Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
22
10
5




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: Glutton, modryklucina


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
M1chlM1chl - 29.09.2017 v 16:41:35 - new
* editováno 29.09.2017 v 17:09:49

Osobně jsem nečekal, že to nekdy řeknu, ale Dark Souls 3 je masterpiece, řekněme na úrovni The Witcher III. Nikdy jsem neměl rád FROM soft. hry, což teda zahrnuje Demon's Souls, Dark Souls 1,2. Pak přišlo Bloodborne, fajn super hra, ale clipping, že mě může dát někdo přes roh zdi je prostě naprostej Bullshit, nehledíc na fakt, že většina hry se odehrávala ve městě působí to tak nějak komorně a ztísněně. Bloodborne je super (Teda až na Yahar'gul the Unseen Village z čehož mám dodnes noční můry, jak to bylo nefér. Neustálej respawn díky zvonícím děvkám, který bylo neskutečné těžky zabít, když ostatní nepřátele se neustále respawnují. Něco jako Cody na Veteran obtížnost : D Bez tohodle segmentu by hra byla 10/10.)


Nicméně....

Vzhledem k tomu, že na Xboxu byli před nedávnem slevy od Namco Bandai (nebo Bandai Namco, což kazí fonetiku sousloví a nemělo by se to používat), tak jsem grabnul Dark Souls 3 Deluxe Edici za mrzkých 750kčs místo, asi 2.5 litru. Měl jsem strach to pustit, ale s postupem času.....fakt nevim co tomu vytknout. Rychlost boje je al dente, neni tam žádný vedení za ruku, což i mě zní špatně, ale tady je to trochu jiný. Hra se člověku přizpůsobí, víceméně si člověk může dělat co chce, neni potřeba se vylevelit na X level, aby se mu odemkla jistá oblast, je to založený na exploraci, na nacházení předmětů a tak, je to tak nějak mnohem víc přirozený.

Nemám tady problém s parry jako v Bloodborne, protože hraju Warriora, kterej má štít neustále na zádech, kvůli magic buffu, kterej je dost účinej...hmm, proti všemu. Takže já nijak necounteruju rány ostatních NPC, já uskakuju a konám, občas to samozřejmě nevyjde : D

Další věc je (což může bejt teď v Bloodborne už opravený), nemám problém vyvolat další hráče a ani ty co invadnout moji hru. Neustále vidím obrysy hráčů, který jsou na stejnym místě jako já, buďto to sale poboostil nebo to lidi hrajou.


Ale o to až tak nejde, nejlepší na tý hře je, že má naprosto dokonale udělanej souboj, co se týče rychlosti a strategie, no a potom už zmiňovaná volnost, vůbec nevim, jestli tady je nějakej quest log, jdu kam chci a prostě tohle je něco, co jiný hry nemaj.


Píšu to jako člověk co první 3 pokusy From Software nemá rád, ale díky Bloodborne a teď DS3, mě přesvědčili, že už maj vyvinutej dostatečně dobrej framework na cokoliv dalšího.

Sale je bohužel pryč, ale silně doporučuju, málokdy se mi stane, že se do hry ponořim a prostě nic moc dalšího mě nezajímá. Takže tak...


#dojmy

HordaHorda - 29.09.2017 v 19:55:42 - new

Nevím jak DS, ale více jsem hrál akorát bloodborne a po 20ti hodinách cca. Možná víc jsem se dostal do 3/4 hry a přestalo mě to bavit... Pořád dokola, RPG prvky prakticky žádné, zbroj menís jednou za Uherský rok, pořád stejné, pořád bez nějakého cíle. Proto mě ani nebere zkoušet DS

+ - 0
TragedyTragedy - 29.09.2017 v 18:34:02 - new

Já mám pořadí Souls her asi takový: Bloodborne, Demons Souls (byly prostě první a mám na ně úžasný vzpomínky), Dark Souls, Darks Souls 3, Dark Souls 2

+ - 0
targumurestargumures - 29.09.2017 v 18:04:16 - new

Dá se to hrát i ve stylu "nechci se dívat na wiki, kam pokračovat, a mám rád ukazatele"?

+ - 0
M1chlM1chl - 30.09.2017 v 16:02:25 - new

Tak jsem obě hry hrál, takže určitě, bez problému.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 29.09.2017 v 18:06:53 - new

Samozřejmě.

+ - 0
targumurestargumures - 29.09.2017 v 18:14:27 - new

A kdybych se na to samé zeptal u jedničky... :D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 29.09.2017 v 18:19:27 - new

A jak myslíš že tu hru hraju poprvé? Každej díl projdeš bez wiki a podobných píčovin.

Toho ukazatele tam pravda nemáš, ale na co by si ho potřeboval?

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 29.09.2017 v 17:31:44 - new

-V žádným případě Soulsy nehraj online, stejně tak Bloodborne. Ten online prvek je tam sice zakomponovanej výborně, ale naprosto to pohřbívá atmosféru hry a dělá ji to až moc snadnou. Osobně bych online zpřístupnil až po prvním dohrání, takhle si tu hru sami trochu zabíjejí...

-Bloodborne šel v pohodě dohrát i bez parry. Ale samozřejmě ten prvek je pochopitelnej, protože je to trochu rychlejší hra než DS. Každopádně mám tam NG+ kolem 20 a není problém "jen" uskakovat :)

-A ty zvonící děvky jsou naprosto jednoduchý. Prostě ignoruj zbytek a zabij nejdřív je :) Nějak nechápu, že si pamatuješ zrovna tuhle snadnou část hry a nevyčítáš ji třeba Orphan of Kos.

+ - -1
BenyBeny - 29.09.2017 v 18:52:48 - new

Online je polovina zábavy.

+ - -1
JHfr3akJHfr3ak - 29.09.2017 v 19:29:18 - new
* editováno 29.09.2017 v 19:32:03

Online je easy mód.

I když v Bloodborne to myslím bylo udělaný fikaně, že si nemohl vyjebat s bossem, protože ti to hráče na pomoc poslalo až potom co si ho porazil.

+ - 0
BenyBeny - 29.09.2017 v 19:31:52 - new

Ne, online je ta hra navržena. To je jako říct wowko jediné sám jinak je to easy mód.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 29.09.2017 v 19:32:59 - new

Jasně, úplně stejně založená jako MMORPG, který běží někde na serveru. Že mě to hned nenapadlo...

+ - 0
GluttonGlutton - 29.09.2017 v 17:14:00 - new

Mě teda víc sednul Bloodborne, protože ten svět byl takovej ucelenější. D3 je jak série nesouvisejících levelů, naplácaných za sebe. I tím, že BB byl relativně nelineární a člověk měl někdy třeba i pět lokací které mohl zkoumat paralelně. D3 už je dost lineární počin :-/

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 29.09.2017 v 17:20:13 - new
* editováno 29.09.2017 v 17:21:03

Jo mám stejnej problém. Ta košatost mapy v Bloodborne je prostě naprosto famózní. Hlavně je tam dost maso, že můžeš některý bossy i přeskočit aniž by sis to vlastně vůbec uvědomil :D
Mapa v Dark Souls 3 je právě naopak strašnej krok zpátky, protože tam taková volnost moc není. Sice je rozlehlá, ale je to prostě spíš víc tunel oproti Bloodborne, kterej byl vlastně jedna obrovská lokace, kdy aby si hru dohrál, tak nemusíš ani některý lokace vůbec navštívit - tohle moc v DS3 nefunguje.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 30.09.2017 v 15:09:11 - new

V každým Ds máš lokace a bossy, které můžeš vynechat a trojka není výjimka.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 30.09.2017 v 15:13:44 - new

A tvrdím snad opak?

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 30.09.2017 v 15:19:22 - new

Docela jo.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 30.09.2017 v 15:40:06 - new

Můžeš citovat? Nějak si nejsem vědom že sem něco takovýho psal.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 30.09.2017 v 15:47:34 - new

Hlavně je tam dost maso, že můžeš některý bossy i přeskočit aniž by sis to vlastně vůbec uvědomil.

Stejný maso jako v souls.

Sice je rozlehlá, ale je to prostě spíš víc tunel oproti Bloodborne, kterej byl vlastně jedna obrovská lokace, kdy aby si hru dohrál, tak nemusíš ani některý lokace vůbec navštívit - tohle moc v DS3 nefunguje.

Joo stejně tak je nemusíš navštívit v souls.

+ - 0
M1chlM1chl - 29.09.2017 v 17:18:21 - new

Hmm, zvláštní, mě totiž příšlo Bloodborne mnohem víc lineární než DS3 : D Každopadně, asi teda dost záleží na play stylu. Nicméně přiznám se, že mě tahle reakce zaskočila, neřikám, že nemáš pravdu, ale mé dojmy jsou naprosto opačný, zajimavý...

+ - 0
GluttonGlutton - 30.09.2017 v 10:13:06 - new

Bloodborne plný zkratek a vedlejších lokací:
i.pinimg.com/origina…
Dark Souls3 hezky lineární, bez jediné zkratky a původních lokací a jen třemi dobrovolnými odbočkami:
darksouls3.wiki.fext…

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 29.09.2017 v 17:52:17 - new

Si vem že v DS3 uděláš nějakou lokaci, pak ji prostě opustíš a zdar, nijak zásadně se neprolínají. V Bloodborne si vlastně pořád v okolí Yharnamu. Třeba když jdeš už v pozdější fázy hry tou bažinou a odbočíš do jeskyní, tak najdeš žebřík, kterej vede do lokace ve které celou hru začínáš - když jsem ho poprvé našel a vylezl po něm, tak mi v ten moment došlo jak propracovaný to vlastně mají a že celý to utrpení bylo jen kvůli pár metrům :D

Na jednu stranu chápu, že pak by si v DS3 nemohli dovolit vykouzlit takový dechberoucí scenérie, ale bylo to za cenu toho, že určitej sektor jsi opustil a ten další už se ho vlastně ani netýkal.

+ - 0
TragedyTragedy - 29.09.2017 v 18:35:02 - new

jj, ta lineárnost mě na DS3 taky celkem mrzela.

+ - 0
LykantropLykantrop - 29.09.2017 v 13:08:00 - new

Praha vypada ve Forza 7 luxusne
s3-us-west-1.amazona…

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 29.09.2017 v 12:39:09 - new

A abych nezapomněl, tak včera taky vyšlo Vaporum a dobré to je. Atmosféra by se dala krájet. Kdo rád crawlery (jo Lupe, na tebe se dívám), tak nemusí váhat.

+ - 0
LupulinLupulin - 29.09.2017 v 16:35:33 - new
* editováno 29.09.2017 v 16:38:03

dám to na wishlist, momentálně nemám grid based choutky...těch her je teď nějak moc, i když musím uznat že tahle konečně vypadá trošku jinak....
ulítám si vcelku na Book of Demons - napřed mě to moc nechytlo, ale postupně si mě to docela omotalo kolem prstu...

+ - 0
HordaHorda - 29.09.2017 v 12:12:14 - new

Powerstar golf a lococycle zdarma v GWG v jiných regionech xboxweb.cz/ziskejte-…

+ - 1
targumurestargumures - 29.09.2017 v 12:21:01 - new

LocoCycle. MS koupil talentované tvůrce, nechal je udělat dvě stupidity a zas je vypustil zpátky do přírody. Skvělý management studií. :D

+ - 0
LykantropLykantrop - 29.09.2017 v 09:40:38 - new

Forza 7 uz ma venku par recenzi a tatim to nekleslo po 90. Tohle si vytre zadek s ubohouckym GTS bez kariery, jako medved se zajicem.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 29.09.2017 v 12:04:04 - new

Letošní závodní král už ale vyšel = Project Cars 2 :) Ještě doladit pár drobností v multiplayeru a je to jasná 10/10.

Ale Forza jde s tím počasím správným směrem, až budu mít chuť na arkádovější ježdění a bude někde za babku, tak určitě vezmu.

+ - 0
HordaHorda - 29.09.2017 v 12:08:12 - new

Hodnocení tomu moc neodpovídá a co jsem četl na twitteru od pár lidí, co to recenzovali, tak je hra dost zabugovaná...

navíc po prvním díle tomu nevěřím. Měli vydat demo, alespoň by mě zajímalo ,jestli nějak pohli s tou děsnou grafikou

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 29.09.2017 v 12:18:13 - new

Jediný na co jsem za 15 hodin narazil jsou chybně uvedené vlajky národností u hráčů v multiplayeru a občasný lag odpojeného hráče ze session. To znamená, že jeho auto zůstane stát zobrazené na trati. Ale je tam jenom jako nehmotný, takže kolize nehrozí. Ale občas se toho člověk lekne. Sem tam nějaký bug fyziky při velký havárii, kdy auta vyletí do vzduchu. Ale to jsou více méně drobnosti.

To hlavní, tedy ježdění, funguje na jedničku s hvězdičkou a ještě dvakrát podtrženou. Pneumatiky jsou zpracovaný snad ještě líp než minule a už tam byly výborný. A spolu s tím nový systém fyziky podvozku dovolil dostat do FFB větší citlivost, takže je řízení o dost čitelnější a je v něm cítit víc věcí. Je tam daleko lépe cítit co pneumatiky dělají, kdy gip ztrácíš a kdy naopak získáváš, jestli máš pneu teplý nebo studený. Ve spojení s tím počasím a jeho vlivem na trať je to závodní nirvána :)

+ - 0
HordaHorda - 29.09.2017 v 11:53:38 - new

Docela mi vadí, že neni launch až s novým xboxem... Takhle si ještě počkám.

Ale ukazoval jsem doma na XO forzu a když jsem řekl, že na XOX to bude vypadat ještě lépe, tak jsem dostal odpověď "to jde ještě vylepšit?" :-D

+ - 0
LupulinLupulin - 29.09.2017 v 09:51:15 - new

není to pár recenzí, sou to zatím tři----ale o letošním králi Metacritics už je stejně dávno rozhodnuto: Divnity OS2

+ - -1
targumurestargumures - 29.09.2017 v 10:01:24 - new

Říká ti něco Zelda?

+ - 1
LupulinLupulin - 29.09.2017 v 10:36:05 - new
* editováno 29.09.2017 v 10:39:01

Kaji se!!! Taková pecka to byla že sem na to zapomněl....kdo to tady vůbec hrál, mě osobně totiž tahle Zelda nepřišla tak dobrá jako ty na DS nebo nedej bože na starým GB... :/ nejraději mám právě Links Awakening
Pokud budou stávajícím tempem přibývat ale absolutní hodnocení u toho Divinity tak to ještě bude mít Zelda nahnutý do konce roku...
Jinak pozor aby si nakonec nevytřel s Forzou prdel Mario Karts když už sme teda u toho Nintenda! :D

+ - 0
targumurestargumures - 29.09.2017 v 10:46:33 - new

Tak u té Forzy se to má tak, že třeba když vyšlo Horizon 2/3, tak jsem četl recenze ve stylu: nejlepší závodní hra všech dob, 85 %. :D

+ - 0
LupulinLupulin - 29.09.2017 v 10:49:02 - new

lol :D
mě sere ta cenová a distribuční politika MS...fakt bych chtěl Horizon koupit ale zaprvé cena šílená a zadruhé ten posranej winstore :(

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 29.09.2017 v 12:08:16 - new

Já jsem tomu Horizonu nakonec neodolal a vřele doporučuju. Ale přehlednost a uživatelská přívětivost nákupu a instalace na tom Winstoru, to je něco šílenýho. Takže podporovat je taky nehodlám :)

+ - 0
targumurestargumures - 29.09.2017 v 11:19:25 - new

Kupuj za dolary, vyjde to levněji, navíc Horizon bylo snad už desetkrát ve slevě. Winstore bych neřešil, vždyť to klidně můžeš koupit na Xbox.com a tam už si to jen stáhneš.

+ - 0
HordaHorda - 29.09.2017 v 12:17:03 - new

tohle vyjde docela nastejno, protože ta stránka je skoro totožná, jako ta na win storu :D ale nějak nechápu, v čem tam je problém? Koupíš, stáhneš, zapneš... jednodušší to být opravdu nemůže

+ - 0
targumurestargumures - 29.09.2017 v 12:22:17 - new

PCčkářům zjevně vadí, že to rozhraní nevypadá jako z roku 2003. Na to nejsou zvyklí. :D

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 29.09.2017 v 12:43:45 - new

Pravě naopak, ten Winstore vypadá jako by ho někdo dělal ve FrontPage 2003 :D

+ - 0
targumurestargumures - 29.09.2017 v 18:06:00 - new
* editováno 29.09.2017 v 18:06:14

Je pravda, že dříve to bylo lepší. Teď, jak to přešlo na ten microsoft store, tak je to podle mě horší, než ty hry byly dříve na xbox.com. Tam teď lze koupit už jen 360 hry. (Ale oproti Steamu je to nextgen :D)

+ - 0
LupulinLupulin - 29.09.2017 v 11:42:40 - new

njn, ale to je sleva na normální cenu launchovky :D jinak problém mám s tím UWP hlavně, fakt nechci další GFWL kdy ti za pár let řeknou, hm, sry krok vedle, rušíme to...

+ - 0
targumurestargumures - 29.09.2017 v 11:46:52 - new

Tak tohle je vyloženě Xbox obchod na PC... a to už běží od roku 2005 snad. :D

+ - 0
LupulinLupulin - 29.09.2017 v 14:34:24 - new

prodává se verze FH bez UWP? pokud vím tak ne...

+ - 0
HordaHorda - 29.09.2017 v 23:26:55 - new

GFWL byla stejná služba, jako steam, akorát v mnohem menším měřítku... Win store je integrovaný, není jediný důvod, aby skončil, nebo se přestal podporovat...

Mě je třeba na PC u prdele, kde tu hru koupím, steam je akorát dobrý v tom, že se dají sehnat polokradené kódy pro steam všude, ale na samotném steamu jsem ještě v životě nic nekoupil :-D Ani se mi ten program popravdě nelíbí, přitom ho používám skoro od doby, co vyšel. Je pořád stejně hnusný, ale po těch letech ani nepočítám, že by se nějak změnil.

Nehledě, všechny tyhle obchody stojí jen na tom, zda ostatní tam dávají své hry. Což ani steam nemá 100% podporu, když tam plno her ani nenajdeš. Takhle se může v budoucnu rozhodnout více vydavatelů, což se nejspíše i stane (protože proč nechávat 30% někomu, kdo nic nedělá) a máš z toho rázem naprosto nezajímavou službu

+ - 0
LupulinLupulin - 29.09.2017 v 16:27:43 - new
* editováno 29.09.2017 v 16:32:53

bohužel pro mě je UWP příčina proč si to nekoupím, lidi co měli doma spoustu placek s ultimátním GFWL je víc .) paradox co? a prodává se to teda dobře, když to nikdo nemůže zwarezit? .) .) .)
A když sou tak chytří proč pustili jiné hry třeba na Steam .) .) .)
Hordíku, Hordíku....

+ - 0
HordaHorda - 29.09.2017 v 15:51:02 - new

Ne, proto ta hra nejde zwarezovat a pokud budou chytří, tak to jinde ani nevydají

+ - 0
TragedyTragedy - 29.09.2017 v 11:40:21 - new

Tak až zase bude nějaká sleva, tak dej vědět. FH3 bych si celkem koupil.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 29.09.2017 v 09:49:21 - new

Ne že by to moc lidí trápilo, ale dobře. Beru na vědomí.

+ - 0
TragedyTragedy - 29.09.2017 v 10:46:06 - new

Mě to netrápí, mě to sere... respektive serou mě Polyphony a sere mě Sony, že zavřeli Evolution. Za to se budou smažit v pekle!

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 29.09.2017 v 12:16:54 - new

Tak teď už můžeš v pohodě koupit i project cars nebo assetto Corsa takže vyloženě lpet na značce Gt není potřeba. Jo býval to král, ale sami lidi v pp už asi na tom moc dělat nechtějí.

+ - 0
TragedyTragedy - 29.09.2017 v 12:27:46 - new

Tak PC a AC jsou na mě asi moc HC. Já jsem v tomhle přece jen víc casual.

+ - 0
LykantropLykantrop - 29.09.2017 v 09:59:33 - new

Cuphead pry taky nehorazna pecka.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 29.09.2017 v 11:57:37 - new

Jo to by mohlo být fajn.

+ - 0
M1chlM1chl - 28.09.2017 v 22:08:18 - new

Koukám tady se nám to platformově dosti jaksi zamotalo za mé nepřítomnosti. To každej kdo měl X1 má teď PS4(pro/slim/OG) nebo jak? : D

+ - 0
OtaconOtacon - 29.09.2017 v 04:52:40 - new

Kazdej schopny zakladniho logickeho mysleni hraje tuhle generaci na PS4. Na xbone hrajou jen herne negramotni casualove. Viz nize :D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 29.09.2017 v 08:52:02 - new

Ale vždyť zpětná kompatibilita...

+ - 0
TragedyTragedy - 29.09.2017 v 10:46:29 - new

A cloud!

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 22:15:50 - new
* editováno 28.09.2017 v 22:24:26

Minuly rok nám pár měsíců před koncem roku řekli, že musíme utratit benefit plus body a měl jsem tam nějak 10 tisíc :-D takže jsem za to koupil PS4(chtěl jsem Pro, ale za body nikde nebyl) ... Už mi chybí dohrát jen Horizon, možná ještě na rychlo seženu DLC do U4 a prodávám vše a kupují za to XOX...

Minuly rok jsem pořídil i GTX 1060 (což znamená, že jsem si oživil, jak je hraní na PC oproti konzoli fakt omrd) ... A to mi tak nějak bude stačit. PC na strategie, Xbox na vše

+ - 0
M1chlM1chl - 28.09.2017 v 22:24:23 - new

Odkud Benefit body, smím-li se optat?

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 22:26:16 - new

www.benefit-plus.eu/

Normálně se za to Elektro a podobně nedá kupovat, ale Eiffel optik to na svém eshopu neřeší :-D

+ - 1
M1chlM1chl - 28.09.2017 v 22:30:16 - new

Kurva tak to vůbec neznám, sice teda do optiky nepůjdu, jelikož vidim dobře, ale jinak koukám, že to funguje i jinde : D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 28.09.2017 v 22:13:38 - new

Já mám PS4 a PC. X-Box tím pádem nepotřebuju, byly by to vyhozený prachy...

Co je to kurva OG?

+ - 0
M1chlM1chl - 28.09.2017 v 22:23:58 - new

OriGinal, taková základní znalost, si mě zklamal.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 28.09.2017 v 22:14:54 - new

Original? Aka první generaci.

+ - 1
OtaconOtacon - 28.09.2017 v 21:30:23 - new

Negramotny blb hodnoti grafiku ve hrach: "S horizonem si vytira prdel AC unity"
cdn4.dualshockers.co…
i2.wp.com/gearnuke.c…
ibb.co/fTBq8w
ibb.co/ktOL8w
:D

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 21:57:43 - new
* editováno 28.09.2017 v 21:59:19

pár reálných screenshotů, jak hra vypadá během HRANÍ
s.candybanana.com/im…
sirusgaming.info/wp-…
www.capsulecomputers…
i0.wp.com/play.co.rs…

Nehledě, že AC Unity má takové ty věci, jako opravdu živý svět s desítkami, někdy možná stovkami postav na obrazovce. Svět není v Unity o pustých pláních, s pár stromy a podobně, ale máš tam detailní svět, plný unikátních budov... ale to je jen takový detail :D

+ - 1
OtaconOtacon - 29.09.2017 v 04:49:05 - new

Ja tu davam nekomprimovane screeny z ps4 pro a idiot vytahne jpegy z OG PS4 :D Vsechny moje screeny jsou z hrani ty idiote :D
Ten odstavec to uz je cira zoufalost :D Takze horizon podle tebe nema mesta z desitkami postav na obrazovce? Detailnost je u horizon na daleko vyssi urovni. AC nema oblasti mimo mesto? Horizon ma vsechny budovy stejne? To uz prekracuje vsechny meze zoufalosti :D
Ovsem zpet k tematu. I ty tvoje screeny vypadaji neporovnatelne lip, nez cokoliv z ac unity, ktery si s tim podle tebe vytira prdel. Idiot na druhou :D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 29.09.2017 v 09:05:43 - new

Jo Horizon je jinde. To neni potřeba řešit :)

+ - 0
targumurestargumures - 29.09.2017 v 08:57:57 - new

A proc si nedal nekomprimovane screeny i z Unity nejlepe max settings na pc, zoufalce? :D

+ - 0
HordaHorda - 29.09.2017 v 06:45:28 - new

Věřím, že ta hra bude vypadat na PS4 Pro lépe, než na klasické PS4. Ty tvoje screeny jsou jen z Photo rezimu, idiote. Pozná to každý, jen ty jsi takový dement, že s tím máš problém... Udělej sám nějaké obrázky ze hry (s HUD) a nahoď je tady, když neumíš na internetu nic normálního najít

Horizon je, co se týče detailnosti světa, množství postav a podobně na tom daleko hůře, než AC Unity.

+ - 0
targumurestargumures - 28.09.2017 v 22:01:37 - new

Kdyby tam nebyl HUD, nepoznám rozdíl!

+ - 0
OtaconOtacon - 28.09.2017 v 21:38:39 - new

ibb.co/dmd6Fb
ibb.co/jfaggG
ibb.co/dAZwFb
ibb.co/kSTqab

+ - 0
targumurestargumures - 28.09.2017 v 21:36:21 - new

Lol, dva gameplay záběry vs záběry z fotomódu. :D

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 21:41:58 - new

všechny jsou z photo modu u Horizon, nejspíše z PS4 Pro, protože na obyč PS4 ta hra takhle nevypadá ani náhodou :D

+ - 0
M1chlM1chl - 28.09.2017 v 21:41:13 - new

Jako možná, ale pořád jako je to trochu někde jinde, než Unity (nutno brát v potaz co zase zobrazuje Unity naráz, v jakym LOD, atd)...

+ - 0
OtaconOtacon - 28.09.2017 v 21:40:50 - new
* editováno 28.09.2017 v 21:42:39

Fotomod ti akorat odstrani hud, jinak je to presne to, co mas realtime ingame. Dalsi blb do dvojky.
Chapu, ze pro 720p xbota je to k neuvereni.

+ - 0
targumurestargumures - 28.09.2017 v 21:43:56 - new

Krom angles, depth of field, aperture, brightness, color, time of day (!), and more...

+ - 1
M1chlM1chl - 28.09.2017 v 21:36:02 - new

Teď to hraju (PS4 link jsem zprovoznil) a vypadá to dobře, ale potom tutoriálu, kterej se mi zdál dobrej, tak mi trochu příjde, jak kdybych hrál něco od Ubisoftu, co se týče herních mechanik, ale jako vypadá to kurva dobře.

+ - 0
OtaconOtacon - 28.09.2017 v 21:46:05 - new
* editováno 28.09.2017 v 21:47:00

Kurva dobre je slaby vyraz, tohle prekonalo vse dosavad dostupne o obrovsky skok, vcetne tuneloidnich her. Mega respekt guerilla.

+ - 0
M1chlM1chl - 28.09.2017 v 21:57:33 - new

Tak Guerilla Games je dlouhodobě moje oblibený studio, na který lidi rádi házej špínu, za dělání nudnejch stříleček. Nevim já hraju Killzone: Shadow Fall dodnes a pořád to považuju za jednu z nejlíp vypadajících her.

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 21:44:57 - new

mám to stejně zatím, ale to by nebyl u mě problém... spíše teď mám období, kdy buď nehraju, nebo zapnu nějaký Mp na chvíli. Musím se ještě dokopat k Horizonu, abych měl svůj poslední rest za sebou před vydáním XOX :D

+ - 0
OtaconOtacon - 28.09.2017 v 17:02:49 - new

RDR2 trailer: www.rockstargames.co…

+ - 1
TragedyTragedy - 28.09.2017 v 18:51:49 - new

Upřímně jsem teda trochu zklamanej grafikou.

+ - 1
OtaconOtacon - 28.09.2017 v 20:27:54 - new

Me to prijde na openworld dost dobre. Horizon to neni, ale tak to multiplatformovka ani nemuze.

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 20:37:21 - new
* editováno 28.09.2017 v 20:40:08

multiplatforma nemůže? :D tvl ty jsi dost mimo... na této generaci exkluzivity nejsou graficky nejlepší hry... na launch této generace to byla Forza 5, protože to byla jediná hra, která v té době graficky vyčnívala oproti ostatním, ale dnes? :D S Horizonem si vytře graficky prdel i 3 roky staré AC Unity

+ - 0
jarekjarek - 28.09.2017 v 20:57:47 - new

Nepomlouvej furt ps hry.co takovy Uncharted 4?

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 28.09.2017 v 21:22:35 - new

Ten zrovna až tak nádherný nebyl, ukázal, že je ta konzole dost slabá, od Uncharted jsem určitě čekal víc.

+ - 0
TragedyTragedy - 28.09.2017 v 21:35:45 - new

Co? Za mě je to pořád to nejlepší co jsem na týhle generaci viděl.

+ - 0
jarekjarek - 28.09.2017 v 21:25:42 - new

A ktera PS4 hra ma podle tebe skvelou grafiku?

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 28.09.2017 v 22:16:17 - new

Tam je trochu problém v tom, že jsem něco hrál i na PC a tam si s tím třeba Tomb Raider celkem vytírá zadek.

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 21:06:05 - new

nepomlouvám PS hry, ale celkově na této generaci exkluzivity netáhnou graficky.. Některé multiplatformy jsou jednoduše dále. Uncharted 4 měl dobrou grafiku, jako plno jiných her má, ale graficky to nijak nevybočuje a už vůbec nepřekonává ostatní hry

+ - 0
OtaconOtacon - 28.09.2017 v 20:53:04 - new

:D

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 21:08:53 - new

tak ty jsi už zmatený z toho VR hnusu, co se ti ukazuje před očima... věřím, že pro tebe musel být Horizon zero Dawn šílený skok :D

+ - 0
PoloPolo - 28.09.2017 v 19:19:33 - new

Asi stejnej, jen pouze vyšperkovanej engine z GTA V

+ - 0
M1chlM1chl - 28.09.2017 v 21:38:03 - new

To si nemyslim, vyvíjí to team co dělá RAGE Engine, takže jako tam určitě bude spousta dalších tweaků, doufám PBR, minimálně TXAA, AF 16x. Red Dead Redemption pořád vypadá líp než GTA V, nemůžu si pomoct.

+ - 0
mevimevi - 28.09.2017 v 19:16:00 - new

Lepsi, nez kdyby ukazali nejaky dechberouci graficky orgie z Xbox One X. Aspon mam realny nadeje, jak to pobezi na my klasicky ps4 :-)

+ - 1
modryklucinamodryklucina - 29.09.2017 v 12:58:27 - new

Grafické orgie z xbox one x
:D
Kvalitní za pobavení

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 19:00:10 - new

Taky, a k tomu mi ten trailer nepřijde ani moc zajímavý...

+ - 0
targumurestargumures - 28.09.2017 v 18:56:09 - new

Postavy vypadají dobře, jinak to působí jak detailnější GTA.

+ - 0
TragedyTragedy - 28.09.2017 v 19:01:06 - new

No právě, mi to přijde jako GTA5 HD. Od Rockstar bych čekal trošku víc, protože jejich trailery mě grafikou vždycky naprosto uzemnily.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 28.09.2017 v 15:47:10 - new

Tak jsem dohrál Bioshock Infinite a za mě relativní spokojenost. Až na to, že mě moc nebavilo střílení a celkový gameplay v akci, které bylo v závěru bohužel až zbytečně moc. Navíc mi v příběhu strašně vadila linie s "mrtvou" matkou Elizabeth, jako neustále natahovanej a opakující se bossfight.

Dal bych tomu tak 7/10.

Btw nemáte nějakej tip na FPS, která si nehraje na něco víc? :D Prostě jen nějakou fajn střílečku, kde se dá vyřádit. Poslední Doom mě zklamal, hlavně v tom jak se neúspěšně snažil zkopírovat Brutal Doom, kterýho se naopak nemůžu nabažit.
Vyhlížím toho novýho Wolfa, ale ten může dopadnou všelijak...

+ - 0
BenyBeny - 28.09.2017 v 18:49:12 - new

Titanfall 2 má fakt fajn svěží singl.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 28.09.2017 v 19:20:34 - new

Tak na tom už asi něco bude, když se tu tak shodujete, ale ještě počkám až bude trochu levnější.

+ - 0
targumurestargumures - 28.09.2017 v 20:14:12 - new

Na Xboxu je to pravidelně za pár stokorun, plus 'zadarmo' v EA Access.

Ale jinak jdi do toho, protože shoda s Benym je naprosto šílená... snad už se to nebude opakovat. :D

+ - 0
mevimevi - 28.09.2017 v 18:33:19 - new

Naposled asi Fear 2 :-D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 28.09.2017 v 17:22:54 - new

Tak hodně se chválí shadow warriors. Ale nevím zatím jsem nehrál

+ - 0
HordaHorda - 28.09.2017 v 16:25:01 - new

Me u Fps her kampaně většinou neberou... Řekl bych že Titanfall 2 má zábavnou kampaň a všechny díly Halo. Dal asi nic

+ - 0
GluttonGlutton - 28.09.2017 v 15:59:08 - new

Bulletstorm jsi hrál?

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 28.09.2017 v 16:01:49 - new
* editováno 28.09.2017 v 16:03:19

Jasně.

Na PC, kde to mělo tu úžasnou fičuru GFWL. Docela by mě zajímalo, kdyby ten disk vrazil do PC, jestli by ta hra teď ještě šla spustit :D

+ - 0
LupulinLupulin - 28.09.2017 v 17:58:07 - new

ěla by ale je to strašná PITA a nedoporučuju ale na steamu je nová verze...

+ - 0
GluttonGlutton - 28.09.2017 v 16:10:07 - new

Tak pak ti neporadím. Protože mě jen Bulletstorm a Doom přisly jako zábavný pure fun fps. Zbytek je většinou o ničem.

+ - 0
targumurestargumures - 28.09.2017 v 15:49:32 - new

TitanFall 2 má zábavnou kampaň.

+ - 0
targumurestargumures - 28.09.2017 v 14:00:42 - new

Tak jsem využil volný den a dokoukal poslední sérii Narcos. Sice začátek je takový rozvleklý a chvíli trvá, než si člověk zvykne na nové postavy, ale asi od třetího dílu se to rozjede a druhá polovina je zas na skvělé úrovni, leč úplně poslední díl zas trošku přibrzdí. Každopádně pořád super.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek