Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
13
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
HordaHorda - 13.02.2019 v 12:45:54 - new

Rocket League bude mít cross platform party... lepší řešení než nic, ale reálně by to chtělo otevřít friend listy mezi platformami, protože řešit později u každé hry jejich vlastní systém mi přijde docela na hlavu

www.youtube.com/watc…

+ - 0
PoloPolo - 13.02.2019 v 09:17:55 - new
* editováno 13.02.2019 v 09:45:29

THQ Nordig koupilo warhorse

www.zing.cz/novinky/…

+ - 0
targumurestargumures - 13.02.2019 v 19:42:18 - new

Takže už si tu hru můžu koupit někde ve slevě, když už z toho nepůjdou peníze Vávrovi? :D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 13.02.2019 v 17:34:55 - new

Snad mu nebudou v Kingdom Come 2 (pokud nějaký bude) dávat kvóty na negry a nebudeš tam hrát za asiata...

+ - 0
LennyKLennyK - 13.02.2019 v 10:10:27 - new

Vavru sice nesnášim, ale touhle transakci si vydělal bratru 150 mičud, což je hodně dobrý a musím uznat, že se mu zadařilo. Nevím jestli to jde, ale jeho ego se opět několikrát znásobí.

+ - 0
PoloPolo - 13.02.2019 v 10:14:21 - new

Tak to si piš že jeho ego se teď dotýká stropu v kanclu

+ - 0
LennyKLennyK - 13.02.2019 v 10:20:24 - new

Stropu v kanclu? :D ty vole četl jsi někdy nějaký jeho článek? Ten má teď ego za mléčnou drahou...

+ - 1
PoloPolo - 13.02.2019 v 11:01:06 - new

Však jeho kancl strop nemá :D

+ - 2
LykantropLykantrop - 12.02.2019 v 23:17:34 - new
* editováno 12.02.2019 v 23:17:50

Activision-Blizzard mají rekordní rok a tak za odměnu propouštějí skoro 1000 zaměstnanců.

kotaku.com/activisio…

+ - 0
TragedyTragedy - 13.02.2019 v 09:21:21 - new
* editováno 13.02.2019 v 09:22:51

Tak co jsem čet, tak rekordní je obrat, ne zisk. Ale jinak jde Blizz pod Activisionem pěkně do kytek. Kdy naposled vydali nějakou normální hru? Poslední je tuším Diablo 3 (2012) ... tj už 7 let!

+ - 0
HordaHorda - 13.02.2019 v 15:04:22 - new
* editováno 13.02.2019 v 15:08:58

Dělás si srandu? :-D

Hry Blizzardu od roku 2000
Diablo 2 - 2000
Warcraft 3 - 2002
WOW - 2004
+ 1 datadisk do WoW

Po akvizici Activisionem (rok 2008)
Starcraft 2 - 2010
Diablo 3 - 2012
Hearthstone - 2014
Heroes of the Storm - 2015
Overwatch - 2016
+ 5 datadisků do WoW

Za 8 let bez acti - 3 hry (a 1 WoW datadisk)
Po akvizici za 8 let - 5 her (a 5 WoW datadisků)

Jednodušší počty už snad ani neexistují

Jinak sector rozepsal tržby
Activision: $2.738b
Blizzard: $2.266b
King: $2.09b

+ - -2
LennyKLennyK - 13.02.2019 v 17:03:31 - new

Čau,
Diablo a Starcraft už měli rozdělaný ještě před mergerem. Takže po tom mergeru začali pracovat na:
Hearthstone, Heroes of the storm, Overwatch.
A z toho plnohodnotná hra není ani jedno - HOTS mel byt jen mod do SC2. Takže asi tak.

+ - 0
LennyKLennyK - 13.02.2019 v 10:13:37 - new

jj, už jsem to tu psal, že Blizz jde do kytek. Všichni lidi z vedení odešli a původní dlouholetí zaměstnanci taky začali odcházet, protože Acti hry neřeší, těm jde jen o prachy, efektivitu a zisky. Bohužel. Blizz jsem měl do vydání D3 rád. Ještě Starcraft 2 byl težký nářez, bohužel od té doby obrovský sešup dolů.

#requiescat_in_pace

modryklucinamodryklucina - 13.02.2019 v 10:01:03 - new

Overwatch.

+ - 0
TragedyTragedy - 13.02.2019 v 10:05:57 - new

Tak to jsem vždy považoval jen za takový boční projekt, nic velkého. A i to už jsou tři roky... na tenhle rok nic oznámeno ani není. Přijde mi to fakt slabý.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 13.02.2019 v 14:05:10 - new

Tak to bych za boční projekt zrovna nepovažoval. Ale jako mě osobně vůbec jejich hry nechybí.

+ - 0
ParapleParaple - 13.02.2019 v 10:07:02 - new

Nemá letos vyjít Warcraft III reforged?

+ - 0
TragedyTragedy - 13.02.2019 v 10:10:02 - new

Tak to je ale jen remaster...

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.02.2019 v 11:56:41 - new

V engine z 2009

+ - 0
ParapleParaple - 13.02.2019 v 09:26:55 - new
* editováno 13.02.2019 v 10:06:13

No hlavně teda nechápu, na co mají dohromady skoro 10 tisíc zaměstnanců, když vydávají sotva tři hry ročně. A z toho je jedna každoroční CoD.

+ - 0
jarekjarek - 12.02.2019 v 19:51:42 - new

Novym prezidentem SONY Interactive Entertainment je Jim Ryan
www.zing.cz/novinky/…

+ - 0
LupulinLupulin - 12.02.2019 v 18:56:32 - new
* editováno 12.02.2019 v 18:57:42

Musím striktně nesouhlasit s tím že v Slay The Spire hraje random velkou úlohu, ano, je tam, ale stále záleží na skillu hráče, sice někdy dokáže random slušně zavařit ale to k těmto hrám patří (třeba Random v Dead Cells je mnohem horší a procházení prvních úrovní nudné), stejně jako FTL někdy dokázalo naházet klascky pod nohy tak stejěn je to tady, a právě k FTL bych tuhle hru nejvíce přirovnal, je stejně těžká, nekompromisní a zábavná... GOTY 2019!

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 12.02.2019 v 17:44:23 - new

Článek pro Hordu :D games.tiscali.cz/tem…

+ - 0
GluttonGlutton - 13.02.2019 v 08:27:55 - new

Tak ono ty konference jsou beztak zbytečný obecně. Vzhledem k tomu, že hry jsou na E3 tak jako tak, tak pokud tam něchtějí ohlašovat nějaký nový HW, tak nemají co říct, co by se k hráči z E3 neodzvěděli tak jako tak.
Si vezměte MS loni. Defakto celá jejich E3 konference byla jen sourhn trailerů her, které byly na E3 i mimo konferenci. Nulová přidaná hodnota a když by ta konference nebyla, nikdo by o žádnou informaci nepřišel.

+ - 0
HordaHorda - 13.02.2019 v 11:44:35 - new
* editováno 13.02.2019 v 12:12:41

ten článek je úplně o něčem jiném... PR kecy o tom, jak budou dělat hry

a k tomu co píšeš a jak jsem psal níže. Uvědom si, že plno lidí nesleduje dění o hrách denně. E3 je herní událost roku - máš jistotu, že to uvidí nejvíce lidí. Ten dosah je mnohonásobně vyšší, než kdekoliv jinde.

www.brandwatch.com/b…
www.dualshockers.com…

A to jsou jen údaje z twitche, kde máš Mixer, YT... někde to tuším jede i na TV vysílání

+ - 0
mevimevi - 12.02.2019 v 15:14:41 - new

Zitra Nintendo Direct. Tesim se.

+ - 0
FenekFenek - 12.02.2019 v 15:27:16 - new

Ty se na to budeš dívat, i když to není na E3? :-O

+ - 1
mevimevi - 12.02.2019 v 16:05:42 - new

Nebudu moct, mam nocni, tak doufam, ze se nejaky web najde a hodi aspon shrnuti. Ale kdyz to neni v cervnu, tak se bojim no...

+ - 0
FenekFenek - 12.02.2019 v 15:13:45 - new

Shawn Layden: PlayStation Skipped E3 2019 for Lack of New Games, But It Doesn’t Mean It’ll Skip E3 2020
wccftech.com/playsta…

+ - 0
FenekFenek - 12.02.2019 v 14:02:34 - new

You can't play Crackdown 3's competitive multiplayer with friends at launch
www.eurogamer.net/ar…

+ - 0
mevimevi - 12.02.2019 v 15:08:47 - new

Tohle je fail, na ktery nadavaji i nejvetsi xbox fanboys.
Nemaj bejt recenze o 4 dny pred vydanim? To si poctu :-)

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 12.02.2019 v 14:08:06 - new

Mrzuté,ale stejně kdo by to chtěl hrát?

+ - 0
GluttonGlutton - 12.02.2019 v 14:17:20 - new

Horda?

+ - 1
HordaHorda - 12.02.2019 v 08:23:42 - new

Sony nebude na E3 protože nemají co ukázat, což je dost úsměvné vzhledem k tomu, že jsou schopni mít klidně i 3 E3 po sobě se skoro totožným obsahem...

K tomu si dali práci se "smysluplným" odůvodněním, že E3 už není to co bývalo před 20ti lety, kdy šlo spíše o akci pro maloobchodníky. WTF?

konzolista.tiscali.c…

+ - -1
BorecBorec - 12.02.2019 v 12:01:32 - new

O te E3 ma trochu pravdu. E3 byla kdysi dulezitym zdrojem informaci a take mnohdy jedinym zdrojem, novinar tam jel aby se dozvedel novinky, ktere pak v casopisech predal hraci, jina moznost vlastne neexistovala. Dnes je situace takova, ze veskere informace stejne uniknou k hracum uz tyden pred E3 a to i presto, ze se vynaklada nemale usili k tomu, aby zadna zprava neunikla, coz samo osobe popira podstatu E3. Ta vystava je dnes spise takovy cirkus, pro pobaveni a nejake PR urcite fajn, ale jsou tu proste efektivnejsi a zaroven levnejsi zpusoby jak predat novinky hracum a to v case kdy nemusi souperit o pozornost s bambilionem jinych oznameni.

+ - 1
HordaHorda - 12.02.2019 v 12:44:49 - new

Jenže pravěk už skončil, tato informace dnes nemá vůbec žádnou váhu. Naopak efektivnější než E3 není vůbec nic. Je to nejsledovanější herní událost roku, takže co by mohlo být efektivnější?

+ - -1
BorecBorec - 12.02.2019 v 13:08:06 - new

Ale sledované to neni prece proto, ze je to E3, ale protoze tam ten vydavatel je a neco ukaze, kdyz to neco ukaze jindy, tak ho budou take sledovat a jeste bude mit pozornost jen pro sebe a mozna i dost usetri.
Dnes uz Sony, Nintendo a MS nepotrebuji E3, to E3 potrebuje je. :-) Nintendo na to vlastne uz par let dlabe a akorat pousti nejake prednahrane video.
Vubec bych se nedivil, kdyby next-gen konzole oznamil MS a Sony na svych vlastnich akcích.

+ - 2
HordaHorda - 12.02.2019 v 13:59:20 - new
* editováno 12.02.2019 v 14:10:26

Ano, vlastní akce jsou ok, i když Sony nějakou dobu nedělá nic. Rozhodně budou i levnější, ale na úkor nižšího zájmu. Většina hráčů neprochází denně novinky o hrách, což je asi jasné vzhledem k tomu, že 1/3 plejkařů to má jen jako přehrávač FIFY

Představení konzole mimo E3 je ok, jenže tohle je trochu něco jiného. Oznámením nové konzole se zaplní i weby, které se jinak hrám nevěnují vůbec - dosah takové informace je mnohem vyšší. Tady stačí i konference na "úrovni", jakou předvedli u PS4 Pro.

Jinak si můžeš dělat vlastní akce, ušetříš, ale ten zájem nebude nikdy stejný jako v porovnání s E3. Můžeš Sony rovnou navrhnout variantu, kdy nebudou dělat vůbec nic, jen posílat newsletter hráčům o novinkách :-D ušetří ještě více - vlastně oni na tento formát už přešli :-D

+ - -1
BorecBorec - 12.02.2019 v 14:12:53 - new

No ja verim, ze by mozna stacil i ten newsletter a trailery, je spousta her a udalosti o kterych se clovek dozvida mimo E3 a herni vystavy a presto maj pozornost k uspechu dostatecnou. Dnes je doba, kdy informaci o cemkoliv k hraci dostanu velice snadno a rychle. Ted byl vydan Apex, totalne bez PR kampane a uz ho hralo 25 milionu lidi. :-) Nintendo si taky klidne vystaci s videoporady.

+ - 0
HordaHorda - 12.02.2019 v 14:34:32 - new
* editováno 12.02.2019 v 14:40:11

Musíš to brát z globálního hlediska. Tady v ČR moc možností není - západ má ve velkém reklamy v televizích, v kinech, na autobusech, billboardech atd atd, které mají velký vliv na prodejnost hry... E3 patří mezi další vlivné součásti, když to sleduje miliony lidí na světě.

To co popisuješ platí jen o tom silném herním jádru, jenže ať chceš, nebo ne, to jádro, které čte pravidelně herní novinky, hledá si informace o nových hrách apod. není tak velké.

Shazovat E3 je úplná demence, stojí ta akce sice pár mil. $, ale máš najednou miliony diváků a plný internet o této akci s přesnou cílovkou... je to rozhodně levnější, než platit několik mil $ za TV reklamu, kde pro 3/4 diváků je ta reklama naprosto nerelevantní. Sony akorát nemá novinky, které by na E3 mohla ukázat.

EDIT:
Apex je anomálie, kde je aktuálně šílenství po BR hrách a je zdarma... jednat se o jiný žánr, byl by zájem úplně jiný.

+ - -1
BorecBorec - 12.02.2019 v 14:40:12 - new

Lonskou akci MS v Mexiku sledovalo pres dva miliony lidi a treba PSX v roce 2016 pres tri miliony lidi. Pozornost ta firma bude mit kdykoliv.

+ - 1
HordaHorda - 12.02.2019 v 15:05:56 - new

no vždyt ano, i když už mi uniká smysl této diskuze :-D nemám nic proti takovým akcím, osobně jsem rád za každou... (i když Nintendo Direct mi přijde jako nejhorší formát co existuje, ale každý to vidí trochu jinak)

Jenom to vyjádření Sony je na jednu stranu ok - nemají co ukázat. Na druhou stranu mají debilní výmluvu v tom, že E3 je jiná, než před 20ti lety... Tohle postrádá nějaký smysl. Je přitom jasné, že pauza na E3 od Sony se týká možná jen letošního roku.

V penězích si nemyslím, že to bude, protože jak píšu. Tyhle firmy dávají desítky mil $ do propagace jedné hry, takže dát pár milionů za X milionů sledujících na největší herní události roku se nemůže brát jako špatná investice

+ - -1
BorecBorec - 12.02.2019 v 15:28:55 - new

Myslenka byla, ze se ty firmy klidne obejdou bez E3 a ja jsem presvedcen, ze obejdou.

+ - 1
HordaHorda - 12.02.2019 v 15:47:54 - new
* editováno 12.02.2019 v 15:51:50

Jo, tak tímto směrem ta diskuze neměla směřovat :-D

ale ten názor je úplně špatný, protože reálně se každý obejde beze všeho...

to je asi jako říct, že se firma jako Sony obejde bez vytváření trailerů, nebo bez reklam v TV, bez Youtube kanálu, bez stránky na Facebooku atd atd...

E3 je jen jeden z mnoha způsobů, jak cílit na zákazníky. Vynechání letošní E3 od Sony akorát vyvolává u fanoušků nasranost (u těch přiblblých to je samozřejmě ok) a smíšené reakce. Rozhodně to nemá ani trochu pozitivní vliv. Naopak vysrat se například na Facebook, kde sypou miliony do reklamy, to by bylo všem u prdele

stačí se podívat na www.facebook.com/pg/… a to je jen CZ FB, kde se utrácí statisíce

+ - 0
TragedyTragedy - 12.02.2019 v 15:44:41 - new

Samozřejmě. Doba se změnila. Netýká se to jen her... zrovna nedávno jsem v nějakém moto magazínu viděl reportáž o tom, že se automobilky stahujou z velkých veletrhů. Je to pro ně drahý a už jim to nic nepřináší. Informace se šíří rychlostí blesku a když už chtějí něco extra vypíchnout, tak si udělají svojí akci.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 12.02.2019 v 14:18:34 - new

Jo ty poslední E3 jsou jen naleštěné hovno.
A taky bych si dokázal představit klidně něco jako ty Nintendo directy.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 12.02.2019 v 11:26:40 - new
* editováno 12.02.2019 v 11:26:58

Však ty bys měl být rád ne? Stejně v jednom kuse tvrdíš jaká je to nuda, nic neukazují apod...
Teď je tam bude drtit akorát Nintendo...

+ - 0
HordaHorda - 12.02.2019 v 11:32:35 - new

Je fakt, že pro mě byla E3 o sledování všech konferencí a minulý rok jsem už Sony po těch letech vynechal, ale i tak mi přijde jako fail vynechat tuto nejdůležitější herní událost v roce...

Teď alespon přiznali, že opravdu nemají co ukazovat.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek