapitolu, vypadá to i hraje se moc hezky. Ty videa na yt nejsou přesná, celá konzolka / malá,lehká,přenosná, super se ovládá. Jo ovladač vylepšený parádní. Zatim, krom malého ssd , v ni vidim jen pozitiva, i když jsou to jen prvni dojmy. V zásadě ani moc nechápu, co proti ní někteří maji. Mám za to, že splnuje očekávání a snad si troufnu i napsat už teď, že to bude hit.Fota dodám co nejdříve.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 19:52:30 - new

Tak on tu o tom už rok psal, jak to bude kupovat, aniž by vůbec bylo známo, jestli to fakt bude existovat a pokud ano, tak co to bude zač. Zajímala ho hlavně cena.

Ale pokud je s tím spokojený, tak tím líp pro něj. Aspoň ušetřil. Prostě nemá takové nároky, jako ostatní.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 17:22:39 - new

DEMON'S SOULS - zatím 93 na MC:
www.metacritic.com/g…

+ - 0
RoiserRoiser - 13.11.2020 v 17:52:55 - new

Jednou urcite poridim, ty vic jak 2 litry+ za to fakt nedam. A to jsem velky fanousek souls her.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 17:59:45 - new
* editováno 13.11.2020 v 18:00:14

Tak nejsi správná Plejka, ty tu psaly, že i 2 000 je za klenoty na Sony mašince až moc levný. klučina už objednal hry za 6 000, dle toho co tu psal.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 13.11.2020 v 18:33:56 - new
* editováno 13.11.2020 v 18:34:06

Joo? To mi pověz teda co jsem si objednal za 6000.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 18:37:37 - new

Psal jsi tři hry, že už jsi koupil, nebo ne? ;)

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 13.11.2020 v 18:48:37 - new

Koupil jsem si DS a Spider-Mana za necelé 3.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 20:15:45 - new

Skoro zadarmo! Někdo za to má Gamepass a 150 her na dva roky :)

+ - -1
modryklucinamodryklucina - 13.11.2020 v 20:47:07 - new

Ale jakých her?
Gamepass je čistá loterie.
Sice víš, že tam bude MS produkce,ale taky víš, že zrovna tohle není úplně něco co tě zvedne ze židle.
A pak už nevíš nic.


Pořád raději věřím osvědčenému modelu, hrát to co chci.

+ - 1
GluttonGlutton - 13.11.2020 v 20:20:19 - new

A někdo třeba něco úplně jiného.
Smysl tohodle srování je vlastně jaký? :-D
Že můžeš zaplatit míň za hry co zrovna ani nechceš a ušetříš? To zní fakt super.

+ - 0
jarekjarek - 13.11.2020 v 18:25:54 - new

2000kc tak za GTA VI :-D

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 18:00:26 - new

Nikdo to tu nepsal.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 18:02:57 - new
* editováno 13.11.2020 v 18:05:02

Ale v tom smyslu ano, jako, že 2 000 je super cena. Myslím, že klučina s Gluttonem tu vedli takové řeči. Jasné, že přeháním, ale né o moc ;)

Popravdě 2 000 bych za hru nedal, to je pro mě psychologická hranice. Leda by to byla fakt zábava na roky.

Kecám, za Destiny utratil asi 4 500 :D

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 18:21:25 - new

Tady někdo psal, že 2000 je super cena? Tak to jsem opravdu neviděl. Třeba se k tomu hoši vyjádří sami.

Dřív tolik novinky stály v ČR normálně. V dobách PS1. Ceny her ale letí tak rychle dolů, že mě to osobně netrápí. Spíš mi připadá cena některých her ze startu dost divně nastavená. Třeba jak to Destruction All Stars mělo stát taky kolem 2000. To je dost mimo a s tím rozhodně nesouhlasím. I ten Sackboy mi připadá předražený a určitě to za plnou kupovat nebudu.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 18:27:42 - new

Podle mě by bylo od Sony super, kdyby toho Saxxboye bundlovali, ale jednak money first, druhak se to stejně prodá dobře.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 18:38:25 - new

Vždyť už dávají jednu plošinovku zdarma :). Ale bundly budou, to se nebojím. Jen ne teď. Na to je brzo. Teď se bude nějakou dobu prodávat úplně všechno a bundlovat cokoliv by jim nijak nepomohlo, vlastně by se zbytečně připravili o prachy.

Na druhou stranu, ta kolekce her v PS+ pro majitele PS5, to je něco, co má podle mě obrovskou hodnotu pro lidi, kteří PS4 neměli. Za méně, než teď stojí jedna hra dostaneš balík výborných her.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 18:45:45 - new

Ta kolekce her je sračka, měli si ti lidi raději koupit X360, jak by moudře poznamenal strejda Glutton :)

+ - 0
BenyBeny - 13.11.2020 v 17:30:12 - new

jak pisu dole stve me ze se k tomu dostanu az za pul roku kdy ty noobove opadnou a zbydou zas jen ty grindaci sileny takze cervený fantomove budou peklo a sejmout nekoho taky natoz ta legrace s kloboukem

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 17:34:08 - new

Já myslím, že ti teď PS5 sehnali jen právě ti HC hráči. Neříkám, že jsou to nutně Souls masters, ale teprve později se k tomu dostane víc lidí a mezi nimi spousta Souls virgins .)

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 17:11:15 - new

Recenze Xbox Series S od Digital Foundry.
www.eurogamer.net/ar…

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 17:17:25 - new
* editováno 13.11.2020 v 17:17:35

To bych si teda radši koupil PS5 digital edici za 400 dolarů, která si "maže na chleba" i series X, než tuhle parodii na konzoli, která je ráda aspoň za 1080p.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 17:37:10 - new

Kolega z práce to teď koupil, k tomu 3 roky gamepass a má za blbých 10 000 pořešeno půlku generace a bude mít pořád co hrát. doma má stejně jen full HD TV. Každý není HC gamer a blázen, jako my tady.

Za mě, proč ne? ;)

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 17:38:48 - new
* editováno 13.11.2020 v 17:39:21

Mohl mít za tu cenu PS5 a 1 hru přitom (astro)...

+ - 0
GluttonGlutton - 13.11.2020 v 17:45:14 - new

Nebo ještě levněji mohl mít bazarový X360 se spoustou her za filutovku. Ale není lepší si koupit něco pořádného?

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 18:10:11 - new

Na x360 vyšla kdy naposledy hra?

+ - 0
GluttonGlutton - 13.11.2020 v 18:12:07 - new

Nevím. Ale vyšla jich tam hromada, takže super deal ne, když je to levnější?

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 18:14:08 - new

Oproti gamepassu? Tvl, jdi si už vypláchnout :D

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 18:02:01 - new
* editováno 13.11.2020 v 18:09:46

No tak teď má de facto X360 a hry za míň než Filutovku. Plus přísun zcela nových her. Ty když vždycky něco plácneš :)

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 17:42:42 - new

Hlavně by měl konzoli a ne tuhle Ouyu :-D

+ - 1
Rocker93Rocker93 - 13.11.2020 v 17:44:49 - new

Ouya náhodou přinesla jednu dobrou hru, Towerfall. Hrajeme to dodnes, jen škoda že to nemá v tyhle době online MP, ale aspoň je v PS4 SharePlay a přes to to jde.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 14:43:09 - new

Už je to tady. Nioh 1 a 2 remastery 4K, 120fps za prachy.
blog.playstation.com…

A 5. února 2021 vychází Nioh 2 na PC.

+ - 0
much0Jmuch0J - 13.11.2020 v 16:50:33 - new

hele me to neva, ani jeden Nioh jsem nehral ale chtel takze pro me ideal, bonus featury pro PS5 potesi, hlavne me zajima jestli vyuziji DualSense a jak.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 17:01:09 - new

No mi to taky nevadí. Kdo chce, může hrát ZK verzi, kde chce lepší, ať si koupí lepší. Tady všichni neustále myslí na vývojáře, kritizují bazary a přitom, když mají zaplatit za lepší verzi (práci vývojářů navíc), tak pindají :)

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 16:04:06 - new

A Suxxboy má Metascore 74 :/

Smutný den pro plejky. A to jestě oznámí tlou 2 na Ps5 za 2 000 a aby se neřeklo dají k tomu konečně ten slíbený multiplayer.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 16:16:34 - new

Co to zase plantáš? :)

Má to 77, což je myslím hodně v pohodě.
www.metacritic.com/g…

Smutný den je to spíš pro Xboty. Viz Valhalla.

Ale ten remaster? Ano, v toto chvíli myslím nezle pochybovat, že vydají remaster s factions MP za plnou cenu :). A ještě to s velkou pompou oznámí někde na VGA.

+ - 0
GluttonGlutton - 13.11.2020 v 17:32:45 - new

Tak Xboti mají prej Fifu a Cod co si pouští z externího HDD, takže jsou v pohodě :-D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 13.11.2020 v 17:35:34 - new
* editováno 13.11.2020 v 17:35:48

Přece by jsi nechtěl hrát a spouštět nový hry z SSD ?
Vyloženě kacířství.

+ - 0
GluttonGlutton - 13.11.2020 v 17:41:10 - new

To se musíš zeptat Hordy, proč to hodil na HDD poté co tu tak řešil jestli se něco loaduje o dvě vteřiny dýl :-D

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 16:33:45 - new

V době, jak jsem to psal, ještě jsem to měl otevřené a neaktualizované ;) Vykopli to nahoru hlavně ti magoři, co tomu dali 93.
imgur.com/eOFro9w

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 16:42:02 - new
* editováno 13.11.2020 v 16:43:09

Co to je za blbost? 77 to má už od včerejška. Možná jsi číhal na nějakou chvilku, kdy tam přišlo nějaké malé hodnocení :). Ale díval jsem se včera a bylo 77. Dneska taky 77.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 17:01:16 - new

Jako myslíš, že jsem to upravoval ve Photoshopu, jo? Neblázni! :))

I tak je jasné, že to žádný velký hit nebude.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 17:12:35 - new

Já myslím, že to bylo celkem jasné už od oznámení. Ale viděl jsem, že spousta lidí je z toho nadšená. Prostě taková osmičková hra. Na launch rozhodně paráda a pro milovníky plošinovek je to lákavý titul. Pro mě taky. Co by za to Xbox dal. Tam máš jen multiplatform a ještě v horší kvalitě :).

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 17:28:30 - new

Tak třeba Gears Tactics jsou fajn a skutečně osmičková hra ;)
Navíc v Gamepassu.

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 17:31:56 - new

Však u toho SB je zatím jen 16 hodnocení. Ještě se to bude hýbat. Uvidíme , jestli nahoru nebo dolů.

Vždyť GT má zatím 79 :-D
www.metacritic.com/g…

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.11.2020 v 17:34:03 - new
* editováno 13.11.2020 v 17:34:26

Já koukal na pc (90 recenzí), 6 recenzí je přehled o hovně, stejně jako u toho Saxxboye a Souls ;)

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 13:12:21 - new
* editováno 13.11.2020 v 13:13:15

Malá statistika.

Na Playstation 4 je k dnešku evidováno 3003 her.
Na Xbox One vyšlo 2641 her.

Počet her, které využívají vyšší výkon PS4 Pro: 243
Počet her, které využívají vyšší výkon Xbox One X: 248

Vylepšených her je tedy jen zlomek a ne všechny jsou výrazně lepší na Xbox One X, než na PS4 Pro. To je asi na každém, co považuje za výrazně lepší, ale podle mě výrazně lepších moc nebylo. Plus nějaké zanedbatelné množství bylo lepší na PS4.

Ale i kdybych všechny vylepšené hry jely na Xboxu lépe, pořád jsou tady tisíce her, které jedou lépe na Playstationu. Plus stovky, které vůbec na Xboxu nevyšly.

Lepší ZK s minulou generací? Jednoznačně na PS5!

Ale pozor, MS má výhodu v kompatibilitě s X360 a pár titulů z původního Xboxu. Takže celkově za mě lepší ZK spíš u MS.

+ - 0
OtaconOtacon - 13.11.2020 v 15:35:32 - new
* editováno 13.11.2020 v 15:35:39

Takže když dosedl prach ukázalo se, že na PS5 jsou rychlejší loadingy, drtivá většina her běží ve vyšším rozlišení a framerate :D Fakt vtipné.

+ - 1
HordaHorda - 13.11.2020 v 13:28:12 - new
* editováno 13.11.2020 v 13:30:53

nevím, kde sis ty čísla vycucal, ale už jen tady, což taky není úplně přesný filtr, protože musí mít ta hra štítek 4K ve store, je 458 her - www.xbox.com/cs-cz/g…

těch her vylepšených pro XOX bude ale daleko více, protože tam mají i stupidní štítky "vylepšeno pro XOX", každá vylepšená hra nemusí mít štítek 4K

další - www.xbox.com/cs-cz/g… tady je 1 769 her + dalších přes 600 je z X360/xbox

prakticky po vydání PS4 Pro a XOX vyšla vůbec nějaká hra bez vylepšní? Nevím o žádné takové... podle tvých počtů to vypadá, že vlastně po vydání PS4 Pro a XOX přestaly vycházet hry :-D

takže výsledek, ano, na hry z prvních cca 3 let může být ZK lepší na PS5, ovšem ty nejlepší z nich dostaly update na XOX. Některé hry měly dyn. rozlišení na XO, takže i u těch opadá, že by ZK byla na PS5 lepší. Výsledek, minumum her bude na PS5 lepší a to jen u her, které jedou max v 1080p

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 13:42:32 - new
* editováno 13.11.2020 v 13:47:52

ZK je lepší na PS5 zcela bez diskuze :)

A na tom store, ty tituly se štítkem 4K, mi to tam ukazuje i hry pro X360 a tunu indie / mobile balastu, který beztak pojede ve 4K i na Pro.

---

A Xbox One X vyšel pro 4 letech. Po 3 letech vyšlo Pro.

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 13:52:36 - new
* editováno 13.11.2020 v 13:53:40

ZK je zcela horší na PS5, bez diskuze... ve 4K tam nejede skoro nic, protože je celá ZK bržděna výkonem PS4 Pro...

Jinak máš pravdu, je v tom seznamu jediná X360 hra, proto říkám, že ty štítky úplně nefungují, plno her je nepoužívá, nebo tam jich je více na podobnou věc a podobně... a ano, pokud na PS4 je 3000 her, což není, tak přes 80% z nich jsou indie hry, takže nevím, co se divíš?

Jednoduše to, co stojí za zmínku je lepší na XOX→XSX, ideálně pokd mělo odemčeny FPS a rozlišení, pak máš plno her 4K/60, na což můžeš u PS5 Zk prakticky zapomenout, teda nejenom v ZK, ale celkově :-D

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 13:56:10 - new

Ne, není brzděná výkonem PS4 Pro. Naopak series X nestíhá a padá mu framerate. Navíc se tady opravdu bavíme o zlomku her. Drtivá, opravdu drtivá většina her jede lépe na PS.

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 13:59:17 - new
* editováno 13.11.2020 v 14:00:49

Jaky zlomek? Která AAA hra tě napadne a pojede hůře na XSX že ZK? Drtivá většina jede stejně, lépe na XSX... Indie hry jedou totožné na PS4/XO...

Takze jaká drtivá většina? Opravdu by mě zajímala...

Padá FPS, u některých her až na 55, šílené. Raději nechám spadnou FPS o par bodů, což jsem přežil celý svůj život a stejně nepoznám rozdíl mezi 55-60, než hrát hry v polovičním rozlišení, což poznám hned

Edit: plejkari si tady mysleli, že jede bloodborne v 60fps... A to jela ve 30... Takže lidi co skoro nepoznají rozdíl mezi 30-60 najednou vidí rozdíl mezi 56-60 :-D

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 14:04:46 - new

I kdybys vzal to nesmyslné číslo kolem 500 pořád je to zlomek z těch tisíců her, které vyšly. Navíc z těch 500 jedou ty hry na PS5 lépe. Jo, můžou mít o něco nižší rozlišení (ne všechny), ale neseká se to.

Všichni víme, jak na tom byl One v PS4. Většina her v 900p, některé dokonce 720p.

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 14:06:02 - new
* editováno 13.11.2020 v 14:07:06

Z těch tisíců ale tvroi drtivá většina Indie a ty jedou stejně... A jak pisu, každá lepsi AAA hra i před xox a PS4 Pro dostala update (pokud měla dyn. rozlišení, tak i timto se smaže rozdíl) , po vydání xoxo a pro měla každá AAA hra vylepšenou verzi

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 14:08:59 - new

Ať odečeteš co chceš, pořád to vychází, že těch her je lepších na PS více :). 4 roky špatných her vs 3 roky lepších. A navíc i z té lepší éry jedou ty hry na PS5 lépe :). Co tady řešíš? :)

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 14:16:47 - new
* editováno 13.11.2020 v 14:18:30

umíš číst? Každá lepší hra i z dob před XOX/Pro dostala update na XOX/Pro. Některé hry měly dyn. rozlišení = PS4 základ i XO základ je na lepším HW totožná. Ostatní hry už byly vždy vylepšené.

Indie hry jely totožně vždy. Tzn. pořád by mě zajímalo, jak ses dostal k "většině"? Jestli pojede 10% her s o 180p více na PS5? To možná ještě přeháním. Zbytek pojede stejně/lépe na XSX.

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 15:47:07 - new

tak zatím moc těch testů není.. jinak nemám problém s dropy třeba na 1800, ty jsou stejně většinou v akčnějších částech, kde toho tolik člověk nepostřehne... ale uvidíme, kam to bude v budoucnu směřovat. Teď podle mě i ty nové hry jsou z velké části prakticky ZK, protože kdo ví, kdy dostali vývojáři dev kity, zda neměli jen čas na to zvyšovat parametry a bez ohledu na nějaké detailnější úpravy... takhle to na mě zatím působí celé. Přechod z XO na XOX byl pro mě teda víc dramatičtější, než teď zatím :-D ale tam se posouvaly rozdíly docela výrazně oproti základním konzolím

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 15:32:40 - new
* editováno 13.11.2020 v 15:32:57

Jede vůbec něco na series X v nativních 4K? Teď nemyslím indie věci nebo ZK. Jsme na začátku generace a ani cross gen věci nejedou ve 4K.

A ty ses tu smál DS, že to jede v nativních 4K jen na 30fps :-D. Přitom to je rock-solid 30fps a hra vypadá skvěle.

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 15:19:17 - new

no pro tebe možná, ale za sebe to rozlišení poznám, vidím hned když klesne na WD Legion. Ty zubaté linky jsou věc, které si prakticky hned všimnu, protože mě ruší a byl bych opravdu raději za to, kdyby bylo nativní 4K základ. Což nevím, jestli se vůbec někdy dožiju :-D myslel jsem si, že na nové generaci tohle bude základ a bohužel, zatím to tak nevypadá, ale stále věřím :-D ten obraz je pak o něčem jiném

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 15:12:45 - new

Jaký zubatý obraz? Nic takového tam neříkali. Říkali pravý opak toho, co ty. Že rozdíl v obraze je nepostřehnutelný, ale framerate ano.

Pro mě by zřejmě bylo nepostřehnutelné obojí a myslím, že je úplně absurdní to řešit. Nicméně když tohle řeknou lidi, kteří se tím zabývají a řeší to, má to pro mě větší váhu, než to, co řekneš třeba ty. Ale ve finále mi na tom vůbec nezáleží :).

Je to asi jako když má nějaká PS4 na MC hodnocení 95, ale podle tebe je to průměr nebo sračka.

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 15:05:12 - new
* editováno 13.11.2020 v 15:14:16

Fenek: Nemám nic protgi DF, ale reálně, rozdíl 55-60 FPS mi přijde nepostřehnutelný a pro konzolistu už úplně. Vždyť si uvědom, že přes 20 let tady sotva máme stabilní FPS a 60 FPS lítá od 40ti a nikdo to prakticky neřešil. U DMC lítají FPS o desítky a tam to vlastně problém nebyl? Jak píšu, nemám nic proti DF, ale tohle mi přijde absolutně mimo.

Tady se ohání oprávněně, kdy dyn. rozlišení, nebo nižší, než 4K dělá zuby na linkách, což je pravda a vadí mi to a teď mi najednou má vadit 4K/55 FPS a nemá mi vadit kolem 1500p/60? Co to je za nesmysl? Nepostřehnutelné pády FPS vyměnit za to, že celou dobu mám čumět na zubatý obraz? To mi zní jako opravdu "lepší" varianta...

Doteď jsem volil vždy variantu lepšího rozlišení, pokud bylo na výběr 4K, nebo 60 FPS... takže raději jsem koukal na hezčí obraz při 30, než na hnusnější v 60. A teď mám vyměnit horší obraz kvůli průměru 3 FPS? :-D A mám to označit za lepší? Ok...

Edit: a to platí vlastně jen u her, co mají odemčene FPS a nemají lock na 30, což je mjnimum her aktuálně

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 14:55:48 - new

Hordo, reálně je to tak, že myslet si můžeš něco ty :). V DF ty hry testovali, řekli, že jedou lépe na PS5, než series X a těch her je více.

Že ty opět tvrdíš něco jiného, než je objektivní realita už asi nikoho nepřekvapí. Fakt jako ten Trupm, který se prohlásil za vítěze voleb :-D


A, že si tu vymýšlíš něco o 1440p vs 4K, jako by to bylo pravidlo na tom nic nezmění. Často i ta menšina her, která dostala vyplepšení na mid-gen konzolích jela na PS4 Pro v 1800p vs 4K. Pokud to 4K vůbec bylo nativní (což často nebylo). Někdy ty hry dokonce jely ve stejném rozlišení. Nicméně závěr ne můj, ale DF je takový, že ten rozdíl v obraze je téměř neviditelný :) A znovu opakuji, to neříkám já, ale tihle pixel counteři! :)

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 14:49:35 - new

Tak myslet si to můžeš, ale to je tak jediné... Ostatně tady se ohanis 3000 hrami, což je sice nesmysl, ale víc jak 80% z nich nemá rozdíl mezi PS4/XO, protože jde o hry, které by mevytezili ani kalkulačku, natož výkon konzole... Každá lepsi hra dostala update a ty se tady ohanis tím, že sotva 10% a to opravdu sotva, ještě těch, co nestaly ani za update, pojede v o 180p vyšším rozlišením a to bereš jako obrovskou výhodu...

Ale to, že máš rozdíl 1440 vs 4K už je podle tebe vlastně nic... Fakt bych chtěl být plejkar, ti si najdou cokoliv, aby i z nevýhody udělali výhodu. Užívej si ty hry v polovičním rozlišení, nebo si hraj launchovky v 1080p a ideálně zjistí, jestli opravdu jede ta hra na XO jen v 900p, abys nehrál zbytečně něco, co nemá ani to mírně vylepšení... mě to je vlastně jedno :-D

Taky se mi líbí, kdy na XO popíše, že jedou hry hůře, ano, o 180p a u XOX/Pro napíšeš "trochu lepší", přitom tam máš nasobne větší rozdíly :-D ale na to už člověk musí být opravdu plejkar

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 14:33:34 - new

4 roky na Xboxu vycházely všechny hry horší. Kromě nějakých malých. 3 roky tam vycházely trochu lepší, ale ne všechny.

Některé hry dostaly dodatečný update, ale většina ho nedostala. Řekl bych, že za ty zbývající 3 roky vyšlo méně her, než za 4 předchozí.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 13.11.2020 v 14:25:48 - new

Xbox je oficiálně nejhorší konzole i na multiplatform.
Žádný výkon navíc, žádná haptika,nic.
Zůstal jen gamepass.

+ - 0
BenyBeny - 13.11.2020 v 13:07:12 - new
* editováno 13.11.2020 v 13:11:26

Tak to vypada že Demons souls je přesně ten remake jakej jsem si přál např. od RE2 Remake leč bohužel tam jsem dostal uplně jinou hru se stejym názvem (jak jsem psal byl to spíš reboot samotného dílu).
Stve me ted o to víc že v čr neni PS5 k sehnání v obchodech, protože tohle si ujít fakt nechat nechci a čekat je těžký. Hlavne z toho duvodu, že tu jsou zasadní prvky, ktere vyžadují aktivní online hrače (kdo hral zná trik s klouboučkem)
Všude zmínky o tom, že se jedná o první pořádný next gen a v kombinaci s dualsense ovladačem je to o třídu výš.
Tesim se na březen 21
www.youtube.com/watc…

+ - 0
GluttonGlutton - 13.11.2020 v 13:59:28 - new

Já myslím, že jako remake úplně ideální kombinace. Komplet předělaná grafika a engine, ale původní kód řešící souboje, aby to hlavní zůstalo 1:1.

+ - 0
BenyBeny - 13.11.2020 v 16:22:50 - new

Ano přesně tak, tak bych si přál aby vypadal každý remake. Právě proto me zklamal RE2:Re

+ - 0
FenekFenek - 13.11.2020 v 12:37:31 - new

Někdo napsal Digital Foundry na Twitter, že NX Gamer udělal analýzu AC:Valhalla a že PS5 verze překonává Xbox series X a DF potvrzuje, že je to pravda a zrovna pracují na svém videu o ACV.

Tak je to tady. 3/4 roku keců a nejhorších multiplatformovkách na PS5, o 12TF, o nejvýkonnější konzoli všech doba. A teď hra, která má navíc marketignový deal s MS (za jistě nemalé peníze) jede na series X hůř, než na PS5.

Husté :)

+ - 0
HordaHorda - 13.11.2020 v 12:47:57 - new
* editováno 13.11.2020 v 12:49:11

pf člověk aby se v těch plejkařích vyznal, tak jednou 4K/58FPS je horší, než 1440p/60, teď zase stabilních 60FPS je horší, než mírně nestabilní PS5 a to je v rozlišení rozdíl minimální... XSX podává lepší výkony ve 3 režimech ze 4, kdy PS5 podává lepší výkon v tom nejhnusnějším režimu, tak to je taky výhra pro PS5... :-D

+ - -1
FenekFenek - 13.11.2020 v 13:56:30 - new
* editováno 13.11.2020 v 14:11:49

Tak framerate je taky horší na series X:
www.youtube.com/watc…
--
imgur.com/8IfZ1zI

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 13.11.2020 v 14:17:10 - new

Sko jen ve 30?
Hmm. Stejné hry, jen nižší rozlišení.

+ - 1
FenekFenek - 13.11.2020 v 12:51:48 - new

Jakých 58fps? Co si to tady nalháváš. Přestaň ;) A mírně nestabilní? Ten graf kopíruje 1:1 series X v 99.9% . Akorát u Xboxu padá rozlišení níž, než u PS5 a ještě je obraz rozsekaný tearingem.

Počkáme ještě na DF, ale i kdyby PS5 jela mírně hůř, než XSX, tak by to byl fail. Takhle to je mega fail :)

+ - 0
GluttonGlutton - 13.11.2020 v 12:44:33 - new

Ono to tak vsichni krome Hordy cekali :-)

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek