Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
12
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: Rocker93, Glutton


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LykantropLykantrop - 26.07.2018 v 17:10:02 - new

Xbox Gold jede. Forza Horzizon 2, For Honor, Dead Space 3, Epic Mickey 2 atd.
pbs.twimg.com/media/…

+ - 0
targumurestargumures - 26.07.2018 v 23:48:52 - new

Hodne dobry. Sice uz tri veci z toho mam, ale obecne dobra nabidka.

+ - 0
targumurestargumures - 26.07.2018 v 14:14:22 - new

Tak uz jsem mel tu cest a vyzkousel PS VR. Jako ten pocit pohlceni je fakt silny a napoprve je to celkem sokujici. A i to snimani ovladacu funguje naprosto bezproblemu. Ale ta kvalita obrazu je fakt shit. Jeste jednu generaci meli asi pockat.

+ - 0
GluttonGlutton - 27.07.2018 v 07:16:33 - new

S tou kvalitou je imho hlavně o dobrém namyšlení celkového designu. Pořád mi přijde, že hromada vývojářů se snaží VR využít jen a pouze jako nové zobrazovací zařízení. A ignorují všechny rozdíly. Takže se nesnaží naplno využít předností (třeba move ovladače) a nesnaží se vyhnout a eliminovat nedostatky (nižší grafika, motion sickness,....)
Prostě jak už jsem tu psal ve svých dojmech. Hry jako Skyrim nebo RE7 zní strašně krásně teoreticky na papíře (kdo by nechtěl být "uvnitř" takovýchto her, že jo?). Ale reálně jsou tím nejhorším co jsem na VR viděl. Grafika příšerná, protože museli ořezávat. ovládání krkolomné protože chodit ve VR s dualshockem je mindfuck a move ovladače zase nemají sticky, takže tady moc velká legrace. Takže u soubojů se ani nemůžeš pořádně pohybovat... Prostě děs.
V tomhle mi prostěp řijde lepší hra jako Job Simulator, která je prostě udělaná pro VR a funguje luxusně. Ovládání naprosto intuitivní a nic mu nechybí. Jsi tam staticky, takže veškerý pohyb řešíš svým tlěem a je to díky tomu naprosto uvěřitelné že "jsi tam". A grafiku to má stylizovanou jednoduše a v malých interiérch, takže je krásně čistá a hezká. I Moss z toho krásně těží. Vzal menší prostředí, nechal tě na ně koukat zblízka jako "3rd person" a funguje to luxusně.
Jen se firmy musí přestat snažit porovat do VR hry co jsou pro VR naprosto nevhodné. A raději mají zkusit vyvynout hry pro VR.

+ - 0
LennyKLennyK - 26.07.2018 v 16:16:25 - new

tak už teď je dostupný pimax 8k s pozorovacím úhlem 200°. To už považuju za reálně použitelný a rád bych to někdy vyzkoušel.

+ - 0
TragedyTragedy - 26.07.2018 v 14:17:41 - new

Zas za tu cenu... imo odpovídající. Za cenu co jsem to kupoval nekoupíš snad ani mobil s gyroskopem.

+ - 0
FenekFenek - 26.07.2018 v 14:22:44 - new
* editováno 26.07.2018 v 14:23:19

Oculus a Vive jsou na tom dost podobne (s kvalitou obrazu).

+ - 0
LykantropLykantrop - 26.07.2018 v 14:25:16 - new

Vive mi tedy prijde o dost lepsi.

+ - 0
FenekFenek - 26.07.2018 v 14:43:46 - new

Hral jsem na vsech 3 a prisly mi dost srovnatelne. U Vive bylo plus, ze to jelo na vykonnejsim PC, takze tam byl lepsi AA, ale ze by to melo vyrazne lepsi obraz se mi nezdalo. Dokonce spis naopak (i kdyz rozliseni ma Vive vyssi. Mohlo to byt nejakym nastavenim, nevim). Mezi tim, co jsem hral na Vive, Oculusu a PSVR byl ale dost velky casovy odstup. Za ty prachy je PSVR nejlepsi volba. Davat vic za takovy gimmick je na hlavu.

+ - 0
LykantropLykantrop - 26.07.2018 v 17:10:59 - new

Ja povazuju vsechny soucasne VR za pikacoviny uz od zacatku.

+ - 0
FenekFenek - 26.07.2018 v 21:03:06 - new

Tohle urcite plno lidi tvrdilo i o prvnich videohrach :). Kdo vi, treba se to nekam vyvine. Potencial to ma.

+ - 0
GluttonGlutton - 27.07.2018 v 10:17:00 - new

Osobně vidím potenciál jen jako doplněk na občasné použití (pár hodin měsíčně, ne denně).
Pokud se to má masivně rozšířit musí tomu imho odpovídat cena (i těch 6000 je stále hodně na hraně), skladnost (ať to můžeš snadno kopnout do skříně) a hry (200h hry na tom nepofrčí. Chce to prostě 2-3h cool zážitky za 150kč)

Pak si to dovedu i docela představit, že to může fungovat ve větším měřítku.

Bohužel zatím cena je hodně na hraně. Skladnost jakž takž. A levné hry jsou bohužel spíš jen tech dema. A drahé hry jsou paradoxně pro VR většinou nevhodné. (samá first person hra. Jak jsem psal - udělat na VR Black and White 3, tak by to mohla být fakt pecka)

+ - 0
TragedyTragedy - 27.07.2018 v 11:43:57 - new

jj. Nejleší hry co jsem na VR hrál byly Job SImulator a Tumble. jakmile se mám v tý hře nějak víc pohybovat, tak mi to přijde neohrabaný a navíc i nepříjemný.

+ - 0
LykantropLykantrop - 27.07.2018 v 10:01:50 - new

Ale tohle nejsou prvni videohry. Je to uz druha, mozna treti generace VR. Prvni opravnene chcipla. Tohle nejspis bude nasledovat.

Jak dlouho, ze si tu Sony megabombu podle Otacona mel nakonec doma? :)

+ - 0
LykantropLykantrop - 26.07.2018 v 11:43:04 - new

Po poslednim updatu si koupilo No Mans Sky jen na Steamu pres 40 000 Gluttonu. Ze by to uz stalo za to?

+ - 0
LupulinLupulin - 26.07.2018 v 16:15:24 - new

já to kupoval po tom ATLAS rozšíření a docela se mě to líbilo...nechal sem v tom 80 hodin na normal a časem mě to přestalo bavit protože sem měl všechno a byl sem až moc silnej.....teď sem ten novej update rozjel na survival obtížnost a je to mnohem více hra, než ten normál kde to byla spíš jen procházka....za mě super!

+ - 0
LennyKLennyK - 26.07.2018 v 12:35:45 - new

jestli to tam je za 3€ a jses na pustym ostrove, kde je jenom komp bez pristupu na porno stranky, tak jo. Jinak ne.

+ - 0
LennyKLennyK - 26.07.2018 v 10:40:55 - new
* editováno 26.07.2018 v 10:41:32

Dle některých zdejších přispěvatelů úžasné RPG bez jakéhokoliv problému a podle poloboha Dana Vávry dokonalost sama, na kteoru nadávají jenom neznalci a hnidopichové, se Kingdome Cum dočkalo nějakého většího DLC From the ashes.

Na games.cz to vyfasovalo 6/10 a dle komentářů autora recenze je původní hra půl roku od vydání stále zabugovaná jak dobytek a s novým DLC bugů ještě přibylo (chybějící textury, postava zaražřená po hlavu v zemi, a další maličkosti).

Jsem docela zvědavý, jestli ta hra bude vůbec někdy hratelná pro normální lidi, nebo zda to bude navždy pouze pro sebemrskače, co milují rozbité věci.

Vávrovi to ale na sebevědomí nijak neubralo, ten si všechno vykládá po svém a cítí se jako největší herní osobnost 20. a 21. století.

+ - 0
mevimevi - 26.07.2018 v 10:44:37 - new

Ja to treba jeste nekoupil a nejak me ta cela situace netankuje.
Ale citim, ze ty si do ty hry rad rejpnes a se subjektivnim pohledem na vec nemas problem :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 26.07.2018 v 12:32:12 - new
* editováno 26.07.2018 v 12:33:53

dobrý den, jaká část z toho mýho postu vám přijde subjektivní?

Ale rejpnu si každopádně rád a to hlavně kvůli panu V. Za to jeho chování je řekl bych žádoucí, držet se stejných pravidel, jaká sám on stanovuje. Tzn. nejpřísnější kritika a v jehom případě dokonce hate a to ke všemu a ke všem.

A taky me to nijak netankuje a kupovat to taky nebudu. Nicméně komentovat na základě dostupných informací snad můžu...?

+ - 0
mevimevi - 26.07.2018 v 13:47:05 - new

Vsak jasne, aspon je co cist. Vavra taky potrebuje pres prstiky :-)

+ - 0
ZeldaZelda - 26.07.2018 v 10:47:19 - new

Tak to je tady normálka ne? :D

+ - 0
GluttonGlutton - 25.07.2018 v 20:37:02 - new

Narazil už někdo na novej pořad "Who is America" - jako Sacha se zase pořádně rozjel.

+ - 1
HordaHorda - 26.07.2018 v 11:20:16 - new

neznám, ale určitě se podívám

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 25.07.2018 v 21:06:43 - new

O tom pořadu vím, ale Cohen je dost nevyzpytatelnej, takže se snažím bejt vopatrnej. Třeba v Grimsbym už to fakt přeháněl a vůbec mě to nebavilo.

+ - 0
GluttonGlutton - 25.07.2018 v 21:13:14 - new
* editováno 26.07.2018 v 07:37:16

No já viděl jen kousek. Ale za mě dobrý.
S Grimsby to nemá nic společnýho. Co jsem viděl je stejnej formát jako Ali G. Jen hodně přitvrdil. V Ali G dělal rozhovory s docela neznámými hosty a dělal tam idiota celkem ze sebe a spíš je trolil. Tady bere třeba výš postavený politiky, řeší s nima docela zásadní témata a je docela neuvěřitelný co všechno je zvládne přimět říct, udělat, odkývnout za názory.
Koneckonců jeden host už po odvysílání odstoupil z pozice. Dá se říct, že u tohodle se člověk až tak nesměje, jako ho spíš mrazí občas v zádech. (člověk by třeba řekl, že nápadem rozšířit střelné zbraně mezi předškoláky by ho měl každý vyfakovat. A ono ejhle ne.... Pak už jen člověk nevěřícně zírá)

Edit: Tak jsem dokoukal celý obě epizody. Ne jen ty výstřižky na youtube. Musím uznat, že některé pasáže to má trošku slabší. Ale ty vydařené to stále kompenzují.

+ - 0
jarekjarek - 25.07.2018 v 20:13:15 - new

Ze by novy xbox a streamovaci zarizeni v r.2020?
www.zing.cz/novinky/…

+ - 0
HordaHorda - 25.07.2018 v 20:25:36 - new
* editováno 25.07.2018 v 20:27:15

na 2020 mi nepřijde nic zvláštního, spíše se tenhle rok dá dost předpokládat...

Tady jen info, že to nebude asi 100% cloud konzole www.sector.sk/novink… nápad to je dobrý, protože ti co mají rychlý internet můžou koupi konzoli za pakatel, pokud bude vše dobře fungovat a ti co ten internet nemají, budou mít možnost za příplatek koupit HW co to stejně rozjede

"Nebude hry spúšťať lokálne, ale bude využívať cloud. Nebude to však plný streaming, ako ho vidíme teraz v rôznych službách. Bude to niečo medzi lokálnym spracovaním a cloudom.
Bude to kompromis, ktorým Microsoft vraj vyriešil vyššiu odozvu streamovacieho hrania. Konzola bude mať nižší lokálny výkon, ktorý sa bude starať o vstup z ovládača, spracovanie obrazu a detekciu kolízii. Hra bude totiž spustená naraz ako lokálne, tak na cloude a oba obrazy sa budú spájať.

+ - 0
GluttonGlutton - 26.07.2018 v 09:36:27 - new

Jinak pořád by mě zajímalo na jaké infrastruktuře to chtějí spouštět :-D
Je něco hodně jiného mít streamovací hru, na které ti jedou staré hry (třeba zpětná kompatibilita), což znamená že:
1) Vyžaduje to už docela zastaralý HW výkon
2) Není o to po letech už takový zájem. Ne až tolik hráčů asi teď hraje na PS Now Oblivion, že jo? Takže to můžeš v klidu nabídnout přes steam.

Trošku něco jiného je chtít na tom nabízet nové high end hry, které vyžadují jak aktuální hw, tak je o ně velký zájem. Pořád si nějak nedokáži představit, že na streamovací platmorme budeš lunchovat GTA VI nebo Witchera IV a že to lidem pojede v těch 4k, 60fps (to se asi od next gen bude očekávat), bez lagů a bez výpadků připojení :-D

Pořád žijeme v době, kdy je problém u always online her udělat jen přihlašovací servery aby v den vydání mohli všichni hrát. Takže to co chtějí nabídnout docela přeskakuje několik generací vývoje :-D

+ - 0
HordaHorda - 26.07.2018 v 09:55:07 - new

Co popisuješ mi přijde jako ten nejmenší problém.. když mají servery na to, aby táhli tisíce (možná miliony) firem po celém světě a k tomu stovky milionu uživatelů, tak si nemyslím, že rozjet na serverech hry pro pár milionů lidí bude problém...

spíše to co popisují na sectoru je trochu problém, tedy odezva, která musí být minimální, aby nekazil zážitek z hraní... Nevím, jestli se to dá vyřešit, třeba jo, třeba ne.

+ - 0
GluttonGlutton - 26.07.2018 v 10:08:27 - new
* editováno 26.07.2018 v 10:34:42

To je ale trošku něco jiného. Výkon na to aby jsi poskytnul nějaká data z dobře naindexované DB je trošku jiný, než výkon na to aby jsi vyrenderoval snímek v nové špičkově vypadající hře.
Na datové servery uživatelé přisupují sporadicky. U hry musíš posílat data 60x za vteřinu nonstop.
U datového serveru ti nijak nevadí, když mají data malé zpoždění (když načítáš třeba webovku, je ti úplně jedno jestli se načte za vteřinu nebo za dvě). Když hraješ hru, potřebuješ to zpoždění minimální. (už ten domácí HW dává zpoždění kvůli gamepadu a propojení z TV cca 66ms. Teď si k tomu přičti zpoždění po síti). Takže od chvíle co pošleš informaci "uživatel zmáčkl X" tak potřebuješ aby jsi měl zpátky kompletně vyrenderovaný obraz do 100ms (a už to ti dá celkem 166ms lag a ten je u některých žánrů sakra znát).

Provozovat servery internetového bankovnictví pro miliony uživatelů vyžaduje úplně jinou infrastrukturu než streamovat nové GTA co mělo day 1 tuším 7 milionů prodaných kusů. (nedejbože když by služba fungovala na principu předplatného)

+ - 0
HordaHorda - 26.07.2018 v 11:19:15 - new

no vždyť to píšu.. ta odezva bude největší problém, o které teď píšeš :-D jasně, na weby, aplikace, data atd. nepotřebuješ tak nízkou odezvu, jako u hraní her a to je vlastně celý problém...

ta náročnost na výkon serverů naopak bude podle mě nejmenší problém, protože ty stejně mají

+ - 0
GluttonGlutton - 26.07.2018 v 12:58:44 - new

Jakože je mají a jsou nevyužité? Jakože mají takovou kapacitu v grafickém výkonu? (ono jaksi herní HW a serverový HW se dost liší v parametrech.) Takže to že máš někde datacentrum a tam v serverech tisíce GB Ram, data někde na externí obří NASce, svižný procesory a na to naházený hromady virtuální SQL s Webových serverů ještě úplně neznamená, že to plynule zkousne a odstreamuje hry v měřítku pteré potřebuješ pro uspokojení day 1 zájmu.

+ - 0
TragedyTragedy - 26.07.2018 v 15:48:34 - new

Samozřejmě. Je to nesmysl. Horda prostě vůbec nemá představu jak to funguje.

+ - 0
HordaHorda - 27.07.2018 v 11:50:31 - new

je to nesmysl, proto má funkční řešení Nvidia, PS má tu svojí službu, i když jen ve vybraných trzích... ale pro firmu, ,která na rozdíl od těchto dvou, má ty cloudové služby mnohem dál a řadí se mezi ty největší na světě, to bude samozřejmě problém :-D

+ - 0
GluttonGlutton - 27.07.2018 v 11:56:31 - new

A kolik ty aktuální služby mají soubžně hrajících zákazníků? Kolik her na tom vychází day 1? Kolik z nich jede 4k?
Jako naprosto vedlejší platforma kde nabídneš pár starších titulů do ZK, kde už ani není moc hráčů, ani nikdo neřeší, že to má o něco horší grafiku) to může fungovat. Na "past gen" to může být fajn řešení. Začít na tom provozovat "next gen" je mimo realitu.

Vždyť se MS ještě nepodařilo rozjet ani to, že jim v cloudu poběží pouze část výpočtů (a to slibovali ještě než vyšel X1).

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 27.07.2018 v 09:52:40 - new

Tak hlavně už jednou je lidi s Always online poslali do prdele a teď chtějí udělat zase Always online, který navíc ty hry bude streamovat?
No hodně štěstí :D

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 26.07.2018 v 09:12:58 - new

Napad je to hodně debilní.

+ - 0
LykantropLykantrop - 26.07.2018 v 09:19:08 - new

Pro lidi, co hru za plnou cenu nekoupili tak 7 let, ale zakladaji nove a nove "share" ucty, kazdopadne.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 26.07.2018 v 14:06:54 - new

Takže nekupujes :)

+ - 0
jarekjarek - 25.07.2018 v 21:08:07 - new

jj 2020 je idealni.a pry chcou vydat driv xbox nez vyjde PS5 coz je dobre.

+ - 0
HordaHorda - 25.07.2018 v 22:56:24 - new

Tak chtít můžou, ale 2020 je tak akorát pro MS i Sony bych řekl

+ - 0
GluttonGlutton - 25.07.2018 v 20:36:25 - new

:-D

+ - 0
GluttonGlutton - 25.07.2018 v 06:21:23 - new

Pokud by někoho zajímalo, tak tady konečně i ofiko kompletní seznam změn:
www.nomanssky.com/ne…
Jen ze zvědavosti jsem to na chivlku zapnul a zaseto působí jako jiná hra. Protože tohle je snad první hra, kde takové updaty jen nepřidávají obsah, ale i znatelně překopávají ten původní. (jako crafting trees, úvod hry, přebalancovaný gamedesign, apod). Graficky znatelný krok kupředu.

Jako kudos, že to dělají zdarma. Protože každý jiný vývjář by tohle už asi pustil jako plnohodnotný druhý díl a nikdo by se nad tím asi nepozastavil.

+ - 0
LennyKLennyK - 25.07.2018 v 12:03:12 - new

ale prosimtě. Zrovna tahle hra je jedna z těch co zklamali, protože vyvojaři nedodali co měli. takže vychvalovat je by byl nesmysl.

A co se týká přidávání obsahu apod, tak se podívej na path of exile (free to play), kde každy nový update tu hru dost zásadně ovlivňuje a jednou za čas jsou updaty, které hru od základu mění. A vše ZDARMA.

podobné je to u cd projekt, kteří taky do jisté míry ty hry hodně vylepšují updaty které jsou zdarma.

+ - 1
GluttonGlutton - 25.07.2018 v 13:54:57 - new

Tak CD projekt je v tomhle docela na špici. Ale i tak mzi původní Witcherem 3 a updatovaným není takový rozdíl.
I f2p mi to přijde toršku sporné. Protože tam je použití pojmu "zdarma" takové dost zavádějící. Protože na to, že je ten obsah "zdarma", tak jim za jeho hraní hráči moc dobře zaplatí :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 25.07.2018 v 14:18:15 - new

no u jedničky vydal CD projekt enhanced edici, která výrazně původní hru měnila. Jinak si zkus někdy to POE zahrát. Tam prostě není třeba za nic platit. Pouze pár vizuálních oblečků a nějaké vychytávky u truhly. Nicméně věškerý obsah a hratelnost zcela free. což je prostě mazec, když to porovnám s kriplovským blizzardem, který chtěl pomalu plnou cenu za jednu postavu do diabla. curaci. no a o EA ani nemluvim.

+ - 0
HordaHorda - 25.07.2018 v 15:22:21 - new

Jenže Glutton hraje na PS4 a tam PoE nevyšlo, takže nic...

ale máš pravdu, PoE je mnohonásobně lepší než Diablo 3... To se nedá vůbec srovnat

+ - 0
HordaHorda - 25.07.2018 v 12:34:14 - new

To co dělá CD Project Red dělá skoro každé studio se svou hrou... ty mikro DLC jsou fakt jen na oko a nějaké úpravy v menu, opravy chyb atd atd, jsou běžné skoro všude.

A u F2P her jsou vždy často updaty, vždy "zdarma",takže to co dělájí u Path of Exile, se děje taky u každé úspěšnější F2P hry. Spíše bych chtěl vidět nějaký příklad úspěšnější F2P hry, o kterou se nestarají, takový asi neexistuje

+ - 0
LupulinLupulin - 25.07.2018 v 09:52:19 - new

včera sem na to taky koukl...líbí se mě jak překopali crafting, grafika taky lepší než dřív...dneska su zvědavej jestli někoho vůbec potkám :D

+ - 0
GluttonGlutton - 25.07.2018 v 09:56:48 - new

vzhledem k rozloze je imho skoro nereálný někoho potkat náhodou.

+ - 0
LupulinLupulin - 25.07.2018 v 10:48:11 - new

já sem se připojil do nějaké hry a tam ti to vždycky napíše že nějakej user něco udělal, třeba první objevil to nebo ono, ale co sem tam byl v té hře asi pul hodku tak tam byly kromě mě ještě další dva kteří něco někde dělali :D on ten začátek je teď udělanej asi jinak a vypadá to že na konkrétním světě začínají vždycky noví hráči na stejné planetě..ale pak se už můžou rozletet kam chcou...asi

+ - 0
cbspikecbspike - 25.07.2018 v 09:29:18 - new

Posledni odstavec je bohuzel nepravda. Soucasti game as a service trendu je nepekny zvyk hru vydat, ale hotovou ji mit treba az za rok. To se netyka jen vychytani bugu, ale kolikrat i pridani podstatneho mnozstvi obsahu, nebo uplneho rebalancu hratelnosti.

+ - 2
LykantropLykantrop - 25.07.2018 v 11:22:43 - new

Prave. V dnesni dobe mega backlogu a neustalyho neuveritelnyho mnozstvi her at jdou s timhle do Benyssovo vytahany prdele.

+ - 0
GluttonGlutton - 25.07.2018 v 09:34:38 - new
* editováno 25.07.2018 v 09:40:00

Zase až tak běžný mi to nepřujde. Ale možná mám štěstí že se k takovým hrám moc nedostávám. Něco mi třeba říká že když těď po letech pustím Diablo 3 tak se bude hrát stejně. Najdu tam pár nových levelů nebo clasuu. Ale asi to nebude mít překopanou většinu hry ne?

+ - 0
cbspikecbspike - 25.07.2018 v 10:07:14 - new

U indie her na to narazim bezne. K hram se vetsinou nevracim, takze mam takovy dojem ze sledovani patchu, infa od vyvojaru a hracu. Treba Pillars jedna prosly zasadni zmenou soubojaku. Oba dily Divinity slibovaly prekopani finalnich aktu, kde to v puvodni verzi drhlo.

+ - 1
HordaHorda - 25.07.2018 v 07:05:49 - new

Většina vývojářů by nevypustila hru jako No Man Sky na začátku do světa..

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 25.07.2018 v 14:34:46 - new

Není to tak dávno co jistí lidé donekonečna brouzdali prázdným mořem a jak si to pochvalovali :))

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 25.07.2018 v 17:41:29 - new

Ty vole hraje to ještě někdo? Nějak o tom poslední dobou není slyšet.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 26.07.2018 v 05:05:03 - new

Nevím. Já už to po prvním týdnu nespustil.Pak jsem jen viděl, že bude nějaký větší update, který přidá úplný hovno a jinak o tom nic nevím.

+ - 0
targumurestargumures - 25.07.2018 v 18:05:12 - new

Jo, stejne asi jako o kazde hre, co je starsi nez dva tydny.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 25.07.2018 v 18:21:37 - new

Cože? To není vůbec pravda! Onlinovky jsou něco úpně jinýho. O PUPG, World of Tanks, EVE Online, WoWku, Fortnite, Destiny, PoE a já nevím čím možným čtu celkem často a to se o onlinovky nijak zvlášť nezajímám a nijak je nevyhledávám.

Sea of Thiefs bylo svýho času všude plno a pak najednou strašný ticho. Kurva i ta srágora No Man's Sky je na očích častěji než tohle. A řekl bych, že tyhle hry jsou mnohem starší než dva týdny :)

+ - 0
HordaHorda - 25.07.2018 v 20:21:17 - new

tak záleží, co asi sleduješ... třeba o WoWku, EVE, World of Tanks, Destiny a PoE jsem vážně nikde nic nečetl, ale je pravd , že tohle nevyhledávám. Třeba nějaký nadpis být mohl, ale ani to si nemyslím moc...

O Sea of Thieves se píše poměrně často, protože dělají nějaké aktualizace a vzhledem k tomu, že sleduji jen hrej.cz, konzolistu a n4g, tak se spíše dostanu k těmto novinkám, než něco k WoWku a podobně

Chcíplejší hry na novinky jsou i Detroit a God of War oproti Sea of Thieves… mimochodem (a moc to nechápu), Sea of Thieves zase nad God of War v prodejích v UK a to ta hra je v Gamepassu :D www.chart-track.co.u…

Mimochodem 3 hry na Xbox, FOrza 3, Minecraft Xbox edice a Sea of Thieves je v TOP 10 v UK, vše nad God of War, což je jediná PS4 hra v TOP 10 :D

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 25.07.2018 v 21:02:44 - new

i.imgur.com/Y9v1p.jpg

+ - 0
targumurestargumures - 25.07.2018 v 18:29:29 - new
* editováno 25.07.2018 v 18:41:09

Lol. Vyjmenoval jsi tu skupinu nejuspesnejsich her za poslednich 15 let. Tam se SoT opravdu radit nemuze. Ale ja o tom slysim casto, nedavno tam pribyl update s AI lodemi, ale asi to bude tim, ze sleduji xbox zdroje a komunitu.
Edit: tak jsem se spletl, ten update vyjde za par dni.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 25.07.2018 v 18:43:33 - new

"Jo, stejne asi jako o kazde hre, co je starsi nez dva tydny."

- Teď sem nějak zmatený, co teda znamená u každé hry? Počítají se tam všechny, jen ne ty úspěšné?

- Já měl za to, že SoT by se dal považovat za úspěch - vždyť se to ze začátku prodávalo jak rohlíky...

+ - 0
HordaHorda - 25.07.2018 v 20:29:10 - new

vždyt se taky o SoT pořád píše... tak nevím, o co ti jde. A Targu určitě myslel o každé obrazně, protože o drtivé většině her to platí.

+ - 1
HordaHorda - 25.07.2018 v 15:23:46 - new
* editováno 25.07.2018 v 15:24:12

vždyt píšu většina, ne všichni... ale Sony s tím vypouštěním her bez obsahu má přeci jen větší zkušenosti, DC, GT Sport, No Man Sky… :D

+ - 0
TragedyTragedy - 24.07.2018 v 01:07:45 - new
* editováno 24.07.2018 v 14:11:16

Detroit dohranej. Tak poslední čvrtina hry je fakt parádní. Ale všechno se mi to posralo... Kara mrtvá, Marcus mrtvej a Connor, kterýho jsem potřeboval zasebevraždit, žije. Shit :D A ktomu jsem ještě propustil Chloe a čumim na prázdnou menu obrazovku. Shit.

Jinak fakt smekám před tím mnnožstvím práce co to muselo dát. Jednoznačně nejlepší počin na poli interaktivních filmů a ještě s takovou luxusní produkcí. Pochybuju, že se ještě někdy najde blázen jako Cage, kdo by se do podobných projektů pouštěl.

edit: ještě bych rád pochválil technockou stránku. Nenarazil jsem na žádný bug a v podstatě ani na "loading" screen. Při tý detailnosti prostředí je to až s podivem. Když si vzpomenu na TT hry, kde jsou loadingy snad i v půlce QTE eventu :)

+ - 1
GluttonGlutton - 24.07.2018 v 06:40:57 - new

:-D
Koukám, že se dařilo :-D

+ - 0
TragedyTragedy - 24.07.2018 v 10:56:24 - new

Hele, fakt nechápu. Celou dobu jsem byl úplně v pohodě a v těch posledních scénách jsem to všechno projel :) Asi si to dám jen od nějakýho zlomovýho checkpointu, abych viděl ten konec ke kterýmu jsem to směřoval a pak celý znova "na drsno".

+ - 0
GluttonGlutton - 24.07.2018 v 11:17:43 - new

Tak to mě se tada napoprvé docela zadařilo až na menší zaškobrtnutí ke konci to odnesl Hank. Ale jinak happy end na všech frontách. Na druhou strany ty průchody kdy jsem to podělal (ať schválně nebo omylem) a sledoval kam se to bude vyvíjet byly taky super v tom, že nebyly tak předvídatelné.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 23.07.2018 v 13:48:28 - new
* editováno 23.07.2018 v 13:49:26

Tak už můžu u Necromancera používat i kostlivce a docela mě překvapilo jak moc aktivní je. Dokonce jsem teď viděl jak na něj vystřělil kostlivec s lukem, kterej byl za mříží, tak na něj okamžitě vlítnul. To by ještě nebylo nic zvláštního, ale když sem viděl, že byl schopný si i sám najít a otevřít dveře, to mě fakt překvapilo.

A kouzlem "Heal Other" se dá i na dálku léčit.

+ - 0
WidlCZWidlCZ - 25.07.2018 v 00:12:30 - new

Z podobnýho ranku doporučuju hodit očkem a sledovat Wolcen. V říjnu by se měl překlopit do bety a už teď v tý alfě je to jádro parádní. To jen tak, že jdu kolem :)

Jak jsi přežil Obscene? Já ještě včera dospával :D

+ - 0
LupulinLupulin - 24.07.2018 v 09:58:01 - new

Sou tam skvěle udělaný ty speciální schopnosti postav, v originále měla každá jednu schopnost a to ještě docela marnou ale teď má každá postava 5 skillů který se otevřou podle levelů, necromancer má vyvolávání, ten barbar co nemá manu má zase peckové útoky, lučištník má kromě klasického otevírání zapastěných truhel skvělé skilly s lukem.......a čím vyšší level máš tím víc sou tyhle skilly lepší a lepší, zezačátku třeba žerou dost many ale s přibívajícíma levelama se začnou brutálně zlepšovat a na endgame sou lepší jak lecjaký kouzla....

kde seš už aspoň ve skalách nebo už drtíš peklo?

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 24.07.2018 v 17:05:56 - new

Sem teprve v 9 levelu. Já ještě zkoušel i jiný postavy a díval se na různý drobnosti v čem je to jiný než původní verze, takže zatím moc daleko nejsem.

Jinak největší problémy mi kupodivu dělal zatím Leoric. Toho sem fakt musel nechat být a pak se k němu vrátit, protože to jak mě po každým útoku odhazoval, bylo prakticky likvidační. Můj kostlivec ho vůbec nijak neohrožoval, vždycky mi ho smáznul jak nic a já čuměl jak sem bezmocnej, protože moje tehdejší kouzla byly úplně k ničemu. On se vždycky léčil rychleji než sem mu já byl schopnej způsobit nějaký škody.
Necromancer to má ze začátku celkem těžký, protože je to vlastně takovej polovičatej kouzelník.
Právě ty změny ve skillech ho ze začátku dost ubíjejí. Už jen proto, že Mana Shield byl odebranej ze Spellbooku a kouzelník ho dostal jako svůj skill.
Takže já sem hodně náchylnej na ztrátu jak životů, tak many, což značí, že musím kupovat/sbírat hodně lahviček a zasírat si inventář. Teď už je to sice lepší, ale ze začátku sem žil doslova z ruky do huby, protože mě hra i celkem slušně podělávala s tím, že sem našel nějakej předmět a když sem ho identifikoval, tak to bylo často šméčko co jen atributy ubíralo a já ho mohl prodat za naprostou nulu zlaťáků, takže sem ještě odcházel se ztrátou :D
Navíc mi hra prostě nechtěla dlouho dát Fire Ball (našel sem zatím jen jadnu, takže lvl 1...) a sám jistě víš jak moc důležitý tohle kouzlo je.

Ale jinak naprosto super a oproti originálu hodně odlišnej zážitek a ta atmosféra je prostě pořád bezchybná.

+ - 0
LupulinLupulin - 24.07.2018 v 21:08:31 - new

Holy Bolt. To na Leorica plati hodne lahvicek a tohle kouzlo co nejvetsi lvl...

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 24.07.2018 v 22:22:38 - new
* editováno 24.07.2018 v 22:22:59

Ne, stačí Lightning a ani nemusí mít vysokej level. Tím ho umlátíš jak nic. Jenže problém je, že když ho nemáš, tak je průser :D

Ale teď už sem v klidu, mám konečně i nějaký prachy a spoustu solidních kouzel (i Fire Ball už je konečně solidní). To je problém kouzelnických postav v Diablu 1 a 2 obecně problém, že ze začátku spíš trpí šrajtofle a pořád je něčeho nedostatek, ale jak se to dostane do určité fáze, tak se to zlomí a pak už je to paráda :)

+ - 0
LupulinLupulin - 24.07.2018 v 23:17:46 - new
* editováno 24.07.2018 v 23:26:58

Každej boss je v D1HD mezní, Butcher, Leoric, kozel u Anvil of Fury, Andariel, kostlivec na konci nového dungeonu Island of the sunless sea, Flashdoom, Warlord of Blood, Izual, Lachdanan, Arcibiskup Lazarus....a Diablo to tam tak příjdeš a příjdeš na to že tě vlastně umlátil jen pohledem......
dalo by se to brát jako nedostatek, potřebuješ moře grindu, ale když jedeš třetí postavu máš už v truhle spoustu věcí takže i ty těžký bossy na kterých ses zasekl dokáže dávat za pár minut/sekund....
každopádně tahle hra nepotřebuje remake, ta hra má mody!!!

Až budeš mít chuť na D2 tak Zy-El jasná volba.....já v tom modu nechal počítám víc než 5K hodin...mám jej nainstalovanej na už pátým kompu, stále to jede....ale jen díky tomu že mám zaseklý patche na CDčku, bere to jen 1,09 patch a venku je už 1,13? možná víc, nevím přesně....

a ta hudba, kurva, ta hudba..............CÁK

edit: ale jinak teď uspešně pařím D3 v téhle sezoně (hraju solo), sem na Riftu 60 a Paragon mám 450...samozřejmě že HC, protože jinak stojí D3 uplně za hovno.... :DDD

+ - 0
TragedyTragedy - 23.07.2018 v 11:55:11 - new

Mám rozjetý Detroit a není to špatný. Začátek byl hodně super, ale pak dost ubylo interaktivity a některé scény byly doslova jen o odklikávání "zastavenýho filmu". Imo prototyp toho jak by to mělo vypadat byla hned ta úvodní scéna co byla i v demu. Nevím, jestli je reálný, že by takhle vypadal celá hra (asi není), takže bych celkem uvítal, kdyby v dalších hrách trochu zapracovali na výplni alespoň nějakým základním gameplayem.
Jinak atmosféra a téma se mi hodně líbí a technická strýnka (hlavně ksichty a mimika) jsou fakt parádní. Je vidět, že to muselo dát fakt hodně práce. Skvělý je, že po dohrání scény člověk vidí diagram možnýho vývoje a kolik možností tam bylo. Vidím to určitě ještě na jeden průchod.

+ - 0
GluttonGlutton - 23.07.2018 v 12:10:42 - new

Tak udělat takhle celou úplně reálný není.
Ale podobně interaktivních scén je tam víc. (nechci ti to spoilerovat rozborem, ale je to prostě trošku na střídačku :-D). Ale věř, že závěr hry je ještě o dost velký kus dál, než ten začátek a jakákoliv konkurence.

+ - 0
TragedyTragedy - 23.07.2018 v 12:41:52 - new

Já už jsem docela daleko (myslím, že se blížím ke konci). Ono obecně u těchle her je ten závěr vždy pestřejší. Jsem zvědavý na druhý průchod.

+ - 0
GluttonGlutton - 23.07.2018 v 12:47:16 - new

Tady mi právě přišlo že ten závěr je znatelně pestřejší, než to bývá v jiných hrách. Jako když vezmeš jiný hry tohoto žánrui (Heavy Rain, Beyond, Until Dawn, Walking Dead) tak ty mají snad pokaždý úplně stejnej konec jen s pár drobnýma změnama. Tady můžeš hrát podruhý úplně jiný scény s úplně jiným cílem.
Když nad tím přemýšlím, tak mě ani nenapadá hra, kde by jsi mohl mít tak jiný konce. Skoro bych řekl, že tohle je vlastně první "interactive movie", co znám. Ty ostatní si na to jen hrajou.

+ - 0
TragedyTragedy - 23.07.2018 v 13:32:49 - new

Můžou v jednom průchodu umřív všechny postavy?

+ - 0
GluttonGlutton - 23.07.2018 v 14:58:09 - new
* editováno 23.07.2018 v 15:03:52

Určitě. Jsou tam určité berličky (opět nechci spoilerovat, tak tu nebudu dělat rozbor :-D) aby se tam aspoń nějaký příběh odehrál. Takže to není tak, že by jsi s nima se všema mohl skočit pod autobus v první scéně... ale i v tomhle je to před konkurencí (třeba v Heavy Rain to slibovali taky a dvě postavy mohli umřít až ve finále těsně před outrem. A další dvě krátce před tím). Tady některá úmrtí můžou přijít možná dřív než by jsi čekal. A všichni tři můžou umřít ještě před tím, než to začne vůbec gradovat. Jako rozhodně tě to nenutí se dostat až na konec za každou cenu a můžeš to prostě "posrat" k alternativnímu konci už v průběhu hry.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek