Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



26
23
12
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: Tragedy, Glutton


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
jarekjarek - 14.08.2018 v 22:07:43 - new

Spiderman launch trailer
youtu.be/b5-_MvCWSfI
zezacatku s tim autem to se mi libi

+ - 0
jarekjarek - 16.08.2018 v 09:20:43 - new
* editováno 16.08.2018 v 09:29:05

Novy trailer

youtu.be/yEBp_F67_DI
aha uz tu je :-D
no v 1:23 se mi libi ten zaber jak mu da kopanec

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.08.2018 v 23:31:38 - new

No uvidíme. Tady je New York City Open-World Trailer www.youtube.com/watc…
Před pár dny jsem někde četl, že je prej mapa plná takovejch těch Ubisoft style rozhleden a podobnejch copy-paste kravin. Hordu to možná nadchne, ale já doufám, že to není pravda...

Tohle je jedna z těch her u kterejch se budu rozmejšlet až po recenzích...

+ - 0
GluttonGlutton - 16.08.2018 v 06:39:59 - new

Tak jestli to bude Ubisoft style, tak docela škoda. :-/ Hlavně pokud to nebude třeba jen vedlejší okrajová záležitost ale víceméně povinné.

+ - 0
PoloPolo - 16.08.2018 v 11:07:11 - new

Je to Ubi style. Měl bys lézt na věže kvůli synchronizaci mapy a ukazani dalších úkolů.

+ - 0
TragedyTragedy - 16.08.2018 v 11:09:17 - new

Zas na druhou stranu, tady to lezení bude asi dost rychlý :)

+ - 0
PoloPolo - 16.08.2018 v 12:04:24 - new

To asi jo :D

+ - 0
PoloPolo - 16.08.2018 v 05:04:22 - new

Ty věže jsou prej potvrzeny přímo od vývojářů.

+ - 0
jarekjarek - 16.08.2018 v 02:44:51 - new

Ja uz za plnou bych koupil jen GTA VI.
muzes mit Spideyho za kacku :-D
www.jrc.cz/spider-ma…

+ - 0
cbspikecbspike - 14.08.2018 v 17:31:16 - new
* editováno 15.08.2018 v 21:33:17

Phantom Doctrine uz dostava docela uchazejici recenze a mistni by mohlo zajimat, ze jde o tahovku, do ktere podle recenzentu nevstupuje RNG.

edit: Tak nedoporucuji. Ta hra se silene tahne (jj, je to tahovka). Vase postavy kazdy kolo muzou udelat jen par kroku, takze nez se dostanete k nejake akci, tak to klidne trva pet kol. No a protoze to je zamereny na stealth, tak tou akci je, ze nepritele majznou po hlave a tim to konci. Docela pekna atmosfera, hromada obskurnich systemu, ale tady jsem se nakupem fakt spalil a to mam jejich predchozi hru Hard West fakt moc rad.

+ - 0
LykantropLykantrop - 16.08.2018 v 14:00:42 - new

Grafika je na peachu, takze mistni nekupujou.

+ - 1
gygantgygant - 16.08.2018 v 14:45:59 - new

paráda!

+ - 0
GluttonGlutton - 15.08.2018 v 06:36:11 - new

Vypadá to moc dobře. Přes víkend na to asi mrknu.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.08.2018 v 10:59:51 - new

A ceska recenze Dead Cells.
I já bych si psaní nejradši odbyl, Dead Cells rovnou napálil 5/5 a vrátil se ke hraní jedné z nejlepších her za poslední dobu. Ale nedá mi to. Chci abyste Dead Cells propadli i vy, a to se jen tak číslem zajistit nedá.
www.hrej.cz/recenze/…

Ostatne pro me GOTY 2017.

+ - 1
LupulinLupulin - 15.08.2018 v 08:41:39 - new
* editováno 15.08.2018 v 08:42:20

stejně je to sranda, tři lidi co to tady z fóra vlastní a hrají, já, spike a lykantrop na to nedají dopustit, na steamu z 16705 recenzí to 94% ohodnotilo kladně ale tady naši místní arbitři hned ví že je to sračka.....sice všichni ti wannabe pařani ujížděli na hnusných věcech jako Turok a žhavili svoje Voodoo karty u textur jak blitky po kalbě ale najednou sou všichni sofistikovaní...k smíchu, prej hráči...pozéři za mě!

+ - 2
LykantropLykantrop - 15.08.2018 v 12:30:20 - new
* editováno 15.08.2018 v 12:31:00

Klasika: My jediny to nehrali, proto ma nas nazor nejvetsi relevanci.

Nehral jsem, ale je to sracka. Jdu ted dat tuhle svoji deep recenzi na Metacritic. Neco jako jedna hvezdicka u aplikaci na mobil: Je to placeny :´(

+ - 0
LennyKLennyK - 15.08.2018 v 13:24:43 - new

Nebrec. Par lidi se tu jenom shodlo, ze ten posrany pixelart uz jim leze na nervy. that's all. Akorat vy se tu z toho muzete posrat, ze je to vlastne super a dobra grafika by tomu ublizila... :)

A i kdyby tu nekdo psal ze je to sracka z print screenu, tak zrovna ty mas co kecat. Clovek co tu vzdy hazi recenze dle toho, jak se mu to na metacritic zrovna hodi. Pokud na PS4 tak vybere tu nejhorsi a pokud na xko... no na xko uz nic exkluzivniho neni, tak ti aspon ubyla prace. Takze tady zase nebrec!!! Brecis tu nejak moc casto posledni dobou. Asi nejaka krize stredniho veku... Pritom Gygan se ti snazi zvedat naladu a sebevedomi...

+ - 0
GluttonGlutton - 15.08.2018 v 16:30:58 - new

Takovy to kdyz mas tak hroznou potrebu hru obhajovat, ze si opozici vcetne citaci musis vycucat z prstu aby se mel vubec o cem hadat :-)

+ - 0
LennyKLennyK - 15.08.2018 v 09:42:21 - new
* editováno 15.08.2018 v 09:44:28

Nikdo tu nepsal, že je to sračka (teda kromě Filuty). Jen jsem byl moc smutný, že grafika je OPĚT pixelart.

Ano, na hnusných věcech s mojí voodoo 3 jsem ujížděl, ale v devadesátých letech pane!! Diablo 2 je stále moje nejoblibenější hra a klidně si ji dám i dneska, ale nedokážu tolerovat stále větší množství pixelartu, který se považuje za něco víc, než by měl. Už tehdy byly krásné 2D RPG typu Baldurs Gate nebo Planescape. To byla panečku nádhera. To by se člověk nenadál, co na něj čeká za 20 let v budoucnu.... pixelart hnusy, co jsou povazovany za modlu.

+ - 1
targumurestargumures - 15.08.2018 v 08:57:11 - new

Tak jestli grafiku te hry srovnavas se starym Turokem, tak to o necem vypovida.

+ - 0
LupulinLupulin - 15.08.2018 v 09:14:45 - new

to byla hodně blbá reakce a nevím jestlis nepochopil to co sem tím chtěl říct.....dřív byli lidi hotoví z těchto her a bylo to děsný ale dřív to hráli vlastně jenom kvůli grafice i když uplně hrozné a až Unreal to někam posunul že to mělo i wow grafiku tak i wow gameplay....třeba Dvora bude říkat jak je grafika dneska důležitá a že na to nemají studia čas a pak tady příjde a bude vyzdvihovat Path Of Exile kterej je graficky fakt děsnej (hlavně první dva akty), animace to má naprosto strašný, ale hratelnostně skvost.....mě třeba grafika dokázala udržet u Falloutu 4, nebýt tam té skvělé grafiky a hlavně grafickejch modů který to ještě posouvají dál tak to dohraju maximálně jednou na nějakej speed run a ne že tam nechám 300+ hodin jak mě ukazuje steam...

+ - 0
GluttonGlutton - 15.08.2018 v 08:51:02 - new

Já ti nevím. On tu někdo psal, že je to sračka? Max pár lidí napsalo, že je škoda, že to má zase pixelart, ne?

+ - 1
TragedyTragedy - 15.08.2018 v 09:04:47 - new

Přesně tak. Jsem si jistej, že mě ta hra bude bavit, ale pixelart už mě prostě sere. Ty hry dnes vypadají jedna jako druhá, to i za starých "true pixel" her měla každá unikátnější grafickej styl.

+ - 2
LennyKLennyK - 15.08.2018 v 09:23:55 - new

přesně. Tohle prostě vypadá hůř jak contra, což byla sice ve své době pecka, ale kurva není rok 1987! máme 2018!!!

+ - 0
cbspikecbspike - 15.08.2018 v 09:32:22 - new

Asi mam neco s ocima, ale za ocarem s tim teda rozhodne nepujdu, protoze tohle postozeni se mi libi.
i.imgur.com/6DSuXb2.gif
static.wixstatic.com…
A to sem nikde tak na rychlo nenasel gif vyrazeni dveri nebo lightning boltu...sooooo good.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.08.2018 v 12:00:20 - new

Dvooooora zase bere. Pernik. Rezanej.

+ - 1
gygantgygant - 15.08.2018 v 15:31:59 - new

Dnes jenom tři novinky. Škoda. Ale jaké! Třeba zrovna tenhle - co by u jiného působilo hnedle urážlivě, tak v tvém podání je to oslavou, ódou, shovívavým pohlazením, blahosklonným povzbuzením. To ten přesně zvolený počet písmenek "o" v prvním slově. Ani málo, ani moc! Každý jiný by to popletl. Když dva dělají totéž, není to totéž a právě tady vynikne opravdový mistr. A ty jednoslovné údery na závěr, nemilosrdné, jako hřebíky, bum, bum. Krásné "-ej" na konci už vhání slzy dojetí nad dokonalostí celého díla. Chybějící čárečky komentář nepotřebují, u tohoto typu postu je to samozřejmostí, to by zvládl i úplný začátečník, natož takový konečník. A nemohu se ještě nesvěřit - dostal jsem dole od tebe červenýho! Děkuji, děkuji, že sis mne vůbec všiml, je to pro mne pocta, vůbec jsem v to nedoufal.

+ - 2
LupulinLupulin - 15.08.2018 v 09:09:24 - new
* editováno 15.08.2018 v 09:18:04

a koliks hrál těch pixelart her za poslední dobu, já třeba si vzpomenu za posledních x let na Rogue Legacy, Kingdom (který měl úžasný vizuál, stejně jako Deadcells plný vychytávek se světlem a částicema), farmářský Stardew Valley, Terraria a ještě možná něco co mě ale nezůstalo v paměti... ale ty který sem vyjmenoval byly všechny naprosto špičkové hry u kterých sem nechal hromadu hodin...a o to přece jde

edit: nepopírám že vychází hodně pixelartu, ale ty to všechno fakt kupuješ??? přece jde o to vybrat si jen to nejlepší! Včera se tu zmínil Ruiner, taky sem se na to těšil, nalákala mě právě grafika protože sem si řekl, wow, konečně něco co je pěkný a ne pixeart.....hm, jenže po necelých dvou hodinách sem to refundnul protože hratelnost byla divná a jen sem si tak vzpoměl na starou ale skvělou hru Expendables a zatlačil slzu v oku...

+ - 1
modryklucinamodryklucina - 15.08.2018 v 15:02:56 - new

Ruiner měl tu hratelnost právě super.Dalo se tam hrát toliko různými styly.
Ale ta grafika byla zrovna nic extra, zlatý Dead cells a hlavně tomu chyběl nějaký nadstavbový mod.
Tak to bylo jen skvělý soubojak v pár monotónních levelech.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.08.2018 v 15:07:23 - new

Takze hrajes?

+ - 1
modryklucinamodryklucina - 15.08.2018 v 16:41:47 - new

Dnes jsem to konečně zapnul a je jasný, že je to jeden z vrcholů letošního roku.

+ - 0
LykantropLykantrop - 15.08.2018 v 17:11:51 - new

Jasny, my jsme teoreticky opposing force, ale o tom, ze mas rad hry s dobrou hratelnosti jsem nikdy nepochyboval. Jinak to bylo pred rokem mnohem tezsi. Mutations vubec neexistovaly atd.

+ - 1
modryklucinamodryklucina - 15.08.2018 v 16:41:47 - new

Dnes jsem to konečně zapnul a je jasný, že je to jeden z vrcholů letošního roku.

+ - 0
cbspikecbspike - 15.08.2018 v 09:38:38 - new

Jo, Ruiner byl sice moc hezkej manga cyberpunk (pri klidnem prochazenim svoji ctvrti jsem zacal fantazirovat o RPG), ale jakmile doslo na hratelnost, kterou se chtel priblizit Hotline Miami, tak to nebylo ono. Vsechno tam bylo takovy "tuhy", reagovalo to pomalu, nepresne, neprehledne.

+ - 0
LupulinLupulin - 15.08.2018 v 09:40:12 - new

přesně tak---čili uplnej rozdíl oproti DC kde to všechno dělá a lítá přesně jak chceš!

+ - 0
LennyKLennyK - 15.08.2018 v 09:36:47 - new

ja hral za posledni dobu nekolik her, kde me fakt sralo, ze je to pixel art a neni to trochu sofistikovanejsi. Nepamatuju si uz jmena vsech tech her, jelikož me ten pixel art strasne nasral, ale namátkou je to takovej boxerskej manager, kde clovek trenuje borca ze zero to hero – Punch Club. Pak je to ta hra s téma gladiatorama - Domina. Taky super, ale DESnej pixel art, ze mi z toho fakt bylo zle. Pak nedavno nejaka strategie co jsem koupil v humblebundle – Tooth and Tail – to jsem taky musel prestat hrat, protože se v tom nedalo ani orientovat jak tam jenom litaly ctverecky po obrazovce. pak třeba Dungeon of the Endless, Faster than Light, …. A to nevzpominam třeba GemCraft, Terraria, Hotline Miami,…. Je toho proste MRAKY. A ja se nebojim rict, ze me to uz fakt sere. A pricitam to na vrub lenosti vyvojaru, kteří chteji hlavne vyvarit love za co nejmíň námahy.

+ - 0
LupulinLupulin - 15.08.2018 v 09:41:09 - new

no, puch club, hrozná blbost, a ani to není pixel ART, ale jen pixelová hra, kdežto ty Dead Cells sou právě i ten art...

+ - 0
LennyKLennyK - 15.08.2018 v 09:42:58 - new

:D

+ - 0
panFilutapanFiluta - 14.08.2018 v 22:22:43 - new

Souhlasím s většinou. Je to hnusná sračka, se kterou normální dospělý člověk nemůže dobrovolně ztrácet čas.

+ - 1
modryklucinamodryklucina - 15.08.2018 v 23:35:11 - new

Spíš si jen těžko představit, proč by měl teď někdo ztrácet čas s něčím jiným ;)

+ - 0
gygantgygant - 14.08.2018 v 22:35:26 - new

Ne a ne a ne! Je to GOTY 2017 povinně pro všechny! Jak se kdo opovažuje pochybovat! Tohle je NAŘÍZENÍ! Je to nejlepší hra za poslední dobu!

+ - -2
jarekjarek - 14.08.2018 v 18:07:30 - new

Asi to neni jako kdysi hra Benefactor ze? :-D

+ - 0
LennyKLennyK - 14.08.2018 v 18:21:30 - new

No graficky je to o něco horší, ale to je vlastně prý dobře. Zase musíš přihlédnout k tomu, že to dělala parta studaku, který nemají čas ani prachy, protože přes den zevlujou a v noci chlastaj... :)

+ - -2
gygantgygant - 14.08.2018 v 16:23:36 - new

Osm nových perel. Všechny, všechny dostanou plus! Jej, až jsem se lekl, že je tu nějaký strop, a že některou z perel nebudu moci po právu ocenit, a to by mne moc mrzelo. Sláva, je moc dobře, že jsi při chuti, každé tvé epické sdělení je pohlazení na duši.

+ - 0
HordaHorda - 14.08.2018 v 13:20:11 - new

Moc jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat, protože teprve nedávno jsem si o té hře zjišťoval info, ale nedá mi to... podle recenze to nevypadá ničím zajímavě, k tomu debilní 2D a odporný pixel art.

Hlavně jsem alergický na slovo Souls jako označení nějaké hry… ano každá hra, kde se umírá je Souls a nejsmutnější na tom je, že ty originální Souls hry nejsou nijak těžké, akorát mají nastavenou obtížnost trochu výše a lamy, co jsou zvyklé hrát vše na easy mají s tím problém. Přitom 90% her na trhu, kde je výběr obtížnosti a zapne se nejvyšší, je mnohem větší záhul, než procházka v Souls hrách...

+ - 0
BorecBorec - 14.08.2018 v 15:47:09 - new

Herne to muze byt nevim jak dobry, ale pres ten vizual se take nedostanu. Ja si tohohle hnusu uzil dosyta na zacatku 90 let a vracet se tam nehodlam. :-)

+ - 0
HordaHorda - 14.08.2018 v 16:18:14 - new

Pro mě je problém i 2D.... Nepamatuji si jedinou dobrou 2D hru, takže to není pro mě ani náhodou. A pixel art se mi hnusi

+ - 0
LennyKLennyK - 14.08.2018 v 12:25:49 - new

Ale proč pixelart? PROČ?
těch pixelart her je až příliš a nevím jestli je to leností, neschopností, nebo to pořád nějací vývojáři považují za nějaký podivný typ umění?
Už jen z toho důvodu max 4€.kdyby to mělo hezkou grafiku jako třeba Ori, nebo Icey, tak bych o tom uvažoval.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.08.2018 v 13:22:32 - new

Pixelart v Dead Cells fakt neni lenosti autoru, tam je tolik paradicek a her se svetlem, ze to muselo dat hodne prace. Ostatne hra byla rok v EA a porad tam pridavali nove veci a backgroundy.

+ - 1
LupulinLupulin - 14.08.2018 v 12:40:54 - new

tak zrovna pixealrt v DeadCells je super, tam by byla nějaká vyhlazená grafika na škodu....protože v tom Ori je třeba gameplay taková vcelku nuda takže to tam ta grafika musí zachraňovat, zatímco tady je gameplay vyšperkovanej a tak grafika jen slouží...

+ - 0
TragedyTragedy - 14.08.2018 v 12:59:06 - new

Jakože by bylo naškodu, kdyby to mělo i hezkou grafiku?

+ - 4
LykantropLykantrop - 14.08.2018 v 14:01:14 - new

Byly casy, kdy plejky horovaly hlavne pro hratelnost a tu to ma na 10/10. Totalni navykovka "jeste jeden run a jdu spat".

+ - 1
LupulinLupulin - 14.08.2018 v 13:57:28 - new

ale ono to má hezkou grafiku....já radši tenhle pixealrt než tu naleštěnou bídu....

+ - 0
LennyKLennyK - 14.08.2018 v 14:22:42 - new

no když třeba porovnám, jak vypadá graficky ruiner, tak je ten zážitek z hraní hnedka jiný. podle mě je to prostě většinou přehnaný a ty pixely jsou velký jak kráva. At mi kurva nikdo neriká, že v roce 2018 neumí žádný tým udělat hru co má aspon trochu lepší grafiku než první prince, aniž by do toho museli investovat miliardu dolaru. To proste neberu. Kupa herních enginu je dneska zdarma.

+ - 1
ParapleParaple - 14.08.2018 v 13:59:22 - new
* editováno 14.08.2018 v 16:04:25

Nevypadlo ti tam slovo "jen"? Jako že to má jen hezkou grafiku a nic víc?

EDIT: Jo počkej, ty teď mluvíš o DeadCells a ne o Orim. Brainfart :D

+ - 0
cbspikecbspike - 14.08.2018 v 13:05:40 - new

Ano, v malem teamu, kdy pocitate kazde euro, by opravdu bylo naskodu mit "hezkou grafiku".

+ - 0
LennyKLennyK - 14.08.2018 v 14:18:32 - new

A to neexistuje nejaky open source graficky engine, ktery by vypadal lip nez prvni prince of persia? fakt nejsem nejaky graficky nerd, Diablo 2 je porad moje nejoblibenejsi hra, ale někdy prostě ta grafika člověka odrazuje od hry. Když prostě vidím na obrazovce pouze pohybující se čtverečky, tak mi z toho je akorat blivno. Pokud bych si měl pod tím představovat nějaký souboj, tak to si radši přečtu knížku.

+ - 0
cbspikecbspike - 14.08.2018 v 14:27:28 - new
* editováno 14.08.2018 v 14:28:14

Uvod tveho postu naznacuje tristni neznalost, ale zkusim to. Tady nejde o engine. Unreal i Unity jsou naprosto dostupny a budes se divit, ale prave i v nich se delaji i tyhle "pixel hnusy". Ty pekny modely a ostatni grafiku tam stejne nekdo musi dodelat a to fakt trva, fakt to stoji penize.

+ - 0
LennyKLennyK - 14.08.2018 v 14:41:34 - new

Promin, nejsem vyvojar. Protoze kdybych byl, tak bych 99% tech pixel mrdek nepustil do sveta.

A kokosa co v unrealu udela pixelatou mrchu bych zavrel do kriminalu. Kdyz na to nemam cas nebo skill, tak to kurva nedelam ne? Hra je hra a ja to nebudu hodnotit podle toho, jeslti to delal petiletej pepik z Indie. Kdyz je to des, tak je to des. Viz ukazka z toho filmu ze vcera. Pixel sracky jsou pro me proste neobhajitelny, protoze je spousta malych studii, ktery umi delat za malo penez super hry, co vypadají k svetu. Neni nutny objevovat kolo. coz bohuzel ty pixel umelci delaji.

+ - 0
LupulinLupulin - 14.08.2018 v 14:44:06 - new

a dokážeš pochopit že cílovka na kterou je ta hra zaměřená třeba tyhle pixearty chce? jako třeba já a další co to hrají místo prdění do klávesnice? .)

+ - 0
LennyKLennyK - 14.08.2018 v 15:04:40 - new

A dokážeš pochopit, že někdo může mít i jiný názor než "cílovka"? já jsem ho sdílel toť vše. Pokud to někdo miluje, tak mu to neberu :) Sdílím jen svůj názor. Ono cílovka se vždycky pro nějakou hru najde, otázka jestli to tak tvůrci zamýšleli, nebo to jenom stojí za hovno :)

+ - 0
GluttonGlutton - 14.08.2018 v 13:09:16 - new
* editováno 14.08.2018 v 13:15:00

Na to se dá asi říct jen tohle:
www.youtube.com/watc…
(to jen pro představu co z hlediska grafiky, gamedesignu a kódování dokáže jeden člověk)

+ - 0
ParapleParaple - 14.08.2018 v 13:36:49 - new

No taky mu to ale trvalo půl století a pokračování se asi nedočkáme :D

+ - 0
cbspikecbspike - 14.08.2018 v 13:20:29 - new

No vidis, tohle sice delal jeden clovek, ale ja tuto stylizaci povazuji za odpornou manga sracku. A ne, fakt si nedelam prdel, kdyz rikam, ze v malem teamu si ty lidi musi urcovat priority a grafika je u indie her proste dost casto upozadnena.

+ - 0
GluttonGlutton - 14.08.2018 v 13:25:39 - new

Však stylizace se ti líbit nemusí. Smyslem bylo, že i malý tým dokáže udělat vyšší rozlišení. Klidně v jiné stylizaci.

+ - 0
cbspikecbspike - 14.08.2018 v 13:42:27 - new

A cim myslis, ze teda je, ze nektera hra nema grafiku podle tvych predstav? Se na to proste autori vyserou? Jako maj na to, ale reknou si "ne, mrdat na to a jako bonus se to nebude libit Gluttonovi, to nam za tu prdel stoji"?

+ - 1
LykantropLykantrop - 14.08.2018 v 13:44:40 - new

Jo Glutton je arbitr! Jako obvykle.

+ - 1
LykantropLykantrop - 14.08.2018 v 10:39:33 - new

Kdo ma rad Souls hry, tak nepremyslejte a kupujte. Reakce jsou zatim velice pozitivni. Dnes to vyslo!
www.youtube.com/watc…

+ - 1
cbspikecbspike - 14.08.2018 v 10:50:49 - new

Hmmm... my initial reaction is that this game has a really great art style but does not feel very good to play. It lacks any impact and kind of feels like one of those free old flash games. I started with the scyth was high seems pretty slow so maybe one of the faster weapons will feel better. I’m going to try starting over tomorrow with a different class and see if it feels any better.

Pockam na recenze, divny soubojak se zminuje casto a po krasne vymazleny holomajzne v Dead Cells se ani neni cemu divit.

A vecere sem hodim, jak strikam nad Phantom Doctrine.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.08.2018 v 11:02:52 - new
* editováno 14.08.2018 v 11:09:54

Uvidime, projel jsem asi 12 recenzi ze tech 66 na Steamu a naprosta vetsina byla positivnich. Akorat si tam par pckaru stezovalo na technicke problemy pri bezproblemovem hrani na naprosto bezproblemovem pc :)

Jinak to flow a pocit plynulosti jako u Dead Cells jen tak neco mit nebude, to je jasne.

+ - 1
TragedyTragedy - 14.08.2018 v 10:49:57 - new

Pokud ovšem nemáte Xbone...

+ - 1
LykantropLykantrop - 14.08.2018 v 10:56:13 - new

And Oscar trapnosti goes...

Ps4 nemela, nebo nema spousty skvelych indie titulu.

+ - 1
CronosCronos - 13.08.2018 v 22:00:23 - new

Weekly Hardware Chart 21st July 2018

Platform N. America Europe Japan Global
NS 70,472 52,190 53,714 204,750
PS4 55,357 76,105 19,907 182,325
XOne 58,816 22,126 664 91,999
3DS 20,953 17,024 11,252 52,270
PSV 38 165 4,075 4,471

Ranked by number of units sold worldwide. Note that the Global total includes regions not counted in the individual North America, Europe and Japan columns.



TragedyTragedy - 13.08.2018 v 20:09:33 - new

Ty vole, to musí bejt nějakej fór, nebo fakt nevim...
www.youtube.com/watc…

+ - 1
GluttonGlutton - 14.08.2018 v 06:42:19 - new
* editováno 14.08.2018 v 09:40:00

První co mě napadlo, když jsem viděl zpracování, bylo: "Ty vole, to dělá Vávra?" I když někteří jiní v tom prý vidí Kazmu, tak kdo ví :-D

Ale jinak bez prdele - myslím, že tohle má šanci uspět. Že to bude taková blbost, že se to virálně rozšíří (jako tenhle trailer) a všichni na to ze zvědavosti půjdou. Prostě filmový ekvivalent goat simulatoru. Tak blbé, až je to úspěšné.

+ - 0
TragedyTragedy - 14.08.2018 v 10:20:19 - new

Myslím, že takhle to u filmů nefunguje.

+ - 0
jarekjarek - 13.08.2018 v 20:37:13 - new

film.moviezone.cz/bu…

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 13.08.2018 v 20:33:07 - new

Jo, už sem na to čuměl předevčírem a těžko hledat správný slova :D
Rozpočet to prej má přes 80 milionů...

+ - 0
ParapleParaple - 13.08.2018 v 20:30:08 - new

Doufám, že na tohle veledílo šel pořádný příspěvek ze Státního fondu kinematografie :D

+ - 1
LupulinLupulin - 13.08.2018 v 20:26:00 - new

To bude nejakej mindfuck..Kazma ze by? Protoze pojud to je pravda tak to ostudou prekona i Zemana....

+ - 0
gygantgygant - 13.08.2018 v 20:15:43 - new

Dal jsem si pár piv, takže jsem se v minutě videa smál jako ta holka, ale pak už mi zabylo smutno. Ani se nedivím, že tam není možnost komentářů.

+ - 0
LennyKLennyK - 13.08.2018 v 18:12:30 - new

Hele hral tu někdo to fortnite? Jaký to je? Na novinkách z toho dělají hru století... Tak abych o něco nepřišel.

+ - 0
chlebachleba - 13.08.2018 v 18:40:11 - new

Solo docela o ničem. Pokud máš partu, tak je to fajn. Nicméně je to o tom, jestli tě baví stavění nebo ne, protože to je to, čím se to odlišuje od ostatních battle royale her. Sice jsme s kamarády byly v tom stavění špatný, ale občas to byla fakt sranda, co jsme postavili :-)

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.08.2018 v 16:44:31 - new

Se slibnymi plosinovkami se letos roztrhnul pytel.
youtu.be/gvECQlxrhbw

+ - 1
gygantgygant - 13.08.2018 v 16:49:19 - new

Jé, to je nadílka! Čtyři nová dílka, takže čtyři plusy. Krásné počtení, až se mi z toho roztrhnul pytel.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.08.2018 v 16:24:07 - new
* editováno 13.08.2018 v 16:24:31

Stealth v Uncharted 4 jsem s oblibou vyuzival, ale vetsinou jsem dostal jen prvni 3-4 panaky. Hral to nekdo takhle? Borec predvedl slusny vykon, evidentne to ma zmakly.
www.youtube.com/watc…

+ - 1
jarekjarek - 14.08.2018 v 20:25:47 - new

me moc ve hrach stealth nejde takze ja radsi strilim :-D

+ - 0
HordaHorda - 13.08.2018 v 17:03:15 - new

Převážně stealth, jako v každé hře, kde to jde...

+ - 0
ParapleParaple - 13.08.2018 v 16:55:48 - new

Ne, já jsem na stealth v Uncharted vždycky prděl. Pokud bych chtěl hrát stealth způsobem, tak budu hrát nějakou čistě stealth hru.

+ - 0
cbspikecbspike - 12.08.2018 v 20:37:34 - new

Mozna to trochu vypadalo, ze si tu oteviram drzku na Dead Cells, ale ta hra je fakt super. Nahoda, je zaroven jeji nejvetsi slabinou i prednosti. Po dobrym runu, kdy se dostanete na mista, kde jste jeste nebyli, se vam napetim potej ruce a ste cely vyklepany. To by bez permadeath a nahody fakt neslo. Moje nejdelsi hra byla s vecma, do kterych bych to nerek. RNG mi vubec neprihraval potrebne upgrades, ale i tak se to dalo a ja sel srkz bossaky i neznama uzemi. Ted jsem se teda ale dostal do mist, kdy uz fakt nevi. Zamek (Lykan by mel vedet). Nepratele utoci skrz zdi a sejmula me nejaka nova svine, co me chytla do viru a ja mohl jen koukat, jak mi naskakuje damage. Hru teda uz zas nenavidim...minimalne do zitra, nez si prilezu pro dalsi davku.

+ - 1
chlebachleba - 13.08.2018 v 18:40:47 - new

Hmm bavil mě Binding of Isaac, tohle by asi mohlo taky... dík za tip.

+ - 0
LykantropLykantrop - 14.08.2018 v 09:52:45 - new
* editováno 14.08.2018 v 09:53:33

Me zase bavi, ze to tu uz rok promuju, ale holt zdejsi ovecky.. :)

Kazdopadne alespon jedna se chytla a zahraje si kvalitu. Takovej jarek tady bude mlit o Amize, ale nekoupi si to.

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.08.2018 v 14:46:01 - new

A v tech castech, kde jsou nepratele ukryty v mlze a vidis je az kdyz prijdes na par cm, nebo tam, kde se pohybujes mezi svetelnyma koulema a kdyz dojde svetlo okamzite te zacne pozirat temtona, ji taky byl? Velka legrace.

+ - 1
cbspikecbspike - 13.08.2018 v 15:56:28 - new

Jj, ta s tou mlhou je pak jeste dobra, ze prehodis packu a zacnou ti tam ozivat sochy a utocit na tebe. Ale tyhle lokace pak uz vetsinou dost probiham a chci z nich co nejdriv zmizet :D

+ - 0
LykantropLykantrop - 13.08.2018 v 16:33:05 - new
* editováno 13.08.2018 v 16:33:28

To ja pokud mam energii (muzu se z lahvicky napit 4x a obcas hra docela chytre hodi v nouzi lanko v podobe slaniny, nebo kureciho stehynka)tak se to snazim poctive cistit i zabijim ty subbose (*elite) vetsinou vypadne super amulet.

+ - 1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek