Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
13
5




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: sakicz


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
FenekFenek - 24.07.2019 v 11:19:22 - new

Slevy na PS store:
blog.eu.playstation.…

Asi vezmu Last Guardian.

+ - 0
mevimevi - 24.07.2019 v 13:05:38 - new

Me by jedine lakala posledni Lara za 6 kil. Ale spis investuji do Fire Emblem.

+ - 0
GluttonGlutton - 24.07.2019 v 23:01:37 - new

Ta poslední Lara za 6 kil fakt nestojí.

+ - 0
FenekFenek - 24.07.2019 v 00:24:33 - new

Skvělý rozhovor v češtině/slovenštině s tvůrcem nejzábavnější VR hry (aspoň pro mě) Beat Saber:
www.youtube.com/watc…

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 23.07.2019 v 11:22:17 - new

Hele,když tu tak řešíte ty zobrazovadla, nebyl by nějakej typ na 2k monitor k PC?

+ - 0
OGLocOGLoc - 24.07.2019 v 02:50:32 - new
* editováno 24.07.2019 v 02:53:25

"2K" neexistuje. Obecně se "2K" říká "Full HD". Jestli myslíš 2560x1440, tak to je něco jako 2,5K, nebo taky Quad HD. :)

Jestli to máš na hraní, a jsi náročnej jako já, tak doporučuju tenhle:
www.czc.cz/aoc-ag271…

165Hz, pokud máš NVidia kartu, tak využiješ G-Sync, IPS panel...

Za tu cenu rozhodně stojí, já ho kupoval ještě za 18k :D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 24.07.2019 v 19:51:54 - new

A co to ISP glow o kterým v souvislosti s tímhle monitorem čtu. Ten tvůj je ok?
Protože jinak se mi celkem líbí.

+ - 0
OGLocOGLoc - 24.07.2019 v 23:04:53 - new
* editováno 24.07.2019 v 23:13:49

Jako jo, když si dám černou tapetu, tak mám v pravým spodním rohu menší glow, ale popravdě, doteď jsem o tom nevěděl, až teď jsem to zkusil. :D Na druhou stranu, kdy máš celou obrazovku úplně černou? Samozřejmě hraju i "temný" hry, a nikdy jsem si ničeho nevšiml. To bys musel prostřídat X monitorů, abys našel nějakej perfektní, jestli bys vůbec nějakej našel. Něco co nevnímám pro mě není problém, ale třeba když se mi na televizi zobrazila na teplých barvách černá lajna mrtvých pixelů přes celou obrazovku, tak šla na reklamaci, protože to vidět bylo, a bylo to rušivý.

Každopádně k takovýmu monitoru rovnou kup DisplayPort kabel, protože HDMI 144Hz+ a G-Sync nezvládá. Teda pokud máš grafiku s DP výstupem.

+ - 0
jarekjarek - 23.07.2019 v 20:47:37 - new

Zobrazovadla :-D a neni lepsi rovnou 4k?

+ - -1
OGLocOGLoc - 24.07.2019 v 02:54:58 - new

U monitoru rozdíl mezi Quad HD a 4K skoro nepoznáš, a bere ti to ve hrách jednou takovej výkon, protože to musí zobrazovat jednou tolik pixelů. Takže zbytečný.

+ - 2
jarekjarek - 25.07.2019 v 06:47:19 - new

Jo takhle.bratranec si ted koupil PC za 30tis. Nejaky 6jadr. AMD Ryzen a a grafiku RTX 2070 a pristi mesic si chce koupit 4k monitor.takze zbytecnost...

+ - 0
BenyBeny - 23.07.2019 v 14:08:41 - new

Dell UltraSharp U2515H Mam tenhle

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 23.07.2019 v 15:42:27 - new

A jak si s ním spokojenej?

+ - 0
BenyBeny - 23.07.2019 v 15:53:57 - new

Absolutně.
V praci mam 27'',tak me mrzí jen to, že mam doba menší, ale ten menší má zas mnohem lepší input lag etc... a já to chtel jak na práci tak na hraní.
Tehdy nebyl lepší 2k monitor za cenu kolem 16k, jak je to ted nevím.

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 12:06:40 - new

Já mám tohle:
www.alza.cz/23-8-len…

Nemám to na hraní, ale na práci (na PC nehraju). Tohle jsem koupil, protože to má USB-C a vzadu to má USB dock a zvukový výstup. Takže to můžu použít jako dokovací stanici pro Macbook. Když to připojíš přes USB-C, tak to přenáší nejen obraz, ale i zvuk a zároveň ti to ten notebook nabíjí! Takže hodíš notebook na stůl, připojíš jeden kabel a vše funguje. V monitoru mám připojený externí SSD disk, reproduktory a případně ostatní USB příslušenství. Klávesnice a myš jsou Bluetooth a připojují se bezdrátově. Takže opravdu připojíš jediný kabel a vše funguje. Stolní windows PC mám k tomu připojené přes HDMI, takže když chci dělat na PC, přepnu zdroj na monitoru a vše jede, když na macu, přepnu zdroj a zase vše jede.

Ale to byl hlavní důvod, proč jsem ten monitor kupoval, že to budu mít jako ten dock. Pro tvé účely bude možná lepší něco úplně jiného.

Mimochodem, podporuje to i daisy chaining, což je systém, kdy pokud máš dva monitory, nemusíš vést další kabel z PC do toho druhého monitoru, ale jen propojíš kabelem ty dva mezi sebou. Ale má to své mouchy.

+ - 0
HordaHorda - 23.07.2019 v 14:08:38 - new

Ou, škoda, že jsem o využití USB C takto nevěděl... tohle bych uvítal, protože musím napojotvat 3 kabely (USB dock, HDMI a nabíječku) a ještě k tomu na tom střídám dva notebooky, takže celkem otrava

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 23.07.2019 v 14:13:35 - new

Tohle je podle mě jedna z nejlepších věcí na USB-C. Extrémně pohodlný a praktický.

+ - 0
FenekFenek - 22.07.2019 v 22:55:06 - new

Už pár dní testuju tu 4K TV a nemám vůbec pocit, že to stálo za ten upgrade.

Zkouším ji na několika hrách, ale nejvíc na Last of Us remastered, protože tam je možné konfigurovat hned několik grafických nastavení a zvolit hned 3 rozlišení (1080p, 1800p a 2160p). Nevím, možná je to tím, že sedím od TV víc, než 3m, ale mám fakt problém rozpoznat jakýkoliv rozdíl mezi 1080p a nativním 4K. Přepínám to tam a zpět a asi tam občas nějaký rozdíl vidím, ale vůbec nic zásadního. Mezi 1800p a 2160p bych to nepoznal ani náhodou a mezi 1080p a 2160p bych řekl, že objekty v dálce jsou asi trošičku ostřejší, ale to je tak všechno. Jestli někdo čeká podobný skok jako mezi SD a HD, tak to hoši ani náhodou. Spíš si budete říkat: a to je jako všechno? Možná pokud koupíte 70" TV a budete od ní sedět metr, tak to oceníte.

Měl jsem s tou koupí ještě pár let počkat. Teď navíc vyšel článek a video od Digital Foundry, kde popisují PS4 Pro jako ultimátní konzoli pro hraní v 1080p. Pokud máte FHD TV, tak je Pro údajně dokonce lepší volba, než Xbox X.
www.eurogamer.net/ar…

+ - 0
TragedyTragedy - 23.07.2019 v 10:24:20 - new

Je to hlavně tou vzdáleností. Na monitoru vidím taky každej prd, ale na TV se mi holt ty detaily ztrácej... taky díky mý jedný dipotrii na dálku :)

+ - 0
BorecBorec - 23.07.2019 v 11:31:27 - new

Samozrejme je to vzdalenosti, sedet od 55ky tri metry je trochu silene. Na takovou vzdalenost by mel koupit tak 70ku. :-)

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 13:29:08 - new

Tak jsem se díval, co bych si měl ve skutečnosti koupit a podle této tabulky:
www.alza.cz/doporuce…
by to měla být aspoň 88" :-D. To už jsou jiné částky... jako já mám doma i projektor, na opravdu velký obraz, ale to mám jen na filmy a nehraju na tom (většinou).

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 11:39:00 - new

Zkoušel jsem sedět blíž a žádný velký rozdíl :) A hlavně mi není příjemné sedět u TV tak blízko. Mi přijde spíš šílené sedět od toho metr. To tě pak asi dost bolí za krkem, když se furt rozhlížíš jako na tenise doprava doleva :). 2m už je asi ok, ale ty 3m mi přijdou tak akorát. Ale neměřil jsem to metrem, to byl odhad. Možná od toho sedím 2,5m. Můžu to večer změřit :-D.

+ - 0
BorecBorec - 23.07.2019 v 11:49:40 - new

Ale takhle to u rozliseni proste chodi, ono se ty doporucovane vzdálenosti neudavaji pro srandu kraliku.
Pokud chces sedet od 55ky tri metry, tak to muzes rovnou zustat u FullHD. Ja mam stejnou velikost a u 4K obsahu sedim zhruba 1,5m. Kdyz se posunu dal, tak se to rozliseni samozrejme smazava, to by musel mit clovek orli zrak. :-)

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 11:57:29 - new

To já samozřejmě chápu, nejsem debil. Ale sedět 1,5m od 55" TV mi přijde směšné :). Vlastně asi sedět od jakékoliv TV metr mi přijde divné. To už je jak u PC. Proto tady tvrdím, že rozdíl mezi FHD a 4K (aspoň pro člověka jako jsem já, který nesedí metr u TV) je o ničem. A ano, mohl jsem zůstat u FHD. Vždyť to tu právě píšu :-D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 23.07.2019 v 14:21:06 - new
* editováno 23.07.2019 v 14:21:32

Tak on to nesmysl docela je.
Proto je škoda,že místo FPS a kvality grafiky se jde po rozlišení.
FHD bylo naprosto dostačující.

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 14:31:31 - new

Souhlasím. Taky jsem spíš pro grafiku a framerate.

+ - 0
BorecBorec - 23.07.2019 v 12:14:39 - new

Tohle ti ovsem mohlo byt jasne uz pred koupi, clovek si vetsinou takove veci zjistuje predem, zkouma a i v obchode jsem ruzne vzdalenosti zkousel. Takhle jsi vyhodil penize oknem, protoze ta tvá TV neda ani HDR, takze prinos veskery zadny.

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 12:24:33 - new

Já jsem tu TV nekupoval primárně kvůli 4K, ale kvůli tomu, že má integrovanou Apple TV, Airplay2 a že je smart. 4K je takový bonus a čekal jsem, že aspoň nějaký rozdíl tam bude. Ono koupit dneska non 4K TV už téměř nejde, víme? :)

A HDR má opravdu kvalitní tak možná OLED a to fakt kupovat nebudu.

+ - 0
BorecBorec - 23.07.2019 v 12:30:29 - new

Ze je smart? A ty jsi mel tedy jakou TV puvodne, to jsi hral na nejakem rubinu nebo co? :-) Tak to pak jo, to nejaky posun bude.
A u toho OLEDU to s HDR taky neni tak jednoduche, OLEDY nemaji moc dobrou svitivost a nektere LCD dokazi podat HDR lepe.

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 12:39:52 - new
* editováno 23.07.2019 v 13:19:15

Ne, měl jsem docela kvalitní 55 FHD IPS TV od LG, která ale neměla smart funkce. Tehdy jsem si raději připlatil za obraz, než smart funkce, které jsem tehdy nepotřeboval. A byl jsem si ní spokojený. Třeba v těch pozorovacích úhlech byla i lepší, než ten Samsung (ale to mi nevadí).

Od té doby ale uběhlo několik let a už asi nastal čas na upgrade. Měl jsem Apple TV bokem (kvůli smart funkcím, které má tv neměla), ale k tomu jsi musel mít další ovladač. Navíc ta stará TV ani neuměla HDMI ARC, takže i k domácímu kinu jsi musel mít další ovladač. No hrůza. Teď mám jeden ovladač na vše. Což samo o sobě pro mě ospravedlnilo nákup nové TV. Ještě jsem čekal, že tam bude ten Steam Link, který je všude napsaný, ale ten tam není :-D (snad ještě bude, i když využívat to asi stejně nebudu).

Ale stejně si říkám, že jsem ještě mohl pár let počkat. Ale to bych taky mohl čekat věčně.

+ - 0
BorecBorec - 23.07.2019 v 13:24:39 - new

Tak to uz upgrad asi fakt chtelo. :-) Ja mel kdysi taky IPS nesmart TV, ale to uz je docela davno. Ty pozorovaci uhle tam byli lepsi, ale VA zase mnohem lepe podává cernou.

+ - 0
BenyBeny - 23.07.2019 v 08:39:48 - new

Pust si 4k film, rozdil poznas hned a je sakra znatelnej oproti 1080p. Ve hrach na konzoli za 8000 ktera poradne 4k proste nemuze zvladat to uvidis blbe.

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 11:01:26 - new

U filmu je ten rozdíl vidět asi lépe, ale spíš, než čehokoliv jiného jsem si všiml šíleného "soap opera" efektu, kdy filmy vypadají strašně živě, jako by je točili nějakou lacinou kamerou nebo v 60fps, místo 24. Za to však nemůže 4K, ale ty softwarové úpravy, interpolace obrazu a dopočítávání snímků. To budu muset ještě poladit v nastavení a vypnout to. Dost to ty filmy degraduje, ačkoliv to vypadá líp a živěji, člověk nemá ten správný pocit, že sleduje film, ale opravdu to vypadá, jako nějaká levná telenovela.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 24.07.2019 v 10:31:55 - new

Ten Nolanův a Cruisův boj proti motion plus asi moc nezabral. :D

+ - 0
BenyBeny - 23.07.2019 v 14:10:20 - new
* editováno 23.07.2019 v 15:55:42

Vypni si to v menu bude to neco jako auto motion/ motion plus nebo tak neco

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 23.07.2019 v 11:38:13 - new

Jj to taky nesnáším. Je to otřesné.

+ - 0
BenyBeny - 23.07.2019 v 15:56:04 - new

Dá se to vypnout

+ - 0
GluttonGlutton - 23.07.2019 v 09:35:47 - new

Pokud to upgradoval primárně na hry, tak mu ten rozdíl ve filmech stejně tolik nedá.

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 11:04:01 - new

Je samozřejmě úplně jedno, jestli porovnáváš 4K obraz s 1080p, který vygenerovala konzole za 8000 nebo PC za 50. Pořád je to věc rozlišení. Tedy nějaký počet pixelů vs jiný.

+ - 0
HordaHorda - 22.07.2019 v 23:31:32 - new
* editováno 22.07.2019 v 23:39:59

tak k tomu, aby jsi viděl rozdíl ale potřebuješ i kvalitní základ a to u portu z PS3 na PS4, kde jen zvýšili rozlišení na Pro asi nenajdeš :-D ostatně mě Last of Us na PS4 přišla vyloženě jako lehce vyhlazená hra z PS3... takže ty hnusné rozmazané textury prostě budou hnusné a rozmazané jak na PS3, tak na PS4, tak na Pro, u takových her rozlišení poznáš hlavně na vyhlazování, které na minulé generaci a na základním XO a PS4 je vyloženě v katastrofálním stavu.

Osobně jsem měl takové přímé porovnání u Gears of War 4 a AC Origins, které jsem hrál na původním XO, poté jsem přešel na XOX a tím, že jsem hned přesedlal na nové verze her, ten rozdíl byl šílený, najedou šlo vidět tolik detailů, které předtím prostě nemohly jít vidět, k tomu perfektní vyhlazení, ostré, kvalitní textury a pod....

jde to poznat hned na první pohled, někdy ani nemusím zapnout hru a hned z jejího menu poznám, že tohle není rozhodně vylepšené.

Ale máš pravdu, že rozdíl mezi 1800 a 2160 nebude znatelný, nebo bude hůře rozpoznatelný... rozdíl je, že mezi XOX a PS4 Pro je často rozdíl i v jiných aspektech, než jen rozlišení... což je naprosto odlišná situace, mezi XO a PS4, kde byl opravdu rozdíl jen v těch 180p. Jenže za poslední roky se bohužel všem plejkařům výrazně zhoršil zrak a proto už asi nemá cenu něco takového řešit

+ - 0
FenekFenek - 22.07.2019 v 23:42:54 - new

Ano, na base konzolích byl aliasing horší, ale když jsem měl pro, žádné zubaté rohy neexistovaly ANI na 1080p. V tom 4K TV vůbec nic nezměnila.

To, co popisuješ v druhém odstavci je dáno tím, že původní Xbone byl špatný HW. To není až tak zásluha 4K TV. Kdybys měl pár let Xbox X a 1080p TV a pak teprve koupil 4K TV, tak by ti ten rozdíl taky nepřipadal zásadní, jestli vůbec nějaký. Paradoxně vyhlazení na PS4 Pro je ještě lepší na 1080p, než na 4K TV. Protože když to necháš renderovat ve vyšším rozlišení a pak se to downscaluje na 1080p, funguje to jako AA. Na PS4 Pro a 1080p zubaté hrany neexistovaly. Textury byly ostré atd.

Když sedíš blízko u TV, tak to jde trochu poznat, ale když sedíš trošku dál je to o ničem. Celý ten hype kolem 4K a HDR jen ukazuje na to, jak moc vývoj TV technologií stagnuje. Z komára se dělá velbloud, jen aby se to prodávalo.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 23.07.2019 v 10:24:06 - new

Vyak na to byla někde taková ta tabulka,kdy poznáš rozdíl 4k.

Na ty 55' to bylo myslím pod dva metry. Takže 3m už jsi fakt moc daleko.

+ - 0
HordaHorda - 23.07.2019 v 00:04:38 - new
* editováno 23.07.2019 v 00:05:47

Uznávám, že jsem FHD TV mezi XO a XOX nezažil, takže tohle posoudit nemůžu, ale na druhou stranu 1080p obsah prostě vypadá na 4K TV výrazně hůře v porovnání s 4K obsahem... takže si popravdě nedokážu moc představit, že by nešel poznat přechod mezi FHD->4K TV, když jde vidět rozdíl mezi FHD->4K obsahem na 4K TV...

jinak s tím vývojem TV bych nesouhlasil, klidně to nějak odůvodni, ale za mě je vývoj TV jeden z nejrychlejších na trhu spotřební elektroniky... z mého pohledu TV nastavují standardy a vyvíjí se rychleji, než zbytek trhu, který je na ně navázán... stačí si uvědomit, že nové TV, co si lidi kupují, jsou předimenzované tomu, jak je ve skutečnosti využijí... dnes si koupíš 4K TV jako základ a přitom vysílání TV není často ani ve FHD, dokonce i ty 4K konzole přišly na trh v době, když už se dávno 4K TV prodávaly běžně. HDR základ, ale obsah s HDR je minimum a podobně.

Když to porovnáš s telefony, které mají ještě dost velké rezervy ve vývoji, nebo PC monitory, kde standard je a ještě X let bude FHD. Herní PC, které hry vyštaví na maximum a to je ani nerozjedou na plné detaily, konzole to samé.... vedle toho máš TV, které naopak řeší opačný problém - nastavují standardy, ale chybí obsah, který by je využil pořádně

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 00:43:13 - new

Třeba u monitoru je to pravda. Tam když jsem přecházel z 1080p na 2K, tak to byl obrovský rozdíl. Nebo když porovnám display Macbooku s nějakým běžným notebookem, je ten rozdíl propastný. Tak jsem čekal, že u TV to bude podobné. Ale to se nestalo. Od monitoru jsi tak 30-50cm, ale od TV sedím fakt tak 3m. Měl jsem stejnou úhlopříčku 55", akorát FHD. Teď jsem koupil 4K 55" a ačkoliv se ten rozdíl vidět opravdu snažím (kvůli tomu jsem to kupoval) a vím, že tam je, tak se mi to moc nedaří :). A zrak mám v pořádku. Podle mě je to dáno vzdáleností od TV. Ale sedět blíž by mi přišlo fakt divné. Věřím tomu, že to u některých jiných her bude ten rozdíl vidět víc, ale pro mě teda rozhodně žádná bomba. Teda na PC ano, u konzolí si nemyslím, že je to úplně nutné. Čekal jsem mnohem víc.

A jaké nastavují TV standardy? Jako 4K? Tento standard vůbec nenastavily TV. Kamery a projektory uměly 4K dávno předtím. A 4K umí i mobily. Co myslíš, že je větší challenge, udělat velkou 4K TV nebo malý mobil s 4K displejem? HDR taky není žádný standard, který by nastavily TV. Ony se to v posledních letech jen snaží co nejlépe zobrazit, ale moc se jim to pořád nedaří. Když nepočítáme OLED, což je asi tak poslední opravdu průlomová technologie v TV průmyslu nebo spíš v oblasti vývoje displejů. Ale ta už je taky 10 let stará. A to si ani nemyslím, že první aplikace OLED displaye byla v TV. Spíše šlo o nějaký menší displej. Budoucí velká věc v oblasti displejů bude microLED, ale ten taky asi nebude debutovat jako cosumer produkt jako TV, ale v Apple watch. Podle mě se nedá na vývoj displejů dívat jakože jsou vyvíjeny pro TV. Dnes jsou displeje vyvíjeny pro nejrůznější zařízení a udělat z toho něco tak velkého, jako je TV je mnohem snažší, než to miniaturizovat např. na rozměry mobilu. Např. u microLED to bude opravdu velká výzva, udělat to malé. Dále, co se týče HW a SW vybavení, tak i nějaký čínský mobil za 4000 je úplně jinde, než většina TV na trhu.

To, že je minimum obsahu je druhá věc a vůbec to nedokazuje nějakou technologickou nadvládu TV. Tak je to s každou novou technologií, pro kterou má smysl začít tvořit obsah až ve chvíli, kdy se začne prodávat koncovým zákazníkům. Když přišly do kin 3D filmy, taky nebyly všechny 3D a dodnes je jich minimum. Pak přišly 3D TV a ačkoliv to výrobci TV tlačili jako dnes 4K nebo HDR nesetkalo se to s velkým úspěchem. 4K a HDR časem úspěch mít budou, ale honba za co nejvyšším rozlišením nakonec ustane. Stejně jako se dřív u foťáků neustále navyšovaly megapixely, protože to byl dobrý marketing, ale přitom každý fotograf ví, že je spousta daleko důležitějších aspektů.

Telefony jsou technologicky na úplně jiné úrovni, než TV. TV je proti mobilu něco jako starý sálový počítač proti notebooku :-D

+ - 0
HordaHorda - 23.07.2019 v 01:41:56 - new

no popravdě neznám jediný typ produktu, kde za nižší cenu dostaneš předimenzovaný výrobek... což je běžně u TV už od nasazení HD Ready -> FHD -> 4k, kdy jednoduše technologický standard u TV byl o roky rychlejší, než skutečný reálný obsah, který uživatel na tom mohl využít pořádně.

Což se absolutně neděje v jiných odvětvích, kde i za vysokou částku dostaneš produkt, který nemusí úplně dostačovat. Nebo stalo se někomu někdy, že by koupil PC, notebook, mobil, tablet a měl pocit, že koupil stroj, u kterého má problém využít jeho potenciál? :-D ted nemyslím samozřejmě lidi, kteří ten produkt nevyužívají. Protože tohle bych si teoreticky mohl říct u tabletu, že jeho potenciál nevyužiji, když ho ani nechci používat :-D

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 11:17:36 - new

Např. mobilní telefony dopředu podporují sítě budoucí generace a to skoro od počátku, co existují. CDMA, GPRS, EDGE, HSDPA, LTE, 5G... a podobně. I ty displeje s vysokým rozlišením mají počátky na mobilech. Každý pamatuje iPhone 4 a jeho retina displej. A dalo by se pokračovat.

Ty trochu mícháš jabka s hruškama. To, že vzniká 4K obsah až po uvedení 4K televizí na trh je věc příčiny a následku, ne nějaké technologické nadvlády televizí. Jinými slovy, takový obsah má smysl distribuovat až ve chvíli, kdy je ho na čem zobrazovat. Těžko by někdo před 10 lety prodával 4K Blu-raye, protože by to nikdo neměl na čem pustit. Nebo proč by v 90. letech vysílali ve full HD, když by nebylo jako ten signál zobrazit? Dneska taky nikdo nevydává obsah v 16K.

+ - 0
HordaHorda - 23.07.2019 v 12:09:52 - new
* editováno 23.07.2019 v 12:15:03

pořád se asi nechápeme... jde o to, že standard u TV je prostě vždy o krok dále, než jeho reálné využití. Samozřejmě nemá cenu dělat obsah ve 4K, když nebyly 4K TV na trhu, ale taky si můžeš říct, proč se ted vyrábí jen 4K, když 80% domácností stěží využije FHD, natož 4K?

U telefonu nic takového nezažiješ, možná tak u displeje, ale zase displej omezuje dost slabý HW, co je v telefonu, případně průměrný fotak atd atd.. samozřejmě u telefonu těch součástí máš mnohem více a je výrazně menší, proto nechci srovnávat, co je technologicky složitější (když to je jasné), ale jen srovnávám to, že u TV i low end TV je prostě technologicky na hony vzdálená reálnému zázemí obsahu, zatíémco i high end telefony jsou pořád technicky dost omezené zařízení

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 12:21:44 - new

Protože 4K obsah na FHD normálně zobrazíš? A zasáhneš tím tedy všechny skupiny spotřebitelů?

U telefonů, jak jsem psal např. ta podpora sítí nové generace. Pro zjednodušení budeme brát 5G (ale v minulosti to tak bylo také). Sítě pro 5G zatím téměř neexistují, ale do mobilů se přesto již montují moduly, které tuto síť podporují.

+ - 0
HordaHorda - 23.07.2019 v 13:03:12 - new
* editováno 23.07.2019 v 13:04:37

Sice ano, ale do 99% telefonu se 5G stále neinstaluje, takže hovořit o standardu se tady nedá.

Dokonce jej nepodporuje ani iphone

+ - 0
FenekFenek - 23.07.2019 v 14:09:12 - new

iPhone to nemá proto, že měli problém s Intelem, který jim to měl dodat, ale nějak to nezvládl a Apple tak musel nejprve urovnat dlouholetý spor s Qualcommem, aby konečně získali nějakého dodavatele 5G modulů. Takže letošní model by to už snad měl mít. Během několika let to bude mít každý mobil.

Ale jak jsem už psal, vůbec se nemusíme dívat jen na 5G. Stačí se podívat třeba na UMTS, kdy to uměl skoro každý mobil a přitom sítě se teprve budovaly, podobně LTE. U 5G bude ten scénář podobný.

+ - 0
targumurestargumures - 22.07.2019 v 23:06:08 - new

Kde jsou ty doby, co plejky poznaly 900p na dvacet metru pres zavrene okno ve vedlejsim byte.

+ - 1
FenekFenek - 22.07.2019 v 23:09:32 - new
* editováno 22.07.2019 v 23:10:55

Haha, jako na povel. Bylo mi jasné, že zase přiskočíš se svým klasickým "vtipným" komentářem. Plejky hlavně (správně) poznaly, že nebudou platit o 100 dolarů víc za konzoli, která umí míň ať už to vidět bylo nebo ne.

+ - 0
FenekFenek - 22.07.2019 v 22:58:27 - new

Každopádně, když jsem zase viděl rozdíl mezi 60fps a 30fps, zděsil jsem se. Kéž by MS a Sony povinně vyžadovali minimálně 60fps u všech her.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 22.07.2019 v 21:29:27 - new

"Astral Chain je víc než jen další řežba od PlatinumGames"
games.tiscali.cz/prv…

No sem zvědavej.

+ - 0
GluttonGlutton - 22.07.2019 v 09:42:37 - new

Horda jásá nadšením:
twitter.com/McSpuddy…

+ - 0
LupulinLupulin - 22.07.2019 v 16:48:36 - new
* editováno 22.07.2019 v 16:59:24

Taklhe to bylo i dřív, prostě tyhle filmy teď frčí.....mě někteří superhrdinové baví (Thor,Iron) a některý vůbec(Captain)....
já se třeba hafo těším na Thora a na toho půjdu asi i do kina což je u mě už co říct když tam sem tak 1x za tři roky....a ještě mě zajímá Doctor Strange ale na toho vydržím na HBO....

edit: prostě je to dobrý ty filmy a lidi mají dost širokej výběr.....jasně, chtěl bych radší film se Sandmanem (snad příjde a bude to totální bomba) ale je to jako nadávat že vychází moc komixových sešitů.......Marvel to velmi dobře uchopil, někomu se to nelíbí, někomu jo, někdo je nestranný ale ty výdělky sou prostě skvělý a upřímě i některý filmy sou hodně fajn! Pak máš na ČSFD takový ty pózery kteří "nesnáší Marvel filmy" ale koupí všechno od MS jako Halo nebo GeOW série a tváří se hrozně povznešeně jaký že je to umění taková debilní akce... pak se jen tak směješ co za povrchní nuly to asi tak musí být......

+ - 0
jarekjarek - 22.07.2019 v 21:08:58 - new

Ted frci?ty budou frcet jeste dalsi desitky let podle me :-D Amerika zere superhrdiny a jejich tolik, ze muzou tocit nonstop

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 22.07.2019 v 21:10:42 - new

Každý období má nějakej trend, kterej dřív nebo později padne. Se podívej na Hvězdný Války, ty teď nemůže spousta lidí ani cítit...

+ - 0
HordaHorda - 22.07.2019 v 21:57:01 - new

nepamatuji si a nevím o žádném období, kdy byly kina celoročně zprasené nějakým trendem a prakticky nedávají prostor jiným filmům... taky si pamatuji doby, kdy jsem chodil do kina častěji, protože se tam dalo na něco taky jít. Teď jsem rád, kdy se tam dostanu alespoň párkrát ročně...

Ono se to nezdá, ale Marvel ovlivňuje dost i jinou produkci... Marvel má značky, má prostředky na reklamy a i když udělají sebevětší odpad, jsou absolutně bez rizika. Ostatní filmy, k tomu prakticky s "no name" názvy to pak mají podstatně těžší, i když prakticky i průměrný počin je pořád lepší, než cokoliv od Marvelu.

Věřím, že se o aktuálním období bude v budoucnu mluvit jako o jednom z nejhorších, co kdy historie filmů zažila...

+ - 0
much0Jmuch0J - 22.07.2019 v 21:28:59 - new

Máš pravdu. Bude to mrtvý jako noir, westerny, akcnaky ala 80., Disco atd.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 22.07.2019 v 21:30:40 - new

Mrtvý to nebude, ale i fanoušek se něčeho jednou přežere.

+ - 0
HordaHorda - 22.07.2019 v 22:11:06 - new

35 filmů za posledních 10 let, z toho 22 za posledních 5 let...

+ - 0
panFilutapanFiluta - 22.07.2019 v 21:19:49 - new

Tam je to dáno spíš špatným uchopením látky, ne, že by lidi nechtěli další Star Wars. Tady se spíš hodí přirovnání k westernům. Navíc Marvel to má teď tak dobře rozjeté, že to minimálně dalších 10 let ještě táhnout bude. Dokonce i DCčku se relativně daří (viz miliarda u Aquamana), i když většina těch jejich filmů stojí za hovno a ten jejich propojený vesmír se jim rozpadá pod rukama.

+ - 1
Rocker93Rocker93 - 22.07.2019 v 20:42:02 - new

Sandman má bejt drahej seriál na Netflixu, tak jsem zvědavej :)

+ - 0
LupulinLupulin - 22.07.2019 v 20:46:36 - new

Ach, to bych stříkal všemi směry.......jen bych chtěl aby to bylo i na distribuci a ne jen na přeplatném......
máš nějaký odkazy Rocker?

+ - 0
panFilutapanFiluta - 22.07.2019 v 20:52:09 - new

www.tvzone.cz/clanek…

+ - 1
HordaHorda - 22.07.2019 v 17:27:42 - new

Kromě toho, že děláš dementní srovnání her a filmů, které nemají společného téměř nic, nemůžu navíc souhlasit s tím, že jde o dobre filmy...

Naopak jde aktuálně o ty nejhorší filmy, co vůbec existují. Jediný, kdo jejich "povest" zachraňuje, jsou ovce, které čumí na Marvel hovadiny, jen protože to jsou Marvel hovadiny a nasoli tomu automaticky 5/5 na ČSFD... Normální lidi už tyhle picoviny ignorují, proto je nemůžou hodnotit a proto se automaticky zvyšuje prumer, ačkoli ty filmy mají sotva na modré hodnocení...

Určitě každý viděl nějakou jejich kokotinu, osobně jsem jich viděl možná 5-6, protože vždy jsem se nechal zlákat nějakým volem bez vkusu, který ti klidně řekne "tenhle film není jak ostatní, je to úplně jiný Marvel"... Ve výsledku jde zase o ten samý tupý dej, s pořád dokola stejnými zápletkami, k tomu parádní vtípky, které by frcely maximálně na 1. stupni základní školy a máš klasický Marvel film.

Chápu smysl, kdy chce člověk opravdu extrémně tupou zábavu, v tom případě je Marvel produkce vyloženě ideální volba. Jenže X filmu ročně je už celkem přes čáru.

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 22.07.2019 v 21:09:10 - new

Jako nemůžu uvěřit, že tohle tu píše člověk, kterej tu nedávno přiznal, jak se mu líbí novej Star Trek :D

+ - 2
HordaHorda - 22.07.2019 v 23:15:26 - new

nechápu pointu... Star Trek je v pohodě film, nevím, proč by se mi neměl líbit? Navíc jde o nejlépe hodnocený Star Trek film ze všech na čsfd (a přitom jich je celkem dost)... takže nějaký důvod, co je tady špatně?

mimochodem, co je naprosto běžné u všech, se mi líbí i některé filmy ,které třeba nejsou už vůbec dobře hodnocené, nebo nejsou populární, ale nějakým způsobem se mi prostě líbili...

A aby mě nikdo nebral za slovo, že tohle může být i případ Marvelu a některých lidí, tak ano, může. Ostatně mě se třeba celkem líbil první díl Thora. Taky nemám nic proti komiksovým filmům, když jsou kvalitní, ale kromě Nolanových Batmanů zatím nic opravdu kvalitního nevzniklo

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 23.07.2019 v 05:23:35 - new

Jestli nechápeš pointu, tak je to zlý. Já ti pomůžu, Star Trek je totiž naprosto normální marvelovka. Jak trefně napsal jeden člověk "takový o chlup serióznější Transformers". Prostě hloupá odpočinková záležitost.

+ - 0
much0Jmuch0J - 23.07.2019 v 00:38:41 - new

Tak Nolanův Batman byl nejlepší, protože to nebyl vůbec superhrdinskej film, vymeň Batmana za random detektiva, Jokera za random psychopata/teroristu a výsledek je stejnej. A zrovna režie a Joker ten film elevujou na úplně jinou úroveň. Jinak Begins a trojka byly ty slabší, protože to byly víc superhrdinský filmy.

+ - 1
LupulinLupulin - 22.07.2019 v 18:51:33 - new

v sobotu se podívám na Leona a v neděli si dám klidně Avengers... ale ani v tu sobotu a v neděli, natož celej zbytek týdne by mě nenapadlo filmy někde hodnotit.....stejně jako bych nehodnotil, ženy, chlast nebo žrádlo............ale bavit se pózerstvím mě přece upřít nemůžeš ne? :D .)

+ - 0
much0Jmuch0J - 22.07.2019 v 17:30:23 - new

"Normální lidi už tyhle picoviny ignorují, proto je nemůžou hodnotit a proto se automaticky zvyšuje prumer, ačkoli ty filmy mají sotva na modré hodnocení..."

Ty vole hordo, tohle je dobrý, ale i zbytek. Palec hore!

+ - 0
GluttonGlutton - 22.07.2019 v 18:30:39 - new

Vubec nezklamal, ze ne? :-D

+ - 0
panFilutapanFiluta - 22.07.2019 v 15:19:36 - new

Jsem trochu zklamaný, protože polovina z toho jsou seriály a ty, v případě tohohle žánru, vždycky působí lacině, oproti filmům. Navíc tam chybí nějaké vyvrcholení v podobě týmovky.

+ - 0
LupulinLupulin - 22.07.2019 v 16:49:53 - new

týmovka příjde ale Avengers to teď trošku vyčerpali takže je potřeba zas udělat nějaký to filmový "universum" aby mohla přijít teamovka......jakože určitě příjde!!!!!!

+ - 0
HordaHorda - 22.07.2019 v 14:36:25 - new
* editováno 22.07.2019 v 14:43:20

Nevím proč já, když moje moto na ČSFD je "nesnáším Marvel filmy" :-D ale na druhou stranu očekávám brzký nezájem.. Ty filmy byly odjakživa sračky a teď jen doufat, že se přejí i těm, kteří na ne chodí pořád dokola do kina a konečně to chcipne...

Ale možná jsem naivní... Ostatně i u hry Spider Man mě nenapadlo, že by tak stupidní značka mohla být úspěšná a stal se přesný opak

+ - 0
much0Jmuch0J - 22.07.2019 v 14:31:49 - new

Hehehe. To skončí jenom jedním způsobem - přesaturací trhu a krachem. Já viděl poslední komix film (čti cokoliv se superhrdinou v jakýkoliv formě) Captian America Winter Soldier a znechuceně jsem to v půlce vypl. Ty filmy jsou jako něco lesklýho čím mácháte kočce před ksichtem.

+ - 0
ParapleParaple - 22.07.2019 v 11:01:44 - new

A není to málo, Antone Pavloviči?

+ - 0
GluttonGlutton - 22.07.2019 v 11:55:09 - new

Tipoval bych, že tímhle to neskončí....

+ - 0
jarekjarek - 21.07.2019 v 18:04:13 - new
* editováno 21.07.2019 v 18:19:31

Ja sem zvedav jak dopadne tohle ale samozrejme 2 to nemuze prekonat...
youtu.be/29nWIqiCDpQ/

A tohle muzou tocit furt dokola
youtu.be/bNVdBtFaLEk

+ - 0
GluttonGlutton - 22.07.2019 v 09:27:52 - new
* editováno 22.07.2019 v 09:28:51

No jsem zvědav jak příběhově zdůvodní, že terminátor vypadá jak důchodce. Nebo jeslti se bude předstírat, že je to jakože stejnej model jako ve dvojce :-D

+ - 0
TragedyTragedy - 22.07.2019 v 10:47:42 - new
* editováno 22.07.2019 v 10:48:00

Tak to už bylo nějak zdůvodněný v Genysis. Mám pocit, že tak, že ten "obal" je vlastně genetický.

+ - 0
much0Jmuch0J - 22.07.2019 v 14:34:25 - new

A tak to už bylo ve dvojce, že je to organický, akorát že jsou organismy, který vůbec nestárnou, tak nechápu, proč by ve vší své dokonalosti tohle do organické hmoty zanášeli, zkracování konců DNA, když to tam vůbec bejt nemusí :D Mnohem lepší je to ignorovat a nic kolem toho nevymejšlet, akorát se pak do toho zamotaj. Ale co, pro prosťáčky je to LORE takže co.

+ - 0
TragedyTragedy - 22.07.2019 v 15:49:24 - new

Tak spíš jde o to, že tenkrát nikdo nečekal, že budou točit s Arnoldem dalšího terminátora po 30ti letech :) Nevím, že tohle vůbec někdo nějak řeší...

+ - 0
much0Jmuch0J - 22.07.2019 v 17:12:04 - new

Tak oni to řeší hlavně studia, pak jsou z toho totální maglajze s ještě většíma dírama v příběhu. Navíc, Terminátor měl prostě skončit po dvojce, víc nebylo třeba. Já další díly neviděl a vím, že jsem opravdu o nic nepřišel :) co to bude příště, Terminátor MMO?

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 22.07.2019 v 10:38:33 - new

Tak pokud bude Terminator, tak je snad jasný, že to je stejnej model jako v jedničce, dvojce, trojce... když má Arnoldovu držku (model 101 jestli se dobře pamatuju).

+ - 0
OtaconOtacon - 21.07.2019 v 13:33:37 - new

Xbone ve volném pádu: www.gamesindustry.bi…
"Gaming revenue dropped 10% to $2 billion. Xbox software and services revenue was down 3%, but the big highlight for this segment was that Xbox hardware revenue declined 48% year-over-year due to a decrease in console sales volume."

+ - 0
GluttonGlutton - 21.07.2019 v 13:42:22 - new

A porovnani s konkurenci vypada jak?

+ - 0
HordaHorda - 21.07.2019 v 14:06:46 - new
* editováno 21.07.2019 v 14:14:24

u Sony je propad prodejů už od roku 2017 a pořád se ten propad logicky zvyšuje, nic překvapivého... tady budou informace za aktuální období (30.7.): www.sony.net/SonyInf…

Těch 48% propad je na tržbách, konzolí se ve výsledku mohlo prodat cca o 20-30% méně, protože průměrná cena konzole pořád klesá a hlavně minulý rok byl pořád XOX poměrně čerstvý a ještě bez slevy, na rozdíl od letoška.

další věc, která výrazně tržby ovlivňuje, je gamepass, u kterého se počítalo s tím, že půjde o ztrátovou záležitost ze začátku

+ - 0
OtaconOtacon - 21.07.2019 v 13:51:13 - new
* editováno 21.07.2019 v 13:52:20

Zajímal jsem se. Teprve bude. Odhad sony, který byl v minulých letech velice přesný je propad HW o 10%. Nějaké info v diskuzi zde: www.neogaf.com/threa…
Další zarážející věc je nárust 16% měsíčních aktivních uživatelů a přesto propad příjmů. Oni tam totiž počítají minecraft mobile, něco na switch používající xbox live + rozdávají gamepass na PC za dvacku.

+ - 0
HordaHorda - 21.07.2019 v 14:10:05 - new
* editováno 21.07.2019 v 14:26:48

akorát je nesmysl porovnávat propad tržeb a propad prodaných kusů... jsou to naprosto rozdílné věci

EDIT: k tomu, co se počítá do aktivních uživatelů jsou uživatelé Xbox Live a ano ,počítá se i Minecraft (pokud se přes XL přihlásíš) a třeba i jiné hry, které Xbox Live podporují, ale to stejné je i u PS, kde máš taky pár mobilních her, kde se můžeš s PSN přihlásit a ti se logicky taky do té statistiky "aktivní uživatel PSN" počítají. Samozřejmě se do PSN uživatele počítají i lidi, kteří hrají na PC přes PS Now...

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.07.2019 v 13:25:21 - new

Odhalena finální podoba box artu a steelbooku pro Death Stranding, takže poslední naděje Plejek na exklusivitu padly. Nápis Only on PlayStation, jako úplně každá exkluzivní hra, neobsahuje.

Dneska si to Otacon jde hodit :)

+ - 0
OtaconOtacon - 21.07.2019 v 13:38:27 - new
* editováno 21.07.2019 v 13:55:26

A ten MGS4 už na xbone vyšel? Jak jsi tu tvrdil ještě roky po vydání :D
Jestli to vyjde později na PC mě nemůže být více ukradené, já budu hrát v listopadu na PS4.
NA PS4 se blíží další megaton exklusivita. Vymletí xboti se radují, že možná někdy vyjde NA PC :D
#zoufalcisobe

targumurestargumures - 21.07.2019 v 21:41:58 - new

Ono to spise vypada, ze MGS4, potazmo cela serie, je v nejakem limbu. Vzdyt nevysel ani remaster, nic. U tak vysokoprofilove hry je to zvlastni.

+ - 0
LykantropLykantrop - 22.07.2019 v 13:59:21 - new

A PP pravověrní fans považují za sračku. Nevím jak prodeje, ale když už to bylo v Plusku i Goldu, asi nejhorší díl série. RIP MGS :)

+ - 0
jarekjarek - 21.07.2019 v 21:44:07 - new

A to by si hlavne MGS1 zaslouzil.a jeste k tomu ceske titulky a ......blahem :-D

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.07.2019 v 21:08:16 - new

Co to blábolíš ty komická figurko? Jaké roky? Máš jakýkoliv link, na tenhle svůj výmysl?

Časy velkého množství exklusivit od třetích stran prostě skončily, se s tím smiř.

+ - 0
jarekjarek - 21.07.2019 v 21:39:02 - new

Jo tech exkluzivit bude na konzolich ubyvat ale verim, ze pristi generaci jeste nejake budou.jako Uncharted, Gran Turismo, God of War.
To by uz pak mohla byt jen jedna konzole :-D

+ - 0
BorecBorec - 21.07.2019 v 13:59:50 - new
* editováno 21.07.2019 v 14:00:56

Tak PC verze muze byt Sony celkem sumak, vzdyt by to casem stejne bylo dáno PCckarum do PSNow.
Takovy Xone uz nema exkluzivni nic a MS bude vse cpat na PC day one.

+ - 0
LupulinLupulin - 21.07.2019 v 11:28:16 - new

PC se tak z hlediska peněz poněkud překvapivě stalo pro Ubisoft nejúspěšnější platformou, když se na výsledku podílelo 34 %, zatímco PlayStation 4 „pouhými“ 31 % a Xbox 18 %.

Zdroj: www.idnes.cz/hry/nov…

+ - 0
OtaconOtacon - 21.07.2019 v 13:41:16 - new

Jo PC se v posledních letech postavilo na nohy. Myslím, že velkou roli v tom bude hrát potlačení pirátství. Silně zaostávající xbone není překvapením, takhle je na tom už několik let.

+ - 0
HordaHorda - 21.07.2019 v 13:05:54 - new
* editováno 21.07.2019 v 13:08:13

hmm to je asi na stejné překvapivé, jako trvzení, že Rockstar vydělal nejméně na PC po vydání RDR2

+ - 0
OtaconOtacon - 21.07.2019 v 13:43:30 - new

Anno 1800 je přece píčovina kterou nikdo nehraje.

+ - 0
HordaHorda - 21.07.2019 v 18:24:40 - new

jestli to tak vidíš, tvoje věc...

Ovšem pro PCčkáře jde o další důkaz, že absence Steamu vlastně vůbec nehraje roli :-D bohužel aktuální informace spíše nahrávají tomu, že exkluzivita Epic Store možná ještě pomáhá prodejům :-D

+ - -1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek