Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
13
5




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
GluttonGlutton - 31.07.2019 v 07:04:33 - new

Tak The Boys dokoukáno. Jako první série rozhodně fajn. Velké letošní překvapení. Ale.... za mě ukončené tak trošku nešťastně. Na jednu stranu nehcal závěr dost věcí otevřených, aby to nepůsobilo jako kompletní story a táhlo to ke druhé sérii. Na druhou stranu dost věcí uzavřel tak, že pochybuji, že druhá série bude tak fajn (prostě to podstatné z dějového pozadí je odhaleno a působí to tak, že už to nemá moc čím překvapit)

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 31.07.2019 v 12:12:03 - new

...což potvrzuje to, co jsem tu psal...

+ - 0
GluttonGlutton - 31.07.2019 v 14:06:38 - new

Jako je skoro škoda, že to neuzavřely tak nějak kompletně jako třeba první série Dextera. Pak by člověk nemusel řešit, jestli to nepooslí dál :-D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 31.07.2019 v 22:04:43 - new

To je právě ten průser. Jak vycejtí příležitost, tak to budou dojit a pak až se lidi nažerou, tak to spěšně uzavřou a bude po ptákách...
A já už mám tohodle natáhování dost, proto na seriály všeobecně tak nějak jebu.

+ - 0
cbspikecbspike - 31.07.2019 v 22:17:29 - new

Mi prijde, ze od tohoto systemu streamovaci sluzby uposteji. Jim je milejsi hype, ktery generuje ohlaseni noveho serialu, nez hype z natahovani.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 30.07.2019 v 17:52:00 - new

Já sice multiplayer z celého srdce nenávidím, ale začínám uvažovat, že bych na stará kolena změnil profesi. :D
www.ceskatelevize.cz…

+ - 0
GluttonGlutton - 31.07.2019 v 06:17:52 - new

Jako profese imho dost špatný :-D Já bych to neměnil.

+ - 0
much0Jmuch0J - 31.07.2019 v 01:27:52 - new

Je to preplaceny, ostatně jako každej "sport".

+ - 0
LupulinLupulin - 30.07.2019 v 18:12:32 - new

normální člověk si dokáže vydělat ty miliony bez toho aby obětoval svůj život nějaké hře...možná né teda tolik ale aspoň to teče měsíčně .)

+ - 0
HordaHorda - 30.07.2019 v 23:40:34 - new
* editováno 30.07.2019 v 23:41:10

"celý život"... 70 Mega vyhráli lidi co mají 16 roku ve hře, která je na trhu 2 roky :-D

Můžeš lidi ukkidnovat jak chceš, ale tohle je jednoduše mimo realitu. Práci si člověk v životě nikdy pořádně nevydela, to je fakt. Tihle lidi měli velké štěstí, kdy v podstatě v picovine, ktera je k tomu baví, si vydělají v takovém věku šílené prachy, které např. v ČR nevydela ani 1% lidi za celý život

+ - 1
Rocker93Rocker93 - 31.07.2019 v 07:20:22 - new

Pokud se nemýlím, tak je to v hrubém, takže si vydělají tak 40 mega. Vzhledem k tomu, jak je to časově i psychicky náročné a na tuhle částku dosáhnou jednotky lidí, tak podle mě nic noc.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 31.07.2019 v 08:40:30 - new

Jo to těm mladým vykladej jak jim to sebralo čas a psychiku,že to za ty peníze nestalo :D :D

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 31.07.2019 v 09:48:43 - new

Tak to hlavně postihne ty, kteří nevyhráli.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 31.07.2019 v 15:49:20 - new

Ani ne. Protože málokdo to hraje kvůli penězům.

+ - 0
GluttonGlutton - 31.07.2019 v 08:38:19 - new

A ještě bude otázka, zda je to vyplaceno jednorázově hned? Protože některé soutěže to mají tak, že ti nabídnou solidní sumu, ale ve skutečnosti ti ji vyplácí po částech třeba 30 let. Takže ti to v reálu ještě pokrátí inflace. (ale třeba to tady takhle nefunguje)

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 17:20:29 - new

Srpnový gold Sony překoná jen kdyby do pluska dala God od war a GT Sport :)
majornelson.com/2019…

+ - 0
LupulinLupulin - 30.07.2019 v 17:26:52 - new

Torchlight 1? REALLY? Ne, jinak dobrý, Forza a Gearsy OK, ale Torchlight JEDNA? :D Proč vám tam nedají pořádný arpg, třeba Grim Dawn? (kterýmu mimochdem teď vyšel patch 1.4 a ten přidává skvělý světelný efekty)

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 17:58:22 - new

To už bylo před lety, Goty verze ;)

+ - 0
LupulinLupulin - 30.07.2019 v 18:10:58 - new

Já vím žes to myslel nejspíš ze srandy a jak jsi říkal máte v Praze různé zvláštní názvy pro srandu... :D ale Grim Dawn vám tam zatím nevyšel.....

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 22:03:38 - new

Sry, spletl jsem to s van Hellsingem.

+ - 0
mevimevi - 30.07.2019 v 16:24:01 - new

Hraju na Switchi Doom 3 uplne poprve a bavi me to. Ta hororova atmosfera, koridory a pomalejsi tempo mi vyhovuje vic nez u nejnovejsiho dilu.

+ - 1
FenekFenek - 31.07.2019 v 09:05:47 - new

Mevi, nikdy tu nepis, ze se ti libi nejaka hra. Vzdycky prijde nekdo, kdo se ti ji bude snazit zhnusit :-D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 31.07.2019 v 08:50:07 - new

No nevím. Ty první (dvě, tři?) hodiny byly fajn,pak už to bylo dost o ničem.

+ - 0
GluttonGlutton - 31.07.2019 v 08:59:18 - new

Taky mi to přišlo jako nejslabší díl. Na střílečku tam bylo docela málo akci, protože tehdy tak tlačili na grafiku, že prostě neutáhly velké množství monster na scéně a na člověka to skákalo po jednom až po dvou.
Ale ten nedostatek akce nevykompenzovali ničím jiným zajímavým.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 30.07.2019 v 17:39:25 - new

Trojka není úplně špatná, ale měla být minimálně o polovinu kratší, pak už to začne nudit.

+ - 0
LupulinLupulin - 30.07.2019 v 16:38:10 - new

skvělej díl, ostatně jako každej Doom....ale trojka byla rozhodně nejvíc "strašidelná" některý lekačky sou super! :D
Nejnovější díl nemá ani koridory, ani pomalejší tempo ani hororovou atmosféru, ale jako střílečka to funguje na 100% bez debat!!!

+ - 1
mevimevi - 30.07.2019 v 16:21:59 - new

The Outer Worlds i na Switch.

+ - 0
FenekFenek - 30.07.2019 v 15:54:44 - new

Včera jsem podruhé dohrál Last of Us. Je zajímavé, že tato hra z minulé generace je pro mě lepší, než cokoliv, co vyšlo v té současné. Těším se na dvojku. Snad mě nezklame, jako mě zklamala RDR2.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 31.07.2019 v 15:51:49 - new

Záleží co konkrétně hodnotis.
Ale jako Last of us,byla co se nejaponsych píčovin,které nikoho nezajímají fakt třída.
Jak singl,tak multak.

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 17:18:11 - new

Já si držím PS3 jen kvůli tomuhle a Buzzovi a Uncharted 2,3

+ - 0
FenekFenek - 30.07.2019 v 17:28:40 - new

Vždyť LoU vyšel i na PS4 a je to velký rozdíl hrát v daleko vyšším rozlišení a hlavně v 60fps. To samé Uncharted (vyšla kolekce). Obojí koupíš úplně za pakatel. Nevidím důvod hrát ty zubaté verze na PS3. Snad jedině, že by chtěl někdo hrát MP v Uncharted, který v kolekci tuším není. Ale nevím, jestli už Sony stejně nevypla servery. I s výhledem do budoucna je lepší mít PS4 verze (pojedou i na PS5).

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 30.07.2019 v 13:10:07 - new

games.tiscali.cz/byz…

100 mega prodaných PS4.

+ - 0
FenekFenek - 30.07.2019 v 15:13:58 - new

- PS4 surpasses 100m, faster than PS2 and Wii
- Switch reaches 36.87m, tracking inline with PS4

twitter.com/ZhugeEX/…

+ - 0
mevimevi - 30.07.2019 v 16:22:41 - new

S tim PS2 a Wii sem to moc necekal. Ale rozhodne pozitivni pro Sony.

+ - 0
OtaconOtacon - 30.07.2019 v 15:57:18 - new
* editováno 30.07.2019 v 15:57:44

BTW jedinci, kteří si dodnes myslí, že X360 prodal více než PS3 tady můžou krásně vidět, že tomu tak není.
X360 neporazil PS3 ani s ročním náskokem, cenovkou nižší o 200$ a third party exkluzivitama.

+ - 0
OtaconOtacon - 30.07.2019 v 15:46:39 - new
* editováno 30.07.2019 v 15:48:24

To, že PS4 bude válet po tom, co MS ukázal xbone všichni čekali.
Ovšem rychleji než PS2 a WII? Naprosté šílenství.
Počítám, že switch nejpozději po Vánocích předběhne xbone :D

+ - 0
FenekFenek - 30.07.2019 v 13:49:21 - new

expedovaných

+ - 2
LupulinLupulin - 30.07.2019 v 16:42:02 - new

možná uplně blbá otázka, ale oni je posílají do světa zadarmo a až když to obchod prodá tak si účtují peníze? Protože jestli ne, tak expedice se víceméně rovná prodej... .) (pokud se na to díváš z pozice Sony a ten článek je psanej ze záznamů Sony...)

+ - 0
FenekFenek - 30.07.2019 v 16:59:01 - new
* editováno 30.07.2019 v 17:01:16

To je pravda a nevím, jak je to nastaveno. Každopádně Sony má primárně zisk z her, které se na té konzoli následně prodají, takže i kdyby obchodům prodali X milionů konzolí, opravdu vydělávat na nich začnou, až se dostanou ke koncovým zákazníkům. Nicméně je asi jasné, že tyto konzole, které jsou expedovány se dřív nebo později prodají i mnoho dalších, které budou expedovány po nich. Upřesnil jsem to jen proto, že dřív Sony uváděla kusy prodané koncovým zákazníkům a MS expedované, aby to číslo nevypadalo tak uboze, přitom v obchodech byly Xbonů plné regály a nikdo to nechtěl.

+ - 1
LupulinLupulin - 30.07.2019 v 17:13:31 - new

v pohodě, já jen že mě taky jako výrobce a prodejce zajímá víc to co prodám (expeduji) než to co se nakonec reálně prodá v obchodech...a samozřejmě čím víc se toho prodá v obchodem tím sem radši protože je větší šance další objednávky...
Jestli Sony uváděla prodané kusy zákazníkům tak by mě zajímalo jak to vlastně zjistili? Ti co od nich odeberou tu "expedici" měli povinnost dávat jim i data o prodeji konečníkům? To bych viděl na odhady spíš....no flame! fakt by mě zajímala ta metodika!
A to že se Xbox všude válí, to vidím moc dobře jako konečník, stačí zajít do obchodu, PSka pár krabic a Xbox na paletách :DDDDD (sranda!)

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 30.07.2019 v 14:58:31 - new

Pravdu máš :)

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 10:32:53 - new

Byly časy, kdy měl US tisk nejlepší filmové recenze s velmi často dobrými postřehy, kterých si méně obeznámený člověk nevšiml. New Yorker ale už taky ovládla progresivní levice, což je novodobá inkvizice.

Já na ten rasisticky film rád půjdu do kina a finančně to podpořím.

"Tarantino delivers a ridiculously white movie, complete with a nasty dose of white resentment".
t.co/ZyCAcLJFuh?amp=1

+ - 0
cbspikecbspike - 30.07.2019 v 10:38:15 - new

Coo? Vzdyt jsem ted cet, ze tam ani jednou zadnej bilej nerekne n-world, tak jaky bily odpornosti se tam dejou?
Jinak se divim, ze Tarantina jeste nesmetla metoo vlna. Harvey byl jeho velkej kamos, z kazdyho filmu je historka o tom, jak holciny nuti ukazovat svoje nozky a delat s nima chujoviny (i z toho devatyho uz se o tom jedna hvezdicka rozmluvila) a pak sou tam ty n-bombs.

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 11:36:49 - new

Dneska stačí, že Polanského nehraje Whoopi Goldberg a už je všechno špatně ;)

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 07:41:55 - new

Tohle vidím jako velké zlo. Netflix přijde o Přátele a všechny filmy a seriály od Disney.

Chystá se snad 7 různých služeb na streamování multimédií. Disney+, Apple atd. Výsledkem bude totálně roztříštěný obsah, navíc nutnost platit tak 70 dolarů měsíčně, pokud by člověk chtěl všechno. Z týhle tahanice podle mě nikdo nevyjde vítězně.

archiv.ihned.cz/c7-6…

+ - 0
mevimevi - 30.07.2019 v 11:59:22 - new

Ja si platim Spotify a HBO GO.
A uz u toho HBO premyslim, zda to ma vubec cenu.
Az mi nabidnou za 3 stovky tunu obsahu od vsech v cz lokalizaci, budu spokojen. Jinak taky muzu s klidnym svedomim piratit a mrdam je :-)

+ - 0
HordaHorda - 30.07.2019 v 10:22:17 - new

A doteď ten obsah roztristeny nebyl, nebo máš snad pocit, že ty služby doteď obsahovaly vše?

Navic v ČR kromě HBO GO tady není prakticky nic použitelného, takže konkurence může pomoci. Netflix, který tady přišel s velkou parádou a obsahoval pár desítek filmu a seriálů s CZ titulky opravdu neberu za něco, co by se dalo tady používat a i dodnes to je velká bida.

+ - 0
FenekFenek - 30.07.2019 v 10:32:42 - new

Ne, neobsahovaly vše, ale za chvíli bude každá obsahovat jen velmi málo (vlastní produkci). Třeba zrovna to HBO GO má v nabídce řadu titulů od Disney. Ty odtud brzo zmizí. Abys je mohl mít, budeš si muset zaplatit další službu za další peníze (přitom do teď jsi platit jen jednu). A to kdo ví, jestli vůbec... jestli bude ten Disney v ČR dostupný.

Bude to nepohodlné a bude to dražší.

+ - 2
HordaHorda - 30.07.2019 v 12:37:10 - new

S tím počítám, ale to samé dělá Netflix, nebo i to HBO, kde svou produkci nabízí jen na svých službách...

Takže Disney + logicky udělá to samé. Rozdíl je, že Disney vlastní opravdu obsah, který může výrazně rozhodovat na trhu zatímco produkce Netflixu a HBO není až tak zasadni pro uživatele.

Zatím mi to je celkem jedno, vzhledem k tomu, že žiju v ČR, kde s můžu vybrat mezi HBO GO a ničím.

+ - 0
FenekFenek - 30.07.2019 v 13:51:34 - new

Ten obchodní zájem snad každý chápe... bavíme se o tom, že to je na hovno pro koncového uživatele. Asi jako kdyby hudební vydavatelé začali stahovat svoje věci ze Spotify a vytvářeli nějaké vlastní klony, kde by byl jen jejich obsah, který by jinde nebyl dostupný.

+ - 0
HordaHorda - 30.07.2019 v 14:52:59 - new
* editováno 30.07.2019 v 14:57:47

To se mohlo taky u hudby stát, ovšem je obrovský rozdíl v tom, jak ty služby fungují co se týče proplacení... Hudební služby ti platí za počet přehrání, tzn, že čím víc uživatelů, tím více peněz... U filmu/seriálu se platí jednorázové platby za licenci dopředu.

Takže přijít hudební společnost se svým řešení by většinou znamenalo prodelani, protože nemají šanci získat tak velký podíl na trhu.

U filmu to je přesně naopak, tam je prakticky výhoda jak pro vydavatele, tak pro uživatele, aby bylo více pockytovatelu, protože jak jistě víš, Netflix postupem času ubírá obsahu a přitom ve skutečnosti pořád roste = měl prakticky monopol a zneužíval toho. Nebylo to komplexní řešení pro všechny, naopak min. 90% filmu tam stejně nenajdeš.

Teď prichazi další služby a ty budou nabízet další obsah a pokryjí třeba zase nějaké procento produkce navic, které by jinak nebylo dostupné.

jen pro predstavu, HBO GO obsahuje bidnych 800 filmu - to má být nějaké komplexní řešení? Vždyť tam prakticky nic neni, co tě zrovna z hlavy napadne, že by ses na to koukl... Netflix to samé, v bledě modrem
_____
Kdyby přišel někdo s pořádným řešením výhodným pro všechny strany, tak proč ne, ale Netflix, který tu možnost měl, ji ve skutečnosti zahodil.

+ - 0
FenekFenek - 30.07.2019 v 15:10:37 - new

Sorry, ale četl jsem jsem jen první odstavec. Mě absolutně nezajímá, jak funguje proplacení a bla bla bla... já prostě říkám, že tahle fragmentace vede pouze a jenom k frustraci zákazníků. Vůbec nechápu, co tady dál řešíš. Tím, že se trh s obsahem ještě více roztříští se ty služby jako HBO Go a Netflix zhorší oproti současnému (už tak bídnému) stavu a cena přitom zůstane stejná. Ve finále souhlasím s předpokladem, že jim na to lidi budou srát a radši si seriál nebo film stáhnou.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 30.07.2019 v 10:37:40 - new

Vzhledem k tomu, že u nás nechtějí vydávat ani 4K Blu-raye, tak bych se vůbec nedivil, kdyby nás s tím jejich pluskem taky vynechali.

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 12:16:12 - new

Ano,zatím to není v plánu. D+ cílí v prvních letech pouze na anglofonní předplatitele. Opice z východu možná ve fázi 3.

+ - 0
cbspikecbspike - 30.07.2019 v 09:11:43 - new

Nevim proc bych si mel platit vsechno. Budu platit podle toho, kde zrovna budu konzumovat obsah. Plus mozna nejakou jednu, dve sluzby, ktery zapomenu odhlasit :D

+ - 0
RybaRyba - 30.07.2019 v 08:26:29 - new

To je jako se sportem v TV. Aby si clovek pustil nhl musi mit jednoho poskytovatele, kdyz chces videt Preimer League zase druhyho a kdyz mas chut na golf tak si porid jeste jednoho :D Je to na picu ale je to tak..

+ - 0
HordaHorda - 30.07.2019 v 09:21:02 - new

Stačí O2 TV a máš po problému ne? :-D

+ - 0
RybaRyba - 30.07.2019 v 10:44:24 - new

Jako je tam toho dost ale zrovna PL na kterou tenkrat tak lakali si rozjelo samo Digi sport a ty maji tedka snad i Bundesligu a Italskou.. Takze s temi sporty jsem to asi trochu prehnal :D Ale serou mi stejne at tahnou, hlavne kvuli ty PL! :D

+ - 0
jarekjarek - 30.07.2019 v 08:35:44 - new

A českou ligu tak 02 :-D

+ - 0
ParapleParaple - 30.07.2019 v 08:13:46 - new

A pak se budou tyhle společnosti divit, proč je pirátství zase na vzestupu.

+ - 2
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 09:19:25 - new

Korporace se nepoučí nikdy. Zkoksovany managori si myslí, že to jejich je nejlepší, takže nás čekají bitvy betamax vs VHS, blu ray vs HD DVD, akorát v digitální podobě.


Mimochodem všimli jste si, jak je blu ray s odstupem brán jako neúspěšný? Na PC se neuchytil vůbec, prodeje filmů jsou oproti DVD slaboučké. Dřív propadák zachránil často úspěch na DVD, to už dnes nehrozí.

+ - 0
targumurestargumures - 30.07.2019 v 08:03:34 - new

70 dolaru mi prijde jako fajn cena (zvlast ve vyspelych statech neznicenych komunistickym experimentem) za vsechno.

+ - 0
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 09:10:24 - new

To je jen hrubý odhad, částka může být klidně i vyšší.

+ - 0
GluttonGlutton - 30.07.2019 v 07:57:34 - new

Ono tam směřují i videohry s těmi předplacenými službami. Ale někomu to tady člověk vysvětluje marně a dotyčný to bude obhajovat jako super věc.

+ - 1
LykantropLykantrop - 30.07.2019 v 09:09:21 - new

To mi zatím nevadí, v Gamepassu, případně Goldu jsou hry od všech vydavatelů a EA mě fakt neláká.

+ - 0
GluttonGlutton - 30.07.2019 v 09:20:14 - new

Však píši, že to tam směřuje. Takže "zatím" to někomu vadit nemusí, protože zatím je to jako na tom byl "zatím" třeba ten netflix nebo hbo.
Ale těch vydavatelů, kteří do toho můžou jít je ve videoerhním průmyslu snad víc než ve filmovém. A cest jak si tam zajistit nějaký exkluzivní obsah formou různých minidlc mají taky víc než u filmů. Fakt myslím, že tyhle gamepassy jsou pro hráče cesta do pekel a za deset let bude problém sehnat kompletní hru a "vlastnit ji" (=hrát bez dalších měsíčních nákladů).

+ - 0
jarekjarek - 30.07.2019 v 07:13:26 - new

Hitman 3 a jeste nejak hra.ze by jak nekdo zminuje v komentarich Freedom Fighters 2 bych si dal libit.jinak Hitman na PS2 me bavil ale na PS4 me to nejak nechytlo.
konzolista.tiscali.c…

+ - 0
GluttonGlutton - 30.07.2019 v 07:19:25 - new

Tak on je ten novej Hitman trošku jinej no. Na jednu stranu se víceméně vypodli na příběh, což je tak trošku škoda. Na druhou stranu zatlačili na sandbox svobodu a v tom jak vedlou volnost to dává hráčům to snad ani nemá v žánru obdobu. (nebo si aspoń nevybavuji stealth hru, kde by jsi měl tolik cest ke splnění mise)
Pro mě má ta hra ale i trošku jinou přednost - že je to taková ta hra, kterou si můžeš pustit na hodinku nebo na dvě, když máš volný večer a pak s ní zase na nějkou dobu skončit. (trošku obdoba nějakých závodních či sportovních her). To je něco, k čemu se třeba Witcher 3 fakt nehodí (nedohraješ ani tutoriál) a tahle hra je na to naprosto ideální.

+ - 0
jarekjarek - 30.07.2019 v 07:36:09 - new

No většinou se za někoho převlečeš a nebo mu otravis jídlo ne?mě štve že u toho PROcko hucelo jak vrtulník.
jinak Hitman byl myslím v PS+ tak mu dám šanci.

+ - 0
GluttonGlutton - 30.07.2019 v 07:40:47 - new

Tak převlíkání je tak nějak základem týhle série, díky který se můžeš skrývat ostatním přímo na očích a není to jen takové to běžné plížení.
Co se trávení jídla týče, tak mám pocit, že to jsem v těch nových dílech neudělal ani jednou, protože to tam zrovna až tak snadné nebývá. Takže se divím, že tobě to tam přišlo jako něco, co dělá "většinou".
Ono taky záleží na tom, jak se level snažíš dohrát. Jestli jakkoliv, může to být snandé. Pokud se snažší plnit challenge, tak už si někdy mákneš. A věci jako Silent Assassin Suit Only jsou už málem logický puzzle, než stealth hra :-D

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek