Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



31
28
18
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
targumurestargumures - 11.07.2023 v 17:09:35 - new

Rozum zvítězil nad ideologii a soud zamítl zadost FTC.

+ - 1
ParapleParaple - 13.07.2023 v 11:45:39 - new

Rozum? Mě teda na vytváření monopolů nic rozumného nepřijde, pro zákazníky to nikdy nic dobrého nepřineslo. Ale třeba ti přijde super, když tě pár megakorporací ojebává.

+ - 0
HordaHorda - 13.07.2023 v 15:08:30 - new

Záleží, jak se firma chová přece... je pravda, že když má někdo silné postavení, může toho zneužívat. Jako např. Sony, které už roky ojebává všechny a vše podplácí, aby si svojí pozici udrželi a ještě k tomu jim to zákazníci žerou i s navijákem...

Ale že by se dalo mluvit o monopolu? To si nemyslím. V herním světě je nereálně vytvořit monopol. Vytvořit hru - založit studio je prakticky bezproblémová věc. Můžeš přijít s "blbostí" typu Minecraft a vydělat miliardy... takže mluvit o monopolu v tomto odvětví je nereálně, i kdyby MS koupil dalších 5 vydavatelů...

Zatím z veškerých nákupů MS z toho těží hlavně hráči a studia... dělají to samozřejmě pro prachy, ale mají nastavené jiné - dlouhodobé cíle a nejsou postavené na tom dojit krávu, dokud to jde... tohle dělá většina, ve velkém i Activision a právě doufám, že nákupem MS se Acti se to trochu změní. Jako nemám nic proti mikrotransakcím, ale 20$ za postavu v CoD už má do "mikro" hodně daleko :-D

+ - -1
targumurestargumures - 13.07.2023 v 12:20:21 - new

Monopol kde a v čem?

+ - 0
ParapleParaple - 13.07.2023 v 13:41:51 - new

Když herní vydavatelé skupují ostatní vydavatele a studia, tak asi nejspíš v pěstování ředkviček. To je otázka level Horda.

+ - 2
targumurestargumures - 13.07.2023 v 15:27:23 - new

Jenže monopol není to, když jedna firma koupí jinou.

+ - 0
ParapleParaple - 13.07.2023 v 17:34:40 - new

A co by to tedy bylo? Snad nechceš tvrdit, že ovládnutí trhu jen
několika velkými hráči je vytváření dokonalé konkurence. Dobře, abych ulevil tvému ekonomicky vzdělanému srdíčku, měl jsem místo monopolu použít oligopol.

+ - 0
targumurestargumures - 13.07.2023 v 18:01:44 - new

Ovládnutí trhu? Kdo tady kde ovlada trh? Pokud ho tedy nedefinujeme jako nejaky paskvil ve stylu “high-performance console market” stejne jako se o to pokoušelo FTC ci CMA.

Herni trh je tak svobodny, jak jen muze byt. Vyvojarskych firem jsou tisice, vydavatelů spoustu. Kdokoliv si dnes muze vytvorit vlastni hru a vydat ji sam na Steamu ci mobilnich platformach. Zrovna treba ted BattleBit Remaster. Miliony hracu a udelali to myslim tri lidi. A vyrobení konzole je pak jen o zadani objednavky do Ciny nebo Taiwanu - coz vidime v desitkach ruznych retro a handheld variaci.

+ - 0
much0Jmuch0J - 13.07.2023 v 16:32:45 - new

to je nejaka ruska logika?

+ - 0
targumurestargumures - 13.07.2023 v 17:13:42 - new

Ok, vysvetli mi, co je monopol. Rad se necham poucit, preci jen mit titul z ekonomie tady asi nestaci na vsechny ty zvlastni myslenkove pochody.

+ - 0
much0Jmuch0J - 13.07.2023 v 19:28:22 - new
* editováno 13.07.2023 v 19:28:36

Tak MS má monopolu několik, vcetně Win nebo PC. ale co, já studoval ekonomii jenom 4 roky ale titul nemám, tak nevim. Ted určitě nemaj monopol v konzolích, ale skupovat největší studia za ucelem likvidace konkurence je monopolní taktika, možná ne dnes, nebo zítra, ale nekupujou protože maj málo produkce, ale protože to neumí, tak aspon likvidují potenciální konkurenci odkupem a rozmělněním, podobně jako to dělalo EA, nebo právě MS od počátku existence, něco si o tom zjisti prosím.

+ - 2
targumurestargumures - 13.07.2023 v 19:42:31 - new

Jasne, EA kupovalo firmy, aby je mohlo záměrně likvidovat. A MS ted utrati desitky miliard dolaru, aby mohlo udelat to same. Uz chapu proc jsi to po 4 letech studia nedokončil. :D

+ - 0
much0Jmuch0J - 13.07.2023 v 19:58:55 - new
* editováno 13.07.2023 v 19:59:44

Tak jestli chceš umýslně ignorovat realitu, budiž, u tebe je to očekávaný. Jo a dokončil, ale ne na Bc. :) ty mi neco povidej o trhu ty šašku jeden

+ - 0
sakiczsakicz - 13.07.2023 v 18:56:57 - new

Hele titul z ekonomie neznamena ze drzitel neni debil. Ostatne si myslim, ze slovickaris. Psat obsahle o Acti MS dealu na foru je ptakovina. Tak se to shrne slovem monopol. Nikdo netvrdi, ze MS by mel v hernim prumyslu monopol. Ale je to velkeho sousto pro uz tak velky moloch a velky krok smerem k monopolu. Tleskat tomu je debilita.

+ - 2
targumurestargumures - 13.07.2023 v 19:34:24 - new

Tak se to shrne slovem monopol. Nikdo netvrdi, ze MS by mel v hernim prumyslu monopol.

+ - 0
sakiczsakicz - 13.07.2023 v 19:40:18 - new

Ty se na tom slovickareni budes tocit porad do kola, pritom moc dobre vis jak to je mysleno a jak to ma vyznam.

+ - 0
targumurestargumures - 13.07.2023 v 19:46:13 - new

Takze v debate, ktera je o tom, jestli je MS monopol ci se nim stane, slovickarim, protoze trvam na vyznamu slovu monopol?

+ - -1
LupulinLupulin - 13.07.2023 v 11:56:32 - new

Děkuji Paraplíčko za odpověď kterou sem v podobném duchu chtěl napsat dole.....PŘESNĚ TAK!

+ - 0
LupulinLupulin - 12.07.2023 v 22:16:45 - new

Já teda nevím, ale je fakt dobrý aby se už tak dva velcí hráči spojili s obrovským hráčem.......mě je to fuck, ale mít z toho radost? Hm....

+ - 0
targumurestargumures - 13.07.2023 v 07:09:18 - new

Samozrejme, ze je to dobry. Vice her do gamepassu, na cloudu, příslib her pro Nintendo, ohrozeni dominance Sony, posílení konkurenceschopnosti na konzolovém trhu.

+ - 0
gygantgygant - 11.07.2023 v 19:53:23 - new

Pokud v oboru her lze nalézt něco, co by se dalo nazvat ideologií, modlářstvím, naboženstvím a podobně, tak je to ten bezmezný xbotí fanatismus. Ty šeredné piksle musí vyzařovat něco mozku hodně škodícího.

+ - 0
HordaHorda - 11.07.2023 v 20:11:15 - new

Daleko lepší bylo, když jsi byl zaryty PCckar. PS tě hodně změnilo, k horšímu. Není to nic neobvyklého, ale bohužel... Chápu, že pro tebe už PC bylo na staré kolena složité a na PS ti vyhovují jednodušší hry, ale jsou s tím spojené vedlejší účinky...

+ - 0
gygantgygant - 11.07.2023 v 20:54:15 - new

Jéje, sáhnuto na modlu :D Uvolni se, dej si mulťáček v Halo a postni skríneček v nějakém šťavnatém oblečku.

+ - 0
HordaHorda - 11.07.2023 v 21:01:20 - new

Na PC už asi nehraješ co? Tím by se dost vysvětlovala ta frustrace... :-D

+ - 0
gygantgygant - 11.07.2023 v 23:25:54 - new

Já ti nerozumím. Ale to bude tím tvým poškozeným mozkem.

+ - 0
targumurestargumures - 11.07.2023 v 19:54:51 - new

Horsi nez piti měšťana to nebude.

+ - 0
gygantgygant - 11.07.2023 v 20:51:20 - new

Těžko říct, zkus a poreferuj. Též ruka v zadku prý blahodárně působí. Třeba to zhoubné záření trochu odrušíš. Hm, a co takhle alobalová čepička?

+ - 0
HordaHorda - 11.07.2023 v 19:34:53 - new

Už to je 100%... Konečně

+ - 0
targumurestargumures - 11.07.2023 v 18:17:20 - new

Britská CMA se po verdiktu rozhodla, ze bude s MS jeste jednat o tom, aby nasli spolecnou cestu.

+ - 0
LykantropLykantrop - 11.07.2023 v 11:27:39 - new
* editováno 11.07.2023 v 11:28:51

Hodnota CD Projectu překonala o půl miliardy dolarů padající Ubisoft, kterému se poslední dobou moc nedaří. Dokonce jsou spekulace o odkupu. Že by Microsoft? :))

Ale jsem na sousedy Poláky hrdý, to zase jo. První Zaklínač byl vyloženě punk projekt a věřili tomu jen zarytí fanoušci, až postupem se to nabalilo.
www.forbes.com/sites…

+ - 0
VidlosVidlos - 11.07.2023 v 14:47:42 - new
* editováno 11.07.2023 v 14:48:53

Tady bych si na MS nevsadil. Za prve stale bojuje ohledne ABK akvizice, za druhe neverim tomu ze by jim regulatori povolili jakehokoliv dalsiho vydavatele po nakupu Bethesda/Zenimax a ABK (v tom pripade uz si pak muzou opravdu koupit vsechny vydavatele na planete pokud by jim prosel i treti) za treti z uniklych dokumentu bylo patrne, ze ma MS zajem snad o stovku ruznych studii a vydavatelu a tusim ze Ubisoft tam nebyl (mozna se pletu), za ctvrte do ubisoftu masivne investuje Tencent a ten by urcite odkup nedovolil, za pate nedovedu si predstavit jak by MS zvladal takove mnozstvi lidi, maji problem ukocirovat sva studia a bethesdu, do toho ABK pokud to klapne a jeste vice jak 20 000 lidi z Ubisoftu? Nerealne. Za seste ubisoft uz snad rok nevydal vetsi hru , posledne mario a rabbids 2, ktere se prodejne nedarilo. Uz 3 roky nebyl AC a 2 roky FC, takze jim ty akcie ani nemaji proc rust a akcie jim padaji poslednich 5 let.

+ - 0
sakiczsakicz - 11.07.2023 v 11:09:57 - new

Nemyslel jsem ze je to mozne, prece jenom nemam potrebne nuance a jsem hrdej, tezkej prumernak, ale stalo se. Po 160h jsem dohral Elden Ring. Pred tim jsem dohral jenom Dark Souls a Bloodborne of From. Mel jsem predsevzeti, ze zadny ten smejd od FS mi nesmi pres prah. Moje zena to porusila a Elden Ringem me oblazila. Po dukladnem promysleni, teda alespon po maximalnim ktereho jsme my nepolibeni schopni, musim konstatovat jedno. ER je nejlepsi hra co jsem kdy hral. Ze vsech aspektu a naprosto jednoznacne. Ta hra je k posrani.(nekdo place)

+ - 5
much0Jmuch0J - 11.07.2023 v 18:00:25 - new

Tak i barbara lze kultivovat, neuvěřitelné, ale povzbuzující. Taky ti kape od čůráka při čekání na DLC?

+ - 0
sakiczsakicz - 11.07.2023 v 18:46:52 - new

To ne, jeste je to cerstve. Teprve dnes jsem dilo dokonal. Ale uz vyvstava problem, co si zahrat pote. V myslenkach mi neni nic dobre, takze asi na hrani seru. Jo a predobjednam si to DLC. Tak doufam ze se z toho zhroutis.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 11.07.2023 v 21:46:50 - new

To je úplně jednoduchý. Zahrej si NG+ :D

+ - 1
sakiczsakicz - 12.07.2023 v 12:34:32 - new

Ja jsem asi v pulce Journey 2, ja ty NG+ moc rad nemam, kdyz uz tak s dlouhym odstupem a vetsinou radsi dam NG.

+ - 0
much0Jmuch0J - 11.07.2023 v 20:57:12 - new
* editováno 11.07.2023 v 20:59:08

Ja si to nepreobjednal, treba to bude sracka. Ale tesim se na AC6, prechodzi dily jsem nehral, ale vypada to skvele. Jako malou naplast na dohrani ER jsem si dal GoW:R a nestaci to. Neni to spatny, ale vic jak 7/10 bych tomu nedal, ale jeste jsem to nedohral, tak nemuzu soudit jako celek. Ale jelikož to hraju už od listopadu a jsem tak cca v půlce bych si tipl, tak si umíš představit jak hrozně me to baví. O stupinek horší než "čtyrka", protože i přes krásu, rozmanitost a dialogy je to po herní stránce strašně 2015 a ten radoby sousls soubojak tomu fakt nesluší, vseobecne mi ten soubojak prijde fakt slabej. Jo a po asi 10ti letech první hra, kde jsem musel snížit obtížnost z nejtežší, protože TAK ŠPATNĚ vybalancovanou hru jsem opravdu dlouho nehral. Zkus Sekiro.

+ - 0
sakiczsakicz - 12.07.2023 v 09:13:03 - new

Sekiro se mi moc nelibi, to hrat nechci. Dam si pauzu. Ale diky za tip, me moc tyhle japan picoviny jako Nioh, Tshusima nesedi. GOWR je fajn, nejvic se mi libila posledni lokace co najdes, prislo mi to jako DLC ktere uz vydali rovnou s hrou. Soubojak je dobrej ty balance. Se nediv kdyz to zkousis hned z prvni na God of War, ta No mercy obtiznost je na prvni pruchod perfektni. A u Bersekru se zapotis maximalne. Ale je jasny, ze proti ER je to vecernicek pro miminka.

+ - 0
much0Jmuch0J - 12.07.2023 v 11:45:40 - new

ale prosimte, ten soubojak je spatnej. nekonzistentni reakce nepratel na utoky, dojizdeni ke hraci behem sekundy (pokud napr provadi cerveny utok), nekdy jsi za stejnou vec odemenen a jindy ne (u stejneho nepritele), nemoznost ukoncit specialni utoky a ziskavani damage behem toho, kamera je neuveritelne blizko. Uskakovani je kratky a bez IFrames, behani do boku nelze, hitsponge enemies. Gow18 jsem dohral na nejtezsi z pleziru hned a krom nekolika mist to slo, tady te domrdali i obyc nepratele. navic na tuhle obtiznost se to neda hrat jako GoW. Spatny spatny spatny, ty souboje me realne zdrzujou pred v celku povedenou plosinovko adventurou. Na jednu stranu skvele napsany dialogy, na druhou zcela nesmyslny chovani postav v nekterych situacich. Navic ten character arc je uplne stejnej, jako v GoW18, tj. "neverime si, ted si ale uz verime" a vseobecne ehm, proste 7/10 a vic fakt ne.

+ - 0
sakiczsakicz - 12.07.2023 v 12:32:20 - new

Ale jo s tou sedmickou se da souhlasit, ale ten soubojak mi neprisel "sprasenej", me se libil, specialky jsem nepouzival, cervenymu se proste holt musis uhnout, a na No mercy to cele umlatit sekerou az na vyjimky kde si musel pouzit cepele to byl fajn zazitek.

+ - 0
much0Jmuch0J - 12.07.2023 v 14:01:17 - new

to s tim cervenym utokem jsem myslel tak, ze ta postava "dojede" znicehonic treba 5-10m aby me tim jebla. A stava se to casto, prave kdyz chci mit nejakou vzdalenost mezi Kratem a tim nepritelem. Moje osobni zkusenost je dlouholeta a dokazu porovnat a vidim, ze tady to proste neni doladeny ani zdaleka. Hraju na tu obtiznost pod GoW, protoze ta pod tim je zas extremne jednoducha a neumiram/nemam challenge.

+ - 0
sakiczsakicz - 12.07.2023 v 16:14:02 - new

Jo to je ta No mercy obtiznost, ta je tak akorat, jsou borci co to nedavaj ani na normal. Ten cerveny utok ma okna kdy se mu da vyhnout, stezovat si, ze ve videohre ma herni postava nerealne schopnosti prece nelze. Prestan remcat a dohraj to cele.

+ - -1
much0Jmuch0J - 12.07.2023 v 19:07:24 - new

muzes si to precist jeste jednou nemam mam zas vytasit neco o nuancich? Tobe prijde ok, aby nepritel "prijel" 10m behem pul vteriny pres pulku areny? Neser me kurva!

+ - 0
much0Jmuch0J - 12.07.2023 v 20:53:14 - new

Mam jiny standarty a tohle jsem snad nikde jeste nevidel a opravdu si nehodlam zvykat na takovoudle kundovinu.

+ - 0
sakiczsakicz - 12.07.2023 v 19:18:40 - new

No v bitce pred klubem s fetkama by me to prekvapilo, ale ve videohre mi to prijde ok, ty nuance.

+ - 0
mevimevi - 11.07.2023 v 11:51:16 - new

Ja v tom utopil deset hodin a pri predstave, ze bych tam musel nechat dalsich 190, sem to prodal :⁠-⁠D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 11.07.2023 v 12:13:47 - new

Prase!

+ - 2
TragedyTragedy - 11.07.2023 v 11:38:55 - new
* editováno 11.07.2023 v 11:39:19

Gratulace!!!
Jo, nasadil úplně novou laťku co se kvality a hlavně pestrosti obsahu týče. Nedokážu si představit, že by tohle ještě někdy mohli překonat.

+ - 0
LykantropLykantrop - 11.07.2023 v 11:47:55 - new

Jdete doprdele, nebo si to koupím a pak si budu nadávat, že je to zase openworld, kde je hlavní náplní nuda. Mě i u RDR 2, GTA V, Ghost of Tsushima nebaví ty přesuny nudný. A když to poděláš, tak znovu.

+ - 0
sakiczsakicz - 11.07.2023 v 13:13:49 - new

V ER neni zadny presun nudny, musis doslova kazdy metr prozkoumat. Ta az neuveritelna rozmanitost a skladba toho sveta je unikat. Jak rika Tragedy, tezko to prekonat. Provazanost i kolikrat sebemensi rimsy s dalsi a dalsi moznou cestou je tezko predstavitelna vec. To se musi odehrat aby to clovek pochopil. Kolikrat mi padla huba az ke kolenum nemuzu ani spocitat. Byl jsem vul, ze jsem neveril. Byl jsem vul, ze jsem nepredobjednal. Ale chyba napravena. Udelej to same!

+ - 1
TragedyTragedy - 11.07.2023 v 17:20:59 - new

Já bych jen opravil to "musis doslova kazdy metr prozkoumat" ... nemusíš (imo to jde dohrát, že projdeš tak 5 % obsahu), ale chceš :)

+ - 3
sakiczsakicz - 11.07.2023 v 18:51:29 - new

To mas pravdu, ja to myslel tak, ze ta hra te k tomu svoji kvalitou proste nuti, po par uzasnych objevech, proste musis, jeste tamhle ruzek, co tady vetev, nebo sutr a co tady hupsnout dolu......No hele po 150h jsem porad s otevrenou hubou nachazel nove cesty, lokace a rozhodne si nemyslim, ze jsem objevil vsechno.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 11.07.2023 v 12:53:42 - new

Nejlepší open world je stejně Zelda TotK :)

+ - 0
LykantropLykantrop - 11.07.2023 v 00:13:06 - new

Nová retro RTS
youtu.be/ydjeE15DYy8

+ - 0
HordaHorda - 10.07.2023 v 18:07:48 - new

Oznámena hra Black Panther... dalších několik her ze světa Marvel je už oznámeno a je dost možné, že jsou hry, o kterých ještě nevíme... Byl jsem rád, že Marvel dosud tolik nekurvil hry, i když se mu podařilo solidně dojebat filmové plátno, ale vypadá to, že do těch her budou tlačit asi více...

Bohužel nic se proti tomu nedá dělat, těch fanoušků je hodně a bohužel to nejsou jen 10. letí haranti, na které to je cílené, ale další miliony přerostlých děcek bez špetky vkusu :-D

+ - 0
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:35:29 - new

Mno nevim, Guardians byly fakt dobrý a nikdo to nehrál. Na Marvel už nikdo nechodí a všeobecně maj zpoždění 10 let, hypetrain ujel.

+ - 0
HordaHorda - 10.07.2023 v 21:08:17 - new

Filmy nesleduji, ale řekl bych, že stále budou patřit mezi nejnavštěvovanější... hra Guardians byla celkem o hovně a ještě větší odpad byl Marvel Avengers.

Nemám to tak, že bych měl něco obecně proti super hrdinům, ale vadí mi ten styl Marvelu. Na mě to působí, že se těmi hláškami, stupidními ději, finálovými souboji a prostě tak nějak všechno na mě působí, že to je točené opravdu pro 10. leté děti a ne pro dospělé publikum... a hry tohle samozřejmě kopírují.

Ale abych nekřivdil Marvelu, že vše dělají blbě... takový film Logan byl docela povedený. Možná budou i nějaké další povedené, ale ty jsem neviděl :-D

+ - 0
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 21:31:19 - new

No Marvelovky jsou velká zívačka, určitě na to chodí dost lidí, ale návstěvnost kin a hlavně problém dostat se do zisku trápí Marvelovky už nějakej čas.

+ - 0
OGLocOGLoc - 10.07.2023 v 01:03:27 - new
* editováno 10.07.2023 v 01:03:56

Vyšla čeština do System Shocku - prekladyher.eu/prekl…

+ - 1
much0Jmuch0J - 09.07.2023 v 15:42:35 - new

5 přípomínek, proč letos (A VŮBEC NIKDY!) nepředobjednávat hry.

Kurva hoši, koupit si lístek dopředu třeba na koncík dává smysl, nechceš se mačkat mezi póvlem a uhnízdíš se přeci ve VíÁjPíčku, čert vem hokej, maj plnej bar a krevety velký jak dětský pěsti!

Ale přeodobjednávat hry? To je jako platit pytlákovi za vejslužku i když se vrátí nejenom se zajícem v pytli, ale vůbec s žádným pytlem! Nebo ten pytel nepůjde otevřít! Hry počkaj, nedávejte prachy dopředu nikomu, voni si na to pak zvyknou a proto 10 let nevyšla žádná hra, ze který bysme se na prdel posadili všici, i Xboxboti, i Plejkaři, slzu by uronili i PC Master Race a Nintendaci ... ty jedou autismus bez ohledu na okoli dál a nezávisle. Ale společně bychom se drzeli za ruce a plakali, plakali protože vyšel další zlom v herním průmyslu, jako prvni DOOM, jako první QUAKE, jako první a vlastně i druhý HL, jako první Unreal, jako první Far Cry, jako první Crysis. Vzpamatujte se lidi! Posranej Fortnite ...

www.youtube.com/watc…

Btw. těší mne že videjko dělá mladej hoch, takže věřim, že nová generace tim už není uplne vypláchlá a vzdoruje dál! FUCK EA BITCH!

+ - 0
LupulinLupulin - 10.07.2023 v 16:50:36 - new
* editováno 10.07.2023 v 16:53:16

Ať si každý dělá co chce......já naposledy předobjednával Starcraft 2, třetí díl, protože sem chtěl mít jistotu sběratelky, mám všechny v skoro top stavu.....
Jako ponožky od Pottera, nebo ponožky pro Dobbyho mě fakt nezajímají, myslím, že větší cenu mají ty herní předměty jako sou art booky, speciální DVD, a třeba k prvnímu dílu SC2 sem dostal USBčko, který stále používám.....a to je už možná deset let!
Ale každej jak chce.....osobně taky nepotřebuju čepici s nápisem nějaké hry, možná bych se i na veřejnosti styděl to nosit!
Ale znovu říkám....každej ať si dělá co chce když to neomezuje svobodu někoho jiného.......jeden se svobodně rozhodne pro preorder, jinej pro koupi day one v obchodě a další si počká.....ta možnost výběru je super! Ale chápu co jsi chtěl říct! A sem rád že jsi to řekl, to je právě ta svoboda, kurva!!!!!!!!!

+ - 1
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:03:44 - new

No me to sere protoze to totalne zmenilo dynamiku trhu a produktu. Nebránim se progresu, ale ne kazdy progres je dobrý progres. Přechod z monarchie na republiky a pak na fasismus a komunismus byl sice hezky experiment, ale asi tak jako středověk. Mno, budiž ti odpusteno, zhresil si ale pokáš se.

+ - 0
TragedyTragedy - 10.07.2023 v 18:38:54 - new

Jooo... SC2 jsem taky předobjednal... DIGITÁLNĚ! Ale to byla jiná doba, tenkrát dokonce Blizzard dělal skvělý hry.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 09.07.2023 v 23:15:40 - new

Já si teda už hodně dlouho nic nepředobjednal. Ale day one sem pár věcí bral, to zas jo. V poslední době době to byl třeba Elden Ring (i když toho sem asi předobjednanýho měl), Dead Space a Resident Evil 4.

Jinak tenhle problém živěj i novináři, kteří často nadhodnocují hry už tak nějak ze setrvačnosti (už v tom občas jede i dřív důvěryhodnej Vortex bohužel). Lidi pak začnou mít dojem, že se děje něco velkýho a ono hovno...
On ten herní průmysl už strašně moc vyrostl a tak prostě zparchantěl úplně stejně jako ten velkej Hollywood - občas se v mainstreamu vynoří něco co stojí za řeč, ale jinak je to často manufaktura ve stylu EA, Ubisoft atd...

+ - 1
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:04:23 - new

velmi střízlivý názor, děkuji.

+ - 0
VidlosVidlos - 09.07.2023 v 23:09:29 - new

Jen letosni rok jsem bral day 1 Metroid Prime Remastered, Octopath Traveler 2, Wo Long Fallen Dynasty, Resident Evil 4, Zeldu TotK a Final Fantasy 16. Predobjednano co by jeste melo letos vyjit a co beru taly day 1 - Spider-Man 2, Lies of P, Lords of the Fallen, AC Mirage, Super Mario Bros. Wonder, Super Mario rpg. Titulu mam predobjednano vice ale zbytel nema zadne konkretni datum. Na mou obranu mam to jako sberatelstvi a konicek, steelbooky, limitky, sberatelky atd :)

+ - 0
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:04:52 - new

neser :D ;)

+ - 1
LykantropLykantrop - 10.07.2023 v 13:22:48 - new

Máš už nějakou cennou? Jako já vím, že jsi sběratel, ale jsou hráči, co to předobjenají a mají to na kšeft. Na některých limitkách se dá v pohodě vydělat okolo 10k třeba už rok po vydání, protože prostě nejsou.

+ - 0
VidlosVidlos - 11.07.2023 v 07:50:51 - new
* editováno 11.07.2023 v 08:00:15

Moc ceny nesleduju, protoze to nekupuju za ucelem budouciho zisku. Koupim, rozbalim a vystavim. Chci se tim kochat a ne to mit zabalene nekde ve skrini a pak prodavat :D. Kazdopadne vim, ze nektere kousky sly hodne nahoru napr. Nier Automata black box edition (i samotny steel z limitky), bloodborne nightmare edition (opet i samotny steel z jine limitky jde do tisicu) atd. U nas je spousta veci neprodejnych za realne ceny, ktere ruzne steelbooky a edice maji postupem casu. Musis na ebay. Mel jsem dokonce i nabidku za knihy. Malazska kniha padlych - serie 10 knih - nejlepsi fantasy epos, ktery kdy kdo stvoril. Nejakou dobu zpatky talpress prisel o prava a spisovatel Erikson prohlasil ze je uz do cz neproda, komplet serii jsem koupil pred snad 10 lety za 4500 a mel jsem nabidky okolo 30 000. Neprodal jsem :). Nakonec prava ziskalo jine nakladatelstvi, takze to vychazi znovu a dokonce v pevne vazbe a cena tech puvodnich sla samo rapidne dolu, ale nelituji ;)

Edit - kdyz jsem to tak nejak hrube pocital tak mam kolem 80 steelbooku (skoro vse kompletne limitovane edice) a okolo 30 sberatelek, odhadovana cena za komplet by pod 300k nejspise nesla. Jednu dobu jsem uvazoval, ze bych se vrhnul na premiove WoW sochy jako je Arthas, Illidan, Thrall, Sylvanas, Jaina a ted nove Alexstrasza, ale nejak se mi nechce vyhodit 120k za ne ;D

+ - 1
gygantgygant - 11.07.2023 v 17:11:41 - new

Už jsem to tu psal, kupuju krabicovky, prostě to mám rád stejně jako knihovnu knížek. Her mám odhadem 250, možná více. Mám rád speciální edice, taky mám rád steelbooky, mám rád krabičky netypické, líbí se mi, když v těch starých byly manuály, artbooky a tak. Ale vybírám jen relativně běžné velikosti, třeba jen do tloušťky 2.5-3 běžných boxů, takže nemám takové ty megakrychle s velkými předměty. Škoda, že se nad touhle dobou už schylují mračna, budou mi krabičky chybět, ale snad to ještě pár let někteří vydavatelé vydrží. A kupuju to jen pro sebe, ne jako investici a je mi fuk, že to zabírá místo, mám ho dost, nebo nějaké jiné důvody- hordoviny.

+ - 2
HordaHorda - 13.07.2023 v 00:23:24 - new

V tom případě nedává smysl řešení, zda tam je kód, nebo CD, když vám jde o ty krabičky a ostatní věci k tomu... Krabičky můžou zůstat pořád, nebo sberatelky a k tomu můžou být kódy.. Máte "vyhody" obojího...

Mě na krabičkách vadí jen právě to CD... Kdyby v tom byly digi klíče, pak by pro mě mělo smysl zvažovat třeba i krabičku (ale jen pokud by byla levnější), kterou bych třeba hodil na půdu, nebo někde jinam, kde nejde vidět.

U knížek mám jen problém, že se mi ctte mnohem lépe z čtečky... Takže fyzicke knížky jsou pro mě taky k ničemu. Max do poličky, ale číst se mi z nich nechce...

+ - 0
VidlosVidlos - 12.07.2023 v 23:25:32 - new

Taky radsi drzim knihu nebo hru v ruce nez abych kupoval digital nebo e-knihy do ctecky. Chapu logiku, ze clovek usetri misto, ale taky to mam u prdele. Jakmile digitalni verze her vystrnadi krabicovky a ze uz se to bohuzel zacina pomalu dit, tak se na to asi vyseru a budu vzpominat na casy kdy jsem letel do obchodu pro krabicku. Uz ted me vytaci Sony sberatelky, kde ti daji steelbook a v nem mas posrany kod na digitalni verzi hry. Ano mame diskovou a digitalni(pro ne by ten disk byl k hovnu) verzi konzole, ale to je kurva takovy problem pri predobjednavce mit moznost zaskrtnout jestli chci kod nebo disk v te sberatelske edici? Ale porad asi mensi zlo nez ta prasarna co tenkrat udelalo EA s mass effect andromeda. Sberatelska edice bez hry tvl. U nas tenkrat xzone daval hru zdarma k te sberatelce pac jim to prislo uplne jebnute.

+ - 0
much0Jmuch0J - 11.07.2023 v 18:31:51 - new

mozna moc troufalé, ale jako majitel skromné knihovny (knížek) mi přijde tvoje přirovnání ke knihovně jako velmi trefné, byl by si ochotný nám sbírku vyfotit? Pokochal bych se :D

+ - 0
gygantgygant - 11.07.2023 v 18:55:23 - new

Jo, pokusím se dokopat :)

+ - 1
LykantropLykantrop - 11.07.2023 v 17:49:55 - new

Je pravda, že dřív koupit hru, hlavně ty RPG, tak to bylo jako dneska sběratelka. Byly sice v ČR drahé, ale snad k Ultimě 8 měl známej koženou mapu, parádní artworky a úvodní povídku. Nevím jestli to bylo Might and Magic, ale tam byla vyloženě 100 stránová knížečka s úvodem do děje a historie hrdinů. Video o tom zde:
youtu.be/37Ltd5W2kME…

+ - 0
LykantropLykantrop - 11.07.2023 v 09:35:13 - new

Tvl, 80 steelbooků a 30 sběratelek, je s tebou vůbec ještě Veru, když po večerech stejně jen leštíš vzrušeně sošky? :))

Každopadně kloubouk dolů, to už je fakt investice.

+ - 0
VidlosVidlos - 11.07.2023 v 14:35:52 - new

Nastesti se ji vetsina sosek libi a s cistenim od prachu mi pomaha :D. Jedine co mi zakazala tak byla sberatelka Death Stranding. Rikala, ze se odmita divat na nejaky plod ditete v nalevu :D. Pomaham si mirnou lzi, kdy ji nerikam skutecne ceny a nastesti ji nenapadlo prolustrovat internet aby si ty ceny zjistila. Nebo mozna jo, ale nechce me konfrontovat :D

+ - 0
LykantropLykantrop - 11.07.2023 v 16:43:57 - new

Cleverer! :)

+ - 0
HordaHorda - 10.07.2023 v 13:54:40 - new
* editováno 10.07.2023 v 13:55:10

Na kterých? :-D docela by mě to zajímalo... hlavně předpokládám, že tady lidi kupují CZ distribuci a tam ta sběratelská hodnota se výrazně snižuje. Viz. třeba německé distribuce Switch her, které tady v ČR mají výrazně nižší hodnotu...

U PS/Xbox her asi nejde počítat s tím, že to někdy bude mít hodnotu... to jsi spíše rád, že se toho za pár let vůbec zbavíš (pokud se toho chceš zbavit), než že bys na tom mohl vydělat...

+ - 0
LykantropLykantrop - 10.07.2023 v 14:31:04 - new

Myslím, že jsem viděl za draho StarCraft II limitku a nějaké japonské peachoviny :D Všechno přes 10k právě.

+ - 0
HordaHorda - 10.07.2023 v 15:10:46 - new
* editováno 10.07.2023 v 15:11:09

Jo ale otázka, zda když to někdo nabídne za tolik, jestli to za tu cenu opravdu prodá... :-D asi bych nespoléhal u her, že něco koupím a za pár let to draze prodám, to je spíše náhoda a štěstí dohromady + ještě připočíst inflaci...

Rozhodně bych nespoléhal na tohle u PS/Xbox her, protože ty se po letech zpravidla stávají bezcenné

+ - 0
LykantropLykantrop - 10.07.2023 v 15:28:07 - new

Hele já bych si na to netrofnul, ale občas si rozklini nějakého prodejce a zjistíš, že prodavá klidně 28 titulů. Kdyby to nesypalo, tak to nedělají a vždycky se někdo najde. Sběratelství je pro některé lidi jako droga a jsou za to ochotní dát nemalé peníze. Některé limitky Lega se prodávají za 70 000 (nějaký raketoplán výroční, tuším) a nákupka byla třeba 5k.

+ - 0
HordaHorda - 10.07.2023 v 18:54:21 - new

Tak příklad s Legem ok, takových věcí bude miliony na světě :-D ale kdybych si měl vybrat, tak PS/Xbox hry jsou to poslední, co mi přijde, že má nějaký sběratelský potenciál s přidanou hodnotou... sice ok, možná můžeš mít štěstí, že něco koupíš a v budoucnu to bude mít vyšší hodnotu, ale v 99%+ případech to bude spíše naopak. Dopředu nemůžeš vědět, co bude mít někdy vyšší hodnotu...

Ono to je stejně jedno tady v ČR, protože CZ distribuce nebude mít nikdy sběratelskou hodnotu...

+ - 0
OGLocOGLoc - 09.07.2023 v 22:53:00 - new

Jediný co mám v tuhle chvíli předobjednáno je Stalker 2 a tak nějak věřím že se jim to fakt povede. Jinak už jsem si nepředobjednal nic co je rok dlouhej. Když teda nepočítám System Shock, kterej jsem si před tím vyzkoušel v demu a to mě přesvědčilo že to bude trefa do černýho.

+ - 1
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:07:14 - new
* editováno 10.07.2023 v 19:15:03

Tak jestli si fakt ze vseho predobjednal jenom S2, tak ti dám kvalitní, protože to je gambl nevýslovných výšek :D ale já mám třeba dodnes Stalker v origo krabici tak, jak vyšel před tema dlouhejma rokama. Fantastická krabička. Hra, mno, potřebovala plastiku a dlouhou rekonvalescenci, ale nakonec jedinečná hra dodnes, kterou se snaží trapně kopčit i západ. Neúspěšně, jak dokazuje tvůj bezbřehý hlad po S2.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 09.07.2023 v 21:31:48 - new
* editováno 09.07.2023 v 21:32:01

Já když už, tak podpořím nějaký předběžný přístup. Ještě jsem se asi u ničeho vyloženě nespálil, byť něco i delší dobu po vydání drhlo (zdravíme Wolcen). Jednak mě baví pozorovat ty změny během vývoje, je to jako živý organismus, támhle uberou, támhle přidaj. Mnohdy úplně překopaj. A za druhý je fajn menšímu studiu přihodit nějaký prachy i během toho dlouhého vývoje, čas jsou prostě peníze.

+ - 0
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:08:20 - new

To je si myslím trošku jiného, né o moc, ale právě tím, že podporuješ menší studia kde je sice risk/zisk větší, ale alespoň s tím jdeš do toho, že s tím trochu počítáš.

+ - 0
cbspikecbspike - 09.07.2023 v 20:21:32 - new
* editováno 09.07.2023 v 20:26:02

Kickstarter byl takova taky trochu forma preorderu, ale v tom už nejedu a všeobecně je mrtvej, takže to nemusíme pitvat. Ale i tak si mě odchytil v dost neobvyklé situaci, kdy mám preorder Jagged Alliance 3, fakt tomu věřím a je to o 20 % levnější. Baldur´s Gate 3 mě teď na poslední chvilku úplně okouzlilo a tak nevidím důvod proč čekat. A pak mám ještě polepený Rogue Trader, ale to je kvůli artbooku, ten bude dobrej i když se hra nahodou nepovede. Ale tam je spíš morální chyták, protože to sou zas Rusáci a moje valuty jsou v jejich spárech...

+ - 0
much0Jmuch0J - 09.07.2023 v 21:04:29 - new

Ale je ten zazitek realne lepsi, kdyz to hrajes DAY ONE nehlede na neexistující recenze a hracskej ohlas? Ta poslední veta se dá totiž aplikovat celoplosne na celý oddvetví, jen si místo slova "rusák" dej "potenciální scammer".

+ - 0
RoiserRoiser - 09.07.2023 v 19:51:05 - new

Predobjednal jsem Spider-mana 2 a predobjednam i Alana Wakea 2 :-D zadne nadavani me nezastavi.

+ - 0
much0Jmuch0J - 09.07.2023 v 21:02:25 - new

vydrz Prťka vydrz, doufám ze se ti bezbreha duvera vyplatí ty jeden punkaci :D

+ - 0
RoiserRoiser - 09.07.2023 v 21:56:10 - new

Chces slyset poradne delo? Predobjednal jsem tehda i No Man's Sky a ani to me neodradilo :-D .

+ - 1
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:08:48 - new

MAGOOOOOOOR :D

+ - 0
jarekjarek - 09.07.2023 v 20:07:39 - new

Můžeš vyhrát sběratelku
www.jrc.cz/spider-ma…

+ - 0
RoiserRoiser - 09.07.2023 v 21:56:59 - new

To jsou takove souteze, kde normalni smrtelnik nema zadnou sanci :-D nekdo tam nakresli komiks nebo nahraje video a s tim muze malokdo souperit.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 09.07.2023 v 22:01:02 - new

No hlavně podmíky vítězství v takovým typu soutěže bude záležet i na tom jak se porota vychrápe. Třeba si někdo dá záležet a udělá něco fakt dobrýho, ale nevyhraje protože se jim to nebude líbit a nazdar.

Jo a Spider-Mana ani zadara. Už jednička byla strašná píčovina...

+ - 0
sakiczsakicz - 09.07.2023 v 18:28:58 - new

Vsechno co jsi vyjmenoval jsou strilecky, nejsi trosku zaslepenej. At jde ten hosik i s jeho videjkama tam kam patri Mestan. Ja si budu predobjednavat jak chci, klidne i dvakrat vole. Hry jsou porad super. A pecky vychazi porad. Jestli si chces kolektivne poplakat, jdes na to blbe. Skoc si na hrbitov po obradu a odchyt tam partu placek. Za nejaky peniz te vezmou mezi sebe. Jo a prestan sledovat videa s mladejma hosanama.

+ - 0
much0Jmuch0J - 09.07.2023 v 18:37:51 - new

No zminovat tady Dawn of War, COH, Europu Universalis atd. nemá smysl, to bych tu byl 100 let, něco jako ty. Aspon si pisu, ze jsi soucasti problemu. To s tim hrbitovem komentovat nebudu, to je slabý, ale hlavně ne vůbec vtipný a to je vždycky největší škoda. Urazit nebo se někomu vysmát jde i s grácií, ale tyhle estetický nuance ti chybí, což dokazuje nekulturnost tvé duše a je zjevné, že jsi přesně cílovka pro zaslepené házení peněz na wannabe sliby chyby, prostě nekulturní barbar s laťkou níž než Lykanovy plavky na veřejným koupališti.

+ - 0
sakiczsakicz - 10.07.2023 v 06:27:48 - new

Tech par pecek jinych zanru si prihodit mohl. Problem nikde nevidim, mozna v tvy makovici. Hrbitov je ok, ja se pobavil. Utazet a vysmivat se, tak to rozhodne ne. To nedelam, nemam totiz ty potrebne esteticke nuance a moc dobre to vim, od toho jsou tady jini. S hrdosti a podle tebe zaslepen si budu hazet penize kam uznam za vhodne. Nekulturni konzument podle tvych meritek jsem na 100%, ty samozvany arbitre. Bez radsi delat na sve hre a neutracej svuj cas sledovanim hosanu coz drazdi tvoji nevrazivost. Nebo si dej dobrou lahev rumu, to uklidnuje, treba pak v opojeni taky zvladnes udelat tu hroznou vec. Predobjednavku.

+ - 0
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:12:22 - new

Proto nechlastám, dopadnu jako ty a budu se tu opájet představou mne a mladých hochů, což se mi zdá jako něco, co nemůžeš dostat z hlavy a ano, Petronius Galský, arbiter elegantiarum císaře Nera a autor Satyrikonu je mou oblíbenou historickou postavou. Vidíš, přeci jen to dokážeš, ty záblesky geniality utopený v alkoholu se na jeho hladině blyští jako poslední paprsky zapadajícího rozumu. :P

+ - 0
targumurestargumures - 09.07.2023 v 15:54:03 - new

Dříve jsem dělal predobjednavky, abych měl hru v den vydání. S přechodem na digital a s méně času na hraní, už v tom nevidím smysl. (Ledaže by tam byl nějaký hezky bonus.)

+ - 0
much0Jmuch0J - 09.07.2023 v 17:32:29 - new

A je ta hra lepsi kdyz ji hrajes presne v den vydani a mas k tomu 2 oblecky?

+ - 0
targumurestargumures - 09.07.2023 v 17:51:15 - new

Kdyz ke hre dostanes treba zadarmo ksiltovku, tak ano, pak je to lepsi.

+ - 0
much0Jmuch0J - 09.07.2023 v 18:38:20 - new

skutečnou kšiltovku?

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 09.07.2023 v 19:25:07 - new

Jo. Teď mají preorder bonusy skoro všechny velký hry, minimálně na některých obchodech.

+ - 0
much0Jmuch0J - 09.07.2023 v 21:05:33 - new

Máte opravdu nízkou cenu, teda Vaše hrdost. Za čepici od vietnamců poslat prachy za slib. No, ale co chtít, lidi volili Hitlera a poslouchaj Beatles, nedá se jim pomoci.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 09.07.2023 v 22:12:14 - new

Hogwarts Legacy mělo ponožky a je to z tý hry to nejlepší :D
A upřímně, i kdybych počkal na recenze, tak bych to stejně koupil, a pak bych litoval, a ani neměl ponožky.

+ - 1
much0Jmuch0J - 10.07.2023 v 19:13:47 - new
* editováno 10.07.2023 v 19:23:50

:DDDD neexistuje argument, kterej bych mohl použít a dával by smysl ve světě čar a kouzel! :D Šach mat, Rockere, šach mat.

+ - 0
targumurestargumures - 09.07.2023 v 13:30:43 - new

Dohral jsem Hi-Fi Rush. Hodne povedena zalezitost, skvele zpracovani, propracovaný soubojak, moznosti jak si hru prizpusobit. V podstate neni moc co vytknout. Snad jen prostredi hry by mohlo byt rozmanitější.

+ - 0
LupulinLupulin - 08.07.2023 v 09:58:58 - new

d4builds.gg/map/

Assassins Creed: Sanctuary

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 08.07.2023 v 15:15:18 - new

A furt tě to baví?

+ - 0
much0Jmuch0J - 08.07.2023 v 12:41:22 - new

jestli je neco co me napadne u slova Diablo tak je to masivni openworld s to-do listem.

+ - 0
cbspikecbspike - 08.07.2023 v 07:45:59 - new

Baldur's Gate 3 jsem mel porad nekde vzadu v hlave. Jo, je to dalsi Baldur's Gate, ale prvni dily jsou uz tak davno, sem spis team starej Fallout a tohle dela Larian, takze spis pujdee o Original Sin 3. Takze nekdy ve slevach asi. Ale vcera byl release stream, ktery si internet ziskal moznosti mit sex s medvedem, ale taky se tam mluvilo o Dark Urge. Tohle kdyz si pri tvorbe postavy zvolite, tak budete roleplajovat uchylnyho vraha. Dle popisu jde o stary dobry navrat k evil path, kdy jsou vase ciny az komicky bubacke. Tohle dosahlo vrcholu V Mass Effectech, Kotorech a pak se na to tvurci CRPG trochu vybodli.
www.pcgamesn.com/bal…
Posunuti data vydani uz na srpen je hodne dobry, takze 100 hodin ve hre tento rok asi nebude jen o Starfieldu.

+ - 1
WidlCZWidlCZ - 09.07.2023 v 10:36:37 - new

Meh, je to tahovka, jak by si tu někdo stěžoval :D Za mě je to posunutí hodně blbý, chtěl jsem stihnout odehrát ostatní Forgotten Realms hry, ale teď už to nedám, jsem teprve v základu prvního Neverwinteru.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 09.07.2023 v 12:44:33 - new
* editováno 09.07.2023 v 12:45:22

A stěžovat si ještě bude. On pauzovací systém měl výhodu v tom, že pokud si narazil na slabší jedince, tak si to klidně mohl třeba i odehrát real-time. Takže si dovolím tě citovat: "jen jsi tam jak debil pořád drtil mezerník" - no a tady budeš jak debil muset jet na tahy 100% hry...

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 09.07.2023 v 21:40:34 - new

Ó, s tebou bude ještě zábava :D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 09.07.2023 v 21:43:07 - new

No jo, někteří lidi se holt naserou že jim z pokračování něčeho, co je bavilo dělají další Divin...jinou hru...

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek