Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
13
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LykantropLykantrop - 13.12.2018 v 18:34:52 - new

Perte to tam. Buzny. Je to zadáčo.
www.gog.com/#giveaway

+ - 0
LupulinLupulin - 13.12.2018 v 10:47:46 - new

Po vcelku dlouhé době se těším domů až zapnu hru, včer asem jen nakoukl a ten DUSK, to je uuuuu, herní porno!

+ - 2
WidlCZWidlCZ - 13.12.2018 v 19:45:07 - new

Je to parádní. Zbraně, tempo, Hulshultova hudba, všechno dotažený. První epizoda za mnou :)

+ - 0
LupulinLupulin - 13.12.2018 v 20:38:47 - new

jo, taky sem dal dneska první.....mazec, ze začátku easy ale pak už to celkem přidalo na obtížnosti....levely sou parádně vystavěný.... hudba a zvuky mazec!

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 13.12.2018 v 18:55:30 - new

Taky se na to chystám, ale až dohraju Red Dead Redemption 2 a to bude asi ještě chvíly trvat :D

Btw nedávno sem viděl trailer na nějakou FPS, která vypadala nějak ve stylu Duke Nukem a jemu podobných, ale nemůžu si vzpomenou jak se jmenovala. Nevíte někdo?

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 13.12.2018 v 19:56:31 - new

Prodeus?

+ - 1
JHfr3akJHfr3ak - 13.12.2018 v 20:08:49 - new

Jo. To je ono :)

+ - 0
LupulinLupulin - 13.12.2018 v 19:02:41 - new

Ion Maiden? To je taky super, ale zatím to má jen jeden level.... :D sice dlouhej ale jen jen jeden, je to EA...

Tobě se bude Dusk líbit...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 13.12.2018 v 19:18:43 - new

Abych řek pravdu, tak si nejsem moc jistej, jestli to byl Ion Maiden, protože o jeho existenci vím (akorát teda nevím, že existuje jen jeden level :D) a mám pocit, že to byla hra o které sem do tý doby neslyšel.

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.12.2018 v 16:45:58 - new
* editováno 12.12.2018 v 16:46:25

Hodná alza, která dle fanoušků až za hrob hordy a Rockerky nic neporušuje dostala soudem 2x soudem potvrzenou pokutu 150 000. Ale to je za to jaro. Za teď to bude počítám mnohem vyšší, protože je nepoučitelná.

Stejně si vytira zadek se zavíráním o svátcích a zaměstnanci nemohou být s rodinou.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 12.12.2018 v 17:37:20 - new
* editováno 12.12.2018 v 17:38:13

Tak to ale dostali za něco jiného, ne? ;)
Každopádně nikde to nechválím, jen mi připadá jako fakt přehnaná hysterie, už to tu máme tak strašně přeregulované a denně se vymýšlí nové kraviny.
Taky dostali pokutu za to, že prodávali o svátku a to mi připadá jako stejný nesmysl. Neříkám, že je ideální vytírat si zadek se zákony, ale pokud by se proti tomu všichni vzbouřili, tak by snad alespoň byla nějaká změna.
Taky někdy dělám o svátku, alespoň je za to příplatek. Pokud budu chtít volno, tak si ho můžu vzít jindy, nebo nedělat, nepředpokládám, že by to nějak zásadně vynucovali.
Jako dobrý nápad mi přijde buď to, jak mají u produktu dobrovolná zašrtávátka ke koupi nebo když dáš do košíku, tak tam vyběhne, co bys mohl potřebovat. Ale často to nebylo úplně na míru produktu a tam to chce podle mě hlavně vylepšovat. Někdy je opravdu složité, zejména pro netechnické lidi, co všechno budeš potřebovat, třeba nové propojovací kabely, redukci atp.

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.12.2018 v 18:21:13 - new

Jj, za něco úúúplně jiného :)

Společnost Alza.cz letos na jaře začala bez předchozího upozornění údajně kvůli pohodlí zákazníků experimentovat s automatickým doplňováním zboží do košíku. Uživatelé si toho poprvé všimli na jaře letošního roku a na společnost následně pak na Českou obchodní inspekci došlo několik stížností.

Inspekce je uznala za oprávněné, postup označila za nekalou obchodní praktiku a v srpnu roku 2018 firmě uložila pokutu. Alza.cz se proti ní odvolala k ústřednímu inspektorátu (první pokutu uložil krajský inspektorát, tedy pražský), který ovšem původní rozhodnutí potvrdil. Opatření nabylo právní moci 3. prosince.

Zdroj: technet.idnes.cz/alz…

Jinak se omlouvám za potvrzení soudem, četl jsem to v rychlosti v zamestnani. Potvrdily to tedy dve inspekce.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 12.12.2018 v 18:31:22 - new

Tak inspekce dokáže ruinovat i tak strašlivé zločince, kteří třeba mají o hodinu špatně nastavený čas v pokladně :D

+ - 0
LennyKLennyK - 12.12.2018 v 21:07:02 - new
* editováno 12.12.2018 v 21:07:36

Hele i kdyby tvůj tatínek dělal v alze, tak tě nechápu. Leda by ji vlastnil. Tyhle praktiky jsou prostě proti zákonu a coi se tím nezabývá jen tak pro srandu, ale proto, že si spousta lidí stěžovalo. A další mraky lidí bylo sice nasranych, ale nechtělo se jim to řešit dál. Plus všem normálním lidem to přijde jako zmrdovina. Nad tímto nelze mavnout rukou. Obhajovat to jako super věc je fakt scifi z oblasti borců z hnuti placata země.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 12.12.2018 v 21:49:29 - new

A to tu někdo dělal? Ne, není to super věc, ale zároveň mě to nepálí, určitě ne tolik, abych tomu dal pokutu.

+ - 0
LykantropLykantrop - 12.12.2018 v 18:57:12 - new

Bavíme se o ČOI, ne o Finanční správě, zase jsi zmatený :)

ALZA FOREVER!

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 12.12.2018 v 19:55:31 - new

Tak to je jasné, ale jde mi o to, jakým způsobem takoví inspektoři běžně fungují, ať je to ČOI, FS nebo třeba revizoři. Jen maximální buzerace, nic víc.

+ - 0
jarekjarek - 12.12.2018 v 20:28:08 - new

Revizori a buzerace? :-D

+ - 0
ParapleParaple - 12.12.2018 v 16:58:30 - new
* editováno 12.12.2018 v 17:01:58

Hele náš hlavní odborník na právo Horda řekl, že Alza nic protizákonného neudělala, tak to prostě neudělala. Nějaký soudy tomu nerozumí.

Edit: Tak jsem si přečetl článek a není to potvrzené soudem, ale inspektorátem. Takže se k soudu může ještě odvolat.

+ - 0
much0Jmuch0J - 12.12.2018 v 14:41:51 - new

www.ibtimes.com/game…

Tak hackli Playstation Classic. Ale já spíš uvažoval o Vitě a tu si hacknout. Četl jsem, že umí perfektně emulovat krom klasik taky PS1, PS2 a PSP tituly, kterejch je asi milion. Když vemu, za kolik se PSC prodává, doplatit těch pár korun za Vitu se podle mně vyplatí víc. Navíc lze taky prdnout do televize, Vitu položit do stanice a použít PS4 ovladač na ovládání. Hmmm... Jestli má někdo Vitu, napište PM za kolik prodáte.

+ - 0
HordaHorda - 12.12.2018 v 15:56:15 - new
* editováno 12.12.2018 v 15:56:52

Na Xbox One jde tuším emulovat PSP i PS1 a ted se pracuje na emulátor pro PS2... není třeba ani hackovat konzoli. Můžeš zkusit

+ - 0
much0Jmuch0J - 12.12.2018 v 16:32:14 - new

To je sice krásný, ale tu krabici si sebou asi těžko vemu do autobusu nebo na letiště. Ale díky.

+ - 0
HordaHorda - 12.12.2018 v 16:56:01 - new

Rozumím, jen jsem psal, ze mas možnost ji zkusit, pokud chceš hrát nějakou hru teď...

+ - 0
TragedyTragedy - 12.12.2018 v 15:05:28 - new

Mám, ale neprodám :) Pořád tvrdím, že to je nejlepší handheld a to i bez tý emulace. Fakt škoda, že jí zařízli a že to Sony celý tak dojebala...

+ - 1
Rocker93Rocker93 - 12.12.2018 v 16:37:19 - new

Souhlas, dotáhnout a propagovat emulátory PSP, PS1, PS2, tak to byla konzole s neuvěřitelnou zásobou her. Ten hardware je podle mě pořád skvělej, když to srovnám s 2DS, takovej hnusnej slabej plasťák, tak Vita vedle toho vypadá jako úplně jiná cenová kategorie.

+ - 0
TragedyTragedy - 12.12.2018 v 21:02:53 - new

Přesně. Ty hry na tom pořád vypadaj fakt pěkně narozdíl od "xDS". Upozoňuju, že mám obojí a po dohrání těch klasických "N" her nemá prostě 3DS co nabídnout. A hlavně to fakt vypadá dost hnusně.

+ - 0
much0Jmuch0J - 12.12.2018 v 21:13:37 - new

Tak jsem nakonec zabrouzdal po internetu a našel jsem dvě Vity, obě PCH-1004 (čili s OLED) a v hodně dobrým stavu (jedna skoro nepoužitá), bohužel všechny maj novej firmware. Jenže, četl jsem Twitter týpka jménem Flow, kterej hacknul už původní PSP a dodnes patří mezi špičku. Prý poslední fw hacknul, ale počká, až skončí podpora Vity ze strany Sony (což by mělo být někdy příští rok) takže i tak se mi to vyplatí koupit. Už jsem koukal i na Raspberry Pi ze kterýho si udělám kolíbku alá Switch.

Začínám bejt do tohodle projektu docela zažranej, budu informovat :)

+ - 0
TragedyTragedy - 12.12.2018 v 21:17:25 - new
* editováno 13.12.2018 v 11:32:34

Jak to myslíš s tou kolíbkou?

edit: Žádám vysvětlení! Mám RPI i Vitu a zajímá mě tvůj plán :)

+ - 0
much0Jmuch0J - 13.12.2018 v 14:46:51 - new

Ok jsem tu :D

Tak, co jsem koukal tak pomocí Raspberry Pi se dá udělat kolíbka, kam zadokuješ Vitu, připojíš jeden (či dva) kabely, podle toho jak si šikovnej, a můžeš mít obraz přes výstup do TV a Vitu ovládat PS4 ovladačem. To už všechno jde i přes PC, ale je to takovy kostrbatější. Cenově by to i s nějakou konstrukcí vyšlo na cca 1500,- což je furt v pohodě, pač i kdybych to nepoužíval, Pi na něco vždycky upotřebim :)

Jo a co nevidět si jdu pro Vitu. Už mám dva lidi, obě mám kousek za barákem a obě nejsou ani za 3000,-, podle fotek snad vyndaný z krabice. :)

+ - 0
TragedyTragedy - 13.12.2018 v 16:19:26 - new

Jo takhle, tak to je docela cool, jen bych se bál toho, jak to bude na velkým screenu hnusný :)

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 13.12.2018 v 17:02:35 - new

Tak oni prodávali i PS TV, tak to snad neni tak zlý.

+ - 0
much0Jmuch0J - 12.12.2018 v 15:13:04 - new

Hajzle :D JJ, ten HW je fakt vostrej, ta věc hodně předběhla dobu a zdá se, že ji ještě nikdo nedohnal. Líbí se mi že to umí snad všechno, škoda že to Sony neuměla líp prodat, ten potenciál tam i po těch letech furt je, uvědomíme-li si, že Switch je vlastně větší a líp propagovaná (tj. lépe komunikuje se spotřebitelem) Vita.

+ - 0
jarekjarek - 11.12.2018 v 21:19:03 - new

Zadne cpani ruznych veci do kosiku.ma to byt pod veci tak to maji spravne.
vhodne prislusenstvi a clovek si vybere sam jestli neco chce prikoupit.
m.alza.cz/samsung-ga…

+ - 0
LykantropLykantrop - 11.12.2018 v 15:34:20 - new

Jelikož je čas nákupů dávám sem upozornění. Alza opět obnovila zmrdi taktiku a prihazuje do košíku věci, které jste nechtěli.

technet.idnes.cz/nen…

+ - 0
FenekFenek - 11.12.2018 v 22:40:26 - new

Vkládat cokoliv automaticky do košíku je špatně. Zastávat se toho může jen člověk, který z toho má nějaký užitek (= lidé z Alzy) nebo debil.

+ - 1
PoloPolo - 12.12.2018 v 09:06:21 - new

To snad ani nejde schvaloval

+ - 0
GluttonGlutton - 12.12.2018 v 09:14:39 - new

A tak překvapilo tě to u Hordy? :-D

+ - 0
HordaHorda - 12.12.2018 v 12:22:06 - new
* editováno 12.12.2018 v 12:25:14

tady nejde o schvalování, nebo ne, ale jestli něco porušují.. pokud to zákon dovoluje, tak kde je problém? To už si majitel SVÉHO eshopu nemůže vymýšlet nové funkce jen protože se to pár lidem nebude líbit? V tom případě on sám si dělá na trhu jméno a riskuje ztrátu klientů...

Proč tyhle debaty neřešíte u jiných odvětví, kde se využívají mnohem horší praktiky a "okrádají" se lidi o tisíce, než jen přidání baterek za 40Kč do košíku?

Jestli to je mimo zákon, tak ok, jenže vy tady soudíte obchod za něco, aniž byste k tomu měli vůbec nejaký důkaz, že něco porušuje.... takhle se přesně chovají omezenci a že se vám to z vašeho pohledu nelíbí? Ä CO JAKO? Kdyby takhle fungoval svět, tak tady nic neexistuje, protože se vždy najedou dementi, kterým se nelíbí cokoliv, at už to je k dobru, nebo ne. Těch eshopů s elektrem je v ČR stovky, nakupujte jinde

+ - -2
FenekFenek - 12.12.2018 v 12:58:21 - new

1. Že něco zákon nezakazuje neznamená, že to není špatně. Zákony vznikají průběžně a jsou často právě reakcí na nějaký nešvar, který se někde objevil. Když neexistoval zákon, který zakazoval týrání zvířat, bylo týrání zvířat v pořádku?

2. Protože téma je Alza a ta se tu teď řeší?

3. Lidem tady nejde o to dokázat, že Alza něco porušuje, pouze proti tomuto jednání vystupují, protože jim připadá špatné. Asi trošku nechápeš, že pokud se toto stane precedentem, tak nikdo nezabrání tomu, aby se tato praktika rozšířila i do dalších e-shopů, takže už nepůjde nakupovat jinde, jak tady furt omíláš a budeš u každého nákupu trávit čas tím, že budeš vyhazovat položky z košíku, jak v kocourkově.

+ - 0
GluttonGlutton - 13.12.2018 v 08:07:38 - new
* editováno 13.12.2018 v 08:07:53

Horda by asi ve čtyřicátých letech obhajoval i holocaust. Vždyť tehdy přece žádné německé zákony neporušoval, ne? To co bylo jako špatně?

+ - 0
ParapleParaple - 12.12.2018 v 12:46:06 - new

No v zákonech se třeba dost často mluví (konkrétně třeba občanský zákoník, kde platí tvoje oblíbená zásada "co není zakázáno, je povoleno") , že jednání nesmí být proti dobrým mravům. Považuješ tohle za dobrý mravy či nikoliv?

+ - 0
HordaHorda - 12.12.2018 v 13:03:03 - new
* editováno 12.12.2018 v 13:09:28

otázka, z jakého pohledu to bereš... Alza má určitě dostatek dat o tom, co lidi hledají, co konkrétně nakupují a dalších miliony dat o každém nakupujícícm a objednávce a pokud dokážou, že ty věci si v 90% případech lidi k tomu berou automaticky, nebo po dodání dokupují, tak se nemůže jednat o porušování dobrých mravů, ale naopak ti zjednodušují nákup, případně tě upozorňují na věci, které bys k tomu nejspíše hledal...


Za mě to je sice zbytečná funkce, osobně vím co kupuji, co potřebuji atd, ale uvědomte si, že žijete ve světě, kde většina lidí je rádo, že umí najít na ploše prohlížeč, nejprodávanější je nejhorší konzole na světě a podobně :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 12.12.2018 v 13:23:26 - new
* editováno 12.12.2018 v 13:26:46

Chápeš, že to co tady píšeš je totální kravina? Takže v tescu když si pujdu o svacine pro rohliky, tak mi k tomu automaticky přihodí každý den tajně máslo, protože to lidi v 90% společně kupují? DAFUQ? To přece nejde! Pokud u nějakýho produktu je potřeba speciální kabel, tak at to specificky uvedou a červeně označí, dají mega vyskakovací okno, ale není možné, aby to automaticky hodili do kose bez vedomi zákazníka. To je mimo realitu a totalně dementní logika.

Navíc jak píšu níže, je to porušení zákona. § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

+ - 0
TragedyTragedy - 12.12.2018 v 13:38:42 - new

Samozřejmě že to je kravina. Hlavně tím Alza nesleduje žádný blaho zákazníků, ale snaží se jim vnutit něco co nechtějí, případně nenápadně podstrčit, aby si toho nevšimli. Na iDnes dostali automaticky k notebooku myš za 600,- ... to není žádná koruová položka a navíc tak specifický produkt, který ti správně nemůže vybrat žádný algoritmus.

+ - 0
FenekFenek - 12.12.2018 v 13:12:19 - new

Pokud by je pouze nabídli, v pohodě. Dávají ti je do košíku. To je nejen proti dobrým mravům, ale i proti zdravému rozumu (který tobě zcela chybí). V Tescu za tebou taky nechodí poskok, který ti do košíku dává majonézu a škrabku, protože kupuješ brambory a ty to nemusíš u pokladny vracet. Možná nějakému zlomku lidí opravdu usnadní nákup, ale na úkor drtivé většiny, které ten nákup naopak znesnadní.

Ano, taková skupina lidí určitě existuje, ale ta je právě na tuto praktiku nejcitlivější a vůbec si nemusí všimnou, že jim tam Alza hází produkty, které vůbec nechtěli kupovat.

+ - 1
ParapleParaple - 12.12.2018 v 13:11:19 - new

Tohle není upozornění, tohle je prostě obyčejné přidání věcí potajmu, kterého si lidi ani nemusí všimnout. Kdyby upozornili nějakým novým oknem, tak v pohodě. Navíc podle čeho vybírají výrobce těch věcí, co tam sami dávají? Jedná se o dobré produkty, s dobrým poměrem cena/výkon? Nebo se jedná o předražené šmejdy, co mají normálně problém prodat? Jestli v tom fakt vidíš dobrý mravy, tak asi ani nemám komentář, protože bych byl sprostý.

+ - 0
LennyKLennyK - 12.12.2018 v 12:34:55 - new
* editováno 12.12.2018 v 12:36:44

Uživatelům se děje například toto:
Při pokusné objednávce notebooku se redaktorům v košíku z ničeho nic ocitla také myš (počítačová) a krytka kamery, nevyžádané zboží dohromady asi za 800 Kč.
takže ne kurva baterky za 40kč.

A když se oháníš zákonama, tak se je kurva nauč, než tady budeš mlet nesmysly.

§ 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele
nekalá obchodní praktika

(1) Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

(2) Je-li obchodní praktika zaměřena na spotřebitele, kteří jsou z důvodu duševní nebo fyzické slabosti nebo věku zvlášť zranitelní, hodnotí se její nekalost z hlediska průměrného člena této skupiny; tím není dotčeno obvyklé reklamní přehánění.

(3) Užívání nekalých obchodních praktik při nabízení nebo prodeji výrobků, při nabízení nebo poskytování služeb či práv se zakazuje. Nekalé jsou zejména klamavé a agresivní obchodní praktiky.


Opakuji:tady zatím nejsme v Rusku, takže si nemůže každý dělat co chce! OMG
nashledanou.
#NakupujiJinde

GluttonGlutton - 12.12.2018 v 12:25:21 - new

Já nikde neříkám, že něco porušují. Na to nejsem právník. Já jen říkám, že je to vůči zákazníkovi prasárna.
Ono ne všechno co neporušuje zákony je dobré.

+ - 0
PoloPolo - 12.12.2018 v 10:38:24 - new

Popravdě tohle překvapí asi u každého kdo tohle schválí

+ - 0
ParapleParaple - 12.12.2018 v 09:56:01 - new

U Hordy už mě asi nepřekvapí nic. Ale u Rockerky jsem to nečekal.

+ - 1
TragedyTragedy - 12.12.2018 v 11:41:20 - new

Já právě od Rockerky přesně tuhle reakci čekal :) Ten člověk je úplně mimo realitu.

+ - 1
GluttonGlutton - 12.12.2018 v 09:58:39 - new

Já pořád čekám, kdy přijde s tím, že byl na Flat Earth Conference a že to bylo hrozně fajn.

+ - 0
goreratedgorerated - 11.12.2018 v 22:19:31 - new
* editováno 11.12.2018 v 22:19:57

Alza je vrchol zmrdstvi sama o sobe. Radoby black friday nekolikrat do roka - Pekna mrdka. Kdyz jsem u nich chtel koupit edge 6 meli ho za 10490. Jelikoz bylo pred opravdovym black friday, rekl jsem si ze pockam. A v ten den ho meli za 12490 a jeste tam napsali ze je to sleva z 15900.

+ - 0
PoloPolo - 12.12.2018 v 10:39:26 - new
* editováno 12.12.2018 v 11:17:05

Tak to jsou u nich klasický Black Friday. Mě spíš překvapuje jak jim to prochází když u nás existuje portál jako Heureka nebo zboží.cz

+ - 0
LennyKLennyK - 12.12.2018 v 11:15:58 - new

Taky nechápu. Tím spíš, že mají za všechno možný nějaký příplatky, takže třeba osobní odběr je u nich nereálný. Tak časy se mění. Dříve u nich měli elektro z šedýho dovozu někde z polska, nebo buhví odkud a bylo to levny. Tedka jsou dražší jak DATART, což je co říct a i tak se jim daří :) ale zase je to poměrně splehlivý obchod a když jsem tam kdysi reklamoval sluchátka, tak to bylo bez problému, narozdíl třeba od CZC, kde nakupuji mnohem častěji....

+ - 0
GluttonGlutton - 12.12.2018 v 11:43:13 - new

Tak imho hodně žijí z toho, že mají fakt přehledný a kvalitní vyhledávání v produktech. A pokud člověk chce vybrat třeba notebook, snáz se tím prohrabe u Alzy než v Datartu. No a fůra lidí to tam pak už rovnou koupí a nejde hledat ceny u konkurence.

+ - 0
targumurestargumures - 11.12.2018 v 20:24:37 - new

Nechapu, ze se toho kdokoliv zastava. Alza to dela jen proto, aby se nabalila na lidech, kteri jsou nepozorni. A takovych bude fakt hodne. Kdyby myslela na dobro zakazniku, tak to udela nejakou opt-in formou a ne opt-out.

+ - 2
LykantropLykantrop - 11.12.2018 v 20:37:50 - new

Tak oni mají dobře spočítané, kolik procent lidí ty produkty vrátí, když si toho nevšimli a mají je už doma. Zvláště v předvánočním shonu. Pak jsou tu starší lidé, kterým je to hloupé a nechtějí reklamační martýrium podstupovat, protože se třeba stydí, nebo je to pro ně náročné.

Ve výsledku se to Alze finančně vyplatí, ale to neznamená, že to je OK!
Skutečně doufám, že ČOI uloží pokutu. Klidně 10 mega.

+ - 0
HordaHorda - 11.12.2018 v 22:04:53 - new
* editováno 11.12.2018 v 22:07:11

1. 10 Mega je pro alzu nic a za 2. Pokud nejsou v alze blbí, prošli si s právníky zákony a před spuštěním si všechno potřebné ověřili, Tzn. že na ně vůbec nic nemaji.

Spíše bych se přiklonil k té druhé variantě.

A řešit takovou hovadinu, pořád je to soukromý subjekt, můžou dělat cokoliv, co je povoleno... Nelíbí se? Nákupujte jinde, vždy eshopu s elektronikou je v ČR stovky, ale tady z toho děláte, jakoby Alza byla jediny eshop v ČR, bez kterého se nedá žít

+ - -3
targumurestargumures - 11.12.2018 v 23:50:32 - new

Alza zakony neresi, na svatky ma normalne otevreno a pak se soudi.

+ - 1
HordaHorda - 12.12.2018 v 07:07:24 - new

Ale pořád to meli oduvodnene... Je to Babiš mezi obchody :-D

+ - 0
FenekFenek - 11.12.2018 v 22:55:30 - new

Většině lidí se to nelíbí, proto si na to stěžují. To vůbec nesouvisí s tím, zda je to legální nebo ne, ani s tím, jestli nakupují na Alze nebo jinde. Lidem to připadá nemorální a proto se k tomu vyjadřují. Omg..

+ - 0
LennyKLennyK - 11.12.2018 v 22:13:48 - new

Aha, takže když si koupím barák a realitka mě podvede, tak pohoda. Je to soukromý subjekt, můžou si dělat co chtějí. WTF? Tady nejses v Rusku vole! (zatim)

+ - 1
HordaHorda - 12.12.2018 v 06:27:22 - new

V rámci zákonů... A realitky, které mají 100 tisícove provize z tvého baráku, bych zrovna jako příklad nedaval

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 11.12.2018 v 17:30:25 - new

Neříkám, že je to ideální, ale je to jasně vidět v košíku, v ceně, při souhrnu objednávky. Nevidím důvod, proč by je měli pokutovat.

+ - -6
jarekjarek - 11.12.2018 v 19:53:08 - new

To je jak by sis koupil chleba a prodavacka ti hodila do kose maslo.

+ - 0
cbspikecbspike - 12.12.2018 v 09:19:45 - new

To je jako by ses nechal hulit devkou a najednou mel prst v zadku!

Nekomu to nevadi
#nohomo

LupulinLupulin - 12.12.2018 v 08:39:00 - new

Rocker by byl spokojenej, je to jasně vidět v košíku, je to jasně vidět při vykládání na pás a bylo by to jasně vidět v ceně.....pohoda :D :D :D

+ - 0
LykantropLykantrop - 11.12.2018 v 19:38:01 - new

Gratulace k podpoře šmejdských praktik.

Možnost si dokoupit příslušenství na jedné stránce mají e-shopy, včetně Alzy dobře 10 let a zobrazuje se POD produktem.

Je to jakoby jste jezdili s tatínkem po supermarketu a za vámi šel prodejce a přihazoval vám do košíku zboží, protože "tamhle paní si k vece taky brala šunku a k vínu sejra". A zjistili byste to až u pokladny, případně po zaplacení.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 11.12.2018 v 20:45:47 - new

Ne, je to jako kdyby ti u pokladny dali ještě jeden košík a řekli, že si myslí, že bys tohle taky mohl chtít. To zboží je jasně odlišné od zbytku.
Taky mi připadá lepší možnost opt in, ale pokud někdo chce regulovat takovouhle maličkost, tak už fakt můžeme zavést zpátky komunismus.

+ - -2
GluttonGlutton - 12.12.2018 v 08:14:12 - new

Ne je rozdíl mezi tím, když ti to řeknou a dají až když kejvneš.
A mezi tím, když ti to dají a zruší až když si všimneš a řekneš že to teda nechceš.

+ - 0
LennyKLennyK - 11.12.2018 v 22:12:15 - new

Ne! Je to jako by ti u pokladny tajně vrazili do košíku něco co nechceš a tajně to namarkovali. A to je kurva rozdíl. Prostě zmrdi.

+ - 0
HordaHorda - 11.12.2018 v 19:59:03 - new
* editováno 11.12.2018 v 20:02:10

No kamaráde, jenže tyhle věci, jako možnost si dokoupit příslušenství, všichni ignorují... Pokud tomu člověku přes celou obrazovku nevysolis nějakou informaci, tak 99% lidi si ji ani neprecte, pokud se netýká přesně toho co kupuješ...

Tady jde o to, že plno lidí si myslí, že ostatní lidi čtou a všeho si vsimaji, jenže pravda je taková, že lidi skoro nic nečtou a skoro ničeho si nevsimnou. Takže ty rotující doplňky ke zboží jsou v podstatě neviditelné pro drtivou většinu uživatelů...

Dávat to do košíku je způsob, jak na ty produkty upozornis a lidi si toho všimnou. Sice by bylo lepší v košíku spíše zaskrtavat, co chceš, než Křížková co nechceš, ale zvolili tuhle praktiku.

A jak někteří píšou, že si někdo ani nevšimne co nakupuje, přitom tam máš X krát zmíněno, co je v košíku, i počet, dokonce i ty produkty navíc jsou barevné rozlišene... Jo to už bys musel být fakt mimon, abysis toho nevšiml, protože to je část webu, kde lidi opravdu dávají pozor

+ - -4
LennyKLennyK - 11.12.2018 v 20:17:26 - new

Nechápu proč je tak hajis. Je to normální svinarna. Jako že lidi co tam nakupují jsou dementi a neví co si objednat? Wtf? Ať to jenom navrhnou, ale necpou tajně do košíku! Já když něco objednávám, tak v 95% nejsem nalitej a vím co chci. Kurvafix.
Párkrát jsem sice nalitej objednával, ale i tak jsem si objednal co jsem přesně chtěl! :D

+ - 0
jarekjarek - 11.12.2018 v 18:51:41 - new

Starší lidé to můžou přehlédnout.

+ - 0
LennyKLennyK - 11.12.2018 v 17:42:39 - new
* editováno 11.12.2018 v 17:47:21

To myslíš vážně? Takže když by ti někdo dal v obchodě tajně k nákupu věci navíc, tak ti to přijde ok? Kdyby to nabídli tak ok. Je to otravny, ale prosím. Nicméně cpát to tajně je nekala obchodni praktika, či podvod.

+ - 0
HordaHorda - 11.12.2018 v 17:47:47 - new
* editováno 11.12.2018 v 17:50:18

V obchodě se tě ptají a přemlouváji k nákupu dalších věcí... Tady to jen vykrizkujes, což je mnohem rychlejší, než se zbavit otravného prodavače...

Ale to ti přislo dodnes ok?

Navíc ti alza nabízí související věci a doplňky, o kterých běžný zákazník ani nemusí vědět, nebo si při koupi neuvědomí, že se mu budou ty věci k produktu hodit. Není to bezduche funkce, která haze náhodně věci do koše

+ - 0
TragedyTragedy - 11.12.2018 v 18:33:47 - new

Tak ať tam je možnost to přikoupit a ne obráceně, že se toho musím zbavovat a objednávku kontrolovat.

+ - 4
HordaHorda - 11.12.2018 v 20:03:01 - new

To si taky myslím, že by bylo lepší, minimálně by to nemělo žádný negativní dopad u medii

+ - 0
GluttonGlutton - 11.12.2018 v 17:41:42 - new

Imho je to humus. Stacilo by nabidnou nezaskrtnute a nechat at si to zakaznik prikoupi kdyz bude chtit. Je rozdil mezi tim kdyz se te prodavac zepta "k tehle tiskarne potrebujete usb kabel. Chcete ho pribalit?". A mezi tim kdyz ti ho sam haze do kosiku kdyz se treba nedivas s duvodem ze nekdo jinej to prece taky kupoval."

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 11.12.2018 v 17:58:18 - new

Ne, právě je to totéž, ty přijdeš k pokladně, on ti tam dá tu tiskárnu, vedle ní kabel a řekne dávám vám k tomu kabel, abyste ji mohl zapojit. A ty řekneš ne, já už ho mám. Tady je to úplně totéž. Je to navíc barevně zvýrazněné, liší se kvůli tomu cena na několika místech a taky je to vidět v několika souhrnech objednávky.
Pokud někdo neumí číst, tak by samozřejmě na e-shopech ani neměl objednávat.

+ - -3
TragedyTragedy - 11.12.2018 v 18:32:04 - new
* editováno 11.12.2018 v 18:32:28

Není to to samé. Hlavně když bys třeba nakupoval víc věcí, tak si toho ani nemusíš všimnout. Mají tam dát možnost něco přikoupit a ne ti to rovnou cpát do objednávky. Je to šmejdská praktika a doufám, že dostanou mastnou pokutu.

+ - 2
LupulinLupulin - 11.12.2018 v 16:40:19 - new

Sem tam nikdy nic nekoupil a žiju.....nejsou jediní kteří prodávají elektroniku....za tohle by měli dostat pokutu a tím nemyslím 10K ale 5mega....

+ - 0
HordaHorda - 11.12.2018 v 16:57:04 - new

Nejsou jediní, ale jediní to mají nejlépe řešené v ČR

+ - 0
LennyKLennyK - 11.12.2018 v 17:46:35 - new

Co maji nejlépe řešené? Já třeba při nákupu koukám hlavně na cenu a vybírám z několika solidních obchodů a zřídkakdy beru z alzy. Většinou to mají levněji v třeba v czc, nebo i dalších. Naposled jsem v alze koupil xbox ovladač asi před deseti lety. To tam měli jasně nejlevnější. Si zkus nějakou elektroniku porovnat.

+ - 0
HordaHorda - 11.12.2018 v 17:54:03 - new
* editováno 11.12.2018 v 17:55:15

Jo, něco mají levnější, něco dražší... Ty rozdíly jsou většinou ale velmi malé...

Jinak řešení? Showroomy, dovoz často hned v ten den, otevírací doba a podobné věci, které konkurence nemá... Osobně mě alza nasrala s XOX, kdy jsem měl předobjednávku a chtěli mi ji poslat až druhý den po vydání, ale u jiných eshopu s čekáním na poštu by to bylo ještě víc pravděpodobnější.

Jinak naposled TV, která byla všude, cenově taky všude stejna, ale jen alza byla schopna ji doručit za dvě hodiny po objednávce.

+ - 1
LennyKLennyK - 11.12.2018 v 19:29:51 - new

Jak myslíš, ale showroom a otevírací doba pro eshop mi přijde trochu mimo :D a to doručení za dvě hodiny mají zdarma? Upřímně mi zrovna tohle přijde jako jedna z věcí, kterou rád ozelim, když mi to dá czc levneji druhý den.

+ - 0
HordaHorda - 11.12.2018 v 19:47:56 - new
* editováno 11.12.2018 v 19:52:50

Ano zdarma.. A otevírací doba, když to chceš hned je důležitá, případně když si chceš něco sám krehkeho, většího, nebo cokoliv, co bys raději přepravni službě nesveril, vyzvednout...

Jinak mám rád všechny tyhle velké eshopy, i alfu, czc atd, jenže ať hledáš nějaké pozivita, alza je má kompletně všechny z těch eshopu a ještě něco navíc...

Ale je to jejich boj, bohužel místo dělání něčeho extra, se všichni snaží lacinymi kroky dohnat alzu, jenže lidi ndprekecas na nakupovaní u nich, když jim nic extra nenabídne, maximálně u poloviny produktu budeš mít o pár Kč nižší cenu. To už lidi raději zaplatí tech 100 navíc za jistotu. Alza je s tak bidnou konkurenci úplně vklidu, nemá je kdo ohrozit bez aktivity

+ - 0
ParapleParaple - 11.12.2018 v 20:00:25 - new

Alza a něco zdarma? Tomu se mi ani nechce věřit, když i to posraný vyzvednutí na pobočce mají zpoplatněný.

+ - 0
LennyKLennyK - 11.12.2018 v 20:09:19 - new

Jj jak říká paraple i to, že vyzvednutí na pobočce je další poplatek, si to radši beru v czc, kde je doručení na pobočku zdarma. Hlavně u menších věcí, kde bych platil dvakrát takovou cenu...

+ - 0
HordaHorda - 11.12.2018 v 20:05:27 - new
* editováno 11.12.2018 v 20:06:45

Možná akce, nebo do určité hodiny, už nevím... Dokonce po nákupu byla "ruleta" kde mi vyjela 600kc sleva... Zavolal jsem a tu slevu mi dodatečně odecetli z ceny, takže super :-D

+ - 0
TragedyTragedy - 11.12.2018 v 15:40:02 - new

Teď jsem to četl. Fakt neskutečný...

+ - 0
jarekjarek - 11.12.2018 v 00:55:39 - new

Alza ma xbox game pass na 1rok za 1499kc nutna aktivace ale do 31.12.

+ - 0
jarekjarek - 10.12.2018 v 20:42:20 - new

Uncharted kolekce za 249kc
Uncharted 4 za 249kc
TLoU 249kc

a Spyro za 649kc i s darkem
www.xzone.cz/nahledp…

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 10.12.2018 v 22:39:40 - new

Slušný, to už je skoro jak na US PSN někdy před rokem :D

+ - 1
FenekFenek - 10.12.2018 v 21:31:12 - new

Tam ty Uncharted nejsou skladem. Ale na Heurece se daji naji shopy, kde je to za tu cenu taky. A taky treba Bloodborne, Ratchet, Until Dawn a dalsi.

+ - 0
cbspikecbspike - 10.12.2018 v 20:13:28 - new

Glutton tu zminil jeden bug, ale ja bych rad upozornil na katastrofalni technicky stav Thronebreaker na PS4. Padani a zamrzani pri loadingu je zde vec naprosto bezna. Hra se mi zasekla hned pri prvnim spusteni, coz je opravdu na velkou stiznost. A protoze se tady jden na jeden save, tak trnu hruzou, ze pak ve vzteku ze ztraty postupu hrou nekoho odchytim na ulici, svazu, odvezu na vesnici, zavru do chliva, po dostatecne vykrmeni ho necham behat po dvorku, pro uklidneni do nej budu strilet, ale zadny headshooty, jen aby ho to lizlo a pri prejizdeni britvy po krku si porad mohl vychutnat jeji pohyb...

Jinak je to zabavna variace n HOMAM s jednoduchymi karetnimi souboji v milovanem svete.

+ - 0
LupulinLupulin - 10.12.2018 v 20:40:02 - new

njn, zase ty konzole, já sem neměl jedinej problém na PC .)

+ - 0
LykantropLykantrop - 10.12.2018 v 19:40:07 - new

22 hodin do vydání hry roku :)

www.youtube.com/watc…

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek