Fakehrej na Steamu

PS4/X1 - přehled her

PS4/X1 - rozlišení, fps

Žebříčky prodejnosti

Gamebazar.CZ



27
23
11
6




 Online:



Listování novými příspěvky:

«
»


^
Zprávy: přijaté | odeslané

Příjemce:







Vyhledávání



Prohledat tagy

Fulltext





Uživatelské jméno:

Heslo:

Zůstat přihlášen/a:





 Online: Horda


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
LykantropLykantrop - 16.06.2017 v 12:40:26 - new
* editováno 16.06.2017 v 12:45:57

Elder Scrolls Online nativne 4k 30fps a s ruznymi efekty, vylepsenimi a stiny navic, ktere mela Ps4 Pro 1080p verze.

Nadvlada zacina.¨

To a tohle vypada dobre
www.youtube.com/watc…

+ - 0
FenekFenek - 16.06.2017 v 16:05:55 - new
* editováno 16.06.2017 v 16:06:22

PS4 Pro verze jede nativne v 4K/30fps od zacatku.

+ - 0
LykantropLykantrop - 16.06.2017 v 10:58:19 - new

Dobra zprava pro vsechny milovniky Xcomu. DLC ma byt tak velke, ze by temer mohlo byt dalsim dilem.
www.hrej.cz/novinky/…

+ - 0
LykantropLykantrop - 16.06.2017 v 09:13:09 - new

A tady mate tu napjate ocekavanou Vavrovinu
www.youtube.com/watc…

+ - 0
LennyKLennyK - 16.06.2017 v 12:15:24 - new

tyvole... vavra by mel omezit ten facebook a zacit makat. To je strasny... jak low budget sracka. A to mel tolik kecu na zaklinace a skyrim.

Ale ten moonwalk ve full brneni je celkem zajimavy :D

+ - 2
LykantropLykantrop - 16.06.2017 v 09:02:20 - new
* editováno 16.06.2017 v 09:09:26

K te debate: Me se to honeni 4K taky nelibi, uplne to preskakuje 1080p 60 fps, ktere tu proste nebylo. MS ma alespon ty Forzy, Sony nema jedinou exklusivitu s timhle parametrem.

4K v podstate tlaci vyrobci TV, kteri investovali obrovske castky do vyvoje a vyroby a ted to chteji lidem nacpat. Navic se poucili s HD TV a nabizeji jak low endovky pro Otacony okolo 14 000, ktere neumi skoro nic a maji velike latence, tak stredni tridu do 50k, po high pro nadsence a prachace.

V CR je to pak cele jeste smesnejsi, kdyz ty CT HD, nebo Nova HD jedou spis v kvalite DVD, ale urcite ne full HD. Kdo videl nejak zahranicni kanal, da mi za pravdu. Nektere prirodovedne vysilaji i 4K.

Osobne doufam, ze to vyvojari vyresi tak, ze u hry bude moznost bud 4K/30 nebo 1080p s lepsim nasvicenim, AA, atd a 60 fps.

+ - 0
modryklucinamodryklucina - 16.06.2017 v 13:15:42 - new

Jo stejně jak jsi tu pět let psal, že má xbox 1080/60 forzu.
Můžeš tu dalších pět let psát, že má xbox 4k/60 forzu.
:)

+ - 0
RybaRyba - 16.06.2017 v 09:01:28 - new

Ahoj, mate tady nekdo zkusenost s internetem od o2? Otec ted bude menit poskytovatele a tak resi koho vzit.

+ - 0
ZeldaZelda - 16.06.2017 v 15:55:32 - new

Mam O2 Internet a TV, protože nemůžu mít jiného poskytovatele - technologické problémy. A spokojenost. Nepadá, ping malý a kvalita se pomalu zlepšuje. Nevýhoda je vždy roční závazek a vyšší cena oproti místní konkurenci.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 16.06.2017 v 11:06:44 - new

Pokud tam neni optika/kabelovka, tak bych se spíš porozhlédl po místních poskytovatelích. Záleží, jak moc to chce stabilní, ale co jsem zkoušel a slyšel, tak to nebývá špatné. Raději zkusit na chvíli místního poskytovatele s lepší rychlostí, než zakotvit u předraženého příšerně pomalého O2 (tedy pokud myslíš ADSL, nově mají i optiku). ADSL/VDSL je mrtvá technologie a je smutné, že na většina oblastí ČR není solidní alternativa.

+ - 0
HordaHorda - 16.06.2017 v 10:39:39 - new
* editováno 16.06.2017 v 10:41:11

Až na rychlost a cenu to je asi nejlepší internet v ČR... Výpadky minimální, ping perfektní... Pro lidi, co nežijí na sídlišti to je jediný poskytovatel, který pokrývá s kvalitním internetem všechny...

Osobně jsem přešel na místního a je to děs, výpadky, lagy jak hovado, zpomaluje se věčně. Musel jsem si k tomu poridit LTE s FUPem pro Xbox, abych mohl hrát i online

+ - 0
LykantropLykantrop - 16.06.2017 v 10:24:28 - new

Byl jse Volny.cz, ten pak koupili O2 a bezproblemovy prechod vypadal tak, ze skoro nikomu net nesel. Na infolice lhali, tvrdili, u nich chyba neni a ze mi odesel modem(nahodicka!) a snazili se mi nacpat novy. Az po servani tri krav na tri doby me prepojili na technika, ktery mi vysvetlil, ze pouzivaji jina nastaveni a behem 5 minut byl problem vyresen.

Ted jsem u maleho poskytovatele a mam stejnou rychlost za polovicni cenu.

Pokud nemas jinou moznost a vse pujde ok, tak mozna budete spokojeny, ale jinak resit s nimi nejake problemy je silene. Na heplp line sedi blbky, co maji pripravene naucene odpovedi a jedou jako kolovratek a neumi a neznaji nic. Nemluve o tom, ze kdyz problem postihne vice lidi(a to se stava), cekas klidne 20-30 minut na spojeni.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 16.06.2017 v 11:08:05 - new

S tím čekáním souhlas, původně jsme byli na O2 a bylo to hrozné, kdykoliv jsem ale něco řešil s UPC tak rychlé, bezproblémové.

+ - 0
targumurestargumures - 16.06.2017 v 10:16:44 - new

U nas nikdy nemeli vypadek, ale rychlost a cena naprosta tragedie. Taky rok nechteli uznat, ze existuje Xbox One.

+ - 0
mevimevi - 16.06.2017 v 10:02:58 - new

ADSL a v pohode nekolik let na malym meste. Nejak si stezovat nemuzu jako bezny uzivatel.

+ - 0
GluttonGlutton - 16.06.2017 v 09:48:57 - new

Jako ADSL?
I když přímo zkušenosti nemám, tak bych selským rozumem řekl, že je to asi v pohodě? Není to tak, že O2 stejně vlastní linky a všichni ostatní ADSL operátoři si to od nich stejně pronajímají? Jinými slovy když někde bude mít O2 výpadek, tak by jsi na tom s jiným ISP nebyl líp, ne?
Pokud chce mobilní net, tak tam už asi rozdíly budou.

+ - 1
FenekFenek - 15.06.2017 v 21:08:40 - new

Destiny 2 ve 30fps kvůli procesoru:
gearnuke.com/destiny…

Mozna si nekteri vzpominate, jak se tu o tom se mnou Horda dohadoval.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 21:36:02 - new

Nepsal Horda o tom, že to je jen výmluva neschopných vývojářů, protože Destiny neobsahuje nic, co by měl procesor brzdit?

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 22:12:34 - new
* editováno 15.06.2017 v 22:14:57

Jasně, protože vývojáři s budgetem v řádech miliard korun si nemůžou dovolit někoho "schopného", že? :)

Samozřejmě, že nějaký lozja Horda z Havířova, který v životě nic neprogramoval daleko lépe ví, kde je problém. Hlavně, když není v Xbonu. Všude jinde být může, i když to vůbec nedává smysl.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 22:19:05 - new

Ten stejny tym nebyl schopen pro puvodni Destiny sehnat nikoho schopneho na tvorbu pribehu, na tvorbu custom games (prisly snad po roce), na tvorbu vice obsahu, na vytvoreni MMO online pro vice nez tri lidi, na vytvoreni vice nez ctyr druhu zbrani a asi peti schopnosti apod. Osobne taky nevim, proc hry jako Halo, Battlefield, CoD, zvladaji 60 fps a Destiny by nemelo. Nema nic extra.

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 22:25:08 - new

Mozna bych ti na to byl schopen odpovedet, kdybych to hral :) Nevim, co to ma navic. Ale v tom clanku zminuje nektere veci.

A kdyby to slo, proc by to proste neudelali? Ze by na to nemeli prachy nebo lidi? Vzdyt je to jedno z nejprominentnejsich studii na svete.

Procesor v soucasnych konzolich je spatny. To se vi od zacatku, takze me vubec neprekvapuje, ze muze u nekterych her pusobit problemy. Nevidim zadny rozumny duvod ten procesor obhajovat a hazet vsechnu vinu na vyvojare.

+ - 0
HordaHorda - 15.06.2017 v 23:21:22 - new

Nemá vůbec nic navíc, to je ten problém... a mě nejde o to, že Destiny nejede v 60 fps, prostě nejede, jako plno dalších her, ale o to, na co se vymlouvají, když mnohem větší a hezčí hry jedou v 60 fps bez problému. Na jejich místě by mi přišlo docela ostudné, že jejich hra je jediná FPS na trhu, která nejede na konzolích v multiplayeru v 60 FPS.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 22:32:22 - new

Tak vývoj her v Bungie nebyl moc hladký nikdy, Destiny začínalo jako TPS fantasy... než to skončilo jako Halo. Navíc potřebuješ ve vývoji zkušenosti a schopnosti a to ti peníze ne vždy zaručí, stejně jako v každém jiném odvětví.

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 22:38:31 - new

Jakože oni nemají schopnosti a zkušenosti? :) A proto lžou do medií a vymýšlejí si pohádky o nějakém procesoru. Zajímavá teorie, ale moc tomu nevěřím. Prostě mají nějakou představu, jak ta hra má vypadat a kdyby chtěli, aby jela 60fps, rozhodně by to mohli udělat tak, aby takhle bežela. Ale museli by to někde osekat.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 22:41:08 - new

Ukaž mi, kdy Bungie udělali 60 fps hru.

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 22:47:52 - new
* editováno 15.06.2017 v 22:51:11

Tak napriklad aktualni Destiny 2. Na PC bezi v 60fps.

Uvdime, az budou zverejnene nejake naroky na procesor a GPU, co je tedy potreba na tech 60fps u jejixh hry.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 22:49:39 - new

Nebo taky 5 fps podle PC. Podle toho bych asi vývojáře nehodnotil, zvláště když nevíme, jaký PC k tomu budeš potřebovat.

+ - 0
LupulinLupulin - 15.06.2017 v 21:51:33 - new

mě třeba mrzí že se tyhle posuny v hardwaru přesouvají z pozice super, je, to pokrok, budem zvládat FHD a nebo i vyšší rozlišení při stabilních 30FPS (což je imho velký posun a i některá běžně rozšířená PC můžou závidět plynulých 30fps) do pozice teď příjde BOMBA, 4K epic, ostatní sou lamy, PC je třikrát tak drahý, plejko se nechytá.....prostě fanboyovství škodí!!!

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 22:19:37 - new

Nevim, proc neukazovali Scorpio na FHD dispayi, tam to zatim dava mnohem vetsi smysl.

+ - 0
LupulinLupulin - 15.06.2017 v 22:44:12 - new

taky si myslím že je mnohem lepší říkat koukejte jaký máme high detaily při stabilním 30fps FHD sledujte ty stíny, ostrost AA, 16XAF, a další sračky...než nalákat na drahý pseudo 4K...

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 22:46:42 - new

Mě třeba úplně deptalo jak v GTA V byly takové ty světla u příjezdové cesty... a ty postavy nevrhaly stíny a nic. Takové věci, ať zlepší a pak se vrhají dál.

+ - 2
FenekFenek - 15.06.2017 v 22:26:06 - new

4K konzole dava vetsi smysl na 1080p TV? :) Aha.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 22:35:15 - new

A ne snad? Proč honit rozlišení, když ještě neumí vypracovat pořádnou grafiku na FHD.

+ - 1
HordaHorda - 15.06.2017 v 23:13:06 - new

Vždyť to nedává smysl, co píšeš... Tady musím souhlasit s Fenkem, protože fotorealistickou grafiku nemáš stále ani na CRT. K čemu by bylo u XOX jen FHD, když předpokládám, mají v plánu rozjet ty hry na max detaily a ještě s vyšším rozlišení? To mají brzdit výkon konzole?

Grafika se posouvá přece postupně a ne skokově. Navíc vývojáři jak u Pro, tak u XOX nejsou nijak limitováni. Můžou s rozlišením hýbat.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 23:18:51 - new

Pokud dokážou ty hry rozjet s očividně lepšími detaily a vyšším rozlišení, proč ne. Ale pokud to bude, jak na PRO, kde hra běží ve vyšším rozlišení při stejných detailech, tak je to zbytečné.

Třeba tady www.youtube.com/watc… prostě stejná hra ve vyšším rozlišení, přičemž já osobně bych bral, kdyby tam bylo třeba více detailů v pozadí, ostřejší textury v dálce, 3D vegetace naprosto všude... v hodně hrách jsou prostě detaily, které chybí a tahají za oči. V takovém Halo třeba nezvládnou zobrazit stín hlavní postavy všude...

+ - 0
HordaHorda - 15.06.2017 v 23:26:58 - new

Jo zrovna tohle není správný krok. Otázka, zda v době vydání U4 vůbec tohle řešili? Nejspíše tu hru udělali takhle a žádné grafické nastavení tam neexistuje. Při vydání Pro by museli ty věci předělávat, nebo přidávat a to by dalo více práce. Jednoduše zvedli rozlišení a to je jediné, co se dá udělat bez "práce".

Věřím, že u Sony tohle prostě neřeší. Dělají jednu verzi s jedním nastavením. Ty hry stejně nebudou na PC a pro další konzole je stejně nepředělají. Maximálně udělají nějaký remaster, jako dělali u PS3 her na PS4, kde zvedli rozlišení a tím to vesměs skončilo.

+ - 0
TragedyTragedy - 15.06.2017 v 22:55:10 - new

Přesně. 4k je v dnešní době zbytečna zátěž, která lepší grafiku nedělá.

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 22:45:55 - new

Mi osobně je 4K úplně u prdele. Ale proč by měli ukazovat nový Xbone na 1080p TV, když ta konzole je koncipována právě pro 4K TV a celou dobu ji tak propagují?

To je asi jako říct, proč neukazovali PS4 a Xbone na 720p TV, když ještě neumí vypracovat pořádnou grafiku v tomto rozlišení. Nebo na CRT v 480p.

+ - 1
targumurestargumures - 15.06.2017 v 22:59:48 - new
* editováno 15.06.2017 v 23:04:13

ad 1) protože rozporuji už i to, že to Sony a MS takhle koncipují na 4k.

ad 2) tak ty HD rozlišení už dokážou hezky zobrazit cokoliv, CRT (480p) to je prostě rozmazané i při normální vzdálenosti od TV. A upřímně bych radši bral pěknou 720p hru než ošklivou 1080p. A vzhledem k rozšířenosti 4k TV bych to taky neurychloval. Osobně u 4k zatím vidím větší náklady než užitek z toho. Zvláště když se jedná jen o skok v rozlišení a ne o celkovou kvalitu grafiky, která se při ostatních generačních posunech zlepšila taky, zatímco teď se jedná hlavně jen o to rozlišení.

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 23:16:30 - new

Ja jsem reagoval na ten prispevek: "Nevim, proc neukazovali Scorpio na FHD dispayi, tam to zatim dava mnohem vetsi smysl."

Protoze mi to prislo podivne se tomu ted divit. Kdyz to bylo cely rok same 4K, 4K, 4K,... Nepislo mi, ze tam neco rozporujes.

Jasne, ze lidi by radsi peknejsi grafiku. Krome Hordy samozrejme. Ale to v MS ani v Sony nepochopili. Resp. PS4 Pro byla podle me primarne zamyslena pro VR a pseudo 4K byl jen dalsi bonus. Tam lepsi rozliseni potrebujes. Az pak VR bublina splaskla. Ale v MS vubec nepochopili, co lidi chteji a proste chteji vydat 4K konzoli, protoze je nic lepsiho nenapadlo.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 23:21:50 - new
* editováno 15.06.2017 v 23:23:01

Tak neukázali snad ani jednu hru v nějakém quality 1080p módu, ani o tom nemluvili, přitom dříve potvrdili, že je to možné a po vzoru Sony to tam stejně musí být. Chtěl bych vidět třeba Gears 4 v 1080p módu vedle standardního. Takže jestli tam něco takového mají (a snad jo), tak nevím, proč to tam neukazovali a snad se o tom vůbec nikde nemluvilo. Protože mě prostě dává větší smysl použít ten výkon na lepší grafiku než na rozlišení. To je celé.

+ - 0
targumurestargumures - 16.06.2017 v 00:04:42 - new

Tady o tom mluvi www.theverge.com/201…

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 23:45:00 - new

Takze totez jako u Pro. Zadny velky zazrak.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 23:37:11 - new

Tak tam mluvili o tom, ze treba Halo ma dynamicke rozliseni - takze hned pojede FHD porad a u dalsich ze se zas zlepsi FPS. Patchovat se budou muset kvuli 4k.

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 23:32:53 - new

Tomu jsem se taky divil. Nejdriv to mela byt skvela feature a najednou o tom nepadlo ani slovo a misto toho se mluvilo jen o tom, ze se hry budou patchovat. Neco jako s tou VR. Nejdriv reci, jak to bude super a pak ticho po pesine. Nevim, co simo tom myslet.

+ - 0
OtaconOtacon - 15.06.2017 v 19:04:46 - new

www.twitch.tv/otacon…
vruuuum

+ - 1
FenekFenek - 15.06.2017 v 18:50:13 - new
* editováno 15.06.2017 v 18:51:21

Docela mě pobavilo, jak se MS nedávno vyjádřil k tomu, že z jejich webu o Xbox Scoripo zmizela zmínka o "High fidelity VR". Tady to je:

www.gamespot.com/art…

"When Project Scorpio ships later this year it will be the most powerful console ever built with a 6 teraflop GPU to deliver true 4K gaming, high-fidelity VR experiences, and greater graphic fidelity. We have nothing additional to share at this time"

O pár týdnů později je vše jinak :-D.

+ - 0
mevimevi - 15.06.2017 v 19:24:55 - new

Ja sem rad, ze se neserou s takovejma kravinama jako kapesni konzole ci VR. Dostali rozum :-)

+ - 0
OtaconOtacon - 15.06.2017 v 19:36:05 - new
* editováno 15.06.2017 v 19:36:23

Hlavne ze ti strasne zalezi na irelevantnim native 4k vs checkerboard :D
#nouma

OtaconOtacon - 15.06.2017 v 18:55:46 - new
* editováno 15.06.2017 v 18:59:45

High fidelity VR bez VR. #MSlogic
Ocekaval jsem, ze spoji sily s oculusem, kdyz uz rift ma standartne xbone gamepad, ale to bysme od MS asi chteli moc.
Xbone S stejne nema narok na 2k 60/90 fps, kdyz nezvlada ani 1080p :D Leda, ze by to podporoval jen X, ale to by byla dalsi otocka o 180°, vzhledem k tomu, ze X ma byt soucasti tehle generace, ale u prolhaneho MS by se nad tim uz asi nikdo nepozastavil...

FenekFenek - 15.06.2017 v 18:41:31 - new

Forza 7 vs Driveclub na vodě:
www.youtube.com/watc…

Nevím, no. U toho DC není přes ty kapky skoro nic vidět, ale vypadá to tak nějak reálněji, než Forza.

+ - 0
JHfr3akJHfr3ak - 15.06.2017 v 20:52:40 - new

Jo, Driveclub vypadá mnohem líp. Na tu hru se vůbec hezky dívá :D

+ - 0
HordaHorda - 15.06.2017 v 19:38:02 - new
* editováno 15.06.2017 v 19:43:09

Tady stejně nevidíš ten hlavní rozdíl. Driveclub chybi třeba pořádně vyhlazování, že je zajebany obraz rozmazanými kapkami, mi nepřijde jako výhoda, spíše naopak (vlastně tam je toho více hnusně rozmazano). Forza je mnohem detailnější, ostřejší, textury pořádné, odrazy od kapoty jsou neskutečné. Driveclub nejen, že je velmi špatná hra, jede k tomu jen ve 30fps, má 5 a půl aut a celkově málo obsahu. Vždyť ty nemehla ani neumí měnit pořádne barvy na autě :-D máš na výběr buď cca 4 barvy, nebo hnusne skiny. Ta hra je výsměch

Už na tomto videu jde vidět rozdíl a teď si uvědomit, že rozdíl bude navíc v reálu 4K/60 vs. 1080/30.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 19:48:08 - new

Jediné, co mi přišlo na DC pěkné, byly auta a efekty. Jinak děs, prostředí hrozné. Na to, že je to hra běžící na polovičním frameratu, s násobně méně obsahem, menším počtem aut na trati, atd. tak jsem to čekal mnohem lepší.

+ - 0
ZeldaZelda - 15.06.2017 v 19:40:43 - new

Nehrál jsem ani jedno, ale ten feel reality citím spíš z DC...at uz je ta hra sebehorsi :D njn

+ - 0
jarekjarek - 15.06.2017 v 19:12:49 - new

Miluju zavodni hry ale DC me nejak nechytnul ale urcite ho budu hrat.

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 15.06.2017 v 21:08:16 - new

:D S tebou si pořád připadám jak v nějakém absurdním dramatu.

+ - 1
jarekjarek - 15.06.2017 v 21:14:17 - new
* editováno 15.06.2017 v 21:21:44

Kdyz sem ho koupil tak ho musim hrat.nejvic me proste bavilo GT3,4, Burnout Revenge, FlatOut 2 a NFS MW.
treba me to DC chytne, jeste sem zavodu moc neodjel

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 15.06.2017 v 22:21:41 - new

To právě nechápu, proč bys to musel hrát, radši vyhodit jen prachy než prachy a čas...

+ - 0
jarekjarek - 15.06.2017 v 22:52:36 - new

Tak me to treba casem chytne, moc sem to nehral.a videl sem casy nekterych trati od tebe, hordy...tak vas treba prekonam

+ - 0
Rocker93Rocker93 - 16.06.2017 v 06:02:39 - new

Tak mě určitě, já jsem hrozný střevo :D

+ - 0
OtaconOtacon - 15.06.2017 v 18:56:07 - new

Driveclub vypada lepe :D

+ - 0
ZeldaZelda - 15.06.2017 v 19:03:52 - new

Bohužel :D Forza je hezká...ale je to takové sterilni, umělé :D

+ - 0
mevimevi - 15.06.2017 v 17:25:38 - new
* editováno 15.06.2017 v 17:29:57

Dalsi zhavej nadpis na N4G: Anthem Reveal On Xbox One X Was All Real-Time, Runs At 2160p Checkerboarding Resolution.

Hlavne, aby to bylo dotazeny technicky. Dalsi Andromedu nechci. Pac se mi to libi vic jak Destiny a podobny hry.

+ - 0
OtaconOtacon - 15.06.2017 v 18:57:57 - new
* editováno 15.06.2017 v 19:03:26

Stejne je to uplne jedno. 4K je tak vysoke rozliseni, ze rozdil proste nepoznas. Podivejte se na srovnavacku digital foundry for honor PS4 pro checkerboard 1800p (jestli se nemylim) + upscale VS PC nativni 4k. Tahle diskuze je uplne irelevantni..

+ - 0
FenekFenek - 15.06.2017 v 18:22:10 - new

Aneb rozdíl mezi checkerboardingem a nativním 4K je tak šokující, že si ho vlastně nikdo nevšiml a jistě se vyplatí připlatit si 100 dolarů za konzoli bez exkluzivit, která bude mít pár her v nativním 4K :).

Já bych s nějakými soudy ještě počkal, až ta konzole fakt vyjde. Za půl roku nebo kdy a bude možné opravdu srovnat nějakou multiplatformovku. Třeba tam bude nějaký jiný vizuální rozdíl vůči PS4 Pro. Ale pokud ne, bude to fakt další velký fail.

K té hře. No, podle mě to vypadá jako taková Destiny wanna-be od EA. Ale triler byl pěkný. Jenže na to já už moc nedám. RNapř. Recore trailer kdysi byl taky perfektní.

+ - 0
TragedyTragedy - 15.06.2017 v 19:40:00 - new

Tak ono logicky čím vyšší rozlišením tím tam ten rozdíl bude stále méně vidět. 320x240 a 640x480 pozná i slepej, ale 4096×2160 a 2048x2160 s chytrym upscalem už fakt málokdo. Však Xboti nepoznali ani 900p a 1080p.

+ - 0
targumurestargumures - 15.06.2017 v 17:44:37 - new

Tak jsou tam i jine, zhave nadpisy.
Gears of War 4 Devs Had Game Running In 4K On XB1X Within A Day With Additional Horsepower Left
Path of Exile Dev Got The Game Running on Xbox One X in 4K/60FPS Two Hours After Receiving Dev Kit

Ja bych bral i dalsi Andromedu, super hra. Tohle vypada hratelnostne skoro stejne, tak jestli vyladi oblicejove animace a ty bugy, tak budu naprosto spokojeny. Jen to nesmi byt grind hra, jako Destiny.

+ - 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
© 2013 FakeHrej.com - Fenek