Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



32
28
18
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: LennyK, Tragedy


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LennyKLennyK - 21.01.2025 v 14:47:25 - new

Elon Musk se přiznal k boostovani svých účtu diabla a poe. Že prý se nemá za co omlouvat. Blbý je, že u obou her je tahle praktika oficiálně zakázána, když teda pominu, že je to trapný a několikrát machroval, jaký je borec.
www.pcgamer.com/game…

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 22.01.2025 v 14:21:31 - new

Mě vždycky fascinuje, že to lhaní těm lidem prostě není blbý. Navíc taková blbost :)

+ - 0
FenekFenek - 21.01.2025 v 13:04:08 - new

Tady se srovnávají konzole z roku 2020 s PC z roku 2025, kde jen grafika stojí 65 tisíc? Ok :)

Ano, konzole nejsou o výkonu. Ale o dobrém poměru cena výkon a pohodlí.

Horda objevil tuto skutečnost po 30 letech :-D

Ano, MS selhal. Víme. Je třeba najít způsob, jak do toho zatáhnout ostatní konzole a říct, že jsou taky na hovno.

Ale… pro mě jsou konzole vlastně taky daleko víc na hovno, než dřív. Ale ne kvůli HW. Kvůli hrám. Sony v této generaci dost selhala. Ale nejen Sony. I ostatní. Pro mě zatím nejhorší PS generace. Sice už tolik nehraju, ale ono ani není moc co hrát. Nejsem moc na indie hry a ta AAA produkce.. škoda slov. Nějak mě to neoslovuje. Možná jsem starý :)

+ - 0
HordaHorda - 21.01.2025 v 13:21:47 - new
* editováno 21.01.2025 v 13:27:45

Tak to máme úplně opačně. Mě přijde, že právě poslední roky to je jedna herní událost za druhou. Není to teda tím, že by šlo o novou generaci konzolí, ale tak obecně toho vychází hodně, přijde mi, že to je i daleko různorodější. Rok 2023 byl snad nejlepší rok za posledních 20 let, minulý rok bych řekl, že taky patřil mezi jedny z těch lepších....

takže asi jsi starý :-D

A ano, taky mi vždy přišlo na konzolích dobré pohodlí, poměr cena výkon, jenže pohodlí ok, zůstává, cena je velmi nízká, ok, výkon? Ten už není :-D Právě kdysi (hodně dávno), jsem přecházel na konzole právě z důvodu, že za solidní prachy jsi měl dobrý výkon, protože mě sralo, že jsem měl pořád nějaké PC, které sotva rozjelo něco a rodiče mi jednoduše nekoupili novější PC... ale teď už mě sere, že konzole nedrží krok ani s low endem na PC a to už je na můj vkus příliš velký ústupek, abych si ho obhájil jen tím, že ta "konzole byla alespoň levná".

A nemyslím si, že bych měl příliš velké požadavky. Mě by stačilo, kdyby se konzole držely někde mezi mid, ideálně lehce blíže high. Je mi jasné, že nikdy nebudou v topu. Jenže tady se pohybujeme v naprostém low-endu :-D i studentský notebook ti vyrovná/překoná konzoli a to bych nečekal, že se někdy může stát.

+ - 0
jarekjarek - 20.01.2025 v 20:57:05 - new
* editováno 20.01.2025 v 21:02:02

To sem tu zmiňoval.Crysis jak definoval nároky na grafiku
www.sector.sk/novink…

PS5 Pro zostalo s HDMI 2.1 priepustnosťou na 32Gbps

Vincent z HDTV test práve skúšal PS5 Pro na novom Philips OLED TV a zistil, že podobne ako PS5 verzia ani Pro verzia nemá plné HDMI 2.1 pásmo.
www.sector.sk/novink…

Herní byznys stále roste, speciálně PC sféra
www.sector.sk/novink…

+ - 0
TecladoTeclado - 20.01.2025 v 21:26:54 - new

Já to prostě v Maďarštině číst nechci, co ty s těma čobolama máš? :D

+ - 0
jarekjarek - 20.01.2025 v 23:21:07 - new
* editováno 21.01.2025 v 07:14:48

To je jednoduché.ceske herní weby o tom nepisou.a hodně novinek prostě píše sector nejrychleji.

+ - 0
much0Jmuch0J - 20.01.2025 v 14:20:09 - new

TRENCH + CRUSADE

youtu.be/sD4i5HMjAZQ…

www.trenchcrusade.com/

3D printer friendly, alt-WWI wargame ruleset nove generace pro hrace zhnusene praktikama Games Workshop od jednoho z veteranu WK40k.

+ - 0
jarekjarek - 19.01.2025 v 21:32:44 - new
* editováno 19.01.2025 v 21:47:40

V červenci vyjde pro PS5 Code Violet
youtu.be/rb5CLoAEaII

Design čipu PS6 je prý hotov
www.sector.sk/novink…

A že by PS6 vyšla ke konci roku 2027.to je možné.a nový Xbox v roce 2026.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 19.01.2025 v 22:07:40 - new
* editováno 19.01.2025 v 22:46:21

Pokud by náhodou X-Box opravdu vyšel 2026, tak se Horda opět obleče do zelenýho a užijeme si tu zase spoustu srandy. Pak přijde PS6 o který nám bude vykládat jak je celá na hovno (pamatujete si ještě někdo ty jeho elaboráty o PS5 jakej to je přetaktovanej shit na kterým budou hry vypadat hůř než na X?) a až nakonec vyjde a bude nedej bože výkonější než X-Box, tak se z něj zase stane PCčkář a bude po prdeli...

+ - 1
HordaHorda - 19.01.2025 v 23:01:47 - new

Ne, už teď je jasné, že nová generace bude zase zastaralý kus HW hned jak vyjde. Nemá smysl doufat v nějaké zázraky, které se nestanou.

+ - 0
gygantgygant - 20.01.2025 v 19:29:11 - new

Zase? Tak cos tady tuhle generaci šaškoval s (předem ztraceným) bojem za Xbox?

+ - 0
HordaHorda - 20.01.2025 v 19:55:33 - new

? Ty děláš, jakoby za posledních 10 let vyšlo 5 generaci.... Ne, vyšly jen dvě a ano, vždy jsem čekal nějaké zázraky, nebo jsem čekal výrazný posun, ale ten už se nedeje... Už v roce 2013 mi přišlo divné, že se stále drží obyčejného HDD, místo aby nasadili SSD, které v té době byly na PC zcela běžné. Tato generace na papíře a před vydáním vypadala vcelku ok protože byla na trhu jen RTX 2000 a jasně, nebylo to jako Titan, ale i to srovnání s 2070 bylo celkem ok, jenže těsně před vydáním Nvidia oznámila řadu 3000, která prakticky znehodnotila celý výkon konzoli :-D

Sliby se 120 FPS, Ray tracing... Výsledek, plno her jede na 30 FPS, 60 někdy vůbec, nebo za cenu mazanice. Ray tracing se ukázal, že vlastně existuje v nějaké minimální míře, pokud vůbec existuje...

Takže jo, vždy jsem viděl nějakou naději v next genu, ale ted už tomu nevěřím... Pokud nebudou licencovat HW a nenechají např. Razer udělat konzoli, tak nemůžeme čekat, že MS a Sony s něčím extra prijde

+ - 0
much0Jmuch0J - 19.01.2025 v 22:32:58 - new

Realne vidim spis 2028, s ohledem na to o kolik prodlouzilo zivotnost minuly generace PS4 Pro.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 19.01.2025 v 22:48:48 - new

...a první roky to zase budou opět hry stavěný na minulou generaci který budou jen hezčí a plynulejší...

+ - 0
much0Jmuch0J - 20.01.2025 v 15:55:27 - new

coz je vlastne vzdycky, jen ted ta perioda je skoro 4 roky, coz je sileny na moderni dobu.

+ - 0
jarekjarek - 19.01.2025 v 22:45:11 - new

Nebo tak nějak ale shodnem se na tom, že Xbox vyjde dřív než PS6 ne?sem zvědav jak ho pojmenují.

+ - 0
HordaHorda - 18.01.2025 v 16:54:50 - new
* editováno 18.01.2025 v 16:55:19

Na PC se utrácí podstatně více za hry, než na všech konzolích dohromady...

Před lety to bylo přitom naopak. Důvody můžou být různé. Za mě vidím hlavní důvody, že na PC je podstatné více her, prakticky všechny a myslím si, že HC hráči z konzoli přecházejí, protože PC nabízí jednoduše daleko více možností a nemusí se omezovat zastaralym HW konzoli, kdy situace je s každou generaci navíc horší a horsi

insider-gaming.com/p…

+ - 0
jarekjarek - 18.01.2025 v 20:15:58 - new

A nemůže za to i ochrana denuvo, že se pak tolik nepirati.nj ale kolik těch hráčů na svém PC rozjedou v pohodě nějakou náročnou hru?
Příští generaci už nebudeš kupovat Xbox? ;-)

+ - 0
HordaHorda - 18.01.2025 v 22:07:17 - new

No kolik... Tak vzhledem k tomu, že na trhu je výrazně více výkonnějších GPU, než konzoli, tak asi více lidí na PC rozjede v pohodě cokoliv? :-D

A budu kupovat, pořád mám k tomu nějaký "vztah" (dokud nevyjde nová verze a starou hned prodám :-D), mám tam plno her a hlavně ta konzoel nestojí téměř nic, takže se to vyplatí i kdybych to nepoužíval :-D

+ - 0
OGLocOGLoc - 18.01.2025 v 20:20:43 - new
* editováno 18.01.2025 v 20:20:59

Denuvo už je mrtvý ne? Na PC už se dneska nevyplatí pirátit a dlouho jsem neslyšel že by se nějaká hra s tímhle potýkala. Lidi co v minulosti pirátili už jsou dospělý a nemaj problém si hru koupit, a mladý by takovou mnohdy složitou operaci ani nesvedly když dokážou maximálně scrollovat tik tok.

+ - 0
jarekjarek - 18.01.2025 v 21:10:49 - new

Aha já myslel že se stále používá.a je na PC nějaká wow hra která tě z její grafiky posadí na prdel.kdysi stě měli Crysis, který málokdo rozjel.

+ - 0
OGLocOGLoc - 18.01.2025 v 21:18:36 - new

Stalker 2? Na PC je dneska hromada titulů který tě posaděj na prdel pokud na to máš HW a kvalitní monitor

+ - 0
jarekjarek - 19.01.2025 v 15:00:45 - new

A ty máš rtx 4090 aby si rozjel hry v té nejlepší kvalitě?

+ - 0
LennyKLennyK - 19.01.2025 v 15:48:25 - new

a na jakou hru potřebuješ rtx 4090?

+ - 0
jarekjarek - 19.01.2025 v 15:57:37 - new

No tak nějak do budoucna :-D třeba Cyberpunk.

+ - 0
much0Jmuch0J - 19.01.2025 v 16:05:14 - new

Tak zrovna Cyberpunk je hra z minulosti voe, 2019 :D na to RTX 4090 fakt nepotřebuješ.

+ - 0
jarekjarek - 19.01.2025 v 16:10:28 - new
* editováno 19.01.2025 v 16:13:43

No tak třeba Alan Wake 2.kolega z roboty má 5090ti a hraje Fallout, Diablo IV :-D

+ - 0
OGLocOGLoc - 20.01.2025 v 03:09:09 - new

Tak Ti verze 4090 taky neexistuje

+ - 0
jarekjarek - 19.01.2025 v 19:53:09 - new
* editováno 20.01.2025 v 06:25:06

OGloc: sorry sem to popletl.ma 4090.tak má bez ti no :-Dvma PC za cca 100tisic ale hraje hlavně Diablo IV.takze pořádně výkon grafiky ani nevyužije.
Ale 4090ti měla být ne?

+ - 0
OGLocOGLoc - 19.01.2025 v 19:49:52 - new

5090 vyjde až 30.1., a Ti verze nebyla oznámená a nejspíš ani nebude, tak nevím jestli si z tebe kolega nedělá jenom prdel

+ - 0
RoiserRoiser - 19.01.2025 v 16:07:33 - new

No tak na rtx 5090 na max detaily bez DLSS to jede pod 30fps, coz mi prijde extremne vtipne :-D .

+ - 0
HordaHorda - 21.01.2025 v 09:24:59 - new

Jak píše much0J, je to s path tracingem... třeba Wukong na PS5 má dokonce horší nastavení grafiky, než low na PC a to běží v rozlišení 1224-1584 na 30 FPS, nebo 720-1080/60

4080 zvládá 60+fps s DLSS, 4k, max nastavení, path tracing... 5090 s DLSS4+FG má 200+fps. Bez DLSS+FG kolem 30 fps.

Přijde mi na hlavu znehodnocovat nvidia výkon, když konzole nezvládne rozjet tu hru ani na nejnižší nastavení PC verze, zatímco u PC se počítá s tím, že by měl být path tracing nějaký standard, přitom konzole nezvládne pořádně ani základní RT :-D

+ - 0
much0Jmuch0J - 20.01.2025 v 18:39:23 - new

nechci vubec obhajovat nvidii ale dokazat renderovat 18x za sekundu neco, co jeste pred 20 lety trvalo hodinu vyrenderovat jednu sekundu mi prijde uctyhodny. Ale jo, obecne je 5xxx zklamani.

+ - 0
RoiserRoiser - 20.01.2025 v 17:55:22 - new

To bavime, ale jak rikam, melo by si to poradit se vsim.

+ - 0
much0Jmuch0J - 20.01.2025 v 10:22:18 - new

to se bavime s pathtracingem ne?

+ - 0
RoiserRoiser - 20.01.2025 v 02:36:33 - new

Rad bych citoval tebe "Tak zrovna Cyberpunk je hra z minulosti voe, 2019 :D na to RTX 4090 fakt nepotřebuješ." :-D . A je jedno, jestli je to prasarna nebo ne, za ty prachy bych cekal zazraky i bez dlss a dalsich pomucek.

+ - 0
much0Jmuch0J - 19.01.2025 v 18:56:01 - new

tak RED engine je taky takova prasarna, ze presli na Unreal. Kterej je takz znamej tim, jak blbe optimalizovanej je, skvele.

+ - 0
RoiserRoiser - 19.01.2025 v 18:33:44 - new

Reaguju na tebe se Cyberpunkem.

+ - 0
much0Jmuch0J - 19.01.2025 v 17:34:11 - new

jestli myslíš engine od Remedy tak jo, je to příšernej spaghetti kod. Optimalizace úroveň nula.

+ - 0
OGLocOGLoc - 18.01.2025 v 20:14:42 - new
* editováno 18.01.2025 v 20:15:27

Kdybych tohle napsal před lety já, hádal by ses stůj co stůj :D Ono to tak bylo totiž vždycky, že PC nabízelo víc možností, nemusel ses omezovat zastaralým HW a ikdyž na PC nevycházely konzolový exkluzivity, ten výběr byl taky vždycky. Dneska už XBox nemá smysl a ikdyž si PSko vede podstatně líp, už ani ty exkluzivity nemá, protože Sony zjistilo že se vyplatí jejich hry vydávat i na PC. Ta technologická propast mezi konzolema a PC je při každým launchi větší a větší. Nehledě na to že na Steamu vychází extrémní počet her. Dřív člověk hltal každou novinku, dneska se nedá stíhat sledovat vše, a hrát už vůbec ne.

+ - 1
HordaHorda - 18.01.2025 v 21:59:26 - new

Bohužel to neni úplně pravda... Tam nešlo o to, že PS a Xbox hry nevycházelo na PC, tam nevycházely hromady her i třetích stran. K tomu PC jsi musel mít nadprůměrně, aby ses konzoli vyrovnal/překonal... Jenže dnes už nic z toho neplatí. Na PC vychází vše a hry tam běží lépe i na low endovych sestavach a mnohem lépe na high endu, natolik lépe, že si o tom může i další generace konzoli nechat zdát...

+ - 0
OGLocOGLoc - 18.01.2025 v 22:26:32 - new
* editováno 18.01.2025 v 22:27:14

Už z principu není pravda že jsi musel mít nadprůměrný PC aby ses vyrovnal konzolím. PC komponenty vycházely vždy každou chvíli nový, konzoli sis koupil jednu a s jejím výkonem jsi tu byl několik (někdy i přehnaně moc) let. Tam šlo vždycky jen o to že hry na konzole byly pro konzole optimalizovaný, a ke konci jejich životnosti už bylo vidět že jim dochází dech a vývojáři měli co dělat aby na tom prehistorickým HW jejich hru zprovoznili. Dneska tu optimalizaci na PC částečně pokryje DLSS nebo FSR (neříkám že je to správná cesta, vždycky bude lepší nativní rozlišení), což spoustě hráčům pomáhá ke hraní her i na slabších sestavách.
S posledním tvrzením souhlasím. Když nVidia představila 50xx řadu grafik, pobavil mě komentář že takovýho výkonu se možná dočká PS7

+ - 0
HordaHorda - 20.01.2025 v 09:37:50 - new

No vždyť to je jasné, že vycházely lepší komponenty :-D ale rozdíl byl ten, že v době vydání konzole jsi musel téměř high end pc, aby ses tomu vyrovnal na začátku. Je jasné, že po 6 letech už byly komponenty zase jinde.

Ale dnes to je úplně jinak. Už v době XSX a PS5 stačilo mít RTX 2070 a byl jsi na tom lépe a to byla 2 roky stará GPU ve střední třídě. Po 2,5 letech od vydání konzolí přišla řada 4000 a tam je i ta nejhorší GPU lepší, než konzole.

Hodně se toho změnilo ve prospěch PC, ať už jde o vydávání her, kdy teď je vše na PC (předtím to tak zdaleka nebylo) a výkon, který je jednoduše ve prospěch PC, aniž bys musel sahat po high endu. Ale zásluha konzolí je určitě v tom, že vývojáři musí hru dělat na low end HW, takže výhodou pro PC je, že i letité PC GPU nemají problém rozjet nové hry.

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.01.2025 v 18:01:46 - new

To, že PC her je víc je pravda, dodal bych ale, že za to můžou hlavně nesrovnatelně nižší ceny her, který se konstantně (i u těch větších her) drží kolikrát na třetině, polovině retail ceny.

+ - 0
HordaHorda - 18.01.2025 v 18:22:40 - new

To si úplně nemyslím, že by dost lidí hrálo na PC z důvodu, aby ušetřili za hry. Tohle by mohlo platit jen pro lidi, kteří kupují ročně desítky her a takových je minimum

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.01.2025 v 20:20:40 - new

Ne, to jsem tím nemyslel, myslel jsem to, že na PC máš konstantně levnější nabídku která je na dosah ruky a stačí klik. Ale myslím, že v dnešní době opravdu i takový průměrný jouda koupí 5-10 PC her ročně, protože trendy.

+ - 0
HordaHorda - 18.01.2025 v 22:01:15 - new

Jo ale tam jde o objem financí a ne o počtu prodaných her... Tam bych si i tipoval, že velká část her se stále na konzolích prodává vice, než na PC. Na PC bude určitě vetsi poměr v objemu tržeb na microtransakcich, než na konzolich.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 17.01.2025 v 18:27:36 - new

Viděl sem ukázku na film Until Dawn. Ani sem nebudu dávat link, protože materiál za žádnou pozornost nestojí, ale spíš mi přijde smutný jak tomu v Sony jdou sami naproti když režii svěří někomu jako je David F. Sandberg. Jak tu níž ještě psal Fenek o těch zrušenejch svinstvech, tak já mám pocit, že v Sony už pár let musí vládnout naprostá anarchie. Sice jsou herní a filmová divize nějakým způsobem oddělený, ale zrovna u herní adaptace bych čekal že tam to spolupráce bude maximální a ne, že všechno o čem byla předloha vyhážou pryč a jako jediná společná věc bude obsazení Petera Stormare (to je jediný za co bych je pochválil :D).

+ - 0
RoiserRoiser - 17.01.2025 v 20:15:19 - new

Podle mě by byl lepší nápad to zařadit do univerza Dark Pictures, tam by se to hodilo víc a třeba tam udělat překvápko, že Stormare hraje Dr. Hilla a vlastně tak propojit Until Dawn s Dark Pictures. Chápu, že Sony vlastní Until Dawn a Dark Pictures ne, ale aspoň by to dávalo smysl. Vtipné ale taky je, že si Stormare vůbec není podobný tomu, jak vypadal v Until Dawn. Ale absolutně nechápu, proč toto pojmenovali Until Dawn, sice tam prý budou Wendigo, ale vůbec to nedává smysl.

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.01.2025 v 18:06:29 - new

Hele, komu ze muzu poslat za hosting FakeHrej nekaky drobak? Fenkovi? Jsem zkurka a totalne jsem na to zapomnel xdd

+ - 0
LennyKLennyK - 17.01.2025 v 14:49:36 - new
* editováno 17.01.2025 v 14:51:54

Když jsem někde četl, jak má Elon Musk postavu v Diablu 4 mezi prvníma na světě, tak jsem si řikal, že to je masakr, že to musí mít mraky času, aby to všechno dával, že to je fakt borec. Mě by totiž fakt nenapadlo platit někomu, aby mi boostoval postavu v nějaký hře, natož ve sraččce jako je D4. Teď měl Musk naboostovanou postavu v Path of exile 2 na levelu 97 (!?!?) v Hardcore modu!!!!! No a asi tejden na to na něj prasklo, že si platil nějaký týpky v asii, který mu tu postavu vytvořili a když pak elon na twitteru streamoval jak s tou postavou hraje, tak to bylo, jako by hrála moje máma.

Kdybyste byli nejbohatší člověk na zeměkouli, posílali rakety do vesmíru, vlastnili automobilku, tak byste si platili někoho, aby to vypadalo, že jste v top 10 na světě v nějaký videohře, abyste s tím mohli machrovat (nevim teda u koho, leda u absolutních nerdů, ženský asi berou víc ty prachy)? Mimo moje chápání. Ale je vidět, že ten člověk je prostě nemocnej. To ani nezminuju, co pak dělal na twitteru lidem, který se tomu taky divili proč tohle dělá (odebíral jim ty modrý fajfky, zveřejnoval jejich soukromou konverzaci,...) a udělal ze sebe ještě většího dementa.

+ - 3
WidlCZWidlCZ - 17.01.2025 v 21:10:48 - new

Kousek toho streamu jsem viděl a byla to neuvěřitelná sranda, protože jasno bylo hned od začátku. Pobíhal tam jako kokot :D

+ - 0
cbspikecbspike - 17.01.2025 v 19:53:27 - new
* editováno 17.01.2025 v 19:53:49

A to jak si likuje svoje vlastni posty altem a pise si sam sobe chcanky typu "Elone, tvoje deti musi byt stastne, ze maji takoveho otce"si taky zaznamenal?
Nejhorsi porad odhalovat, ze i takovy lidi co na prvni pohled v zivote "vyhrali" sou jen ubohy, ubuleny mrtky...

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.01.2025 v 20:57:31 - new

Celej jeho životní příběh je velká lež ... bohatej kluk bohatýho fotříka, byznis umí, to jo, ale jinak je to odpad, to že někdo umí dělat prachy nic neznamená, kór v tomhle světě. Já Muska nikdy neměl rád, něco mi na něm vadilo ještě dřív, než jsem se seznámil s jeho eskapádami.

+ - 3
LennyKLennyK - 17.01.2025 v 20:09:38 - new

Hele chtěl jsem jenom uvést tu herní příhodu. Těch věcí bude asi spousta, ale mě to ani nezajímá....

+ - 0
FenekFenek - 17.01.2025 v 16:22:22 - new

Kokot

+ - 0
much0Jmuch0J - 17.01.2025 v 14:59:33 - new

Musk je debil, proto.

+ - 1
TragedyTragedy - 17.01.2025 v 14:56:59 - new

Jo, toho člověka obdivuju vždy když se jim podaří nějaký technologický průlom, ale vzápětí udělá něco, čím ze sebe udělá naprostýho ubožáka. Někdo to komentoval, že podobný lidi nepotřebují být v něčem nejlepší... stačí jim, když si to ostatní myslí.

+ - 1
FenekFenek - 17.01.2025 v 07:09:54 - new

Sony zrušila další dvě live service hry. Jednu od Studia Bend, jednu od Bluepoint (to měl být God of War). Na obou se dělalo roky.

Jako.. zajímalo by mě, který debil tohle zavinil. Jestli to byl Ryan nebo někdo jiný.

Vyrábět tolik live service her najednou a tolik jich pak zrušit, to je síla.

Concord, Last of Us, God of War, to od Bendu, hra od Firewalk.. je tam ještě něco? A zatím se pokračuje na Horizon live service hře, na té hře od studia Haven, Marathon… a kdo ví, co ještě. Těžko říct, co z toho ještě zruší nebo bude propadák.

Tady to někdo hodně, hodně zajebal..

+ - 0
TragedyTragedy - 17.01.2025 v 11:27:48 - new
* editováno 17.01.2025 v 11:28:06

Fakt to nechápu. Ten trh je tímhle úplně přesycenej a všechno je to na jedno brdo... proč toho dělají tolik?

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 17.01.2025 v 11:48:22 - new

No hlavně live service God of War... Kdo by kurva něco takovýho vůbec chtěl?! To nikdo neměl odvahu člověku co s tím přišel říct že je debil?
Ani si nechci představit kolik všechny tyhle sračky včetně Concordu (u kterýho mě hřeje srdíčko jak krásně shořel:D) museli stát peněz. To musela bejt za ty roky práce šupa jak hovado...

+ - 1
HordaHorda - 17.01.2025 v 09:03:28 - new

Na X někdo sepsal zrušené projekty:

Bluepoint God of War game
The Last of Us multiplayer
Spider-Man Spider-Verse multiplayer
Sony Bend multiplayer
Twisted Metal Online
London Studio's co-op game
Deviation Games multiplayer game
Concord

Pak je ještě problém, že některé hry na začátku vypadají dobře, ale stejně chcípnou. Viz. xDefiant, který ukončí letos, hra měla na začátku přes 10 mil hráčů.

Jsem zvědav na aktuální Marvel Rivals, který teď jede dobře, ale otázka, zda to je jen prvotní boom, nebo si to udrží.

+ - 0
LennyKLennyK - 17.01.2025 v 09:17:06 - new

zase pozor, concord nakonec přece vyšel ne? :D sice asi na týden, ale můžeme si odštrnout vydání. To že o té hře nikdo nevěděl a nikdo to nehrál je druhá věc...

+ - 0
LennyKLennyK - 17.01.2025 v 07:31:13 - new

minule mi tady všichni tvrdili, že rušit projekty téměř před vydáním je zcela normální a super. Už nevím co to bylo za průser, ale byl jsem jediny, kdo se nad tím pozastavoval jako nad totální neschopností.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 17.01.2025 v 11:54:24 - new

Normální to je, vždyť se to děje pořád, jak vidíš :) To že je to ve vývoji několik let ještě nic neznamená. V průběhu změniš design, engine, cokoli většího a roky ti naskáčou. Až to investora přestane bavit :)

+ - 0
LennyKLennyK - 17.01.2025 v 13:28:24 - new
* editováno 17.01.2025 v 13:29:33

a je to tady zase :) Tebe bych rád zaměstnával. Posral bys totálně nějaký projekt a ještě by ses u toho usmíval, že je to normální :D

Na druhou stranu nechtěl bys mě zaměstnat? Třeba na nějaký projekt za 100 mega na dva roky... Pošleš mi peníze a já to všechno zařídím :D

en.wikipedia.org/wik…
Tohle by mohl být tvůj vzor. Ohodnocení podniku z 9mld USD na nulu během jednoho roku.... Taky měla projekt, taky na to vybrala prachy a nikdo z investorů bohužel tak nadšený jako ty určitě nebyl :D Jo a dostala za tohle projektové řízení 11 let natvrdo. Asi nikomu vysvětlení typu "to je normální" uplně nestačilo :)
Tady o tom super dokument: www.imdb.com/title/t…

Ne, posrat projekt není normmální.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 17.01.2025 v 23:45:25 - new

Pamatuju se jak sem kdysi (dlouho před tím než to prasklo) čistě náhodou viděl nějakej rozhovor s ní a už mi tehdá připadala jako magor. Divně mluvila a celkově ten její prázdnej výraz jako kdyby snad ani nebyla duchem přítomná. Bylo mi nepříjemný ji vůbec sledovat.
Sice sem tehdá neprokouk že si ze všech jen dělá prdel, ale i tak bych s ní nechtěl bejt v jedný místnosti...

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 17.01.2025 v 21:29:47 - new

Ty jsi asi nikdy nepracoval na nějakých vývojích, viď? Tím mám na mysli vymýšlení nějakého produktu. Ne všechno dotáhneš a něco zrušíš klidně až v hodně pokročilý fázi. S hrama je to úplně stejný.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.01.2025 v 07:05:49 - new

Přesně jak píše muchuj. Pleteš si výzkum a herní vývoj, kde ten herní vývoj je desítky let standardizovany a není tam co objevovat. Prostě udělám plán, vyberu žánr a engine a podle toho jedu. Pokud to nedotahnu do konce, tak jsem lempl a někdo to posral. Ty lidi tam nevymysli lék na rakovinu :D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 18.01.2025 v 12:13:40 - new

Samozřejmě, že je tam rozdíl, ale když je to tak standardizovaný a bezobjevný, tak kde je ta lavina desítkových her na objednávku? :) A tak se zase vracím na začátek. Děje se to pořád a je to riziko povolání.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.01.2025 v 13:22:58 - new
* editováno 18.01.2025 v 14:02:26

A myslíš, že u těch desitkovejch je předtím deset nevydanych her? Wtf? Hry se dělají prostě podle plánu, to není, že to řešíš den za dnem (možná u nějakých indie) jinak to nejde uridit tvl. Tohle tvoje "riziko povolání" je neschopnost. To si drtivá většina studií nemůže dovolit. To by byly během pár měsíců na bubnu. Viz tvoje oblíbená baldurs gate 3. Projekt, plán a jedem. Tam jako říct sry, ale končíme s vývojem, nějak nám to nejde, to by bylo konec studia. Absolutně mimo realitu. Proto tam musí být někdo, kdo to celý řídí!

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 18.01.2025 v 17:09:40 - new

A ty si myslíš, že když se investorovi v průběhu vývoje bude zdát, že to je na prd, tak že to bude dál platit? A že tohle pozná po měsíci, dvou, třech ve vývoji? Nebo že se změní trh? Udělat velkou hru na 8-10 bodů není prdel a dneska je to svinsky drahý.

Třeba si v Sony jednoduše spočítali, že to s těma live service hrama není tak růžový. A zase bych neřekl, že Insomniac nebo Naughty Dog budou neschopní vývojáři.

+ - 0
LennyKLennyK - 18.01.2025 v 18:08:43 - new

OK, takže pokud je ta hra v průběhu vývoje naprd, tak to má dva možné důvody - hra je super, ale investor ji nepochopil, tak to zařízne, nebo je neschopný vývojář, který vývoj nezvládl. Víc možností není. Tak jako tak se jedná o miliony, který jdou doprdele a někdo si to musí šeredně odskákat. Smajlíci jim v e-mailech rozhodně nelítají. Není to normální a nikdo tak dopadnou určitě nechce.

+ - 0
much0Jmuch0J - 18.01.2025 v 12:28:16 - new

Právě problém je v tom, že se jede na jistotu, šablonovitě, některý firmy jsou na to hrdý (Ubisoft) a myslej si, jak si tim ušetřej prachy, ale pak jim tři čtyři věci nevyjdou a už je kupuje Tencent. Je to riziko, ano, ale všechno se dá řešit různě a tenhle přístup je fakt sebedestruktivní. Chce to vizi, dobrej gameplay, všechno pak přijde samo.

+ - 1
much0Jmuch0J - 17.01.2025 v 21:54:43 - new

Jo, ale je velkej rozdíl mezi konceptem RnD a vývojem hry na zakázku.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 17.01.2025 v 22:13:25 - new

To jo, ta kontrola od majitele financí tam bude určitě větší :D

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek