Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
12
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 20:27:23 - new

Seriozni zamysleni nad moznostmi Ps5 a jejiho vykonu.
www.eurogamer.net/ar…

+ - 0
jarekjarek - 15.04.2018 v 21:18:14 - new

60fps a 4k by mel byt zaklad a doufam, ze bude zpetna kompatibilita.chci videt lepsi AI a ne jako kolikrat ted ala Jarek :-D
a hlavne destrukci tak jako PS2 Red Faction.

+ - 1
LupulinLupulin - 15.04.2018 v 21:33:16 - new

:) pobavila AI ala Jarek....
Nejen destrukce, stačí dodržovat standarty, reakce flory na postavu, reakce na střely, aspoň trochu realný oheň, reakce vody, materiály...takový to co dělá sterilní svět realistickým....

+ - 0
LupulinLupulin - 15.04.2018 v 20:54:44 - new

Kurva výkon jebat, jede mě to na plný kule ale píčovině to stejně nepomůže!!!!!

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 18:31:56 - new

Ceska recenze GOW 4 zcela bez spoileru a ve 4K
www.youtube.com/watc…

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 18:47:01 - new

Dívat se nebudu :)

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 18:47:29 - new

Velmi dobre vedet! :)

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 19:27:41 - new

Podle me mi ta recenze nema co dat (nez prave spoilery). Ze je to dobra hra vim i bez toho. Nepotrebuju videt prostedi, nepratele ani nic jineho. Chci byt prekvapeny, az to budu hrat. A ne si rikat, jo, tohle je ta pasaz z videa... nuda :))

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 20:55:30 - new

Ja to shlednul a fakt tam neni prozrazene nic a jen dve prostredi. Ostatne, Sony cz k tem videim dava urcita direktiva, takze tam nic prozradit ani nesmeji.

+ - 0
LupulinLupulin - 15.04.2018 v 20:52:10 - new

já tohle uplně chápu, já navštěvuju tři herní weby, včetně fakehrej a videa nesleduju vůbec, spíš jen u her co můžou překvapit nebo abych se pobavil (angryjoe Sea Of Thieves např. :D ) a právě proto mě stále baví třaba tištěnej materiál.....tam se nikdy nic moc dopředu nedozvíš, obrázku je tam pár a ukojí to hráčskou duši.....

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 20:57:18 - new

Joo, to byly casy, kdyz se o hre nic nedelo, dokud to nebyla ve Score hra mesice. Dneska, pokud si to nehlidas, tak vis skoro vsechno dopredu, milion vyvojarskych denicku atd.

+ - 0
LupulinLupulin - 15.04.2018 v 21:17:17 - new
* editováno 15.04.2018 v 22:22:12

v životě sem nepřečetl vývojářské deníček, fakt se o hrách snažím PŘED vydáním vědět co nejméně, ano chci vědět že výjdou, co to asi bude, ale to mě UPLNĚ stačí ke štěstí, když výjde něco fakt dobrýho tak se o tom dozvím vždycky, ať už to jsou divnosti ala Undertale, nebo pecky tipu Northgard, Kingdom, Renowned Explorers atd atd atd, tady toho je fakt hodně...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.04.2018 v 16:53:41 - new

Tohle asi na hráče Kerbalu nijak nezapůsobí, ale mě to teda celkem vyrazilo dech :D

www.youtube.com/watc…

+ - 1
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 18:44:56 - new

Super hra.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.04.2018 v 18:51:46 - new

Já bych na to asi neměl mozkovou kapacitu :D

Každopádně mě baví sledovat ty výtvory, to je někdy fakt neuvěřitelný co se tam dá vyrobit za stroje.

+ - 0
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 18:56:45 - new
* editováno 15.04.2018 v 18:58:29

Na to nemusíš mít extra mozkovou kapacitu. Není to 100% real simulátor na kterej by jsi musel být raketovej inženýr. Je tam dost věcí zjednodušených, dost věcí pomáhá (třeba plánování zážehů s grafickým znázorněním co to způsobí - takže trefit měsíc je primitivní záležitost)
A samozřejmě že hned nemusíš jednou raketou obletět všechny planety ale učíš se postupně.
Ta hra není v zásadě těžká. Jediné co je na ní "těžké" je to, že je úplně jiná než ostatní, takže není tak intuitivní jako fps kde už víš co čekat a že červené sudy vybuchují. Tady musíš trošku nastudovat co a jak se v té hře očekává. Ale fakt u toho nepotřebuješ kalkulačku. Aspoň na normální hraní. To po chvilce hraní postavíš raketu co přistane na měsíci a vrátí se, úplně od oka.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.04.2018 v 19:07:10 - new

No možná to někdy během dlouhých zimních večerů vyzkouším :)

btw je tam nějaká hranice kam až můžeš doletět, nebo tě omezují jen dostupné technologie?

+ - 0
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 19:13:46 - new

Čoveče mimo sluneční soustavu jsem neletěl. Tak nevím.
Ale myslím si, že asi můžeš i mimo, jen už tam nic nebude. (bez modů)

Ono to hlavně nebude zábava. Jak brzo zjistíš, že létat daleko není ve vakuu nějaké umění a vyžaduje to relativně málo paliva. Náročnější jsou vzlety, přistání, doručení nějakýho nákladu (třeba rover). To je výzva co tě trochu žene dál a baví. Ne letět o már milionů kilometrů dál. :-D

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.04.2018 v 12:16:13 - new
* editováno 14.04.2018 v 12:17:14

Prijde mi smutny, ze MS dokaze delat skvely veci, jako treba zpetnou kompatibilitu, Game Pass, ale jinak jakoby brali nejaky spatny drogy.

Tuhle generaci proste totalne projeli a to vitezstvi dali Sony serii svych kokotismu v podstate zadarmo. A to byla herne Ps4 fakt marna prvni 2 roky. Jen mistni ze zoufalstvi oslavovali Sv. Resogun.

+ - 0
mevimevi - 14.04.2018 v 12:46:55 - new

Tak MS se snazil ze zacatku s tema exkluzivitama, ale stala tam opravdu nejaka hra za neco? To na tom psku vysel po case aspon ten Bloodborn, kterej zanechal vetsi stopu nez vsechny vydany hry od MS myslim.

+ - 0
targumurestargumures - 15.04.2018 v 13:01:30 - new
* editováno 15.04.2018 v 13:06:41

Tak máš Forza Horizon, což je nejlepší arkádová závodní série. Na začátek FH2 dodnes vzpomínám na to, jak se má prostě úvod do závodní hry (a s přenesením kontextu i jiné žánry) udělat. Pak samozřejmě Motorsport. A pokud má člověk rád MP FPS, tak Halo 5 je asi stále ta nejlépe vyvážená soutěžní střílečka s nekonečnem možností, jak tu hru hrát.

Ale bohužel MS management selhává v kontrole studií. Vždyť nedokázali uřídit ani Platinum games, které jinak chrlí kvalitní hry jako na výrobním páse. Recore byla hra s nadějným konceptem, ale možná kdyby v tomhle stavu vyšla v roce 2009, tak by zanechala i nějakou stopu. Lionhead uškrtili, Rare se zmohlo jen na tři druhy úkolů v Sea of Thieves. Na Halo Wars 2 najmou jednu z nejlepších firem pro strategie na světě a jak to dopadne? Obsahově mnohem horší než jednička, jinak veskrze velmi podobná hra. Příběh Halo 5 nechají napsat člověka, který nezvládne ani ukočírovat 15 dílů komiksu. Project Spark místo toho, aby ho opravili a vydali jako nový díl, tak to radši kompletně zruší. Crackdown je asi kapitola sama o sobě - jestli vůbec někdy vyjde.

A do toho to označení Xbox exkluzivity - fakt by mě zajímalo, co jim to vydávání na PC přineslo.

+ - 3
MantisMantis - 15.04.2018 v 20:05:57 - new

Nezlob se na mě, ale Alan Wake a průměrnější? Pro mě s Fable 2 dodnes snad nejlepší hra na Xbox obecně.

+ - 0
targumurestargumures - 15.04.2018 v 20:24:48 - new

Nic moc střílení, nepřehledný příběh.

Osobně bych řekl, že i Quantum Break byl coby hra ve smyslu 'hrát' lepší.

+ - 0
MantisMantis - 15.04.2018 v 20:28:53 - new

Na tom ta hra nestavěla ;) Příběh byl právě správně mysteriózně nejednoznačný, jako zážitek byl AW to nejlepší na Xboxu.

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 20:49:26 - new

Ja jsem byl velkym zastancem AW a taky jsem byl toho nazoru, ze slo o nej hru na Xboxu. Ale kdyz jsem ji tak cca rok dozadu znovu zacal hrat, dosel jsem tak do pulky a uz to nezapnul. Nudilo me to. Nevim, jestli se me naroky od te doby tak zvysily nebo to bylo tim, ze uz jsem to kdysi dohral, ale uz mi to neprislo zdaleka tak dobre, jako tehdy. Az jsem si rikal, co jsem na tom tehdy sakra videl. Ale je dost mozne, ze kdybych ted hral nejaky starsi dil Uncharted, mel bych to podobne. Ale QB mi pripada krok uplne vedle. To jsem sice neral, ale vubec se mi to nelibi.

+ - 0
targumurestargumures - 15.04.2018 v 20:31:02 - new

No dovol, ale střílení v té hře byla její velká část. A nebylo zrovna zábavné. Až to druhé DLC se s tím popralo dobře.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 20:10:55 - new

Prave, naprosto spickove hry.

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 13:26:37 - new

To máš ale všude... To samé bys mohl tvrdit o EA, Ubisoft, Sony, MS atd... Jo jsou to firmy, co umí přinést dobré hry, ale těch dobrých není tolik, jako těch průměrných až podprůměrný her, co vydají... A teď si vem, ze firmy jako EA, Ubi stojí jen na tom vytváření her, na rozdíl od MS a Sony

Jinak k tomu poslednímu, určitě vyšší prodeje a třeba do budoucna pro ně bude mnohem jednoduší dělat ZK u těchto her s lepsim graf. nastavením, než u her, co v tomto režimu nevyjdou

+ - 0
targumurestargumures - 15.04.2018 v 13:38:00 - new
* editováno 15.04.2018 v 13:40:33

Všude... stačí si vzpomenout na MS mezi 2005 a 2010, než začali extrémně blbnout s Kinectem. Tolik kvalitních her: Halo 3, Reach, první dva díly Gearsů, Fable 2, Forza Motorsport, PGR 4. Rare dělalo sice hůře hodnocené hry, ale pořád to byly kvalitní hry. Mass Effect začal v MS. Spousta časovek jako Bioshock. Celá řada japonských her.

Do toho plno skvělých arkádovek a průměrnějších her (Too Human, Alan Wake, Crackdown, Halo Wars, ODST...), které si fanoušky taky našly.

Teď si to srovnej s pěti lety u Xboxu One. Jedno Halo - nejhůře hodnocený díl (i když v MP podle mě nejlepší), to samé jedno Gears. Fable nic. Launchový rok vypadal tak slibně, vyšlo plno exkluzivních her ve velmi rozmanitých žánrech, MS měl zajímavé časovky (Titanfall), ale po výměně Mattricka mi přijde, že to strašně spadlo. A to se Mattrickovi vyčítalo, jak dělá z Xboxu DVD přehrávač a Spencer je ten, který miluje hry. Nakonec to dopadlo naprosto naopak.

edit: A výhoda shodit Xbox exkluzivity kvůli tomu, aby ve ZK běžely někdy v budoucnu lépe, je naprostý nesmysl. :D

+ - 2
HordaHorda - 15.04.2018 v 15:21:02 - new

Akorát plno X360 exkluzivit vznikalo tím, že se na PS3 kašlalo. Buď vyšla samotná konzole později, nebo se vývojáři rozhodli kvůli architektuře na PS3 tam nevydat jejich hru. Dnes máš zase jap. vývojáře, co často nevydají, nebo až se zpožděním, hru na XO, protože v jap. nemá takové zastoupení. Tohle ale úplně neovlivníš. Na XO zase vychází častěji dříve hry z PC, než na PS4. Early Access hry máš na XO, zatímco na PS4 musíš čekat, i roky, než tam vůbec může vyjít.

Ale s něčím se dá určitě souhlasit, studio stojící za Fable padlo, Gears of War má na této gen 1 díl, zatímco předtím se zvládly 2 díly. To samé Halo. Japonské hry, mě osobně vadilo, že MS rval prachy často do her jako Blue Dragon, Lost Oddyssey, místo, aby je třeba hodili do kanálu, nebo nějak lépe je zužitkovali :-D

Za mě je teď lepší, že ty hry jsou pro mě osobně zajímavější. Sice kdysi byly hry jako Kameo, Viva Pinata, i ty jap. hry, pro mě to nemělo ale žádný význam stejně. Na co bych si stěžoval je, že minimálně Gearsy a Halo bych chtěl alespoň jednou za dva roky. Více exkluzivit? Klidně taky, ale chce to opravdu zajišťovat pořádné hry, kupovat zajeté značky a podobně, jinak to nemá prakticky žádný význam. Viz. tebou zmiňovaný Too Human, z této generace: Ryse, Order, Infamous, Zoo Tycoon atd. atd., nevím jak u vás, ale to nejsou hry, díky kterým bych uvažoval vůbec o koupi nějakého HW. Sony stačilo s PS4 mít jen nižší cenu, trochu vyšší výkon a bez jediné zajímavé exkluzivity rok a půl, drtili Xbox v prodejích.

Kdyby měl MS koule, koupí nějakého velkého vydavatele her a Sony by si neškrtlo. Tohle už by mělo opravdu vliv, než jedna dobrá exkluzivita za rok, nebo jedna časovka :-D

+ - 0
targumurestargumures - 15.04.2018 v 15:48:22 - new

Jasně, že se podle nějaké hry typu Too Human nerozhodneš koupit konzoli, pokud nejsi fanda té hry, ale i takové hry jsou jedním z faktorů, které tvoří celkový obraz té konzole.

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 15:55:29 - new

Jenže kdybys měl takových 50 exkluzivit, pořád to nic neznamená, kdyby ten druhý měl třeba 3 opravdu dobré hry. Jen ty dobré můžou mít na něco vliv, silné značky, které můžou ovlivnit lidi a ne jen hrstku.

Udělat takové GTA exklizivní, FIFU, CoD, Battlefield, jedna hra by stačila a měla by větší vliv, než všechny vydané exkluzivní hry na PS4 a Xbox One dohromady

+ - 0
targumurestargumures - 15.04.2018 v 16:04:04 - new

Jenže MS nemá ani těch 50 exkluzivit, ani ty 3 opravdu dobré hry. :D

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 18:33:46 - new
* editováno 15.04.2018 v 18:40:58

Ale jo tři by se našly :-D jen by to chtělo trochu ten systém exkluzivit upravit, protože silné značky, co jsou na trhu, ty nejsilnější, nepatří vůbec do kategorie "ekluzivní", když každá trochu lepší hra má větší odezvu a lepší prodeje... Za mě by byl ideální stav, kdyby Sony, MS drželo svých cca 3-5 nejsilnějších značek a dělali s tím maximum - největší rozpočty, dohled nad kvalitou, než vydat opravdu cca jednu dobrou hru na čtyři sotva průměrné, což se děje teď.

Mělo by to lepší efekt a přidanou hodnotu pro hráče, kdyby z každé exkluzivity šlo vidět, že to je důvod ke koupi hry/konzole a ne, že to jde vidět z každé 5. vydané hry :-D. Zbytek jednoduše ať je multiplatform, nebo ať jsou z toho časovky - obrovský úspěch => uvažovat o plné exkluzivitě... neuspěch prodejní/hodnocení => šup s tím všude

+ - 0
targumurestargumures - 15.04.2018 v 19:59:40 - new

Když to vezmeme doslova, tak má Xbox tři velké pravé exkluzivní hry v současnosti: Forza 5, Halo 5 a Sunset Overdrive. :D A teď z toho hledej tři opravdu dobré hry.

To je prostě hrozný stav.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 18:24:50 - new

Pry ted alespon na E3 ukazou Gearsy 5, ale to je docela chabe, no. A samo Forzu Horizon 4.

+ - 0
targumurestargumures - 15.04.2018 v 19:00:39 - new

Gears klidně mohou vyjít letos, ale radši ať letos vydají Halo. :D

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 18:42:37 - new

tak já očekávám právě tyto hry nejvíce... ideální, kdyby Halo, nebo Gearsy vyšly letos. S Forzou počítám

+ - 0
LupulinLupulin - 15.04.2018 v 13:41:53 - new

Radost cist i posty od nekoho kdo nema zastrene vnimani! Velke plus tobe!

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 11:27:40 - new

Nevyslo tam nic, na co budes za 10 let vzpominat a rikat si, sakra, to byl tenkrat narez. Fakt nevim, jestli vubec nekdy existovala tak nudna konzole, bez chuti a bez zapachu.

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 12:00:13 - new
* editováno 15.04.2018 v 12:04:46

A na PS4 snad něco takového vyšlo? Nebo si myslíš, že ten bloodborne, což je asi jediná slušná hra na PS4, co jsi hrál, patří do nejake vymyšlené kategorie?

Osobně mě na PS4 nenadchla žádná hra natolik, že bych jí měl chuť někdy v budoucnu znova hrat, nebo vůbec znova zapnout. Nulová znovuhratennost je totiž asi ten největší problém těch her. Možná v očích plejko bota zanechají nějaké stopy, ale to o ničem nevypovídá :-D

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 12:37:37 - new

Bloodborne, God of War, Uncharted 4 + DLC, Horizon:ZD. Tipuju, ze jeste Last of Us 2 bude patrit k takovym hram a mozna i nektera dalsi z oznamenych her.

Blitky, co pises na tom nic nezmeni. Tak se nesnaz :)

+ - 1
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 13:30:16 - new

Horizon fakt zadna legenda neni. Je to fajn 8/10 hra, to ano. Hlavni hype je to spickove technicke zpracovani, v tom ostatne GG excelovali vzdycky a meli i podporu softwarovych inzenyru z jinych studii. A obrovsky rozpocet.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 15.04.2018 v 15:00:13 - new

Tak Horizon už samozřejmě ten status jedné z nejlepších pecek dávno má :))
Nejlepší Horda jak tu pořád píše něco o srovnání s AC Origins.
A přitom je spíš dost smutné, že GG udělají jako svoji první open World hru něco čemu se Ubisoft, který se tomu už dlouho věnuje teprve s Origins kvalitativně trochu přiblížil :)

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 15:25:15 - new

Ty dvě hry vyšly ve stejný rok... pro mě osobně to bylo navíc z Horizon rovnou na AC Origins a ty rozdíly tam jsou obrovské.

Ale jak píšeš, to srovnání značek dělá rozdíl. Kdyby Horizon udělal Ubisoft, dal před to AC, je to jeden z nejhorších Assassinu. Ale tím, že to je nová značka a i když nedosahuje takových kvalit, jako plno zajetých open world her? Dívá se na to úplně jinak.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 15.04.2018 v 15:28:38 - new

Dívá se na to pořád stejně :))
Jen je to ostuda pro Ubisoft no.

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 15:34:54 - new

Ubisoft je o dost dále no... nepamatuji si hru od Ubisoftu, kterou bych po 20ti hodinách odhodil a už jí neměl důvod zapnout, nebo tam neměl co dělat, což Horizonu se povedlo na jedničku

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 15.04.2018 v 15:55:44 - new

Tak vysvětlovat nic nemusíš. Lidi tu hru hráli, takže vědí kde je pravda.
V tom máš holt smůlu no :)

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 15:51:09 - new

Tak v Horizonu nic vedlejšího ani nebylo, co by stálo za zmínku... jestli myslíš, že i v hrách od Ubi dělám nejnudnější vedlější aktivity, tak seš mimo :-D

V horizon jsem nespeedrunoval, ano zaměřil jsem se na hlavní mise (nic jiného tam taky nebylo, co by stálo za zmínku) a k tomu jsem drtil zvěř a sbíral kraviny, nebo hledal nějaké součástky, abych si vylepšil, co jsem chtěl :-D

a na ten stealth jsem tady poukazoval, že hra vás od začátku provází stealthovým režimem a pak člověk zjistí, že tohle v celé hře funguje tak z 10%, zbytek je zběsilé střílení.

Už asi skončím s vysvětlováním, protože s plejkařema to je jak s dementy. Pořád se opakuji, pořád musím něco vysvětlovat. Buď si pamatujte ty věci, nebo nedávejte do huby lidem něco, co nepsali. Pokud si nejsem jistý něčím, buď to nikomu nehážu, nebo si to dohledám, ale to co děláte vy je na úrovní dětí ve školce

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 15.04.2018 v 15:41:50 - new
* editováno 15.04.2018 v 15:51:40

Tak co na to říkáš ty je vcelku jedno ze jo :D
Už jen ta věta "nepamatuji si hru od Ubisoftu, kterou bych po 20ti hodinách odhodil" mluví sama za sebe.
Navíc jsi sám přiznal, že jsi jen pospíchal s dohráním hlavní story a ještě jsi tu mluvil o tom jak měla hra být stealth a melee :D
Jako fakt by pro tebe možná bylo lepší si občas něco o hrách zjistit, než se pak ztrapnovat na fórech.
Ale tvoje věc :D Aspoň je prdel.


Btw main+extra
Horizon 44,5 hodiny
howlongtobeat.com/ga…
AC Origins 46,5hodiny
howlongtobeat.com/ga…

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 13:05:14 - new

A patří k nim, protože si to myslíš předpokládám... Neříkám, že ty hry jsou špatně, ale nejsou ani nijak výjimečné. Samozřejmě z těch co vyšly. Takový Horizon je asi tak o třídu horší AC Origins, který se podle tebe zase nikam "nezapíše", stejně tak Uncharted by byl fajn, kdyby nevyšel dříve lepší Tomb Raider a ten už z principu, protože byl rok na XO exkluzivní, nemůže být skvělou hrou. Takze cos simyslíš ty je pěkné, ale tvoje objektivita stojí na tom, že multiplatformy nehrajes a z exkluzivit si hrál minimum.

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 13:09:38 - new

Staci se rozhlednout na internetu a nebyt slepy.

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 13:30:30 - new

A mám si číst názor dalšího plejko bota, co rozhoduje o tom, které hry se někam zápisou? :-D ne díky. Dost jsem se přesvědčil po zahrani PS exkluzivity, že ty názory lidi jsou často dost přehnané. Asi stejné jako by sis nechal poradit film od fanouška Marvelu

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 13:37:12 - new

Se podivej napr. na MC. A ty nemas vubec pravo nekoho nazyvat botem. Vystupujes tady jako nemyslici stoj. Muzes napsat tisic smajliku, ale kazdy, kdo cte tve posty se chyta za hlavu. Takove fanaticke pako jako ty, to se jen tak nevidi.

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 13:55:01 - new

fanatické pako? a to tvrdí někdo, kdo tady prakticky nehraje hry, ale automaticky dává lépe hodnocení Sony exkluzivity do kategorie "hry které zanechaly stopu"... Ty by sis to mohl přejmenovat na "Hry od Sony, které zanechají stopu i u lidi, co je nehrály"...

Ale co od tebe čekat

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 15:39:08 - new
* editováno 15.04.2018 v 15:43:54

GLuttone: vím, že minulý rok jsem věnoval část herního času PS4 hrám, proto si asi myslíš, že jsem odehrál jen dvě hry... jinak tím, že day one skoro už nic nekupuji, pokud si nejsem jistý tím, že sleva nebude brzy, tak nedokážu přesně odhanout, kolik her jsem celkově koupil minulý rok. Možná kolem 15-20, ale všechny nebyly z minulého roku...

Jinak jak jsem psal už NĚKOLIKRÁT, na P4 jsem z minulého roku kupoval Horizon a Uncharted DLC. Na Xbox One Halo Wars 2 + všechny DLC, PUBG, Forzu 7 a 2x DLC do Forzy Horizon 3. K tomu F2P Path of Exile jsem chvíli hrál

+ - 0
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 15:35:06 - new

A co jsi si tedy loni (ideálně xbox only) koupil?

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 15:29:20 - new
* editováno 15.04.2018 v 15:30:12

Glutton: zase musíš tady lhát? Tady v tomto případě ani nevím, čeho tím dosahuješ.


ale pro představu, hrál jsem všechny zmiňované PS4 hry co vyšly. Hrál jsem většinu XO exkluzivit, plno multiplatforem, nedávám tady hrám nějaké kategorie "hry co zanechaly stopy" a podobné píčoviny, ale člověk, co hraje tak dvě hry za rok, multplatformy prakticky ignoruje, na PS4 hrál možná jen ten bloodborne a kategorizuje tady hry a dává jim nějaké statusy, je tady na foru zcela v pořádku...

stačí jen kopat za Sony stranu a i z magora se stává normální člověk

+ - 0
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 14:37:26 - new

Ano, fanatiscké pako. :-D
Navíc jedinej kdo t utvrdí, že už hraje tak dvě hry za rok, jsi tuším ty. (nebo kolik že jsi jich loni koupil?). Před pár dny jsi i tvrdil že na videa z her nekoukáš, recenze nečteš... tak se pak nediv, že nemáš vůbec přehled o tom, co vychází :-D

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 15.04.2018 v 14:25:13 - new

Nevím kdo tady který hry nehraje a vykládá o tom jaký sou to píčoviny :D

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 14:01:14 - new

Ja hry hraju. Nelzi zase :). Ano, jsi fanaticke pako.

+ - 0
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 11:48:44 - new

Já jsem hlavně zvědavej zda (asi jo) chtějí vůbec dělat novou konzoli a s jakým nasazením do toho půjdou. Protože mi to přijde, že už je jim herní trh úplně jedno. Xbox tak nějak jedou ze setrvačnosti. Ale když nejsou schopní zajistit aspoň jednu slušnou hru, tak jaké zapálení lze čekat do podpory komplet nové konzole?

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 12:14:57 - new

Herní průmysl jim je jedno... Proto mají na trhu nejvýkonnější konzoli, vymysli služby, které na trhu nejsou, snaží se zavádět crossbuy a crossplay ve větším měřítku, než je dosud zvykem, neseru na zpětnou kompatibilitu..

Ale protoze Sony z toho výše zmíněneho prakticky nic nemá, ale za to ma nenasmlouvane exkluzivity jap. Her navíc, protoze na xboxu by je nikdo nekupoval, tak to stačí k tomu aby si někdo myslel, že Son dělá více pro hráče. Logika žádná.

Minuly rok Sony ukázala, že většina jejich her byly jen časovky, na xboxu jsou sice časovky vždy podpasovky na hráče a zbytečnosti, ale když Sony vydá za rok dvě hry a zbytek jsou časovky? Je to samozřejmě výhra pro Sony :-D

+ - 0
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 12:31:33 - new

už to fakt nehul.

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 13:06:17 - new

To jsou jen fakta Gluttona... Ani jedna věta není co si myslím

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.04.2018 v 11:53:14 - new

Ono je problem i, ze Nadella nema Xbox divizi rad a sly jeden cas rumoury, ze by to prodali. Zajem udajne mel Amazon, ale pak z toho nejak seslo. Chapu, ze pokud jim skrti rozpocty, tak toho moc nezmuzou.

Coz je samozrejme z pohledu zakaznika neomlouva.

+ - 0
FenekFenek - 15.04.2018 v 12:56:20 - new

Nejvetsi problem je, ze MS je uz od sveho pocatku firma, ktera jen kopiruje uspesne produkty, pripadne kupuje, co vyvinuli jinde. Nejake inovace nejsou v jejich DNA. Jediny svetly moment Xbox divize byl, kdyz tam byl J. Alard a dalsi lide, kteri meli vizi, zapal pro vec a Xbox vytahli na vrchol. Tito lide uz ale davno odesli a je videt, ze je nenahradil nikdo, kdo by mel byt jen spetku podobnych vlastnostnosti. Coz ostatne lide, kteri driv v Xboxu pracovali vi a obcas se v mediich nesouhlasne vyjadri o soucasnem zpusobu vedeni.

+ - 0
HordaHorda - 14.04.2018 v 14:57:49 - new

No spíše byl problém, že bloodborne byla první slušná hra na PS a proto se o tom mluvilo... A i přesto to mělo slabé prodeje. Stopu to zanechalo, protože když máš na výběr po dvou letech první dobrou exkluzivitu, tak o čem jiném se mělo bavit? Vždyť i na FH to vypadalo, jako by to byla nějaká herní spása (pro PS4 vlastně byla) :-D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 14.04.2018 v 15:03:26 - new

Tak když máš jednu z nejlepších her co vyšla, tak je jasný, že se o ní bude mluvit.

To MS žádnou stopu nezanechal :))

+ - 0
HordaHorda - 14.04.2018 v 15:33:13 - new

Jedná z nejlepších her. Tak skvělá, že lidi, co hráli bloodborne často s klidem vynechali Dark Soulsy, přitom se jedná o téměř totožné hry :-D prostě tak skvěle, že nic takového znova raději ani nekoupí :-D

+ - 0
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 10:38:22 - new

Jasně. Lidi co je bavil Bloodborne úplně ignorují Dark Souls. Zroj této informace nemáš? A nedávej prosím fotku svého ocucaného prstu ze kteérho jsi si informaci vycucal :-D

+ - 0
HordaHorda - 15.04.2018 v 12:03:38 - new

Mevi, Fenek, já, možná další tady z fóra... Fenek tady básní o tom, jak Bloodborne je spása herního světa skoro. Pak vyjde to samé a naprostý ignore, protoze to je multiplatforma :-D

+ - 0
GluttonGlutton - 15.04.2018 v 12:08:03 - new

Tak tomu říkám statistický vzorek teda :-D

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.04.2018 v 15:15:32 - new

Tak nalejme si cisteho vina, Yoshida tenkrat prohlasil, ze je Demon souls kokotina a kdyby to nedistribuoval nekdo jiny, tak zadne Bloodborne nevzniklo.

Sony se jen chytlo nove uspesne serie.

+ - -2
FenekFenek - 14.04.2018 v 16:36:03 - new

Je to naopak. Sony Demon Souls financovala a vydavala minimalne v Japonsku. Ta hra vznikala i pod dohledem Sony. A prave diky teto spolupraci vznikla Bloodborne. Jedina pravda je, ze se pri prvnim predstaveni Yoshidovi ta hra nelibila, ale stejne ji vydali.

Mas to dost popletene. Nebyt Sony, zadna serie dost pravdepodobne vubec neni.

+ - 1
LupulinLupulin - 14.04.2018 v 15:04:46 - new

Jeden den tady frcelo i sea of thieves.... :-)

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 14.04.2018 v 15:05:48 - new

Tj a za ten den už člověk tak nějak zkusil všechno co ta hra nabízí.

+ - 0
HordaHorda - 14.04.2018 v 15:27:20 - new
* editováno 14.04.2018 v 15:27:51

Což se neliší moc od bloodborne, kde máš od začátku do konce stejný gameplay

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 14.04.2018 v 15:40:36 - new

:D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 14.04.2018 v 08:49:29 - new

Yakuza 5 dohraná.

9/10

+ - 0
jarekjarek - 14.04.2018 v 08:20:22 - new

Miloš Forman

#RIP

+ - 0 #RIP
mevimevi - 14.04.2018 v 11:42:11 - new

Cetl jsem jeho autobiografii, pocitil druhou svetovou, jaro 68, prevrat. Pozoruhodny zivot.

+ - 0
mevimevi - 14.04.2018 v 05:04:13 - new

youtu.be/Z04hUT23RiQ
Shenmue 1 a 2 se vrati.

+ - 0
blauhimmelblauhimmel - 14.04.2018 v 16:42:40 - new

Ano, nakonec to přišlo. Doporučuji všem, kteří neulpívají na povrchu a něco prožívají v hloubi duše. To zní tak pateticky, ale už jenom výskyt různorodých lidí s jejich osudy, velká úcta k starým lidem atd.vykresluje až autentický životní pocit. Neznám jinou hru, která takhle / ve své době / překročila hranice žánru a poskytla vnímajícímu hráči životní katarzi.

+ - 0
mevimevi - 13.04.2018 v 22:09:18 - new

Tak GoW na Metacritic 95.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 13.04.2018 v 22:18:44 - new

Úplně vidím ten Hordův výraz ksassets.timeincuk.n…

+ - 0
HordaHorda - 14.04.2018 v 10:04:53 - new

Proč? :-D vždy už to je hodně dlouho. Co na PS4 vyšla dobrá hra... A kdo ví, kdy bude zase další :-D užijte si to

+ - 0
GluttonGlutton - 14.04.2018 v 10:26:55 - new

Uzijeme :-) (narozdil od tebe). Stejne jako ty dalsi letosni hry co vysly a brzy vyjdou.
Na otazku "kdo vi kdy bude zase dalsi" je i docela jednoducha odpoved - "asi vsichni krom tebe". :-D

+ - 0
HordaHorda - 14.04.2018 v 10:40:53 - new

Však ti to neberu.. Držet pro mě PS4 do ydani GoW by znamenalo držet konzoli, kterou nezapnu půl roku a pak bych ji měl problém prodat... To vše kvůli jedne hře, což mi za to jednoduše nestalo

I když bych si GoW zahrál, ale zahrani jedné hry by me stalo cca 3000 ztrátu :-D

+ - 0
FenekFenek - 14.04.2018 v 10:49:57 - new

Aha. Tak dekujeme. To je pro nas velice prinosna informace.

+ - 0
FenekFenek - 14.04.2018 v 10:19:17 - new

Na Xboxu tak dobre hodnocena hra vysla naposledy pred 14 lety. Halo 2. Jeste na puvodnim Xboxu. A kdo vi, kdy bude zase dalsi. Uzijte si to.

+ - 0
HordaHorda - 14.04.2018 v 10:37:04 - new

To je vážně skvělá úvaha... Na Xboxu je nejlépe hodnocena ex. s 97MC, za 4 generace Playstation nemáš dodnes takto hodnocenou hru :-D

+ - 0
FenekFenek - 14.04.2018 v 10:38:02 - new

To neni uvaha, ale realita.

+ - 1
Rocker93Rocker93 - 14.04.2018 v 10:20:41 - new

A to byla navíc časovka :)

+ - 0
GluttonGlutton - 13.04.2018 v 22:31:01 - new

On ti i tak rekne ze tam letos nic nevyslo a nevyjde :-)

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 13.04.2018 v 22:40:33 - new

Tak to je jasný a když náhodou něco vyjde, tak je to píčovina, která naprosto totálně nikoho nezajímá, nebo kdo normální hraje, když je venku tak jak je a bůh ví co ještě (necháme se překvapit).
Ale zase aspoň je sranda, ne? :D

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.04.2018 v 19:16:24 - new

A jeste bych sem dal vcera patchovane The Division. Xbox X verze se plne vyrovna pc verzi, cimz dava za pravdu Hordovi a PCckari vcele s Lennkou si tu na podzim placali jatra, jak postavi stejne vykonne pc za 12k. Hovadina.
www.youtube.com/watc…

+ - 0
LupulinLupulin - 14.04.2018 v 01:09:16 - new

Jestli tady nekdy LennyK tvrdil ze postavi stejne vykone pc za 12 tak to bylo pokud dobre pamatuju jeste predtim nez tahle generace vubec vysla....me to i v te dobe pripadalo jako blbost ale bylo to davno pred nejakym xox...ale jdes na to po Ovcackovsku, cili opakovaa lez se stava pravdou... ;-)

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.04.2018 v 12:17:39 - new

RIP Dvooora :)

+ - 0
PoloPolo - 13.04.2018 v 19:48:47 - new

A ode dneska do 15 je ghost recon vidlands a další hry zdarma a v EA access NHL 18

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.04.2018 v 18:55:20 - new

Tedy, tohle se fakt povedlo a Xboti v podstate dostali remaster zdarma. Takhle by to melo vypadat u vse BC her.
youtu.be/qyoUtEmzCl4

+ - 0
PoloPolo - 13.04.2018 v 19:49:18 - new

Hrál jsem včera a fakt super to vylepšili

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek