Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



32
28
18
8




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: Roiser, Tragedy


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LykantropLykantrop - 22.04.2024 v 17:49:01

Nářez! :D
youtu.be/A7qLnw34QD4

+ - 0
sakiczsakicz - 23.04.2024 v 06:14:51

Ja jsem uz z tech komiksovek tak unavenej, ze si to muzou rovnou strcit do zadku a ani me nezajima jestli je to kvalitni pocin. Uz je mi z toho na bliti.

+ - 3
RoiserRoiser - 23.04.2024 v 19:38:25

Byval jsem megafanousek, zral jsem kazdy film, ale je toho strasne moc a ani ti chvaleni Strazci Galaxie 3 me nedokazali chytnout, po Endgame uz to proste neni ono. Nicmene Deadpool je vyjimka :-D je proste jinej a tesim se na to jako maly.

+ - 0
LykantropLykantrop - 23.04.2024 v 19:25:20

Kámo podívej se alespon na jeden díl Deadpoola, ten si z celýho Marvelu dělá prdel a je to spíš antihrdina. Ostatně oba díly jsou spíš akčí komedie s hodně černým, místy fekal humorem a úplně někde jinde, než nějakej Antman, Captain Marvel a podobný blitky.

+ - 0
FenekFenek - 20.04.2024 v 22:56:03

Je to tady dost nepopulární názor, ale neskutečně si užívám to Halo na Steam Decku. Taková bezmyšlenkovitá cheesy sci-fi střílečka, která si nehraje na nějaké filosofické dílo, opředené komplikovaným příběhem. Prostě starý dobrý oldschool. V poslední době mě to čím dál víc táhne k těm starším hrám, z doby, kdy byl svět ještě celkem normální místo :). Jo, to mi chybělo.

Tu hru stačilo dát do trochu lepší grafiky a je normálně hratelná i dnes. V tom roce 2001 šlo opravdu o nadčasové dílo. Já vím, je to konzolové, dětinské a nevím jaké, ale to právě na tom právě super. Já mám rád takové hry. Třeba Ratchet taky není nějaká precizní střílečka a přitom je to strašně zábavná hra. Člověk nepotřebuje ultra realistické kulisy, aby se dobře pobavil.

+ - 0
targumurestargumures - 22.04.2024 v 12:57:34

Když pomineme level design v pozdní fázi hry, ta hra je v podstatě nestárnoucí.

+ - 0
FenekFenek - 22.04.2024 v 14:05:44

Až později jsem zjistil, že to jde kdykoliv přepnout do původní grafiky. Tj. brutální rozdíl :)

Nejdřív mi to samo nainstalovalo Reach. Tak jsem si říkal, proč Reach, nejdřív chci 1 a musel jsem ji stáhnout, ale Reach je asi nějaký prequel, ne? No já to chci hrát i tak od 1 :)

+ - 0
targumurestargumures - 23.04.2024 v 09:18:34

Chronologicky je Reach první, ale úplně nechceš přecházet z moderní hry zpátky třeba na jedničku.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 21.04.2024 v 13:24:20
* editováno 21.04.2024 v 13:27:24

Hrál jsem kdysi jedničku na PC. Prázdný, sračkový "open world", který jsem ani nedohrál.

+ - 0
TragedyTragedy - 21.04.2024 v 14:34:46

Já mám stejný názor... jednička mi ve své době přišla hrozná (a to jsem se na ní fakt těšil, když kolem toho byl takový hype). Zkoušel jsem i pak další díly a nikdy mě to nechytlo.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.04.2024 v 15:12:09

Všiml jsem si, že většina lidí, co se jim to nelíbí, to hrála na pc, pro které hra není určena, ani balancována. A navíc single, pritom už dvojka umožnovala kampaň projet ve 2 a od trojky pak až ve čtyřech.

+ - 0
FenekFenek - 21.04.2024 v 15:40:19

Přesně tak. Je to totálně konzolová hra. Na PC to podle mě je taky spíš k smíchu. Proto to tam i nahoře píšu, že to je konzolovka.

Ale zaráží mě, že často Halo kritizují lidé, kterým se líbí třeba Resistance, která je podle mě pozadu snad ve všem i proti té jedničce.

+ - 1
sakiczsakicz - 21.04.2024 v 20:00:25

Me se Halo libi, zadna kritika, ale na Resi mi nesahej. Resi 2 MP s 64 hraci na mape naprosta pecka a coop proti masam nepratel a bossum byl nadcasovy, musim zamacknout slzu, Resi 3 od toho vseho upustila a ja byl tak nastanej, ze jsem to bojkotoval.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 21.04.2024 v 22:34:02

Když přijde řeč na druhý Resistance tak si vždycky vzpomenu na jednoho maniaka co to chtěl za každou cenu zplatinovat a tak musel splnit tu naprosto ujetou trofej co dostaneš za zabití 10000 hráčů v MP :D

+ - 0
sakiczsakicz - 21.04.2024 v 23:55:20

Jo to mas pravdu, MP trofeje jsou pekna ojebavka, nesnasim je v single hre.

+ - 2
JHfr3akJHfr3ak - 22.04.2024 v 11:51:05

Tak to je mi asi jedno, protože trofeje nijak zvlášť nesbírám, spíš mi šlo o to hausnumero.

+ - 0
targumurestargumures - 23.04.2024 v 09:19:43

10000 v FPS není zas tak moc. Ale samozřejmě nic pro casual hraní.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.04.2024 v 18:20:25
* editováno 21.04.2024 v 18:22:31

Resistance rozhodně není špatná hra (mám dodnes krabičku), tedy tehdy ale byla zastaralá grafikou, principy, gameplayem už v době, ve které vyšla. Konkureční Gears of War bylo úplně někde jinde a zasloužených asi 6,5 milionu prodejů během prvního roku prostě si to koupil každý, kdo měl xbox 360 :))

Jinak souhlas. Halo mělo navíc fajn takové to arkádové ovládání jíných vozidel, že člověk nemusel nic luštit a prostě se to během prvních 5 minut naučil a pak se jen bavil.

+ - 0
FenekFenek - 21.04.2024 v 18:27:30

Gears 1 byla taky celkem sracka. Az na to, ze to aspon vypadalo next-gen a celjove to pusobilo nove a zajimave, narozdil od Resistance. Jinak bych ty dve hry ale vubec nerovnaval. Resistance spis mela konkurovat Halo, nez Gears.

Budu si ted Resistance 1, 2 a 3 shanet na tu PS3. Trojku jsem krome dema nikdy nehral. Tak si to nekdy dam cele.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 21.04.2024 v 20:30:50

Resistance mi ani nepřipomínej, to byl taky solidní sranec. Ještě si k tomu přihoď Haze, soňácké Halo ve žlutém a máš to komplet :D

+ - -1
LykantropLykantrop - 21.04.2024 v 18:59:06

Mno kdybys měl cestu třeba služebně přes Prahu, můžu ti na tu Ps3 půjčit Resistance, Killzone 2, komplet Uncharted, Tlou (i když uznávám, hry od NG asi zbytečný) inFamous 1,2 (atmosférou i hratelností asi nejlepší openworldy generace), God of War 3, RAGE... prostě to nejlepší, co na Ps3 kdy vyšlo. A klenot! Buzz v češtině se 4 ovladačema, nejlepší párty rodinná kvíz záležitost ever :))

+ - 0
FenekFenek - 21.04.2024 v 20:57:50

Díky. Ale já si to spíš asi pořídím. Protože bych to asi měl půjčené roky :-D. Nevím, kdy se k tomu dostanu, abych to zahrál.

Killzone 2 a 3 mám taky v plánu. Infamous 1, 2 + FoB taky. Ale díval jsem se, že plno her mám i v download listu. Třeba právě komplet inFamous. Přitom jsem chtěl shánět v krabičce. Mám tam toho hromadu. I na PSP, nějaké PS1 hry a hry na Vitu.

Chci na PS3 jen ty hry, co se nedostaly mimo tuto platformu (v lepsi verzi). Takze treba ND hry si radsi zahraju v podstatne lepsi kvalite na PS5. Navíc je tam všechny mám. GoW 3 taky. Ale třeba GoW Ascention je jen na Ps3, tak ten budu chtít mít.

+ - 1
sakiczsakicz - 21.04.2024 v 23:58:06

GoW Ascention mel slaboucky ohlas, ale me se hodne libil. Byl i v tom PS premium, dal jsem si ho znovu a super.

+ - 3
LykantropLykantrop - 21.04.2024 v 13:49:58

A co tě baví za FPS? Zkoušel jsem nedávno Killzone 2 a strašně to zestárlo.

+ - 0
panFilutapanFiluta - 21.04.2024 v 20:41:11

No...to bych musel v paměti hodně zabrousit do minulosti. Killzone 2 jsem tu svého času taky solidně hejtil, i když něm mám platinu :D Ale Killzone 3 byl naopak vynikající, tam to šlapalo od začátku do konce. Neustále se tam měnilo prostředí a herní styl a nepřestalo to ani na chvíli nudit. No a pak nevím, napadá mě možná No one lives forever 2 :D Ten žánr je prostě úplně v hajzlu.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 23.04.2024 v 09:04:02

Zase bych neřekl, že to je nějak v hajzlu, jen jako u všech jiných žánrů díky nadprodukci vychází i spousta sraček. Ale pořád vychází i super a zábavný věci. Třeba Trepang2, Ready or Not, Hellsinger. Určitě je z čeho vybírat.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.04.2024 v 12:56:15

Ještě bych dodal, že to Halo položilo základy moderního multiplayeru na konzolích a spoustu prvků pak přebralo i pc. Hlavně tedy H2 2004, to pak kopírovala každá hra.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 21.04.2024 v 10:16:25

Dík za info o té slevě, koupeno. Hrál jsem jen poslední Halo a tam mě bavila ta počáteční uzavřená část. Ten OW už ne, nechal jsem toho.

+ - 1
LykantropLykantrop - 21.04.2024 v 12:40:42

Ctyřka je skvělá. A krásně vypadá pořád. To jsem nechápal, co z X360 dokázali vymáčknout.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.04.2024 v 09:28:22

Halo serii miluju, pamatuju, jak jsem si jeden čas docela psali o Halo 2, které bylo vážnější a dospělejší. A to co občas dokázali vyvádět Elites mě fancinovalo z hlediska AI. Navíc to mělo vždycky takovou velkolepost a krásnou hudbu, ty gregoriánký chorály a tak, prostě EPIC. Srdeční záležitost.

Behold! 2006
youtu.be/T9Ezd2FqxAU

+ - 1
FenekFenek - 21.04.2024 v 10:08:54

Hudba je boží. To jsem chtěl včera taky napsal, ale vidím, že jsem to zapomněl zmínit. Plus fyzika těch postav a vlastně i věcí. Jak to všechno lítá vzduchem, když hodíš granát.

+ - 0
LykantropLykantrop - 21.04.2024 v 12:39:35

Jop, fyzika je taky skvělá. Jsem čekal, že se toho chytí i jiné firmy, ale celou minulou generace nic, všechno je skripty. Btw ještě hudba. Se mi líbí tak parádní gradace a úplně se pamatuju, jak to sedělo, když jsem jel tím jeepem.
youtu.be/nGnfna20t0A

+ - 0
FenekFenek - 20.04.2024 v 21:33:19

Tak po Pentimentu, Hi-fi Rush a Ghostwire Tokyo další MS 1st party hra, která jede na PS5 lépe, než na series X. Sea of Thieves:
youtu.be/s2hQ5I-emRo…

+ - 0
LykantropLykantrop - 20.04.2024 v 21:07:38

O ZX Spectrum Next je takový zájem, že je pravidělně vyprodaný a zákaznící jsou v pořadnících. Retro mašinky prostě jedou.
www.specnext.com/shop/

+ - 1
jarekjarek - 21.04.2024 v 09:31:49

Já měl kdysi Didaktik M.týjo to už je let...

+ - 0
RoiserRoiser - 20.04.2024 v 13:39:20
* editováno 20.04.2024 v 13:40:01

Premyslim o upgradu TV. Momentalne mam www.datart.cz/televi…
A chtel bych www.mall.cz/televizo…
Jste zde docela znali, co se tyce TV, tak bych se chtel zeptat na nazory, zda si myslite, ze by se mi to vyplatilo :-) momentalne je na Alze za 17k. Hlavne ma VRR a 120hz oproti mojoch 60hz bez VRR. Pro vetsi TV misto nemam a do 20k je muj limit.

+ - 0
sakiczsakicz - 20.04.2024 v 19:16:29

Hele jo urcite v pohode, horsi uhly nez jsou u VA obvykle, prepalene HDR, a docela neuniformni cerna. Ja osobne bych sel o 5 palcu vys, trosku bych pockal az bych mel o par penez vic a koupil ze steneho ranku tuhle.

m.alza.cz/55-tcl-55c…

Je to v podstate ekvivalent TCL QM850G, ktery je jen pro americky trh a je to topka v tehle kategorii.

www.rtings.com/tv/re…

Tady je recka na toms guide pro 65 palcovou verzi.

www.tomsguide.com/tv…

+ - 0
RoiserRoiser - 20.04.2024 v 19:34:23

Ta se zdá fajn a ten příplatek by se též dal zvládnout, ale TV mám mezi skříněmi zavěšené na zdi, nemám vůbec žádný prostor navíc, než těch 50":-(

+ - 0
LennyKLennyK - 20.04.2024 v 20:09:43

No bohužel některé ty top modely v menších verzích nedělají...

+ - 0
sakiczsakicz - 20.04.2024 v 19:52:24

Upravit skrin? haha

+ - 0
LennyKLennyK - 20.04.2024 v 17:28:38
* editováno 20.04.2024 v 17:40:21

Jdi na tuhle stránku a chtěj specifikace (tuhle tv mám já a velká spokojenost):

www.displayspecifica…

Bit depth:nativně 10bit (nic jiného nebrat)

Typ panelu: VA (lepší kvalita obrazu než jiné led ale horší pozorovací úhly, což je myslím zbytečné)

Local dimming zones:čím víc tím líp...

Pokud používáš nějaké aplikace jako skylink, tak kouknout, jestli to ten os podporuje-ja mám google tv což je bezpečná varianta.
Jestli koukáš na filmy tak ještě rozhodnout, jestli ti stačí hdr10 only (samsung), nebo chceš i dolby vision (většina ostatních tv to má včetně hdr10)- což je typ HDR u filmů. Neznamená to, že by samsung film v dv hdr neprehral, ale bude to přehrávat bez toho, jen v nějakým defaultu.

Backlit:nesmí být edge led!

Třeba u ty moji tv, bys nepoznal, že to není oled. Možná, kdyby byly vedle sebe a nějak hodně bys to zkoumal, jinak ani náhodou.

Ta samsung je proti té tcl obrazem sracka. Není to nativní 10bit a podsvícení je edge led, což je shit. To určitě nebrat. Backlit parametr určitě nebrat edge led!

+ - 1
RoiserRoiser - 20.04.2024 v 19:07:20

Tak ja jsem strasne nenarocny, uprimne obraz i u toho Samsungu mi prijde vyborny :-D . Ale zachtelo se mi po vice nez 60hz a tom VRR, pokud bude i lepsi obraz, tak samozrejme super :-) . Jak pisu, mam cenovy limit (a i ten velikostni). Samozrejme bych si rad dopral nejakou top televizi, ale na to vydelavam az moc malo :-D . Nicmene diky za rady, docela jsi me na to TCL nalomil.

+ - 0
LennyKLennyK - 20.04.2024 v 19:15:02
* editováno 20.04.2024 v 19:19:55

Jak chceš, já řešil hlavně na filmy... Taky nepotřebuji top, ale jsem s tou tcl spokojeny co se týká obrazu. OS je google, což je myslím dobrý krok, že nedělají nic svého, jelikož některé výrobce to u mého vybírání díky tomu vyradilo. Jmenovitě philips a hisense, který mají nějaký nový os, kde nejsou žádný aplikace.... Samsung má taky svůj, ale tam je myslím aplikací dost (všechny co jsem potřeboval), i když na google to samozřejmě nemá...

Ten Samsung je tahová jistota, pokud jsi běžný uživatel. Takový jako blbuvzdorny mi přijde. Do teď jsem na samsungu jel, ale ta tv co jsem před asi 6lety od nich koupil mě vytocila, když jsem první den večer viděl to otřesný podsvícení (edge led). Vydržel jsem to dlouho a vloni to pořádně zkoumal, aby zase nebylo nějaký mrzeni...

+ - 1
HordaHorda - 20.04.2024 v 15:18:40

Na notebooku mám miniled a je to určitě lepší, než klasické ledky, ale pořád mi to přijde o třídu horší než Oled... Asi rozdíl zaznamenás, ale za sebe bych volil u televize Oled, i když to je přes rozpočet (našel jsem nějakou LG b33 za 23k, ale 55"). Jen si myslím, že pokud chceš opravdu vidět rozdíl, je Oled jediná volba.

+ - 0
LennyKLennyK - 20.04.2024 v 17:36:17

Nesouhlasím. To je tak pět let zpátky. Možná i víc.

+ - 0
HordaHorda - 20.04.2024 v 18:28:25

Je to model 2023 a předpokládám, že když ve stejné specce jsou už jen dražší notebooky osazené OLED, tak předpokládám že tam bude asi kvalitnější miniled :-D OLED je navíc obecně lepší, než miniled, takže ani tady nechápu, co je vlastně špatně?

Jen píšu, že osobně, i ze své zkušenosti, bych sel do OLED, když si můžu vybrat. Miniled určitě taky ok, ale jednoduše, je to horší, ale zase levnější. Takže každý si musí zhodnotit samozrejme sám, co si zvoli

+ - 0
LennyKLennyK - 20.04.2024 v 18:38:11

Špatně je to, že u kvalitní led tv nepoznáš, že to není oled, pokud to není vedle sebe. Tak to prostě je... Ta černá u mini led je v podstatě stejná jako u oled, protoze ty pixely jsou taky vypnutý... Mě je to jedno kupuj si co chceš, já jen mluvím ze své zkušenosti...

+ - 0
FenekFenek - 20.04.2024 v 20:32:49

Co? U mini led nejsou vypnuté pixely.

To si pleteš s mirco led, což je technologie stalke ve vývoji a zatím nedokázali vyrobit nic v rozměrech běžné TV. Navíc je to extrémně drahé.

Mini led je led TV, která má víc diod rozmístěných tak, aby to lépe pokrylo různé oblasti (tj. lepší stmívání různých zón), ale rozhodně to nevypíná pixely, jako u OLED.

+ - 0
LennyKLennyK - 21.04.2024 v 06:27:05
* editováno 21.04.2024 v 11:48:11

Back-lit local dimming occurs when the backlight is divided into a number of selectively controllable zones that can be independently turned on and off.

Takže nevypina to pixely, ale když těch oblasti máš tisíc, tak už to vypadá super....

Pokud nemáš ty dvě tv vedle sebe, nepoznáš to. Za mě kvalitní mini led all the way. Černá je super a zbytek parametrů (hlavně životnost) lepší než oled.

Samozřejmě nikomu oled nerozmlouvám, ten obraz bude u těch top modelů jistě lepší, ale já to oželím na úkor delší životnosti....

+ - 0
HordaHorda - 20.04.2024 v 19:20:30

Chápu, že ty jsi trochu antioled, já to beru spíše z pohledu, co je lepší objektivně :-D i ten nitas má dost kvalitní obraz, neříkám, že ne, bude určitě jeden z těch lepších a upřímně, Oled bych v NTB asi ani nechtěl. Jen na televizi bych sám za sebe volil Oled :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 20.04.2024 v 19:27:52

Já nejsem antioled. Jenom ty sis precetl někde komentář na konzolistovi co dokola opakujes. Bez někam do krámu a ty tv si porovnej. Oled má spoustu nevýhod a jediná vyhoda (podání cerne) už je dávno minulosti. Něco si bez přečíst a pak se vrať. Třeba jak se na oled kouká přes den, zivotnost, pozorovací úhly, kolisajici kvalitu u některých výrobcu, apod

To, že oled je záruka super obrazu je absolutní kravina, sorry.

+ - 0
FenekFenek - 20.04.2024 v 20:35:44

OLED má objektivně nejlepší obraz. To ví každý. Nemá moc cenu o tom diskutovat. Je to prostě fakt. Jediné, v čem je slabší je svítivost, která není tak extrémní, jako u LED. Ale to zajímá lidi, kteří sledují TV na přímém slunci :) A těch moc nebude.

+ - 1
FenekFenek - 19.04.2024 v 21:39:16

Na Alze je teď PlayStation 4 slim za 4999,- pro členy klubu AlzaPlus. Jinde, např. smarty.cz taky (bez nějakého klubu), ale na Alze k tomu dostanete ještě Horizon 2 a Nioh 2 zdarma. A když to koupíte přes mobilní aplikaci Alza a zadáte tam kód APPSLEVA, tak máte ještě dalších 100 Kč slevu. Takže nová PS4 + 2 hry za 4899,-.

To je, řekl bych, dobrý deal :). Sám jsem koupil pro malého.

Jinak jsem teda ještě koupil PS3. Bohužel sehnat novou je velký problém, ale podařilo se mi sehnat téměř nepoužitou ve stavu nové za dobrou cenu a nový, zabalený ovladač z ebaye ze zahraničí. Mám tam nějaké resty, které chci někdy dohrát.

Holt tento měsíc byl pro mě, co se týče výdajů za hry, celkem náročný. Steam Deck OLED, PS4 a ještě PS3 (v tom jsem utopil celkem dost).

Tak snad mi to nadšení vydrží :-D

+ - 2
HordaHorda - 20.04.2024 v 07:39:13

Co se týče technologií, nemám pro to žádné slitování. Když už mám něco novějšího, to staré leti z domu - prodat, darovat, vyhodit :-D takže mít doma něco jako PS4, nebo PS3 je pro mě nepředstavitelné... Ale možná až budou starší děti, asi bude dávat smysl předávat jim...

Teď ale vubec nehraju a už se těším, až se do toho vrátím. Už bych se chtěl i podívat na film, seriál. Jen knihy jsem nevynechal, protože čtu před spaním...

A výdajové je tento rok za mě taky v hajzlu, buď se něco posere typu sekačka, teď jsem bral na rychlo auto, protože bylo za dobrou cenu, i když jsem s tímto výdajem vůbec nepocital a ještě předtím jsem si vymyslel S24 Ultra, protože mě už na mobilu srala baterka... Ale vědět o zbytku, tak mobil odložím... :-D

+ - 1
FenekFenek - 20.04.2024 v 16:22:43

No rozhodně. Taky to tak mám. Co nepotřebuju, hned prodávám. Ale tady se mě zmocnila nějaká nostalgie a chci zavzpomínat na zlatou éru (Fake)Hrej. Takže PS3.

No tak o to více si cením, že jsi přispěl nejvíc ze všech, když máš tolik nečekaných výdajů :)

+ - 1
HordaHorda - 20.04.2024 v 19:10:34

No jasně, je dost možné, že mě to taky někdy přepadne.. A díky. FH je taky pro mě jediný pravidelný web, co navštěvuji, takže jsem chtěl něco přispět ;)

+ - 0
RoiserRoiser - 19.04.2024 v 22:24:11

S tím ovladačem jsi doufám narazil na opravdu origo, cca rok zpátky jsem též hledal a málem už koupil náhražku. Poznat to šlo jen tak, že na obalu mezi Sony Entertainment nebyla mezera :-D . Nakonec jsem to vzdal a koupil 3rd party Retro Fighters Defender, co všichni vychvalovali a má i sixaxis.

+ - 0
FenekFenek - 19.04.2024 v 22:44:17

Hej prave jsem to resil s nejaky borcem z Italie, ktery mi to posila. Dival jsem se na X videii a fotek o tom, jak poznat fake. Ale on me presvedcil, ze je to original. Byl ochotny mi cele nafotit, plus mel ve sbirce jeste jine barvy, tak je i zvazil na digitalni vaze a poslal mi to, ze vazi stejne. Pry to kupoval primo v obchodem a prisahal mi, ze to je 100% original. A ma 100% hodnoceni prodeju na ebay. Tak snad to bude fakt original. Ale jako 2200 me stal jen ovladac :-D

+ - 0
RoiserRoiser - 20.04.2024 v 10:00:36

Jo tak to by mohlo byt dobry, drzim palce :-) . Ja jsem za to tolik dat nechtel, s mym stestim by to original nebyl :-D .

+ - 0
FenekFenek - 20.04.2024 v 16:23:01

Díky. Dám určitě vědět.

+ - 0
FenekFenek - 19.04.2024 v 21:40:12

www.alza.cz/gaming/p…
www.smarty.cz/PS4-HW…

+ - 0
FenekFenek - 19.04.2024 v 18:14:28

V těch Microsoft slevách na Steamu jsem zatím koupil jen Halo: MCC. Za 10€.

Naprostá pecka za ty peníze. Halo:Reach, Halo 1 Anniversary (tj. remaster), Halo 2: Anniversary (tj. remaster)Halo 3, Halo 3: ODST a Halo 4. Budu hrát na Steam decku :)

MS tam má hodně her, na které se chystám, ale koupím je až později. Jsou ve slevě každý měsíc. Oba díly Oriho, Sunset Overdrive, Gears 5, Forza Horizon a další.

+ - 0
FenekFenek - 19.04.2024 v 21:30:17

Jak tady CB spike plal o tom herním vyhoření, tak já teď zažívám naopak takové herní obrození. A přiznávám, že je to hlavně kvůli Steam Decku. Jsem z toho zařízení nadšený. Tohle je PC, které chová jako konzole a je to perfektní.

Rozehrál jsem na tom Halo: Combat Evolved Anniversary a je to skvělé. Konečně hra, u které mě dostal ten OLED displej. Pár her už jsem na tom hrál, ale u žádné se zatím nedostavil nějaký wow efekt. Teda když nepočítám remote play Sackboye z PS5. Ten je nádherně barevný a na tom displeji to vypadá úžasně. Ale z nativních her mě zatím nic nepřekvapilo tak, jako to Halo. Nečekal jsem, že to bude zrovna Halo. Ale ten začátek v té lodi, kde chvílemi procházíte temnými chodbami, kde třeba jen něco bliká nebo se naopak ze tmy díváte do nějaké osvětlené místnosti, případně střílíte a záblesky střelby osvětlují místnost... wow. Super. I hra mě pořád baví. Nejsem si jistý, jestli jsem jedničku vůbec hrál, ale myslím, že jo. Dvojku, trojku a ODST určitě. A měl jsem za to, že i jedničku, ale v každém případě si to už vůbec nepamatuju :). Takže tím líp.

Steam Deck je vlastně takový přenosný Xbox. Teda mnohem víc, než to (samozřejmě PC, ale také PlayStation a vlastně i Nintendo, pokud budeme počítat emulátory, které zde běží skvěle). Nicméně tím, že se musíte přihlásit do Xbox účtu, máte vlastně propojení na achievementy a tak. Což teď Sony taky zavádí, jak psal včera Lenny.

Jestli MS vydá nějaký ten svůj handheld, tak fakt bude muset být otevřený i ostatním storům a dalším věcem, jinak opravdu nevím, co by lidi přesvědčilo (kromě značky a reklamy) jít do víc uzavřeného (tj. méně her) handheldu.

Jinak teda hraju Talos 2 a ten Portal Revolution, který je zdarma (pokud máte Portal 2) a je to vééélmi povedené.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 19.04.2024 v 21:47:19

Takže tím chceš říct, že si tam můžu zahrát původního Residenta dvojku, nebo třeba Dino Crisis apod?

+ - 0
FenekFenek - 19.04.2024 v 21:57:23
* editováno 19.04.2024 v 21:59:06

Jo. Je tam naprosto super aplikace Emu Deck, která zastřešuje šílené množství emulátorů (nainstaluješ si přes ní, které chceš) a je naprosto výborná!

Pak si stáhneš hry a hraješ. Emulátory navíc umí vylepšit ty původní hry, že vypadají a jedou lépe, než v originále. Např. zrovna u PS1 můžeš nastavit i eliminaci toho pokřivení textur při pohybu, jestli víš, co myslím. Ale daleko víc. Rozlišení, framerate, různý filtering a tak. Zkoušel jsem zatím jen MGS: Twin Snakes z Game Cube a jelo to perfektně. Zeldu Majoras Mask z N64 a taky dobrý. Silent Hill 2 z PS2, tam jsem si nastavil lepší rozlišení, aliasing a už nevím co ještě a vypadalo to moc pěkně. Zvlášť v porovnání s tím, jak to vypadalo, než jsem tyhle vylepšení zapnul. No prostě standardní věci, které z emulátorů známe třeba z PC. Ale tak jako všude jinde, i tady se některé hry neemulují dobře a můžou mít problémy.

Ale zrovna u PS1 her bych se fakt nebál, že něco nepojede. Tam si myslím, že drtivá většina her pojede naprosto bez problému.

+ - 0
TragedyTragedy - 19.04.2024 v 12:55:44

Zabrousil jsem trochu do "retro" vod a na 3DS dohrál Castlevania: Dawn of Sorrow z DS :) Je to parádní hra, až na "vynucené" dotykové ovládání v určitých chvílích, který mě neskutečně iritovalo. Celá hra šlape a hraje se skvěle, je tam hromada možností, skvělý leveldesgn, opět parádní hudba. Krom závěrečného bosse nemám co vytknout a určitě doporučuju!

+ - 0
LennyKLennyK - 19.04.2024 v 08:53:36

Nová hra od tvůrců Oriho je v early access a je to bohužel zatím nehratelne demo dle dojmu hráčů, takže bude lepší počkat na plnou verzi a pak se uvidí.
store.steampowered.c…

+ - 0
FenekFenek - 19.04.2024 v 21:13:36

Jo, toto sleduji. Bohužel to však pro mě bylo zajímavější, dokud o tom jen mluvili. Mluvili o tom, jako o jejich podání Zeldy, přičemž Ori byl jejich verze Metroidu. To znělo super. Jenže první ukázka mě velmi zklamala. Z videa se mi to vůbec nelíbí. A teď ještě toto :/

+ - 0
jarekjarek - 19.04.2024 v 08:02:08

Na Epicu zdarma.
The Big Con
youtu.be/OrQMo3lSSf0

Town of Salem 2
youtu.be/tGYWnc-y0ok

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek