Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



32
28
18
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: Tragedy


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LennyKLennyK - 26.03.2024 v 07:16:40 - new
* editováno 26.03.2024 v 07:17:06

Dle místního odborníka widlaka je dragons dogma 2 zcela vychytana desitkova hra bez jediné chybicky. Bohužel si to jinak nikdo jiný nemysli včetně capcomu který vydává obří patch.

rozbalit ↓
The headline here is the addition of the option to start a new game when save data already exists. Inexplicably, Dragon’s Dogma 2 does not include this option, although modders have already brute forced it into the PC version.

Elsewhere, Capcom said it will boost the number of Art of Metamorphosis items available at Pawn Guilds to 99. Art of Metamorphosis lets you edit your character, and is one of many day-one microtransactions Capcom is currently selling for real-world money.

Meanwhile, Dragon’s Dogma 2 on PlayStation 5 and Xbox Series X and S will get various graphics and performance options, including a toggle for motion blur and ray tracing. Crucially, Capcom will add the option to switch frame-rate to either variable or max 30fps. Players have criticized Dragon’s Dogma 2’s frame-rate, which Capcom has said is linked to stress put on CPUs by a large number of NPCs. It’s worth noting that Capcom said the motion blur and ray tracing toggle will not improve the game’s frame-rate significantly, but meaningful improvements are coming further down the line.


Jinak na konzole 30fps a ještě nestabilních musí být fakt 10/10 chuťovka. To dnes nikoho technická stránka hry netrápí? Dyt to je nehratelny...

+ - 0
LykantropLykantrop - 26.03.2024 v 10:33:12 - new

Doporučuji si poslechnout tenhle podcast, kde mluví člověk, co hrál už jedničku na Ps3 a přesně vysvětluje, proč jsi kokot ty, i to ubulený stádečko hráčů, kteří VŮBEC nepochopili herní mechaniky. Bere to pěkně jedno podruhým, a to co jsi tu nablil se rozpadne jako domeček z karet.
youtu.be/Kr03gIpXT3w

+ - 0
LennyKLennyK - 26.03.2024 v 11:01:47 - new

Aha, technicky rozmrdana hra je herní mechanika? Lol
Samozřejmě tyhle fanatici jsou všude. Dívat se na to musí bejt fakt zážitek.

Jak říkám. Vydavatel/vývojář přizná, že hra je napicu, ale budeme tu poslouchat rozbory "odborníků" co to rozporují.... :D

+ - 0
RoiserRoiser - 26.03.2024 v 13:31:45 - new

Widl psal o tech mikrotransakcich a hernich mechanikach a ty tady vytahujes ciste technickou stranku hry. Kde prosimte vydavatel/vyvojar pise, ze ty jejich mimrotransakce a herni mechaniky jsou na picu? Widl pise o jakbach a ty hruskach. Meli by vam v tom ustavu vic omezovat pristup k internetu :-D .

+ - 0
LennyKLennyK - 26.03.2024 v 14:48:13 - new
* editováno 26.03.2024 v 14:53:29

To, že si z mého původního postu widl a někteří jiní vybrali mikrotransakce, je evidentně jenom zaujatost a netransparentnost. Neni to moje chyba. Já psal o obou věcech, abych poukázal na to, že mnohem lepší hra cyberpunk-2077 se tady hejtovala day1, zatímco tahle picovina co je na tom hůř ve všech ohledech a navíc má mikrotransakce(!?) se tady propaguje. Nesnasim tyhle dvojí metry....

Jinak vývojáři se omlouvali přímo na stránce hry na steamu a teď oznamují obří patch, kde část toho co posrali opravují. Bohužel některé věci opravit nepůjdou. A o herních mechanikach jsem nikde nepsal.

Můj původní post:
rozbalit ↓

Dragons dogma 2 tady propagované jako super pecka je naopak pořádný sranec. Je to rozmrdany, nehratelny a jsou tam mikrotransakce i na fast travel. Tak doufam, že ty hovada co tu hejtovali cyberpunk se ted chyti za curaka a udelaji nejakou sebereflexi na tuhle sracku.


+ - 0
WidlCZWidlCZ - 26.03.2024 v 17:12:32 - new

Já se ti jen pokusil vysvětlit v čem se pleteš, protože mi z toho co píšeš bylo jasný, že tu hru neznáš a nehraješ ji a prostě jsi se jen svezl na všeobecné vlně internetového hejtu. To je celý jádro pudla.

+ - 0
sakiczsakicz - 26.03.2024 v 17:37:51 - new

Oba mate sveho pudla i svoji pravdu, jenom chybi tak nejak po chlapsku vule trosku cuknout zpatky a nemotat se dokola na kolem slovicek a citaci s tim, ze vlastne nevim jak je to cele popsano a mysleno, co LennyK? Nicmene naprosto souhlasim s tim, ze ta hra je rozmrdana. Prave velike pouceni Cyberpunkem me naucilo tohle netolerovat. Na DD2 jsem se tesil moc, ale tenhle smejd necham ladem. Uz DD1 byla dosti trnita jizda po technicke strance na PSku, ac to byla paradni hra, tak zazitek byl poskvrnen. Verim, ze DD2 je super hra, ale bohuzel vidim ze jako produkt zklamal. Pokud dle vsech vyjadreni to ani jinak neslo a moc to nepujde do budoucna opravit kvuli provazanosti na CPU, tak nechapu proc to na te technologii vubec vytvorili. To prece museli vedet uz od zacatku a rozhodli se limity ignorovat, vzdyt ta hra to utahne a lidi koupi. Ja uz nejsem nejmladsi a dobu slideshow vsech moznych skal mam za sebou. Uvitam to maximalne jen jako letmou vzpominku, ne jako herni realitu v roce 2024. Takove dilo nesehraju ani zadarmo

+ - 0
RoiserRoiser - 26.03.2024 v 18:45:22 - new

A tim, ze je to rozmrdane myslis co? Jen ty pady FPS? Asi myslis PC verzi?

+ - 0
sakiczsakicz - 26.03.2024 v 19:05:58 - new

Jo to presne myslim. Propady pod 30 to je des nemyslis? Hele ted me napadlo, kdyz to nedokazali (zatim) uvest radne v digi podobe na obrazovky, meli to vydat jako deskovku :) Mluvi ze me zklamani, tesil jsem se na to.

+ - 0
RoiserRoiser - 26.03.2024 v 19:34:48 - new

No tak pro PC hrace urcite, pro konzolisty jako jsem ja to zas takovy problem neni :-D . Teda podle digital foundry to na konzolich pada pod 30 jen pri narocnych efektech (vybuchy napr.) a nejde to pod 25. Co se tyce PC, tak tam je to vic neprijemne, ale to jsou ty neduhy PC hrani no, sem tam se takova hra objevi, ale skoro vzdy se to povede opravit, tak verim, ze i tu najdou reseni.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 26.03.2024 v 18:10:27 - new

A to já zase chápu tu provázanost s CPU, protože ta hra je hodně fyzikální. A tím si nadrobili ty FPS dropy ve městech protože je tam spousta postav které se počítají. A přitom třeba ani nejsou vidět protože to doskakování postav je otřesný :D Na PC si to poštěluju a v klidu hraju, na konzolích je to asi horší. Jsem zvědavý co s tím udělají.

+ - 0
sakiczsakicz - 26.03.2024 v 18:37:16 - new

Jo nacetl jsem toho taky dost, nechtel jsem to detailne rozepisovat, uz tak jsem byl dlouhej. Neni to jediny OW na trhu a kdyz to jinde jde, tak tady je to proste spatne. Po jejich vyjadreni, ze ani po vypnuti RT nepujdou snimky nahoru mam velke obavy. Musela by byt asi velka vule a odhodlani k vetsimu zasahu do hry pokud je to vubec mozne.

+ - 0
LykantropLykantrop - 26.03.2024 v 18:06:12 - new
* editováno 26.03.2024 v 18:06:30

Ze vyšla hra technicky ve špatném stavu nikdo, včetně vývojářů nerozporoval, slibují velký patch a lock na 30 fps. Ale zbytek jsou fakt kokotiny. Doporučuju ten podcast. Brečení nad fast travelem, na který se dá v pohodě vydělat i rozmístit a prvních 20 hodin se učíš přežívat v tom světě a zjištuješ jak funguje.

+ - 0
RoiserRoiser - 26.03.2024 v 16:27:43 - new
* editováno 26.03.2024 v 16:28:40

Nezlob se na me, ale se Cyberpunkem toto neni vubec srovnatelne. A jestli chces tvrdit, ze je to v jeste horsim stavu nez Cyber, tak to snad nemuzes myslet vazne. Jsi byl zavreny v jeskyni kdyz to tehda vyslo? Widl to DD2 narozdil od tebe hral, stejne tak to ma hodne pozitivni hodnoceni. To jsou vsichni slepi, blbi nebo podplaceni? V jakem stavu prvne vysel treba Baldur's Gate 3? Urcite vsechno slapalo na jednicku, ze? Kolisavy framerate je mezi 30-45fps, nekteri maji radsi fps lock na 30, ja zase mam rad ten kolisavy nad 30.

V Dragon's dogma 2 si nemuzes menit vzhled postavy kazdych 5 minut, no to je naprosto strasne. Zacit novou hru zatim muzes, kdyz si smazes stary save. Ano, je to trochu trapne, ale nic tak priserneho. Drtivou vetsinu hracu ani jeden z techto problemu trapit nebude.

No a ty mikrotransakce - bojkotujes taky kazdou hru, co je ma? Jako napr. tvoje milovane Diablo, ktere je tim prolezle nebo jak zminil CbSpike remake Residenta 4? Vedel jsi vubec, ze to ma?

Navic by se dalo diskutovat o DLC, kde si muzes koupit brneni nebo jina vylepseni, nejsou to taky svym zpusobem mikrotransakce? Uz prvni Dead Space (ne remake, i kdyz tam tez muzes koupit Deluxe upgrade s brnenim) ti umoznil si koupit brneni na levelu 5 a mohls' tak mit velkou vyhodu od zacatku. Do Dragon Age 1 se taky dalo koupit brneni. A takovych her budou mraky a mraky. Ne jen hry od EA a urcite by se nasly nejake tvoje oblibene s temito praktikami.

+ - 0
LennyKLennyK - 26.03.2024 v 16:36:42 - new
* editováno 26.03.2024 v 16:38:47

ANo, s cyberpunkem to neni srovnatelne, protoze to neni takova sracka, technicky je to o svetelny roky dal ac je to starsi hra a nejsou tam mikrotransakce. dragons dogma na steamu 53/100. Fakt uzasny hodnoceni. Koncim tuto diskusi. Jste fakt silenci. Cyberpunk i s tim pocatecnim hatem na steamu 83/100, po opravach 92/100.

To ze jsou mikrotransakce v D4 je myslim jedno, protoze ta hra je sracka i bez toho. Ty tomu jenom davaji korunu. D4 jsem tady nijak nehypoval, ba naopak. Muzes to myslim najit i na teto strance. To tady hypoval opet pouze widl... :D

Cau.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 26.03.2024 v 16:52:45 - new

Cyberpunk byl oproti DD2 zabugovaný jako svině. To můžu s klidným svědomím tvrdit jako někdo, kdo hrál oboje po vydání. U DD2 mě otravuje jen ten framerate a doskakování lidí ve městech. Cyberpunk měl těch grafických a technických bugů milion. I tak jsem si ho užil.

Vidíš kam to až ty a tobě podobní dokáží dohnat? Na tom hodnocení na Steamu, kde proběhl nájezd trotlů, je to krásně vidět. Přesně jak to říkal ten týpek ve videu od Lykana, youtubeři potřebují drama, tak mají drama. A ovce bez vlastního názoru na to jednoduše naskáčí a papouškují to až do zblbnutí.

A přesně jak říkáš, štve mě ten dvojí metr. Ostatní Capcom hry s mikro jako nic? Chce to ten hate jet příště nějak komplexněji :)

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 26.03.2024 v 10:56:20 - new

To je marný, jak se to jednou na internetu rozjelo, tak už fakta nikoho nezajímají a jen se papouškuje. Vlastní zkušenost už roli hrát nebude. A přesně jsem to tu psal, jsou to lidi kteří netuší jak ten svět a hra celkově funguje, drtivá většina jich nehrála ani první díl (kdyby jo, tak pochopí, že ta DLC normálního hráče nezajímají a jsou pro něj k ničemu), ale budou tu mlít o tom jak je to otřesný a konec světa.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 26.03.2024 v 09:10:22 - new

Ty jsi fakt marnej. Můžeš mi ukázat, kde něco takovýho tvrdím? Však níž píšu, že ve městech je to bída. Z 60 FPS tam mám 30. Větší pěst na oko je ale doskakování obyvatel, které hra načítá tak 30m před hráčem.

No jo, jak nemůžeš 99x změnit paňácovi ksichtík, tak se to nedá hrát. To je jasný. Stojí to 500 herní měny, což je asi 5 minut šmejdění po okolí.

Já se bavím skvěle, nic jiného jsem ani nečekal :) Včera jsem si na 15lvl řekl, že zkusíme poškádlit gryfa. Nedopadlo to úplně podle představ, solidně nás rozmáznul po údolí a dál si vesele požírá sedláky a dobytek :D

Hraju za zlodějku a přijde mi to daleko rychlejší a akčnější než v prvním díle. Parádní je taková jednoduchá vystřelovací kotva s lanem. Když se dobře trefí, jde s ní strhnout k zemi otravné harpyje a nebo třeba podtrhnout nohy orkovi, když ho z rovnováhy vychýlí nějaký brutální útok parťáka nebo magická exploze.

+ - 0
RoiserRoiser - 26.03.2024 v 09:58:48 - new

Tady je to nekdy jak v ustavu, kdy ten, s kterym diskutujes, si precte jen jeden odstavec z toho vseho, co pises a jeste k tomu blbe :-D .

+ - 1
WidlCZWidlCZ - 26.03.2024 v 10:57:14 - new

Někdy je to fakt zábava :D

+ - 0
LennyKLennyK - 26.03.2024 v 10:04:16 - new

Hlavně je tady jak v ústavu to, že tady lidi rozporuji fakta, která přizná sám vydavatel..... :D flat earthers jsou proti tomu cuckari... :D

+ - 0
jarekjarek - 26.03.2024 v 06:33:37 - new
* editováno 26.03.2024 v 06:34:36

Alza Dny Gaming slevy
www.alza.cz/gaming/d…

+ - 0
jarekjarek - 24.03.2024 v 18:51:48 - new
* editováno 24.03.2024 v 18:56:27

Xbox series S + game pass ultimate na 3mesice za 5190kc
www.smarty.cz/Xbox-S…

V pátek budou otvírat v Liberci smarty prodejnu a budou slevy.napr.PS5 za 9990kc, Nintendo Switch OLED za 6990kc
www.smarty.cz/otevir…

+ - 0
FenekFenek - 23.03.2024 v 12:18:15 - new
* editováno 23.03.2024 v 12:18:50

Xbox handheld? Sem s ním :) To by byl po dlouhé době Xbox, který bych koupil.

+ - 0
LennyKLennyK - 23.03.2024 v 06:55:33 - new
* editováno 23.03.2024 v 06:56:58

Dragons dogma 2 tady propagované jako super pecka je naopak pořádný sranec. Je to rozmrdany, nehratelny a jsou tam mikrotransakce i na fast travel. Tak doufam, že ty hovada co tu hejtovali cyberpunk se ted chyti za curaka a udelaji nejakou sebereflexi na tuhle sracku.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 23.03.2024 v 22:39:05 - new

Ale hovno, všechno to tam můžeš normálně koupit za herní měnu. Protože jejich hry jsou stavěný pořád naštěstí tak, aby fungovaly bez toho. Dokonce tomu oproti prvnímu dílu tak moc obrousili hrany, že je to výrazně levnější. Mikrotransakce se tam pak dolepí za nějaký blbiny. Tohle je klasický Capcom pro lidi co si nechtějí hrát, ale chtěj si to proběhnout co nejrychleji. Fast travel je tam podobně fungující jako třeba v Divinity - máš pár cestovních krystalů, který si můžeš rozestavět po světě jak chceš. Pokud chceš cestovat odjinud, je to veliká vzácnost a hodně drahé. I když tady pořád výrazně levnější než v původní hře :D

+ - -1
LennyKLennyK - 24.03.2024 v 05:52:55 - new
* editováno 24.03.2024 v 05:59:42

Wtf? Dáš za hru 70€ a je super, že tam jsou takovýhle mikrotransakce? Tvl ani ve free to play hrách jako poe nejsou takový věci zpoplatněny. Nechápu, jak to můžou lidi obhajovat. Tím spíš co už mají něco za sebou a vědí jak to dříve bylo poctivé a tyhle zmrdsky praktily by nikoho ani nenapadli. Tím spíš, že ta hra je totálně rozbitá, že samotné capcom dal na steam omluvu že to tak posrali a že to opraví. Takže za 70€ rozmrdanou hru navíc s mikrotransakcema? Jaký člověk tohle může obhajovat?

Možná si za 200€ můžeš koupit už tu hru dohranou? Nebo dokoupit fps? :D kurva já se tady těm saskum co papouskuji marketingovy kvaky musím smát :D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 24.03.2024 v 09:57:44 - new

Normálnímu hráči jsou ty mikrotransakce úplně jedno protože je k ničemu nepotřebuje a nezajímají ho. Herní design s nima nepočítá a hra mu je necpe. A že vydělají na nějakým debilovi co to nechce hrát, ale jen dorazit na konec? Tak ať, to mě fakt netrápí.

Fakt mě baví jak lidi co tu hru neznají jen papouškujou nějaký haty z internetů :D

+ - -1
LennyKLennyK - 24.03.2024 v 10:45:43 - new

Obhajovat rozbitou hru, kde místo aby ji spravili, tak tam mrdnou mikrotransakce, tak to chce silnej žaludek. Ale u tebe se nedivím, ty jsi tu obhajoval i ten sranec d4, který dnes už nikdo nehraje a teď ho totálně prekopavaji, aby to hrál aspoň někdo.... :D díky těmhle lidem co si nechají srat na hlavu jsme tam je jsme... Mikrotrasakce u her za 70€....

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 24.03.2024 v 11:18:44 - new

D4 byla fajn oddychovka s nudným endgamem, krásných 7/10. Moderní svět, kdy lidi zatvrzele kydají hnůj jen protože to někdo napsal na internet a neumí si udělat vlastní názor, je fakt k smíchu. Podobných pokrytců je všude plno. Nějak si nepamatuju, že by se dštila sýra na posledního Metal Geara, že tam není možnost začít novou hru a jde to JEN koupit za reálný prachy.

+ - 0
LennyKLennyK - 24.03.2024 v 12:26:38 - new
* editováno 24.03.2024 v 12:36:48

myslis, že jsem silenec, abych si koupil spatnou hru jen abych se presvedcil, ze je to rozbita sracka (sami tvurci to priznali a omluvili se!!!), kde nemuzu ani zacit novou hru a na fast travel budu potrebovat mikrostransakce? Proc bych to proboha delal? Ze to tvrdis ty navzdory tvurcum a vydavateli...? :D

Pisu to sem hlavne proto, že to tady nekteri vyzdvihovali jako super mega pecku, ac to je evidentně lez a jedna se aktuálně o rozbitou picovinu, přitom cyberpunk-2077 se tady hejtoval jak hovado a zdaleka to nebylo v tak otřesným stavu navíc s mikrotransakcema. Třeba to za pár let spraví s nějakou GOTY edicí a pak si to treba koupim. Posledni metal gear asi nikoho nezajimal a nikdo tady nad tim neonanoval, tak se to nerozebiralo. Ale obecne kazda SP hra, kde vysolim 70€ a jsou tam takto sileny mikrotransakce je spatne a je to potreba zminit. Tim spis, kdyz je ta hra rozbita a vydavatel ji misto mikrotransakci radsi nespravi...

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 24.03.2024 v 16:24:20 - new

Tak proč pořád opakuješ ty kraviny, že na fast travel potřebuješ mikrotransakce? Vždyť ti celou dobu píšu, že to není pravda. Ty vole, tyhle mladý generace, to je neštěstí :D

+ - 0
LennyKLennyK - 25.03.2024 v 07:59:30 - new

Jsou tam mikrotransakce na fast travel? Jsou. Je ta hra rozbitá? Je. Tak co máš za problém? Jaký mladý generace? Kamo já hrál uz v době kdy ty jsi tahal doma kačera po kuchyni. Lol
A právě proto mě ty mikrotransakce serou. To za nás nebylo, ale chápu že cucaci jako ty tomu nerozumí a klidně to sežerou i s navijákem....

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 25.03.2024 v 08:57:33 - new

Někde v jejich online obchodě je asi najdeš, ve hře jako takový prostě a jednoduše mikrotransakce nejsou a hra je nikde ani nezmiňuje. Taky už máš čtyři křížky na hrbu? Pak to papouškování prostě nechápu.

+ - 0
much0Jmuch0J - 25.03.2024 v 19:05:23 - new

tohle s vekem nesouvisi, mozna naopak spis omlouva xdd

+ - 0
gygantgygant - 25.03.2024 v 17:51:54 - new

Čtyři, pche

+ - 1
jarekjarek - 25.03.2024 v 08:31:54 - new

Ale pokud jdou věci koupit i za herní měnu tak je to ok ne?

+ - 0
RoiserRoiser - 23.03.2024 v 23:20:08 - new

Tak nejak, co jsem zjistoval nazory, co to doopravdy hrali, tak jim to nevadilo a jak pise cbspike, dneska to ma hodne her a ani si to lidi neuvedomuji. Hru to urcite nerozbiji a neni to na tom stavene.

Ted trosku zabocim a tematem ale treba u Star Wars Battlefront 2 me mrzely ty reakce hracu na mikrotransakce a i zde na to byl megahate, ze jsme se tu pohadali. Ony totiz ty mikrotransakce mely prodlouzit bezplatnou podporu hry a kdyby je neodstranili, tak by v te hre bylo mnohem vice obsahu, nez je tam ted. Rozhodne to nekazilo balanc hry a i kdyz jsem hral proti hracum, ktery si ocividne zaplatili za vylepseni skillu, tak se mi i tak hodne darilo a casto jsem byl v top 5 hracu. Nejvice samozrejme prskali ti, co to vubec nehrali a u Dragon's Dogma to bude podobne.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 24.03.2024 v 07:39:29 - new

Píšeš nesmysly. Doteď tu byla řeč o singlplayeru a ten ať si lidi mikrotransakcema sami rozbíjí jak chtěj, ale v kompetitivním multiplayeru placení za jakoukoliv výhodu (tam to byly ty rozjebaný karty) NEMÁ co dělat.

Mimochodem je vtipný, že jsem četl, o tom že EA oznámila, že chybějící mikrotransakce se na předpokládaných příjmech z druhého Battlefrontu významně neprojeví. Tak jak to teda je? :D

+ - -1
RoiserRoiser - 24.03.2024 v 11:04:02 - new
* editováno 24.03.2024 v 11:09:14

Vsak proto mam dva odstavce a pisu, ze trochu odbocim tematem a pisu o MP. Co je na tom nesrozumitelneho? Mam ti to priste napsat caps lockem a zvyraznit tucne?

Ze mikrotransakce jim moc neovlivni prijmy neverim ani za mak :-) . Tehda jsem se tu nejvic hadal o tom s tebou, pricemz tys to ani nehral. Vedel jsi, ze to upgradovani skillu slo i zadarmo? A ze ty narusty statistik byly minimalni? Napr. Skill na levelu 2 mel o 5% vic damage a na levelu 3 7% nebo 10%? Absolutne nic to nerozbilo, jak jsem psal, ja i bez placeni jsem nemel vubec zadne problemy. Timto ale tema BF2 uzaviram, moc dobre si pamatuji jak to minule dopadlo, bylo to jako se hadat s nekym, kdo neumi poradne cist a myslim, ze by to ted pokracovalo ve stejnem duchu.

+ - 0
much0Jmuch0J - 24.03.2024 v 00:24:12 - new
* editováno 24.03.2024 v 00:29:11

Nesmysl, obsahově to bylo oškubaný zcela záměrně, navíc EA, která má prachy na to udělat pořádnou hru. Okecávat mikrotransakce je fakt smutný a tenhle názor nikdy nepochopim. Hrál jsem původní dva Battlefronty když vyšli i oba Battlefronty (EA) mám na PS4, hrál jsem tudíž všechny díly. Ten balanc přišel později právě kvůli tomu, jak rozbitý to bylo. Příšerný UX/UI, překombinovanost loadoutů, absence Galactic Conquestu, voškubanej lokální CO-OP atd.

+ - 0
RoiserRoiser - 24.03.2024 v 00:39:45 - new

Oskubany to souhlasim, o tom ani nepisu. Uz jsem se tu hadal o tom jednou a neminim znova, stojim si za vsim, co jsem psal. At uz se ti to libi nebo ne, tak zijeme v dobe mikrotransakci a jen tak asi nezmizi. Urcite dokazou byt zlo, ale v nekterych pripadech nedelaji takove skody, jak nekteri tvrdi. Jestli si myslis, ze bude EA sypat prachy do neceho, co jim nevydelava, tak jsi tedy hodne naivni.

+ - 0
much0Jmuch0J - 24.03.2024 v 11:34:14 - new
* editováno 24.03.2024 v 16:42:11

No me se to prave nelibi a nehodlam si zvykat a budu delat natlak jak jen to pujde, mimojine kupovanim her kde to neni/jen v mp. Rozhodne nehodim ruce v klin a nebudu rikat holuby poserte me, to radsi nebudu hrat nebo si budu smudlat tu svoji vec.

Naivni? Prachy se daj delat ruznejma zpusobama, Ubisoft/EA/Activision jedou styl Amway, ja podporim transpartentni studia se zajmem o autory, hrace i produkt.

+ - 0
gygantgygant - 23.03.2024 v 17:58:20 - new

Cyberpunk je desítková hra!

+ - 0
cbspikecbspike - 23.03.2024 v 17:05:30 - new

Cyberpunk, takova mrdka pro boomersky fotříky, ta si žadnou omluvu nezaslouží :D
Japonci se ted potichu do tech mickrotranskci dost opreli, ale tak po svym. Like a Dragon mel taky miliony moznosti, jak utratit realny prachy za hromady ruznejch zrychleni expovani, vyssi damage a naprosty malickosti, ale hratelnost nebyla vubec vychylena smerem, ze by clovek radsi pustil chlup, nez dny grindoval. RE 4 remake to samy. Ve vysledku skoro nepostrehnutelna vochcavka zamirena na pojebani malyho procenta hracu,ale masivni hate tam dopadne stejne vzdycky.

+ - 2
WidlCZWidlCZ - 23.03.2024 v 22:40:04 - new

Tenhle přístup se mi líbí. Očividně jim to něco vydělá, ale normálního hráče to vůbec neobtěžuje, protože designované je to bez toho.

+ - 0
jarekjarek - 23.03.2024 v 12:04:04 - new

Na Fast travel mikrotransakce :-D
To je v prdeli.nj hry jsou čím dál dražší a takhle jim z toho ještě něco kápne.
Vše má jít koupit za herní měnu.nj ale když jsou furt hráči, kteří jsou ochotni dát za auto, zbraně, nějaké vybavení reálné peníze...

+ - 0
much0Jmuch0J - 23.03.2024 v 09:07:13 - new

Fast Travel je vetsi houno nez mikrotransakce, estli neumis udelat zajimavej svet po kterym me bude bavit behat, ses picus. Ale platit za to realny prachy? To uz je teda taky mimo, wtf.

+ - 3
LennyKLennyK - 23.03.2024 v 11:14:37 - new
* editováno 23.03.2024 v 11:16:03

Další pecka :some players are even reporting that Dragon's Dogma 2 doesn't even give players the option to start a new game if they don't like their character. You can try to delete your save file, but there are player reports that it's replaced by the game's in accessible cloud save upon deletion. Right now, the only way to change your character is to find or purchase the required item.
Tak tohle snad zatím nevymyslelo ani EA :D hold svérázni Japonci...

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 23.03.2024 v 22:47:03 - new

To je taky součást kouzla hry. Podobně jsou tam řešené i questy, nic tě nevede za ruku. Dostaneš nástin problému a je na tobě přijít na to co a jak. Spoustu věcí můžeš minout, spoustu věcí pokazit. Hodí tě do vody a plav si. Je sranda to teď číst v diskuzích, jak jsou z toho někteří hráči překvapení :D Rozhodně to není pro každého a rozhodně to není nějaké příběhové západní RPG. Je to hodně svojský a to je na tom zároveň strašně super.

+ - -2
much0Jmuch0J - 24.03.2024 v 11:35:59 - new

ty ses uz uplne vymletej, aspon vim jak vypada takovej clovek, kvuli kterymu tohle vsechno mame. Mamonaci.

+ - 0
much0Jmuch0J - 24.03.2024 v 16:50:19 - new

Nevim, From dela nekompromisni hry ktery te za ruku nevedou a nemaji mikrotransakce. Jakejkoliv argument pro je naopak nesmysl co uz nebavi cist me, parazituje to na lidech co chteji insta gratifikaci, maji sklony k zavislotem a od toho bouchat automaty je deli jenom spatna povest takovych podniku. Jestli je zneuzivani slabsich jedincu v poradku pro tebe, tak pro me urcite ne. Neco je dat plnou cenu za hru a druha je zneuzivat kompulzivity k dojeni zavislaku nastavenim pravidel tak, aby te to k tomu vybizelo. Lidi jsou, jak mi dokazujes, kraktozraky. Mluvim o tomhle uz od doby, kdy s tim prislo CSGO, Diablo III a nebo vlastne uz Toddikuv Horse Armor. Hry uz jsou dost navykovy sami o osobe a adikce je na vzestupu vseobecne, prave napr prestimulovanim organismu instantni gratifikaci, pokud se tomu pak oddavas denodenne na ruznych urovnich, casem se to projevi jinou, vaznejsi zavislosti na dosazeni podobnych levelu dopaminu. Je to zacarovanej kruh.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 24.03.2024 v 16:37:23 - new

WTF? Jaký mamoňáci? V životě jedu kupu věcí DIY postojem... jen mě prostě nebaví papouškovat internetový kraviny jako ostatní, protože je to teď v módě. To je celý. Neberu naříkání nad technickým stavem a poklesem FPS ve městech, to je fakt kterej jim nic neodpáře. Ale to ostatní je jen hloupá bouřka ve sklenici vody. Přijde mi, že většina těch lidí nehrála první díl a teď jen zjišťuje, že ten herní design prostě není pro ně. Protože je pořád stejný. A jestli jsem vymletej protože mám rád hry, který tě nutí dávat pozor, nevedou tě za ručičku a potřebuješ u nich přemýšlet, tak to jo. Jsem rád, že je ještě v dnešní době někdo dělá.

+ - 0
LennyKLennyK - 24.03.2024 v 05:55:20 - new

Součást kouzla hry? Že ji nemůžeš hrát? Za 70€ si nemůžeš rozjet hru aniž bys zaplatil další vypalne? Wtf?

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 24.03.2024 v 10:04:00 - new

Proč bys ji nemohl hrát? Prostě na to jenom musíš přijít ve hře. Vždyť na tom není nic těžkýho :D

+ - 0
much0Jmuch0J - 23.03.2024 v 12:53:36 - new

to jsou ty jejich japonsky experimenty, stejne hruzny jako delala Jednotka 731. Snad je za to povedou pred Haag rejzaky! :))

+ - 0
mevimevi - 23.03.2024 v 04:17:57 - new

youtu.be/xgSCu7QpUiM…
Moc hezky video shrnujici prvni Outcast a lakajici na dvojku, ktera je uz k zakoupeni.

Sam bych hral jak o zivot, ale s dvoumesicnim ditetem a zahradku u baraku, kterou si delam celou sam, neni bihuzel cas.

+ - 2
WidlCZWidlCZ - 23.03.2024 v 22:41:41 - new

Taky se rejpu v hlíně. Zelenému zdar! :D

+ - 0
jarekjarek - 22.03.2024 v 07:55:35 - new
* editováno 22.03.2024 v 08:04:20

Na PS Store je remaster Tomb Raider 1-3 za 531,75kc.
store.playstation.co…

Hrál to někdo?jestli to ovládání je v pohodě.

Simon the Sorcerer Origins
youtu.be/uePxoDGW3T0

+ - 0
TragedyTragedy - 22.03.2024 v 11:43:39 - new

Původní Simon byla neuvěřitelně krásná adventura s kouzelnou atmosférou. Tohle vypadá strašně.

+ - 1
sakiczsakicz - 22.03.2024 v 13:22:58 - new

To byli tehda adventurni zne. Moje prvi origoska byl Broken Sword, za astronomicky 2 litry. Ve skole jsme se s klukama dohadovali kdo je kde a jak co udelal bylo nam krasne, pak kolem prosla nafintena kocka Maskova, procedila to svy debilove! A byli jsme zase zpatky v asocialni prdeli.

+ - 0
FenekFenek - 21.03.2024 v 14:38:19 - new

Rise od The Ronin gamepassovka.
www.metacritic.com/g…

+ - 0
sakiczsakicz - 22.03.2024 v 13:28:06 - new

No me se to prave zacalo libit :) Nioh je pro me nehratelna japonska picovina. A tohle se dost lisi, ne hned, ale zahraju si to.

+ - 1
RoiserRoiser - 21.03.2024 v 17:54:03 - new

Nioh od nich mi strasne nesedlo, takze toto si rad necham ujit.

+ - 0
LennyKLennyK - 21.03.2024 v 16:17:22 - new

škoda. Dojmy vesměs negativní a grafika teda otřesná. Za mě určitě pass. Naštěstí nám frčí ghost of tsushima.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 21.03.2024 v 15:00:19 - new

Ještě tak rok vydržet, než mi to hodí na PC :D Tema Ninja mám prostě rád, vždycky je to fajn řezničina.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.03.2024 v 10:52:43 - new

Hele jak je to s tím posledním Armored Core? Hrál to tu někdo? Já popravdě nehrál ani jeden díl, ale třeba Vanquish se mi velice líbilo, jasná 9/10 šílenost a prý je to podobné s tím rozdílem, že tady je těch mech buildů obrovské množství a celkově to má tu From software promakanost, i co se bossfightů týče. Viděl jsem o tom pár podcastů a dost jsem se pro to nadchnul.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.03.2024 v 09:05:55 - new

Podle Remedy má Max Payne 1 & 2 Remake skoro stejně velký rozpočet jako Alan Wake II. Začínám se těšit a jestli to klapne mají moje peníze jisté!

+ - 1
Rocker93Rocker93 - 21.03.2024 v 12:44:16 - new

Jestli v tom rozpočtu neni i cena za licenci :D

+ - 1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek